Is de pet wegbezuinigd?quote:
Ik heb er al eentje. Ideaal voor als het regent bij wijze van alternatieve capuchon, maar helaas minder geschikt bij warm weer, vanwege de donkerblauwe kleur.quote:Op donderdag 5 september 2013 18:41 schreef VixenFromHell het volgende:
Oh nu ik het woord pet voorbij zie komen, dinsdag kwam de TC echte PostNL petjes langsbrengen
Eet smakelijk!quote:Op donderdag 5 september 2013 18:33 schreef Kramerica-Industries het volgende:
Kwart voor 6 eindelijk klaar, dus heb maar weer eens een kantenklaarmaaltijd bij de Appie gehaald. Nomnomnom.
Geen honger...ik pasquote:Op donderdag 5 september 2013 18:50 schreef Ikwilookevenwatzeggen het volgende:
[..]
Eet smakelijk!
Ik heb er maar een patatje stoofvlees van gemaakt.
dat was een puzzeltjequote:Op donderdag 5 september 2013 18:33 schreef Kramerica-Industries het volgende: En bij de Margriet zat een dik stuk karton.
Die Eigen Huis hadden wij dus al vandaag......quote:Op donderdag 5 september 2013 18:54 schreef Deezertje het volgende:
Lijkt wel alsof ze deze maand alles voor dumpprijzen laten verzenden, maar blijkbaar zijn alle bedrijven weer terug van vakantie![]()
Sprak ff collega vanmiddag (die was de hitte al beu maar moest daarna nog een wijk van ruim 3 uur!), maar die had normale hoeveelheid vandaag... bizar hoe het toch elke keer weer regionaal verschilt. Zal ik zaterdag wel de pineut zijn met die gezellige alle formaten HAH en Eigen Huis magazines
Nuon seizoensgids? Die zit er hier ook altijd op zaterdag bij... Onze TC schuift echt alles door naar zaterdag heb ik het idee... wel lekker dat je dan langer bezig bent = meer uren maken, maar ik ben dan vaak echt bekaf als alles in één keer mee moet. Last van rug en voeten, soms blaren... daar gaat je zaterdagavond... en soms zondag ook nog bekafquote:Op donderdag 5 september 2013 23:29 schreef V__L_N het volgende:
Eigen huis had ik dinsdag. Vandaag de nuon. Verder nog zo'n bejaardeblad en kampioenen.
Ik heb het idee dat het hier zaterdag rustig gaat worden. Hoewel, deze week gezien zou er nog wel een verrassing kunnen liggen.
Dat zou inderdaad kunnen.quote:Op donderdag 5 september 2013 23:43 schreef Atmosphere82 het volgende:
Inderdaad! Misschien op vakantie dud0r?
Ik ga morgen denk ik nog maar eens een dagje naar het strand!
Horen gewoon de volgende dag aan te komen.quote:Op vrijdag 6 september 2013 00:02 schreef Snoepje5 het volgende:
Iemand die mij eens eerlijk kan zeggen hoe het in de praktijk in z'n werk gaat met brievenbuspost die bestaat uit kartonnen dozen?
Ik hoor nogal veel klachten dat specifiek kartonnen brievenbusdoosjes laag aankomen. Worden deze vaak pas een andere dag meegenomen omdat ze bijv. Zo veel ruimte in beslag nemen?
Nuon seizoensgids ja, Bereid je er maar op voorquote:Nuon seizoensgids? Die zit er hier ook altijd op zaterdag bij... Onze TC schuift echt alles door naar zaterdag heb ik het idee... wel lekker dat je dan langer bezig bent = meer uren maken, maar ik ben dan vaak echt bekaf als alles in één keer mee moet. Last van rug en voeten, soms blaren... daar gaat je zaterdagavond... en soms zondag ook nog bekaf
Gaan gewoon mee, dus geen idee waarom ze laat aankomen.quote:Op vrijdag 6 september 2013 00:02 schreef Snoepje5 het volgende:
Iemand die mij eens eerlijk kan zeggen hoe het in de praktijk in z'n werk gaat met brievenbuspost die bestaat uit kartonnen dozen?
Ik hoor nogal veel klachten dat specifiek kartonnen brievenbusdoosjes laag aankomen. Worden deze vaak pas een andere dag meegenomen omdat ze bijv. Zo veel ruimte in beslag nemen?
Niet elke brievenbus heeft de juiste afmetingen. Wanneer het pakje niet past (bus te klein of te vol) dan gaat ie 's avonds terug naar het sorteercentrum en daarna met pakketpost mee, wat dus minimaal 1 dag vertraging oplevert.quote:Op vrijdag 6 september 2013 05:02 schreef gelestipjes het volgende:
[..]
Gaan gewoon mee, dus geen idee waarom ze laat aankomen.
Bij ons is er een college die de shirts mag testen de nieuwequote:Op vrijdag 6 september 2013 09:12 schreef Rafierafie het volgende:
Het is jammer dat ik deze week niet meer vrij ben.
Gisteren hadden we hier de kampioen, eigen huis, nuon én de plaatselijk zakenkrant (maatje intermediair). Waarom moet alles toch altijd op één dag mee?
Ik kreeg laatst een sms van de TC dat ze nog mensen zoeken om nieuwe shirts te testen.
Veel plezier daarquote:Op vrijdag 6 september 2013 10:18 schreef Trafassie het volgende:
Zondag naar Engeland, naar Devonshire met overnachting in Reading, voor 12 dagen
Succes danquote:Op vrijdag 6 september 2013 10:20 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Veel plezier daar
Voor mij staat er morgen een grotendeels nieuw wijkje op het programma. Het is volgens mij al ruim 5 jaar geleden dat ik daar in enkele straten ervan post bezorgd heb.
Veel plezier kerel!quote:Op vrijdag 6 september 2013 10:18 schreef Trafassie het volgende:
Zondag naar Engeland, naar Devonshire met overnachting in Reading, voor 12 dagen
Hollen of stilstaanquote:Op vrijdag 6 september 2013 10:22 schreef dud0r het volgende:
Goedemiddag.
Mag ik een keer uitslapen, kom ik op werk om 09.45 is iedereen al weer weg.
Bijna weekend. Hopen dat het lekkere weer toch een beetje door zet en niet zoals de verwachtingen schijt wordt.
[..]
Veel plezier kerel!
Chille shit.quote:Op vrijdag 6 september 2013 10:24 schreef Trafassie het volgende:
[..]
Hollen of stilstaan
Vakantie komt wel goed, veel wandelen door het platteland, over het strand, en genieten van de natuur
Dat kan ik me voorstellen, die loop zal vast wel uit je weg zijn.quote:Op vrijdag 6 september 2013 10:26 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
komt goed. Alleen de eerste straat is even echt puzzelen
ik heb m vroeger maar deels gelopen, dus heel veel weet ik er niet meer van nee, maar dat is geen probleem. Heb de grootste probleempunten al even opgezocht op de kaartquote:Op vrijdag 6 september 2013 10:40 schreef Trafassie het volgende:
[..]
Dat kan ik me voorstellen, die loop zal vast wel uit je weg zijn.
In 2016 gaat die HSX ook draaien dus dit is geen toeval!quote:Op vrijdag 6 september 2013 12:11 schreef Deezertje het volgende:
De blauwe envelop
De aanpassingen in de wet ondersteunen het streven om alle belastingbetalers een eigen berichtenbox te geven waarmee met de Belastingdienst gecommuniceerd kan worden. Hiermee zullen miljoenen blauwe enveloppen verdwijnen en wordt het verkeer tussen de burger en de Belastingdienst digitaal en informeler.
Blauwe brief verdwijnt dus per 2016 en we krijgen er een goed werkende digitale inbox voor terug... *kuch EPD, DIGI D*
2016?quote:Op vrijdag 6 september 2013 12:26 schreef dud0r het volgende:
[..]
In 2016 gaat die HSX ook draaien dus dit is geen toeval!
ILLUMINATI!!!
Wij lopen nu al 4 dagen met de Kampioen, ik hoop dat ze nu op zijn. Voorheen kreeg je altijd de ene week de even nrs, de andere week de oneven, maar nu krijg je alles door elkaar.quote:Op donderdag 5 september 2013 23:31 schreef Peterselieman het volgende:
Bij ons zal deel 2 van de kampioenen er wel bij zitten. Voor de rest denk ik ook niet dat het druk zal gaan worden, althans dat hoop ik even
Bij ons op kantoor al drie weken geleden binnen gekomen en uitgedeeld.quote:Op vrijdag 6 september 2013 20:30 schreef Puurheid het volgende:
Heeft iemand hier ook al iets gehoord over de petjes? Niks noppes nada gezien deze zomer..
Morgen hier 5 hah... ik hoop dat de gewone post nog redelijk rustig is maar ik vrees van niet. Ik zag bij een andere postcode dat ze daar de 3 hah er dinsdag bij hadden, hadden ze 6 hah.... dag postbezorger hallo folderbezorger
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |