hadden ze ook bros melk?quote:Op maandag 16 september 2013 15:13 schreef uniekhoorn het volgende:
Heb vorige week de heren t-shirt gehaald, 'parfum' voor de wc, vitamine D en een grote teep nepbros puur
Deze week week weet ik nog niet
Ik ben er nog niet mee de echte bikkelkou in gegaan (lees: kamperen in de winter), maar ik vind ze erg fijn en lekker warm!quote:Op maandag 16 september 2013 20:36 schreef Wildervankstertje het volgende:
Wie heeft er weleens thermokleding (shirts/sokken/leggings) bij Action gekocht en hoe beviel dat? Ik ga in december met mijn vriend kamperen in een tent op Ameland en thermokleding is dan geen overbodige luxe.
Dat zijn completen andere afstandsbedieningen dan die hier geplaatst werden. Die van een DVD speler werkt op infrarood, die voor lampen en schakelaars op RF. En tip voor universele afstandsbedieningen: Logitech Harmony, kost wel iets meer dan die universele crapdingen van de Action, maar werkt perfect en kun je gewoon via je PC instellen.quote:Op maandag 16 september 2013 20:41 schreef Wildervankstertje het volgende:
[..]
Ik heb inmiddels alle type afstandsbedieningen van Action geprobeerd voor mijn dvd speler waarvan de afstandsbediening kapot is, maar niet 1 werktOp de tv wil het wel. Zal dus toch een originele afstandsbediening moeten bestellen.
Balen zeg!!!quote:Op dinsdag 17 september 2013 08:43 schreef moussy het volgende:
Ik heb een afrader trouwens, die soscreme, moet je niet op een vers litteken smeren. Dat werd een huisartsje en een antibioticakuur
hahahah bij mij komen allemaal kinderen die pladtic katapult pen afrekenen!quote:Op dinsdag 17 september 2013 11:31 schreef Miniem het volgende:
[ afbeelding ]
Katapult pen
hout/rubber 21cm
0.99
neuh, tot mn vaatwasser gemaakt isquote:Op dinsdag 17 september 2013 13:19 schreef lady-wrb het volgende:
ik zou het niet weten. die moet zeker wel een hip kleurtje hebben dan?
quote:Op dinsdag 17 september 2013 11:31 schreef Miniem het volgende:
[ afbeelding ]
Katapult pen
hout/rubber 21cm
0.99
Ja hebben ze wel geloof ik. Ik heb mijne van blokker, daar hebben ze wat mee rkeuze, en ook niet echt duurquote:Op dinsdag 17 september 2013 13:09 schreef moussy het volgende:
hebben ze afdruiprekken bij de action?
Ik heb er hier 1 gratis voor je.quote:Op dinsdag 17 september 2013 13:09 schreef moussy het volgende:
hebben ze afdruiprekken bij de action?
Werkt top!quote:Op maandag 16 september 2013 20:03 schreef Ron.Jeremy het volgende:
[ afbeelding ]
Iemand hier ervaring mee?
Werkt het naar behoren??
Als je 2 maten groter koopt is het prima. Zijn weer eens chinese maatjes.quote:Op maandag 16 september 2013 20:36 schreef Wildervankstertje het volgende:
Wie heeft er weleens thermokleding (shirts/sokken/leggings) bij Action gekocht en hoe beviel dat? Ik ga in december met mijn vriend kamperen in een tent op Ameland en thermokleding is dan geen overbodige luxe.
Jazeker!quote:
nog geen euro volgens mijquote:Op woensdag 18 september 2013 10:56 schreef Deezertje het volgende:
Hoeveel kosten (oplaadbare) AAA (kleintjes) batterijen bij de Action?
quote:Op dinsdag 17 september 2013 16:17 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Ik heb er hier 1 gratis voor je.
Maar volgens mij wonen wij niet bij elkaar in de buurt. Dus dan wordt het wel een heel erg duur afdruiprek
Heb ik ook al gehad ja. Gelukkig gebruik ik ze alleen maar in klokken.quote:Op woensdag 18 september 2013 11:26 schreef UncleSam het volgende:
Ik zou batterijen van de Action mijden, die van mij zijn gaan lekken en hebben mijn apparatuur verpest.
Ik heb altijd de Philips AAA batterijen van de Action, 12 stuks voor 1,99. En ze lekken niet.quote:Op woensdag 18 september 2013 11:26 schreef UncleSam het volgende:
Ik zou batterijen van de Action mijden, die van mij zijn gaan lekken en hebben mijn apparatuur verpest.
Ik heb mijn elektrische deken ook bij Action gehaald en ben er juist goed over te spreken, wordt heel erg warm. Heb hem meestal op stand 1 om mijn bed voor te verwarmen omdat die op stand 2 juist te warm wordt.quote:Op woensdag 18 september 2013 12:27 schreef Qwea het volgende:
Elektrische deken van action hoef je niet te kopen, wat een kutkwaliteit. Ding word niet een warm.
Hier gingen ze vet snel leeg.. Heb je ook weinig aanquote:Op woensdag 18 september 2013 11:26 schreef UncleSam het volgende:
Heb dat ding al twee jaar op mijn bed liggen en in gebruik, prima kwaliteit.quote:Op woensdag 18 september 2013 12:27 schreef Qwea het volgende:
Elektrische deken van action hoef je niet te kopen, wat een kutkwaliteit. Ding word niet een warm.
Gaan we weer op de Chinezentoer?quote:Op dinsdag 17 september 2013 16:24 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Als je 2 maten groter koopt is het prima. Zijn weer eens chinese maatjes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |