abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_130914598
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2013 13:03 schreef Fusions het volgende:
En wat die medicatie betreft, mind over matter
Bedoel je daarmee dat matter er niet toe doet?

Uit onderzoek blijkt eigenlijk systematisch dat voor alle aandoeningen het om een interactie tussen mind&matter gaat. Afhankelijk van de aandoening weeg het ene zwaarder dan het andere.

De medische hoek is op dit moment iets te matter georienteerd (ok dat is voor een groot deel een mening maar voor die mening zijn wel ondersteunende argumenten te vinden), maar dat haalt niet weg dat matter meestal het grootste gedeelte van de oplossing is.

Je kunt heel erg positief denken, maar als je een gebroken been hebt is gips toch wel erg goed voor de genezing :P
Op dinsdag 1 november 2016 00:05 schreef JanCees het volgende:
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
  zaterdag 7 september 2013 @ 14:39:15 #202
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_130916219
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2013 13:39 schreef oompaloompa het volgende:

[..]

Uit onderzoek blijkt eigenlijk systematisch dat voor alle aandoeningen het om een interactie tussen mind&matter gaat. Afhankelijk van de aandoening weeg het ene zwaarder dan het andere.

De medische hoek is op dit moment iets te matter georienteerd (ok dat is voor een groot deel een mening maar voor die mening zijn wel ondersteunende argumenten te vinden), maar dat haalt niet weg dat matter meestal het grootste gedeelte van de oplossing is.

Je kunt heel erg positief denken, maar als je een gebroken been hebt is gips toch wel erg goed voor de genezing :P
Mind is juist het grootste gedeelte van de oplossing. Dat wordt juist bevestigd door al die meditatie experimenten en andere experimenten.

Je hebt inderdaad een aantal dingen waar matter de juiste oplossing is zoals met een gebroken been ed.
Feyenoord!
pi_130916457
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2013 13:39 schreef oompaloompa het volgende:

[..]

Ik denk ook dat in veel gevallen medicatie erg goed is, voor een korte peroide.
De materie van het lichaam oplossen is nodig, maar de geestelijke blokkades zorgen ervoor dat de opgeblokte materie er zich in de eerste plaats plaatsvind.
The ONE is all.
-
And the ALL are ONE.
-
pi_130926171
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2013 11:59 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Dat ik geen sympathie voel voor mensen als tribalwars met hun beledigende praat zegt niet dat ik niet normaal doe. Op mijn uitspatting met iets in de richting van 'kutjong' na toen hij Grumpey vroeg of hij zelf zijn onderzoeken vervalste na probeer ik verder gewoon normaal vragen te stellen en hem op bepaalde zaken te wijzen zonder met zaken als 'troll' te gaan schelden.
Als dat doorgaat voor normaal tegenwoordig, dan is het toch écht slecht gesteld met de wereld. Ik heb medelijden met je.
pi_130927185
Ok :s)
Ja doei.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')