Vond de schiet scene's sowieso niet goed, dat 100.000 keer schieten niks raken sowieso maar na al die spanning van de arrestatie van Walt hadden ze het gewoon moeten afkappen na dat je 1 geweer zag of hoorde afgaan.quote:Op maandag 9 september 2013 16:41 schreef TwyLight het volgende:
Maar goed, het is voor mij echt geen game breaker ofzo, maar er waren twee stukjes die me opvielen. De eerste was met die gps, dat ik dacht hmm ok.. en de tweede was toen ik Todd zag schieten en ik hard moest lachen
Ja, toen je die gast met die snor zag richten had ik eigenlijk verwacht dat hij gewoon direct Gomez al door z'n hoofd zou schieten. Ik zou het nu wel dom vinden als Hank hier levend vanaf komt maar dat zal vast welquote:Op maandag 9 september 2013 16:43 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Vond de schiet scene's sowieso niet goed, dat 100.000 keer schieten niks raken sowieso maar na al die spanning van de arrestatie van Walt hadden ze het gewoon moeten afkappen na dat je 1 geweer zag of hoorde afgaan.
En dan te bedenken dat Hank een paar seizoenen geleden nog op onwaarschijnlijke wijze die Mexicaanse tweeling onschadelijk maakte.quote:Op maandag 9 september 2013 16:43 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Vond de schiet scene's sowieso niet goed, dat 100.000 keer schieten niks raken sowieso maar na al die spanning van de arrestatie van Walt hadden ze het gewoon moeten afkappen na dat je 1 geweer zag of hoorde afgaan.
Ehm, de GPS die in de huurauto's (kan) zitten daar is geen TomTom, maar een verborgen tracker die autoverhuurders laten plaatsen voor als bijvoorbeeld hun auto gejat wordt.quote:Op maandag 9 september 2013 16:23 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Maar...... het is wel wat krom omdat Walt zelf een GPS tracker bij heeft waardoor je automatisch denkt als kijker dat Walt weet dat er geen GPS in zit..
Ja, dat bedacht ik me 1min later had geen zin om nog een post er over te makenquote:Op maandag 9 september 2013 17:06 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Ehm, de GPS die in de huurauto's (kan) zitten daar is geen TomTom, maar een verborgen tracker die autoverhuurders laten plaatsen voor als bijvoorbeeld hun auto gejat wordt.
Dus zo raar is het niet dat Walt een eigen tracker heeft, hij heeft niet stilgestaan bij een mogelijke verborgen tracker totdat Jesse hem belde.
Ik vond dat juist wel mooi.. De laatste afleveringen is alles langzaam aan het afbrokkelen en Walt probeert angstvallig alles af te houden. Tot dit moment waarop het ook hem teveel wordt en hij gewoon breekt en op tilt slaat. Vergeet niet waar hij vandaan komt, een familieman met kanker die het verkeerde pad op ging. Alhoewel hij steeds meer en meer in zijn rol als 'Heisenberg' is gegroeid, het blijft een mens. Een mens dat op dat moment alles naar de klote ziet gaan.quote:Op maandag 9 september 2013 17:00 schreef Dawnbreaker het volgende:
Het keerpunt voor walt ten opzichte van de bewijslast vond ik het moment dat hij in de auto met jesse aan het bellen is, hij bekend daar een hele hoop moorden. Ik neem aan dat hank dat zeker heeft opgenomen. Ik zat echt hoofdschuddend te kijken naar die scene... vond het wel een beetje on-walter om zo ondoordacht vanalles op de biechten via de telefoon.
Hij is de grip op de situatie totaal kwijt en handelt nu naar emotie.quote:Op maandag 9 september 2013 17:00 schreef Dawnbreaker het volgende:
Het keerpunt voor walt ten opzichte van de bewijslast vond ik het moment dat hij in de auto met jesse aan het bellen is, hij bekend daar een hele hoop moorden. Ik neem aan dat hank dat zeker heeft opgenomen. Ik zat echt hoofdschuddend te kijken naar die scene... vond het wel een beetje on-walter om zo ondoordacht vanalles op de biechten via de telefoon.
nee jijquote:Op maandag 9 september 2013 17:19 schreef Dawnbreaker het volgende:
[..]
Inderdaad, mag niet, moet wel
In script van seizoen 1 is sowieso ernstig geharkt door de schrijversstaking van toen.quote:Op maandag 9 september 2013 17:22 schreef Me_Wesley het volgende:
(En daar is Gilligan het mee eens, want volgens het originele script zou Jesse aan het einde van seizoen 1 al dood gaan, maar dat hebben ze in allerijl aangepast)
Ik heb wel het bouwen van een wazige constructie gemist voordat ze gingen schieten.quote:Op maandag 9 september 2013 18:04 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Wel een beetje A-team achtig, die shoot-out.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 9 september 2013 18:11 schreef Loserkid het volgende:
Hele dikke spoiler, kwam het tegen op reddit:Valt wel mee vind ik.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Met een show als Breaking Bad is dit gewoon verantwoordquote:Op maandag 9 september 2013 18:22 schreef CaptainCookie het volgende:
Wat een verschrikkelijk moment om een aflevering te eindigen zeg.
Serieus? mensen vinden hier een topictitel die naar de vorige aflevering verwijst al een spoiler, dan is dit echt hugequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |