quote:Op maandag 9 september 2013 13:39 schreef Quark24 het volgende:
De aflevering had moeten eindigen na het eerste schot, zo'n onrealistische scène verbreekt de immersie wel een beetje.
Hij had het laat door dat hij getracked werd ja. Maar aan de andere kant. Alles waarvoor hij het gedaan had zag hij in duigen vallen. Het belangrijkste voor hem is dat z'n kinderen geld hebben. Dus dat hij op dat moment niet helemaal helder nadacht kan ik opzich nog in meegaan.quote:Op maandag 9 september 2013 14:02 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Nou, niemand stoort zich er blijkbaar aan, maar Walt was echt onmogelijk dom deze aflevering.
Walt is gewoon langzaam de grip aan het verliezen, hij moet tot eigen afgrijzen een hit op Jesse plaatsen, alles begint in elkaar te storten en hij probeert er het beste van te maken.quote:Op maandag 9 september 2013 14:02 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Nou, niemand stoort zich er blijkbaar aan, maar Walt was echt onmogelijk dom deze aflevering.
Ben het er tot op zekere hoogte wel mee eens ja. Het verbleekt alleen ten opzichte van die gedachtesprong die Jesse had over die ricine. Wel vette episode verder.quote:Op maandag 9 september 2013 14:02 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Toch, voor iemand die zo slim is, had ik verwacht dat alle mogelijke scenario's in zijn hoofd zouden zitten en hij er enigszins naar zou kunnen handelen. Het verhaal van Jesse aan de telefoon, ik had verwacht dat hij vrij snel door zou hebben dat het bullshit was. Die van met gps, daar moet hij toch zelf stil bij hebben gestaan, of dat wel of niet mogelijk is?quote:Op maandag 9 september 2013 14:05 schreef FredVleespet het volgende:
[..]
Hij had het laat door dat hij getracked werd ja. Maar aan de andere kant. Alles waarvoor hij het gedaan had zag hij in duigen vallen. Het belangrijkste voor hem is dat z'n kinderen geld hebben. Dus dat hij op dat moment niet helemaal helder nadacht kan ik opzich nog in meegaan.
Zat een GPS in zijn bus, dacht Walt..quote:Op maandag 9 september 2013 14:15 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Dat hij flipt is misschien wel logisch, maar hij had kunnen/moeten weten dat het helemaal niet mogelijk was dat Jesse z'n geld gevonden had.
Ja, maar dan moet hij ook nadenken of dat eigenlijk wel mogelijk is en hoe die daar dan gekomen is, door wie.quote:Op maandag 9 september 2013 14:23 schreef THeeF het volgende:
[..]
Zat een GPS in zijn bus, dacht Walt..
In de VS is het vrij standaard dat er een GPS-tracker in een huurauto zitquote:Op maandag 9 september 2013 14:25 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ja, maar dan moet hij ook nadenken of dat eigenlijk wel mogelijk is en hoe die daar dan gekomen is, door wie.
Oké, dat maakt nog wel een verschilletje. Toch wel iets waar Walt stil bij had moeten staan, eigenlijk.quote:Op maandag 9 september 2013 14:30 schreef brojo het volgende:
[..]
In de VS is het vrij standaard dat er een GPS-tracker in een huurauto zit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |