Zouden jullie overstappen?quote:Soylent is a food substitute intended to supply all of a human body's daily nutritional needs, made from powdered starch, rice protein, olive oil, and raw chemical powders.
Soylent was designed by software engineer Rob Rhinehart to be a low cost alternative to traditional food that can be prepared and consumed with less time and activity. Lacking background in chemistry or nutrition, Rhinehart developed the formula through research and self-experimentation. He named it after a fictional food from the novel Make Room! Make Room!, on which the 1973 film Soylent Green was loosely based.
Soylent is currently undergoing on-going informal testing and modification. A crowdfunding campaign has provided roughly US$1,000,000 to produce and market a commercial version of Soylent with the first delivery planned for late September 2013.] The funding may be able to pay for formal research.
bron
Je drinkt het spul. Weet niet of ik het zelf een goed idee vindt, maar het kan wel een paar maaltijden in de week vervangen denk ik.quote:Op donderdag 5 september 2013 16:30 schreef Pietverdriet het volgende:
Eten is veel meer dan voeding alleen, maar als jij brokken wilt vreten, prima, jouw keuze.
Dit is precies wat we honden wel aan doen? Of kook jij soms voor je hond?quote:Op donderdag 5 september 2013 16:30 schreef Pietverdriet het volgende:
Eten is veel meer dan voeding alleen, maar als jij brokken wilt vreten, prima, jouw keuze. Ik doe dat zelfs mijn hond niet aan
Alleen maar brokken gevenquote:Op donderdag 5 september 2013 16:32 schreef MrDoo het volgende:
[..]
Dit is precies wat we honden wel aan doen? Of kook jij soms voor je hond?
Ik vrees dat veel fokkers het ideaal vinden.quote:Op donderdag 5 september 2013 16:37 schreef d4v1d het volgende:
Handig voor als je een keer weinig tijd hebt.. maar moet je je voorstellen een gezin.. moeder roept de kinderen naar beneden, ze drinken de beker leeg en gaan weer naar boven..
Hehe iddquote:Op donderdag 5 september 2013 16:37 schreef d4v1d het volgende:
Handig voor als je een keer weinig tijd hebt.. maar moet je je voorstellen een gezin.. moeder roept de kinderen naar beneden, ze drinken de beker leeg en gaan weer naar boven..
Ik bedoel maar.quote:Op donderdag 5 september 2013 16:38 schreef µ het volgende:
[..]
Hehe idd.
Maar als je alleen woont is het wel praktisch.
Geef mij maar een goed stuk brood met boter en kaas, een klein feestjequote:Op donderdag 5 september 2013 16:40 schreef µ het volgende:
Niet voor alle maaltijden, absoluut niet. Maar als vervanging voor simpele maaltijden/fast food? En dan voor de rest lekker koken.
Denk dat de naam belangrijk deel van hun succes isquote:Op donderdag 5 september 2013 16:41 schreef Resistor het volgende:
Waarom noemen ze het 'soylent'? Ik moet meteen aan de groene versie denken
Van wikipedia:quote:Op donderdag 5 september 2013 16:42 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Denk dat de naam belangrijk deel van hun succes is
quote:He named it after a fictional food from the novel Make Room! Make Room!, on which the 1973 film Soylent Green was loosely based.
Ik ook, en dan heb ik al gegeten en gedronken .quote:Op donderdag 5 september 2013 16:41 schreef Resistor het volgende:
Waarom noemen ze het 'soylent'? Ik moet meteen aan de groene versie denken
Das nog beter, goed voor de lijn ookquote:Op donderdag 5 september 2013 16:47 schreef Curiosity het volgende:
[..]
Ik ook, en dan heb ik al gegeten en gedronken .
Lekkere associatie gebruikt hij daarquote:
is dit een grap ?quote:Op donderdag 5 september 2013 16:27 schreef µ het volgende:
[ afbeelding ]
Soylent: 39 ingredienten, een volledige maaltijd, een mix van alles wat je nodig hebt. Het wordt 'het voedsel van de toekomst' genoemd.
Filmpje:
Wikipedia:
[..]
Zouden jullie overstappen?
• Officiele site
• Soylent: ideale voeding of absurd experiment?
De naam misschien. Het spul is echtquote:Op donderdag 5 september 2013 17:00 schreef arjan1212 het volgende:
[..]
is dit een grap ?
Soylent Green (1973) - IMDb
bronquote:"Nutrition and people are not one-size-fits-all"
Our metabolic pathways are largely identical. Everyone makes proteins out of the same Lysine and breaks down glucose polymers with the same enzymes. Its the extra stuff in food that gives people problems. By removing that you can have something fit for almost everyone. Still, people need different amounts of calories. Everyone lives on water, just different amounts.
Want jij bent zo uniek en mcdonalds customized zijn hamburgers ook per persoon?quote:Op zondag 22 september 2013 21:32 schreef FastFox91 het volgende:
Mij lijkt het dat voeding customized moet zijn per persoon en volgens mij is dat nu nog niet zo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |