Dat is een hardnekkige broscience hoax omdat de molecule lijkt op oestrogen. Isoflavonen helpen echter wel tegen prostaatkanker en verbetert vruchtbaarheid.quote:Op donderdag 18 december 2014 16:29 schreef Spanky78 het volgende:
Hrmz, en hoe gezond is die sojabloem nu eigenlijk? Je krijgt er wel aardig wat isoflavonen van binnen. Krijg je als man lekkere tietjes van.
Dat is het probleem met elke dag hetzelfde. Negatieve effecten ga je stapelen.
Alsnog stukken gezonder dan elke dag naar McDonald's... Maargoed
Niet Joylent, de ingredienten apart wel, decennia lang.... Sommigen mixen meel met water en bakken dit om brood te maken, hij mixt het met water om er een shake van te maken...quote:Op donderdag 18 december 2014 16:30 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Is joylent echt getest door wetenschappers? hebben ze er onafhankelijk onderzoek na gedaan en de onderzoeken ook meerdere keren herhaald?
Maja goed, het zal wel.
Ik ga mij er aan wagen. Toch blijf ik er wel bij dat de site minder puberaal, populistisch en commercieel moet.quote:Op donderdag 18 december 2014 16:34 schreef Zith het volgende:
[..]
Niet Joylent, de ingredienten apart wel, decennia lang.... Sommigen mixen meel met water en bakken dit om brood te maken, hij mixt het met water om er een shake van te maken...
Lastig om dit precies aan te geven want ik onderging ook een andere levenstijlverandering (verhuizing naar italie)... maar ik was veel minder moet en kon mij beter concentreren leek het.quote:Op donderdag 18 december 2014 16:23 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Enne (het belangrijkste misschien wel), merk je al verschil? voel je je fitter?
Ik bedoel, alle voedingsmiddelen zitten er in dus er moeten ook dingen in zitten die jij weinig tot misschien zelfs niet binnenkreeg voor dat je in aanraking kwam met joylent.
quote:Op donderdag 18 december 2014 16:37 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Ik ga mij er aan wagen. Toch blijf ik er wel bij dat de site minder puberaal, populistisch en commercieel moet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
quote:Op donderdag 18 december 2014 16:38 schreef Zith het volgende:
[..]
Lastig om dit precies aan te geven want ik onderging ook een andere levenstijlverandering (verhuizing naar italie)... maar ik was veel minder moet en kon mij beter concentreren leek het.
[..]
[ afbeelding ]
Ziet er goed uit toch!
Wat dacht je vanDie man met die baard lijkt iets wat mij op mijn intellectuele neef, die mij vroeger altijd ging pranken...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee het vertrouwen word echt groter op die manier...
Waarom is dit niet interessant voor de mensen die houden van koken, maar er gewoon niet altijd zin in hebben?quote:Op donderdag 18 december 2014 16:55 schreef wiskundenoob het volgende:
Dit is alleen interessant voor de mensen die echt alleen maar junkfood eten omdat ze geen tijd hebben om te koken.
als je van koken houdt, dan kan je diepvriesmaaltijden bereiden voor de dagen dat je niet wilt koken of je kan dan lekker uiteten.quote:Op donderdag 18 december 2014 17:04 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Waarom is dit niet interessant voor de mensen die houden van koken, maar er gewoon niet altijd zin in hebben?
Ik kan genieten van goed, lekker eten, maar af en toe zo'n shake lijkt mij erg handig.
quote:Op donderdag 18 december 2014 17:05 schreef wiskundenoob het volgende:
[..]
als je van koken houdt, dan kan je diepvriesmaaltijden bereiden voor de dagen dat je niet wilt koken of je kan dan lekker uiteten.
Okequote:Op donderdag 18 december 2014 17:08 schreef wiskundenoob het volgende:
[..]
Eten is lekker en een sociaal gebeuren, soylent niet. Daarom is ook fast food bedacht.
Niet dit soort blogs lezen.quote:Op donderdag 18 december 2014 17:15 schreef theunderdog het volgende:
http://www.meghantelpner.com/blog/the-soylent-killer/
Hmm
Je moet dat inderdaad met een korreltje zout nemen. Toch zijn er ook genoeg wetenschappers die eraan twijfelen, maar dan gaat het vooral om het psychische gedeelte.quote:
Klopt en kan ik mij ook wel voorstellen.quote:Op donderdag 18 december 2014 17:22 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Toch zijn er ook genoeg wetenschappers die eraan twijfelen, maar dan gaat het vooral om het psychische gedeelte.
Maar als ik dit drink zeg maar, dan zou je er in principe niets meer bij hoeven te eten?quote:Op donderdag 18 december 2014 17:24 schreef Zith het volgende:
[..]
Klopt en kan ik mij ook wel voorstellen.
Effectief genoeg dat je niet dood gaat. Ik bedoel mensen in afrika hebben alleen rijstenpap en worteltjes tot hun bescikking...quote:Op donderdag 18 december 2014 17:26 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Maar als ik dit drink zeg maar, dan zou je er in principe niets meer bij hoeven te eten?
Ik bedoel alles zit er in, maar werkt ook alles even effectief?
Ja, niets extra. Wat je extra eet komt boven je 100%.quote:Op donderdag 18 december 2014 17:26 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Maar als ik dit drink zeg maar, dan zou je er in principe niets meer bij hoeven te eten?
Ik bedoel alles zit er in, maar werkt ook alles even effectief?
Joylent's omzet was in oktober zo'n 60.000 EUR per maand.quote:Op donderdag 18 december 2014 17:42 schreef theunderdog het volgende:
Maar als deze man er echt flink geld aan wil verdienen, dan zou die toch echt met iets beters moeten komen. De meeste mensen willen het normale eten simpelweg niet vervangen voor een dagelijkse sloot aan poederwater.
Wel geweldig handig natuurlijk.quote:Op donderdag 18 december 2014 18:01 schreef Zith het volgende:
[..]
Ja, niets extra. Wat je extra eet komt boven je 100%.
Nice, maar het kan altijd beter he. Volgens mij doet de meerderheid er nog steeds niet aan en dat zal nog wel zo blijven.quote:Op donderdag 18 december 2014 18:02 schreef Zith het volgende:
[..]
Joylent's omzet was in oktober zo'n 60.000 EUR per maand.
Op http://reddit.com/r/soylent en discourse.soylent.me staan al enkele posts van mensen die het al ~12 maanden gebruiken en uitstekende bloedwaardes hebben.quote:Op donderdag 18 december 2014 19:17 schreef MrGuma het volgende:
Ik wacht tot het wat beter onderbouwd/bekent is. Maar ik zou dit een prima manier vinden; geen gelul meer met lunchpakketjes ed. meenemen, 's Avonds niet in de keuken staan. Prima dima.
Ik heb eht even opgezocht, maar inderdaad tot nu toe geen sluitend bewijs en metastudie zegt ook van niet.quote:Op donderdag 18 december 2014 16:33 schreef Zith het volgende:
[..]
Dat is een hardnekkige broscience hoax omdat de molecule lijkt op oestrogen. Isoflavonen helpen echter wel tegen prostaatkanker en verbetert vruchtbaarheid.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |