Alle eindjes worden aan elkaar geknoopt heeft Vince beloofdquote:Op maandag 9 september 2013 14:25 schreef fetss het volgende:
Nog 3 afleveringen, waar blijft het geld? wie gaan dood? nog véél vragen
Die Juniorquote:Op maandag 9 september 2013 14:50 schreef FredVleespet het volgende:
Er vanuit gaande dat Hank en Gomie dood gaan. Hoe gaat Walt dit ooit uitleggen aan Skyler en Junior.
quote:Op maandag 9 september 2013 14:52 schreef Jedi_Pimp het volgende:
[..]
Die Junior![]()
Vreselijk irritant die gozer.
Jij zou niet anders reageren als Saul bij jou de auto liet wassenquote:Op maandag 9 september 2013 14:52 schreef Jedi_Pimp het volgende:
[..]
Die Junior![]()
Vreselijk irritant die gozer.
Dit ja, of alleen een shot waarop je Todd&co het vuur ziet openen en dan een cut to black, zonder de gevolgen te zien.quote:Op maandag 9 september 2013 14:58 schreef Cinderella_Man het volgende:
Weer een heerlijke aflevering. De spanning blijft met de minuut oplopen en je ziet gewoon Walt's instorten. Liever had ik deze ep nog geeindigd zien worden, voordat er een schot gelost was. Gewoon laatste scene, de stand off.
Dat was veeeel beter jaquote:Op maandag 9 september 2013 15:02 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Dit ja, of alleen een shot waarop je Todd&co het vuur ziet openen en dan een cut to black, zonder de gevolgen te zien.
Dat wel, alleen Walt is aan het bukken voor kogels. Het lijkt erop dat de nazi-gang ook geen ene fuck geeft om Walt want ze doorzeven die hele auto. Todd weet dat Jesse ook kan koken. En juist op Jesse word niet bewust geschoten.quote:Op maandag 9 september 2013 15:23 schreef MrSweets het volgende:
Kan alleen als walt er nog tussen komt, die heeft nog wat te zeggen aangezien ze hem nodig hebben.
Nouja, bewust. Jesse is ook wel het moeilijkste te raken. Misschien weten ze niet eens dat hij in de auto van Walt zit.quote:Op maandag 9 september 2013 15:24 schreef FredVleespet het volgende:
[..]
Dat wel, alleen Walt is aan het bukken voor kogels. Het lijkt erop dat de nazi-gang ook geen ene fuck geeft om Walt want ze doorzeven die hele auto. Todd weet dat Jesse ook kan koken. En juist op Jesse word niet bewust geschoten.
Klopt ik zie het nu. Waarschijnlijk weten ze het niet eens. Jesse deed wel op gegeven moment de deur open, net alsof hij uit wilde stappen. Geen idee waaromquote:Op maandag 9 september 2013 15:27 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Nouja, bewust. Jesse is ook wel het moeilijkste te raken. Misschien weten ze niet eens dat hij in de auto van Walt zit.
Je zag toch duidelijk een shot dat Jack naar de auto keek en Jesse zag zitten. En maakte Jesse die deur niet gewoon open om wellicht een poging tot ontsnappen te doen?quote:Op maandag 9 september 2013 15:29 schreef FredVleespet het volgende:
[..]
Klopt ik zie het nu. Waarschijnlijk weten ze het niet eens. Jesse deed wel op gegeven moment de deur open, net alsof hij uit wilde stappen. Geen idee waarom
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zijn rationaliteit verdween gewoon omdat hij hetgeen waar hij alles voor heeft gedaan in rook zag opgaan. Heeft niet zozeer met domheid te maken, maar meer met blinde paniek. Daarom vond ik het wel kunnen.quote:Op maandag 9 september 2013 14:02 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Nou, niemand stoort zich er blijkbaar aan, maar Walt was echt onmogelijk dom deze aflevering.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |