abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_130914084
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2013 13:02 schreef Pisces29 het volgende:
Gister (o.a) een koptelefoon gekocht, die rode, die ze al een hele poos hebben.
Eerste indruk; ja wel een goeie aankoop ^O^
ik heb een roze en die is supergoed. die gaat mee als ik op reis ga ipv m'n goeie.
Volgens mij ben ik toch geen weerwolfje
pi_130914307
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2013 12:29 schreef kvd het volgende:

En je hebt nog wel meegepost in het topic waarin het over de boktorren gaat ;)

Ja maar totaal niet bij stilgestaan dat het wel eens die takken konden zijn, ik dacht van die kronkeltakken die je op een dienblaadje op je salontafel legt!
En die heb ik niet!
Screw them.
We're going home.
pi_130914933
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2013 13:00 schreef lady-wrb het volgende:

[..]

je moet ze ook niet per stuk kopen maar in verpakking van meer :)
en ik had een kortingscode, scheelde ook weer. ik betaalde uiteindelijk 10,80 voor 9 van die dingen.
valt toch reuze mee?
oké, ze waren allemaal zwart, maar dat worden ze na een jaar om een boek heenzitten ook :+
Ik heb er maar 5 nodig
Irene is bae <3
  † In Memoriam † zaterdag 7 september 2013 @ 14:32:34 #104
7074 moussy
kuttekop
pi_130915985
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 september 2013 13:52 schreef Jiang153 het volgende:

[..]

Ik heb er maar 5 nodig
reserve is het magische woord! Er is nu volgens mij ook geen kortingscode bij de hema
Je zou er haast een boek over schrijven!
  zaterdag 7 september 2013 @ 18:59:03 #105
363056 Wildervankstertje
Nu een Westerleestertje
pi_130924043
Hebben er wat grote canvas "schilderijen" gehaald, stond een engel op. Hebben ze zelf met witte muurverf wit geschilderd zodat we er zelf wat op kunnen schilderen :P Grote met engel waren goedkoper (1,49) dan de blanco schilderdoeken en muurverf hadden we zelf nog wel :P
pi_130925617
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2013 12:29 schreef kvd het volgende:
Ik vind die bh's juist heerlijk :@
Biedt totaal geen steun? En je ziet je tepels er dwars doorheen? Kan net zo goed geen BH aan doen?

Serieuze vraag trouwens, want ik snap totaal niet waarom iedereen die dingen zo fijn vind. Had er meer van verwacht.
pi_130925686
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2013 13:02 schreef Pisces29 het volgende:
Gister (o.a) een koptelefoon gekocht, die rode, die ze al een hele poos hebben.
Eerste indruk; ja wel een goeie aankoop ^O^
En?
Op zondag 13 april 2014 19:50 schreef Mss het volgende:
Kloonhommel is echt mijn held van de dag _O_ _O_ _O_
  zaterdag 7 september 2013 @ 19:58:44 #108
363056 Wildervankstertje
Nu een Westerleestertje
pi_130925730
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2013 19:54 schreef LilDutchPrincess het volgende:

[..]

Biedt totaal geen steun? En je ziet je tepels er dwars doorheen? Kan net zo goed geen BH aan doen?

Serieuze vraag trouwens, want ik snap totaal niet waarom iedereen die dingen zo fijn vind. Had er meer van verwacht.
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2013 19:54 schreef LilDutchPrincess het volgende:

[..]

quote:

[..]

Inderdaad die dingen zijn waardeloos, misschien geschikt voor cupje AA maar als je grotere cup nodig hebt bieden ze geen ondersteuning. Vind het echt van die dingen waar bejaarden in lopen :P
pi_130925837
quote:

[..]

Het biedt meer steun dan je zou denken!
Ik heb regelmatig last van mijn huid, dat aanrakingen en dergelijke pijn doen. Beugels geven meer steun dan zo'n bh, maar ik krijg dat veel last van de beugels. Doen pijn, is echt niet prettig. Soms irriteert de stof van de bh me zelfs.
Heb een poosje niks gedragen, maa dat was toch ook niet zo'n pretje. Met deze bh wiebelt het allemaal minder, de stof voelt prettiger aan, niet zo veel last meer van de huid daar.
Dus voor mij is dit echt wel een geweldige oplossing.
pi_130925872
quote:

[..]

Wat maakt het uit dat je je tepels ziet dan? :P Mijn andere bh's hebben ook geen pads en je ziet niets mits het niet te koud is :+ ...en wat dan nog, de mens heeft tepels...mannen ook. :Y)
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_130925875
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2013 19:58 schreef Wildervankstertje het volgende:

[..]

[..]

[..]

Inderdaad die dingen zijn waardeloos, misschien geschikt voor cupje AA maar als je grotere cup nodig hebt bieden ze geen ondersteuning. Vind het echt van die dingen waar bejaarden in lopen :P
Dat ben ik dus niet met je eens...ondanks dat ik een maatje meer heb... ;)
pi_130925898
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2013 20:03 schreef trovey het volgende:

[..]

Wat maakt het uit dat je je tepels ziet dan? :P Mijn andere bh's hebben ook geen pads en je ziet niets mits het niet te koud is :+ ...en wat dan nog, de mens heeft tepels...mannen ook. :Y)
Wat denk je van werkjes die in de stof van bh's zitten, die kwamen bij mij ook vaak door shirts heen
pi_130925910
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2013 20:01 schreef kvd het volgende:

[..]

Ik heb regelmatig last van mijn huid, dat aanrakingen en dergelijke pijn doen. Beugels geven meer steun dan zo'n bh, maar ik krijg dat veel last van de beugels. Doen pijn, is echt niet prettig. Soms irriteert de stof van de bh me zelfs.
Heb een poosje niks gedragen, maa dat was toch ook niet zo'n pretje. Met deze bh wiebelt het allemaal minder, de stof voelt prettiger aan, niet zo veel last meer van de huid daar.
Prima toch ^O^ , ik draag ze ook af en toe, beugels heb ik ook de pest aan. :X
Optimist tot in de kist
pi_130925931
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2013 20:03 schreef kvd het volgende:

[..]

Wat denk je van werkjes die in de stof van bh's zitten, die kwamen bij mij ook vaak door shirts heen
Oh ja, die ook. :P Heb tegenwoordig meer gladde bh's dus er niet zoveel last meer van. ;)
Optimist tot in de kist
  zaterdag 7 september 2013 @ 20:05:24 #115
363056 Wildervankstertje
Nu een Westerleestertje
pi_130925935
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2013 20:03 schreef kvd het volgende:

[..]

Dat ben ik dus niet met je eens...ondanks dat ik een maatje meer heb...;)
Ik heb cup G/H gehad, nu D maar heb ze geprobeerd. Werd in het ziekenhuis aangeraden om na mijn maagverkleining eerst een paar dagen een beha zonder beugel te dragen vanwege het bovenste wondje want was mogelijk dat de beugel er tegenaan zou komen. Dus 4 van die dingen gehaald bij Action maar na een paar uur toch maar een beha met beugel aan gedaan, vond het niet mooi eruit zien en bood mij geen ondersteuning.
pi_130926097
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2013 20:05 schreef Wildervankstertje het volgende:

[..]

Ik heb cup G/H gehad, nu D maar heb ze geprobeerd. Werd in het ziekenhuis aangeraden om na mijn maagverkleining eerst een paar dagen een beha zonder beugel te dragen vanwege het bovenste wondje want was mogelijk dat de beugel er tegenaan zou komen. Dus 4 van die dingen gehaald bij Action maar na een paar uur toch maar een beha met beugel aan gedaan, vond het niet mooi eruit zien en bood mij geen ondersteuning.
Dat kan. Ik zal inmiddels ook op een d zitten (de c ging doordat ik aan ben gekomen al wat te klein worden, maar daarvoor had ik de problemen ook al ;) )
Het zal hetzelfde zijn als mensen die zweren bij een heupbroek ofzo en mensen die daar echt helemaal niets van moeten hebben. Iedereen is gelukkig anders.

Ik zou liever ook normale bh's dragen, maar dat wordt lastig/pijnlijk. Zonder lopen vond ik niet prettig, ben blij dat deze dingen bestaan
  zaterdag 7 september 2013 @ 20:15:37 #117
363056 Wildervankstertje
Nu een Westerleestertje
pi_130926235
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2013 20:11 schreef kvd het volgende:

[..]

Dat kan. Ik zal inmiddels ook op een d zitten (de c ging doordat ik aan ben gekomen al wat te klein worden, maar daarvoor had ik de problemen ook al ;) )
Het zal hetzelfde zijn als mensen die zweren bij een heupbroek ofzo en mensen die daar echt helemaal niets van moeten hebben. Iedereen is gelukkig anders.

Ik zou liever ook normale bh's dragen, maar dat wordt lastig/pijnlijk. Zonder lopen vond ik niet prettig, ben blij dat deze dingen bestaan
Heupbroeken vind ik wel lekker zitten :P Draag ze alleen niet want met een kort shirtje is gewoon onderbroek zichtbaar bij bukken en daar hou ik niet van.

Ik had mazzel na mijn operatie dat het bovenste wondje toch net niet op de plek zat waar de beugel van m'n beha zit. Die action beha's dus voor niks gekocht, maar gelukkig kosten ze bijna niks.
  † In Memoriam † zaterdag 7 september 2013 @ 20:30:43 #118
37843 lady-wrb
kortaf
pi_130926690
heupbroeken vind ik vreselijk. ik loop de hele dag te hijsen omdat dat ding van mijn kont zakt.
koop ik een straker model, bloes ik er aan alle kanten uit. dus doe mij maar gewoon een ouderwetse broek.
  zaterdag 7 september 2013 @ 20:30:44 #119
401892 Helsinki
Avec persévérance.
pi_130926692
Iemand zo'n bestekset al gezien in de winkel? Is het wat?
  † In Memoriam † zaterdag 7 september 2013 @ 20:31:06 #120
37843 lady-wrb
kortaf
pi_130926704
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2013 20:30 schreef Helsinki het volgende:
Iemand zo'n bestekset al gezien in de winkel? Is het wat?
over welke bestekset heb je het?
  zaterdag 7 september 2013 @ 20:32:12 #121
401892 Helsinki
Avec persévérance.
pi_130926743
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2013 20:31 schreef lady-wrb het volgende:

[..]

over welke bestekset heb je het?
Oops, iets te snel :). Die bij de 100 nieuwste artikelen staat:

zaterdag 7 september 2013 @ 20:33:08 #122
363056 Wildervankstertje
Nu een Westerleestertje
pi_130926772
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2013 20:32 schreef Helsinki het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Die hebben ze al eens eerder gehad, ik heb ze ook. Kunt er goed mee eten maar zou er niet mee gaan prakken. Ze buigen namelijk snel krom.
pi_130927563
Onlangs een wegwerp BBQ gehaald bij de action maar dat ding beviel niet, was vrij snel weer koud :(.
  † In Memoriam † zaterdag 7 september 2013 @ 21:10:23 #124
7074 moussy
kuttekop
pi_130927928
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2013 20:33 schreef Wildervankstertje het volgende:

[..]

Die hebben ze al eens eerder gehad, ik heb ze ook. Kunt er goed mee eten maar zou er niet mee gaan prakken. Ze buigen namelijk snel krom.
dan prak je niet, maar kauw je gewoon
  zaterdag 7 september 2013 @ 21:14:15 #125
363056 Wildervankstertje
Nu een Westerleestertje
pi_130928041
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2013 20:58 schreef Brembo het volgende:
Onlangs een wegwerp BBQ gehaald bij de action maar dat ding beviel niet, was vrij snel weer koud :(.
Wegwerp BBQ's kun je het beste bij de AH kopen, hebben ze ook een grotere variant. Wij hebben er laatst 1,5 uur mee gebarbecued.
pi_130930526
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2013 21:14 schreef Wildervankstertje het volgende:
hebben ze ook een grotere variant. Wij hebben er laatst 1,5 uur mee gebarbecued.
Ze hadden daarvoor hetzelfde ontwerp met aanmaakblokjes maar deze had alleen brandbaarpapier er op en veel kleinere kolen. Wel een minpuntje dus :(.
pi_130931015
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2013 22:27 schreef Brembo het volgende:

[..]

Ze hadden daarvoor hetzelfde ontwerp met aanmaakblokjes maar deze had alleen brandbaarpapier er op en veel kleinere kolen. Wel een minpuntje dus :(.
15 bakstenen en een zak kolen, geen houtskool hoppa bbq.
Hoe vaak mensen wel niet houtskool gebruiken om te bbqen en dan zeuren dat het vlees zwart is.
Letterlijk gehoord "Ik snap niet wat mensen leuk vinden aan bbqen, hele tijd aangebrand vlees eten'
Ik zwaai naar dieren.
pi_130931481
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2013 22:41 schreef Geerd het volgende:
Letterlijk gehoord "Ik snap niet wat mensen leuk vinden aan bbqen, hele tijd aangebrand vlees eten'
Alleen dan moet je de BBQ schoonmaken, ik ging voor het gemak :D.
pi_130931529
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2013 19:58 schreef Wildervankstertje het volgende:

[..]

[..]

[..]

En oma kan wel een goede pushup gebruiken :o zonde eigenlijk! :D

quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2013 20:01 schreef kvd het volgende:

[..]

Mjah maar dat is een uitzondering. Gaat niet over dat de bh zo goed is, maar dat jij door omstandigheden niet teveel kan verdragen :)
Wel mooi dat jij er nog plezier aan hebt, die van mij gaat in de ton!
pi_130931598
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2013 22:57 schreef Brembo het volgende:

[..]

Alleen dan moet je de BBQ schoonmaken, ik ging voor het gemak :D.
Valt niet veel schoon te maken aan bakstenen, rooster hoeft ook niet bij de action hebben ze van die bbq klemmen, heerlijk man zalm, biefstuk, ossenhaars ribs alles.

Kooltjes grijs wit
Ik zwaai naar dieren.
pi_130932386
Fotosplitjes zijn ook geen aanrader. Maarja, wat kan je ervan verwachten voor 45 ct _0_
pi_130934498
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2013 22:59 schreef LilDutchPrincess het volgende:

[..]

En oma kan wel een goede pushup gebruiken :o zonde eigenlijk! :D

[..]

Mjah maar dat is een uitzondering. Gaat niet over dat de bh zo goed is, maar dat jij door omstandigheden niet teveel kan verdragen :)
Wel mooi dat jij er nog plezier aan hebt, die van mij gaat in de ton!

Ik kan me herinneren dat er hier meer dames zijn die ze ook lekker vonden zitten...ik ben zeker niet de enige...
  roze zondag 8 september 2013 @ 02:40:18 #133
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_130938008
Misschien heeft Ria nog een goeie BBQ tip.
Your beauty never ever scared me.
pi_130940960
iemand enig idee of ze bij de Action ook linnen tassen hebben?
  † In Memoriam † zondag 8 september 2013 @ 11:13:34 #135
37843 lady-wrb
kortaf
pi_130941308
quote:
2s.gif Op zondag 8 september 2013 10:53 schreef Evertjan het volgende:
iemand enig idee of ze bij de Action ook linnen tassen hebben?
hoe bedoel je linnen? gewoon van die effen dingen?
pi_130952812
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2013 19:57 schreef Kloonhommel het volgende:

[..]

En?
Nog steeds een goeie aankoop ;)

Plaatje even van internet gepikt:

Goeie bas ^O^ En fijne schelpen. Enige twee belangrijke punten voor mij, en voor dat geld, fijne aankoop.
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  † In Memoriam † zondag 8 september 2013 @ 17:01:09 #137
37843 lady-wrb
kortaf
pi_130952924
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2013 16:58 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Nog steeds een goeie aankoop ;)

Plaatje even van internet gepikt:

[ afbeelding ]

Goeie bas ^O^
zit daar nou ook een microfoon in?
pi_130952943
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2013 17:01 schreef lady-wrb het volgende:

[..]

zit daar nou ook een microfoon in?
Ik las het in het boekje, ja. Niet getest (nog). :)
pi_130957498
"Soms is ziek zijn nuttig , omdat je dan ff tijd hebt om te googlen hè .. Vanmiddag weer ff veel over deze site en mij zelf op internet gelezen .. Haha zo las ik op een forum dat ik vakkenvuller bij de action ben , ..haha hoe men erbij komt , nooit van mn leven een vak gevuld , te grappig .. haha ik een pittig kapsel en een dikke reet heb stond ook nog op internet...haha en nog heel veel meer geneuzel..Haha vanmiddag weer ff lekker kunnen lachen .. Kan er niet mee zitten hoor ."

https://www.facebook.com/ActionFanpagina?hc_location=stream

Ria leest ook gezellig mee! ;D
pi_130957545
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2013 19:25 schreef Mokkels het volgende:
"Soms is ziek zijn nuttig , omdat je dan ff tijd hebt om te googlen hè .. Vanmiddag weer ff veel over deze site en mij zelf op internet gelezen .. Haha zo las ik op een forum dat ik vakkenvuller bij de action ben , ..haha hoe men erbij komt , nooit van mn leven een vak gevuld , te grappig .. haha ik een pittig kapsel en een dikke reet heb stond ook nog op internet...haha en nog heel veel meer geneuzel..Haha vanmiddag weer ff lekker kunnen lachen .. Kan er niet mee zitten hoor ."

Wilde het ook net postten..... _O-
  † In Memoriam † zondag 8 september 2013 @ 19:54:24 #141
7074 moussy
kuttekop
pi_130958572
:o heeft ze een dikke reet?
pi_130960044
Hoi Ria :W

Ben niet zo creatief...mijn beenwarmers worden hooguit armwarmers. ;( :')
Optimist tot in de kist
pi_130960262
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2013 20:26 schreef trovey het volgende:

_O-
pi_130960341
quote:

Ben ik blij dat ik haar nog even beterschap heb gewenst via fok...
pi_130961038
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2013 20:30 schreef kvd het volgende:

[..]

Ben ik blij dat ik haar nog even beterschap heb gewenst via fok...
En beterschap Ria. ^O^ Zo, sta ik in een goed blaadje. *) :+
Optimist tot in de kist
  † In Memoriam † zondag 8 september 2013 @ 21:21:04 #146
37843 lady-wrb
kortaf
pi_130964224
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2013 19:26 schreef soapie het volgende:

[..]

Wilde het ook net postten..... _O-
ik had het ook al gezien ja :D hoi ria :W
  † In Memoriam † zondag 8 september 2013 @ 21:22:03 #147
37843 lady-wrb
kortaf
pi_130964328
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2013 20:26 schreef trovey het volgende:

wat ben ik dan saai eigenlijk. ik gebruik beenwarmers waar ze voor bedoeld zijn... om mijn benen :@
sorry ria -O-
  † In Memoriam † zondag 8 september 2013 @ 21:29:18 #148
7074 moussy
kuttekop
pi_130964888
Ze print het uit voor het nageslacht, hoi nageslacht! :W

Ik hou niet van die ellendige stofvangers, dus hier ook geen beenwarmers door het huis.
  † In Memoriam † zondag 8 september 2013 @ 21:36:37 #149
37843 lady-wrb
kortaf
pi_130965456
ik heb die bontbeenwarmers. dat is geen gezicht om waxinelichtjes :D
  † In Memoriam † zondag 8 september 2013 @ 21:39:41 #150
7074 moussy
kuttekop
pi_130965661
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2013 21:36 schreef lady-wrb het volgende:
das keihip, ik kan het altijd nog om mn hond heen trekken :P
  † In Memoriam † zondag 8 september 2013 @ 21:41:08 #151
37843 lady-wrb
kortaf
pi_130965780
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2013 21:39 schreef moussy het volgende:

[..]

das keihip, ik kan het altijd nog om mn hond heen trekken :P
nee joh, daar moet je nou zo'n paarse beenwarmer omheen doen. dat bont lijkt te echt
  † In Memoriam † zondag 8 september 2013 @ 21:44:12 #152
7074 moussy
kuttekop
pi_130965994
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2013 21:41 schreef lady-wrb het volgende:

[..]

nee joh, daar moet je nou zo'n paarse beenwarmer omheen doen. dat bont lijkt te echt
Ze hebben van die leuke tijgerprintfleecedekens, van dat knuffelfleece, ik denk dat ik daar eenhele collectie winterpakken van ga maken :D
  † In Memoriam † zondag 8 september 2013 @ 21:47:05 #153
37843 lady-wrb
kortaf
pi_130966162
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2013 21:44 schreef moussy het volgende:

[..]

Ze hebben van die leuke tijgerprintfleecedekens, van dat knuffelfleece, ik denk dat ik daar eenhele collectie winterpakken van ga maken :D
hahaha dan hoop ik dat het een lekker lange koude winter wordt :D
en foto's plaatsen dan natuurlijk bij ria :Y
  † In Memoriam † zondag 8 september 2013 @ 21:49:58 #154
7074 moussy
kuttekop
pi_130966418
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2013 21:47 schreef lady-wrb het volgende:

[..]

hahaha dan hoop ik dat het een lekker lange koude winter wordt :D
en foto's plaatsen dan natuurlijk bij ria :Y
Ik vrees dat ze in de stress gaan schieten bij het zien van een naakthond. Ik kan natuurlijk een foto plaatsen met hondenshampoo/borstel/ietsanders en zeggen dat het érg goed werkt! :')
pi_130979165
Heeft de Action een tongschraper? Las op een (oude) blog iets van 4 euro per stuk, maar dat lijkt me wel prijzig voor een klein stukje plastic...?
pi_130979220
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2013 21:49 schreef moussy het volgende:

[..]

Ik vrees dat ze in de stress gaan schieten bij het zien van een naakthond. Ik kan natuurlijk een foto plaatsen met hondenshampoo/borstel/ietsanders en zeggen dat het érg goed werkt! :')
_O-

of een tube veet ernaast en dan plaatsten op de action-facebook: ook voor honden werkt dit erg goed....kijken of er weer een rel komt
pi_130982317
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 10:23 schreef Deezertje het volgende:
Heeft de Action een tongschraper? Las op een (oude) blog iets van 4 euro per stuk, maar dat lijkt me wel prijzig voor een klein stukje plastic...?
Ik heb ze nooit gezien. En ja, ze zijn belachelijk duur bij normale drogisterij.
pi_130984215
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2013 21:22 schreef lady-wrb het volgende:

[..]

wat ben ik dan saai eigenlijk. ik gebruik beenwarmers waar ze voor bedoeld zijn... om mijn benen :@
sorry ria -O-
Saaie muts :{w :+

quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2013 21:36 schreef lady-wrb het volgende:
Ze fikken wel lekker als het mis gaat. >:)
Optimist tot in de kist
pi_130988479
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2013 20:32 schreef Helsinki het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Heb je dezelfde vraag aan Ria gesteld? :P
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_130988729
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 12:23 schreef Mylene het volgende:

[..]

Ik heb ze nooit gezien. En ja, ze zijn belachelijk duur bij normale drogisterij.
Gewoon halen bij van die tijdelijke winkels die in lege panden gaan zitten, heb ik de twee van mij gehaald, beide een euro waarvan eentje in een verpakking met allerlei andere zooi voor het gebit. *)
Optimist tot in de kist
  roze dinsdag 10 september 2013 @ 02:39:36 #161
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_131012826
quote:

Gezellig *O*
  roze dinsdag 10 september 2013 @ 03:22:32 #162
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_131012934

Zal deze lekker ruiken? Kost bijna 10 euro
pi_131012969
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 september 2013 03:22 schreef Amarantha het volgende:
[ afbeelding ]
Deze mensen hebben het voor je getest. ^O^

https://www.google.nl/sea(...).0.0.127.127.0j1.1.0....0...1ac.2.24.blog-hp..0.1.127.DsKTj9AiPsQ

Vooral deze geeft een goede review van de geur.

http://celebrityperfumest(...)ume-review-radiance/

En deze denkt er weer totaal anders over. _O-

http://hijaabs.blogspot.n(...)spears-radiance.html

[ Bericht 11% gewijzigd door trovey op 10-09-2013 04:11:53 ]
Optimist tot in de kist
pi_131014067
quote:
[ afbeelding ]
Ik zou hem alleen voor het flesje al kopen. O+
pi_131014978
quote:
[ afbeelding ]
Die van Halle Berry (ook die prijs ongeveer) vind ik lekkerder dan die van Britney :)

Van Britney weet ik niet welke van de twee bij Action nou het lekkerst was.
pi_131017565
Cosmic radiance is wel lekker! Niet zo zoet als al die andere britney parfums. Vind alleen het flesje niet zo mooi :P
pi_131020265
quote:
[ afbeelding ]
ik vind het lekker ruiken. Laatst gekocht samen met een geurtje van celine dion.
pi_131057319
Ik zoek van die grote plastic opbergboxen. Verkoopt de Action die?
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
pi_131057467
zoiets?
pi_131057487
Die heb ik, die zijn handig :)
Tap tap tap
pi_131057511
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2013 13:45 schreef loecje het volgende:
zoiets?
[ afbeelding ]
Ja! Die zoek ik idd. Alhoewel ze niet verrijdbaar hoeven te zijn.
Doe wat je niet durft.
pi_131057597
Je kunt ze ook stapelen.
Tap tap tap
pi_131057599
ze zijn er ook niet verrijdbaar.
deze zag ik gister ook nog staan:
pi_131057609
zojuist een droogloopmat gehaald bij de action. Heb ook nog een tijdje gezocht naar een secondelijm-achtig iets. Kon het niet vinden, maar kan me nog steeds niet voorstellen dat ze dat niet verkopen.

Overigens zorgt die droogloopmat er nu voor dat je geen vuil van buiten door het huis loopt, maar geeft die mat wel af waardoor ik stukjes droogloopmat door het huis vindt :')
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie woensdag 11 september 2013 @ 13:52:13 #175
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_131057662
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2013 13:50 schreef loecje het volgende:
[ afbeelding ]
ik heb hiervan de 24 liter versie, voor 2,95 bij de action gehaald
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_131057664
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2013 13:50 schreef Holenbeer het volgende:
zojuist een droogloopmat gehaald bij de action. Heb ook nog een tijdje gezocht naar een secondelijm-achtig iets. Kon het niet vinden, maar kan me nog steeds niet voorstellen dat ze dat niet verkopen.

Overigens zorgt die droogloopmat er nu voor dat je geen vuil van buiten door het huis loopt, maar geeft die mat wel af waardoor ik stukjes droogloopmat door het huis vindt :')
Dat houdt na een maand of drie vanzelf wel een keer op :+
Don't let my username fool you...
pi_131057677
quote:
5s.gif Op woensdag 11 september 2013 13:40 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ik zoek van die grote plastic opbergboxen. Verkoopt de Action die?
Ik weet niet of ik het hier mag zeggen :@ maar de Xenos heeft nu een 3 x 50-literboxset voor 11,99.
Maar, die van de Action zien er op het oog steviger uit.
Wat mot je, vroeg ze dan en zette alsnog een slotje.
Ga toch weg gek, zeiken doe je maar in feedback.
Soms kreeg ze van alles naar haar hoofd. Cholera, tyfus en ebola.
Doe mij maar een Whoppermenu. Met cola. ©Biogarde
pi_131057686
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2013 13:52 schreef Metalfreak het volgende:

[..]

Dat houdt na een maand of drie vanzelf wel een keer op :+
omdat dan de mat aan vervanging toe is? :P
pi_131057721
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2013 13:52 schreef Holenbeer het volgende:

[..]

omdat dan de mat aan vervanging toe is? :P
Neuh, dan zijn alle pluisjes wel een keer eraf gelopen ;)
Don't let my username fool you...
pi_131057725
quote:
14s.gif Op woensdag 11 september 2013 13:52 schreef Janetje het volgende:

[..]

Ik weet niet of ik het hier mag zeggen :@ maar de Xenos heeft nu een 3 x 50-literboxset voor 11,99.
Maar, die van de Action zien er op het oog steviger uit.
De action zit iets dichter bij dan de Xenos, dus ik haal er een paar bji de Action. :)

Tnx allemaal!
Doe wat je niet durft.
pi_131057758
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2013 13:54 schreef Metalfreak het volgende:

[..]

Neuh, dan zijn alle pluisjes wel een keer eraf gelopen ;)
hmmm, dan knal ik nu de stofzuiger er wel even goed overheen, is het misschien maar 1,5 maand
pi_131058170
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2013 13:50 schreef loecje het volgende:
[ afbeelding ]
Fijne, stevige boxen zijn dat. ^O^
Ik heb zelf de kleinere versies en een vriendin heeft tijdelijk 4 exemplaren van de 100 liter variant bij mij gestald. :7
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_131058323
Die 'gaatjesmaker' voor riemen, heeft iemand die al eens gekocht? Is hij het aanschaffen waard? :)
  woensdag 11 september 2013 @ 19:14:48 #184
363056 Wildervankstertje
Nu een Westerleestertje
pi_131068250
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2013 13:50 schreef Holenbeer het volgende:

Secondelijm verkopen ze wel, koop het altijd bij action. Kartonnetje met 3 kleine tubes.
pi_131068412
quote:
5s.gif Op woensdag 11 september 2013 14:13 schreef Pisces29 het volgende:
Die 'gaatjesmaker' voor riemen, heeft iemand die al eens gekocht? Is hij het aanschaffen waard? :)
Ik heb er één, vind het ideaal.
pi_131068525
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2013 19:14 schreef Wildervankstertje het volgende:

[..]

Secondelijm verkopen ze wel, koop het altijd bij action. Kartonnetje met 3 kleine tubes.
ah, dacht ik al, maar kon het niet vinden. Kwam niet verder dan houtlijm of verschillende soorten tape. Volgende keer maar beter opletten dan.
pi_131069051
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2013 19:20 schreef Holenbeer het volgende:

[..]

ah, dacht ik al, maar kon het niet vinden. Kwam niet verder dan houtlijm of verschillende soorten tape. Volgende keer maar beter opletten dan.
Bij de pennen ed. volgens mij...
  woensdag 11 september 2013 @ 20:19:43 #188
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_131071206
quote:
je moet alleen niet een te dikke riem hebben, want dan buigt de tang mooi door i.p.v. de riem door te knippen :')
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  † In Memoriam † woensdag 11 september 2013 @ 20:40:52 #189
43556 miss_dynastie
pi_131072090
quote:
Zou het kunnen dat ik jou daar al eens eerder over heb zien posten/vragen? :@
pi_131072520
In de categorie opbergboxen, ik heb deze gekocht: http://www.marskramer.nl/(...)L_opruim_opbergboxen
Voor 12,50. Past goed in mn kast (en die van de action nèt niet! :D) en er past heel veel meuk in. :P
Doe wat je niet durft.
pi_131073549
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2013 13:45 schreef loecje het volgende:
zoiets?
[ afbeelding ]
Prima box, ik heb de kleine versie. :P
Optimist tot in de kist
pi_131074330
quote:
Werkt prima.
pi_131101897
Weet iemand of de action knutselfoam (van die bladen) heeft? Heb het liefst grote stukken (30*50cm), maar kleinere kan ook wel.
pi_131102051
Fles eigen merk Mondwater is nu groen ipv blauw, en nog duurder ook... (94 ipv 79 cent). :')
pi_131102339
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2013 18:44 schreef MevrouwPuff het volgende:
Weet iemand of de action knutselfoam (van die bladen) heeft? Heb het liefst grote stukken (30*50cm), maar kleinere kan ook wel.
:Y Volgens mij A5 ofzo
pi_131102421
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2013 18:44 schreef MevrouwPuff het volgende:
Dat is bijna A3 wat je zoekt. Nooit gezien daar (in dat formaat)
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_131102539
Had laatst Kinder chocola gekocht voor ¤0,95, zie ik later dezelfde hoeveelheid Kinder chocola voor ¤0,89 bij de Plus!
pi_131102701
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2013 19:00 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Dat is bijna A3 wat je zoekt. Nooit gezien daar (in dat formaat)
Hmm ik ga zaterdag gewoon kijken. Ik wil een tasinzet maken en het scheelt wel wat werk als dat grotendeels uit een stuk kan :)
  † In Memoriam † donderdag 12 september 2013 @ 19:18:05 #199
37843 lady-wrb
kortaf
pi_131102982
ze verkopen toch een tasinzet op het ogenblik? waarom zou je er één maken :+
pi_131103698
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2013 19:18 schreef lady-wrb het volgende:
ze verkopen toch een tasinzet op het ogenblik? waarom zou je er één maken :+
dat is een kleine tas-in tas. Wat ik wil is juist iets wat open blijft staan en zorgt dat de boel niet gaat zwerven.
Zoiets, maar dan niet voor 50 euro :+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')