echt he, die zou wel wat minder netjes een aardig blijven gok ik zo.quote:Op donderdag 5 september 2013 13:33 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Eef is van Executie van Uitstel
Mag ik ze lezen in een PM pleasequote:Op donderdag 5 september 2013 13:14 schreef WRH het volgende:
echt he, nog discrimineren ook. en als je ziet hoeveel tijd hij in die dm's gestoken heeft; werkelijk op elke opmerking had ik een reactie.
quote:Op donderdag 5 september 2013 13:52 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Mag ik ze lezen in een PM please
Niet vreemd. Ze komen niet in de problemen omdat ze zo goed opletten en alles op tijd betalen. Bij de aflevering ervoor was het ook makkelijker om DSB (of Donald Duck) de schuld te geven.quote:Op donderdag 5 september 2013 14:06 schreef WRH het volgende:
zijn op zich niet zo heel spannend hoor, enige dat ik vind is dat het een herhaling is van wat we al zagen in de aflevering: niets is hun eigen schuld / verantwoordelijkheid en het komt altijd door anderen of omstandigheden.
Wat deed ze dan de hele dag? Niks toch? Prima tijd om de administratie een beetje bij te houden?quote:Op donderdag 5 september 2013 15:02 schreef Mirjam het volgende:
Wat een klaphark die henk, beetje zn vrouw alles alleen laten doen en zn kop in het zand steken
Natuurlijk is Henk niet slim geweest om een lening af te sluiten voor het interieur maar zijn vrouw had ook wel een beetje actie mogen ondernemen. Makkelijk schreeuwen dat er vanalles moet gebeuren terwijl je zelf ook niks doet.quote:Op donderdag 5 september 2013 15:02 schreef Mirjam het volgende:
Wat een klaphark die henk, beetje zn vrouw alles alleen laten doen en zn kop in het zand steken
hallo henk!!quote:Op donderdag 5 september 2013 15:43 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Natuurlijk is Henk niet slim geweest om een lening af te sluiten voor het interieur maar zijn vrouw had ook wel een beetje actie mogen ondernemen. Makkelijk schreeuwen dat er vanalles moet gebeuren terwijl je zelf ook niks doet.
HENK!!! HALLO HENK!! HEEEEHEEEENK!!! LUISTER JE????quote:Op donderdag 5 september 2013 13:06 schreef WRH het volgende:
[..]
gewoon even wat onaardige dingen zeggen dan heb je vanzelf vanavond mail, wedden?
btw, zou het niet veel leuker zijn als we ipv Annemarie in dit programma ook Eef zouden hebben?
die zou echt zoveel leukere dingen zeggen
quote:Op donderdag 5 september 2013 16:14 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
HENK!!! HALLO HENK!! HEEEEHEEEENK!!! LUISTER JE????
JE BENT EEN ROTZAK DIE ZIJN VROUW NIET KAN ONDERHOUDEN EN ZIJN MOEDER NIET RESPECTEERT.
Zoiets?
Dat dus..quote:Op donderdag 5 september 2013 12:36 schreef WRH het volgende:
nou, ook twijfels hoor, bij de leuke colombiaanse.
ondertussen was dat iemand die als excuus had dat ze voor haar 8ste in het kindertehuis gepest was en was dat de reden dat ze onzeker werd en daarom dus nooit kon werken.
wel kinderen krijgen. maar niet werken.
en roken.
kweenie hoor, zo heel veel deed ze zelf ook niet om de boel op te lossen.
quote:Op donderdag 5 september 2013 13:36 schreef BORRREETJEEE het volgende:
Er van uit gaan dat ze allebei een baan hebben.
Stelletje Henklokkers!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat had je gezegd over zijn moeder dan?quote:Op donderdag 5 september 2013 17:42 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Ik denk dat Henk ook boos op me is omdat ik niet zo aardig was over z'n moeder
quote:Op donderdag 5 september 2013 17:54 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Wat had je gezegd over zijn moeder dan?
Ik vond haar ongelooflijk slap. Zij bezorgen haar schulden en zij heeft nog medelijden met ze ook... veel te lief
Was achteraf niet zo lief van mequote:Op dinsdag 3 september 2013 21:57 schreef Enchanter het volgende:
Die teringkop heeft hij niet van een vreemde
"je krijgt vanavond nog een pm/dm van me !"quote:Op donderdag 5 september 2013 16:14 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
HENK!!! HALLO HENK!! HEEEEHEEEENK!!! LUISTER JE????
JE BENT EEN ROTZAK DIE ZIJN VROUW NIET KAN ONDERHOUDEN EN ZIJN MOEDER NIET RESPECTEERT.
Zoiets?
Nee, iddquote:Op donderdag 5 september 2013 18:53 schreef Enchanter het volgende:
[..]
[..]
Was achteraf niet zo lief van me
Nee, maar ik schat Henk echt niet mans genoeg in om daarom in op stand te komen hoorquote:Op donderdag 5 september 2013 18:53 schreef Enchanter het volgende:
[..]
[..]
Was achteraf niet zo lief van me
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |