Is de pet wegbezuinigd?quote:
Ik heb er al eentje. Ideaal voor als het regent bij wijze van alternatieve capuchon, maar helaas minder geschikt bij warm weer, vanwege de donkerblauwe kleur.quote:Op donderdag 5 september 2013 18:41 schreef VixenFromHell het volgende:
Oh nu ik het woord pet voorbij zie komen, dinsdag kwam de TC echte PostNL petjes langsbrengen
Eet smakelijk!quote:Op donderdag 5 september 2013 18:33 schreef Kramerica-Industries het volgende:
Kwart voor 6 eindelijk klaar, dus heb maar weer eens een kantenklaarmaaltijd bij de Appie gehaald. Nomnomnom.
Geen honger...ik pasquote:Op donderdag 5 september 2013 18:50 schreef Ikwilookevenwatzeggen het volgende:
[..]
Eet smakelijk!
Ik heb er maar een patatje stoofvlees van gemaakt.
dat was een puzzeltjequote:Op donderdag 5 september 2013 18:33 schreef Kramerica-Industries het volgende: En bij de Margriet zat een dik stuk karton.
Die Eigen Huis hadden wij dus al vandaag......quote:Op donderdag 5 september 2013 18:54 schreef Deezertje het volgende:
Lijkt wel alsof ze deze maand alles voor dumpprijzen laten verzenden, maar blijkbaar zijn alle bedrijven weer terug van vakantie![]()
Sprak ff collega vanmiddag (die was de hitte al beu maar moest daarna nog een wijk van ruim 3 uur!), maar die had normale hoeveelheid vandaag... bizar hoe het toch elke keer weer regionaal verschilt. Zal ik zaterdag wel de pineut zijn met die gezellige alle formaten HAH en Eigen Huis magazines
Nuon seizoensgids? Die zit er hier ook altijd op zaterdag bij... Onze TC schuift echt alles door naar zaterdag heb ik het idee... wel lekker dat je dan langer bezig bent = meer uren maken, maar ik ben dan vaak echt bekaf als alles in één keer mee moet. Last van rug en voeten, soms blaren... daar gaat je zaterdagavond... en soms zondag ook nog bekafquote:Op donderdag 5 september 2013 23:29 schreef V__L_N het volgende:
Eigen huis had ik dinsdag. Vandaag de nuon. Verder nog zo'n bejaardeblad en kampioenen.
Ik heb het idee dat het hier zaterdag rustig gaat worden. Hoewel, deze week gezien zou er nog wel een verrassing kunnen liggen.
Dat zou inderdaad kunnen.quote:Op donderdag 5 september 2013 23:43 schreef Atmosphere82 het volgende:
Inderdaad! Misschien op vakantie dud0r?
Ik ga morgen denk ik nog maar eens een dagje naar het strand!
Horen gewoon de volgende dag aan te komen.quote:Op vrijdag 6 september 2013 00:02 schreef Snoepje5 het volgende:
Iemand die mij eens eerlijk kan zeggen hoe het in de praktijk in z'n werk gaat met brievenbuspost die bestaat uit kartonnen dozen?
Ik hoor nogal veel klachten dat specifiek kartonnen brievenbusdoosjes laag aankomen. Worden deze vaak pas een andere dag meegenomen omdat ze bijv. Zo veel ruimte in beslag nemen?
Nuon seizoensgids ja, Bereid je er maar op voorquote:Nuon seizoensgids? Die zit er hier ook altijd op zaterdag bij... Onze TC schuift echt alles door naar zaterdag heb ik het idee... wel lekker dat je dan langer bezig bent = meer uren maken, maar ik ben dan vaak echt bekaf als alles in één keer mee moet. Last van rug en voeten, soms blaren... daar gaat je zaterdagavond... en soms zondag ook nog bekaf
Gaan gewoon mee, dus geen idee waarom ze laat aankomen.quote:Op vrijdag 6 september 2013 00:02 schreef Snoepje5 het volgende:
Iemand die mij eens eerlijk kan zeggen hoe het in de praktijk in z'n werk gaat met brievenbuspost die bestaat uit kartonnen dozen?
Ik hoor nogal veel klachten dat specifiek kartonnen brievenbusdoosjes laag aankomen. Worden deze vaak pas een andere dag meegenomen omdat ze bijv. Zo veel ruimte in beslag nemen?
Niet elke brievenbus heeft de juiste afmetingen. Wanneer het pakje niet past (bus te klein of te vol) dan gaat ie 's avonds terug naar het sorteercentrum en daarna met pakketpost mee, wat dus minimaal 1 dag vertraging oplevert.quote:Op vrijdag 6 september 2013 05:02 schreef gelestipjes het volgende:
[..]
Gaan gewoon mee, dus geen idee waarom ze laat aankomen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |