abonnement Unibet Coolblue
  zondag 8 september 2013 @ 19:44:12 #101
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_130958172
quote:
11s.gif Op zondag 8 september 2013 19:34 schreef TwyLight het volgende:
513 wordt echt een zieke aflevering
Ik kan niet wachten, wat moet ik doen?
This isn't even my final form.
pi_130960763
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2013 19:44 schreef Levolution het volgende:

[..]

Ik kan niet wachten, wat moet ik doen?
Gaan slapen
pi_130962852
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2013 16:20 schreef Heeinz het volgende:

[..]

Of je kijkt gewoon even niet op FOK, of je verwijdert dit topic tijdelijk uit je active topics. Mensen die de nieuwe aflevering al hebben gezien hoeven niet constant rekening te houden met degenen die dat nog niet hebben. Vanaf het moment dat de aflevering te bekijken is tot het moment dat je de aflevering hebt gezien, moet je gewoon niet naar dit topic, en dus ook niet naar de TT kijken.
Je kan toch gewoon ff alleen met de TT een beetje rekening houden? Hoe moeilijk is dat nou?
pi_130962959
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2013 19:15 schreef robuust89 het volgende:
Waarom moest Mike nou weer dood? -O-
Wat ik vooral raar vind, is dat dat geen staartje heeft gekregen. Zijn ze bij de politie niet naar hem op zoek ofzo?
pi_130962973
quote:
11s.gif Op zondag 8 september 2013 19:34 schreef TwyLight het volgende:
513 wordt echt een zieke aflevering
Waarom denk/weet je dat? :o
  zondag 8 september 2013 @ 21:05:18 #106
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_130963112
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2013 21:02 schreef W.Heisenberg het volgende:

[..]

Je kan toch gewoon ff alleen met de TT een beetje rekening houden? Hoe moeilijk is dat nou?
Ten eerste zie ik geen één TT die meteen heel veel zegt of verraadt. Volgens mij wordt daar dus ook al rekening mee gehouden. Ten tweede hoef je niet eens het risico te lopen dat je iets weet van de aflevering, door dit topic even te verwijderen of niet op FOK te kijken. Of moeten we nu ook al morgen nog niet praten over de nieuwe aflevering, omdat sommige mensen hem nog niet gezien hebben?
pi_130963497
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2013 21:05 schreef Heeinz het volgende:

[..]

Ten eerste zie ik geen één TT die meteen heel veel zegt of verraadt. Volgens mij wordt daar dus ook al rekening mee gehouden. Ten tweede hoef je niet eens het risico te lopen dat je iets weet van de aflevering, door dit topic even te verwijderen of niet op FOK te kijken. Of moeten we nu ook al morgen nog niet praten over de nieuwe aflevering, omdat sommige mensen hem nog niet gezien hebben?
Zolang het in het topic praten is maakt het niet uit, want de tt geeft duidelijk aan dat het de USA-reeks is. Maar ik kan bijvoorbeeld pas morgenavond kijken, dus dan kan ik de hele dag niet in het TV-subforum.
'And I called your name,
like an addicted to cocaine calls for the stuff he'd rather blame'
  zondag 8 september 2013 @ 21:15:12 #108
6941 APK
Factual, I think.
pi_130963757
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2013 21:05 schreef Heeinz het volgende:

Ten tweede hoef je niet eens het risico te lopen dat je iets weet van de aflevering, door dit topic even te verwijderen of niet op FOK te kijken.
Alsof iedereen meteen bij thuiskomst BB gaat kijken of niet op FOK! leest totdat hij of zij BB gekeken heeft :')
Het is geen religie hoor.

En dat uit de MyAT halen heeft weinig nut, dan moet -zoals eerder gezegd- heel FTR verwijderd worden.

Whatever, het gaat vast wel goed morgen :+
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_130963871
quote:
1s.gif Op zondag 8 september 2013 21:11 schreef Me_Wesley het volgende:

[..]

Zolang het in het topic praten is maakt het niet uit, want de tt geeft duidelijk aan dat het de USA-reeks is. Maar ik kan bijvoorbeeld pas morgenavond kijken, dus dan kan ik de hele dag niet in het TV-subforum.
Dat dus.

Geen spoilers in de TT, einde discussie.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
  zondag 8 september 2013 @ 21:25:33 #110
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_130964594
quote:
10s.gif Op zondag 8 september 2013 21:15 schreef APK het volgende:

[..]

Alsof iedereen meteen bij thuiskomst BB gaat kijken of niet op FOK! leest totdat hij of zij BB gekeken heeft :')
Het is geen religie hoor.

En dat uit de MyAT halen heeft weinig nut, dan moet -zoals eerder gezegd- heel FTR verwijderd worden.

Whatever, het gaat vast wel goed morgen :+
Oh ik bedoelde ook niet dat je verplicht bent bepaalde dingen wel/niet te doen hoor. Kwam alleen plotseling ter sprake, dus ik deelde even mijn mening :). Het gaat al al die tijd goed, dus er is ook geen reden voor plotseling paniek ofzo. En het duurt nog wel weer even voordat we een nieuwe TT hebben :)
  zondag 8 september 2013 @ 21:28:14 #111
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_130964792
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2013 21:16 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Dat dus.

Geen spoilers in de TT, einde discussie.
Ligt eraan wat je spoilers vindt. Het lijkt me wel logisch om iets van de laatste aflevering in de TT te stoppen, en dan iets wat bij het verhaal hoort. Als er nu iets in de TT zou staan waaruit blijkt dat Jesse dacht dat Walt hem wou vermoorden oid, dan valt daar wat van te zeggen. Nu is er niks aan de hand toch?
  zondag 8 september 2013 @ 21:35:21 #112
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_130965355
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2013 21:28 schreef Heeinz het volgende:

[..]

Ligt eraan wat je spoilers vindt. Het lijkt me wel logisch om iets van de laatste aflevering in de TT te stoppen, en dan iets wat bij het verhaal hoort. Als er nu iets in de TT zou staan waaruit blijkt dat Jesse dacht dat Walt hem wou vermoorden oid, dan valt daar wat van te zeggen. Nu is er niks aan de hand toch?
De huidige TT is echt wel een spoiler hoor voor degenen die hem goed interpreteren.
This isn't even my final form.
pi_130970262
Nog een uurtje of 6 8-)
'And I called your name,
like an addicted to cocaine calls for the stuff he'd rather blame'
pi_130972608
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2013 21:35 schreef Levolution het volgende:

[..]

De huidige TT is echt wel een spoiler hoor voor degenen die hem goed interpreteren.
Inderdaad. Is gewoon een domme actie. Nu had ik het bij de vorige ook al. Don't threat the ricin lightly.. Alhoewel redelijk vaag, schoot aan het eind van de aflevering me die TT binnen.. Dus gewoon niks in de TT zetten dan is er niks aan de hand toch?
Liefde is... samen zeehondjes doodknuppelen..
  † In Memoriam † zondag 8 september 2013 @ 23:53:52 #115
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_130973448
TV / [Centraal] Feedback/opmerkingen/tips over FTR

Verzoek tot verwijderen in de FB gegooid.
Carpe Libertatem
pi_130976473
"Don't drink and drive, but if you do, call me." - Saul. :').

Dat einde! Ik wist dat er nog iets aan zat te komen!
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
pi_130976529
Vroege shift vandaag, maar niet zo vroeg :'). Precies drie kwartier voor de wekker wakker, dus heb in ieder geval de episode alvast kunnen kijken. Elke episode nu is een hoogtepunt lijkt het wel :D. Ik heb zomaar het gevoel dat Hank dit niet gaat overleven of in ieder geval zwaargewond in het ziekenhuis belandt. Er moet sowieso nog een shocker komen, en dat zou zomaar 2 afleveringen voor het einde kunnen gebeuren..

Hoe veel kogels kun je schieten zonder te raken trouwens, tering :').
'And I called your name,
like an addicted to cocaine calls for the stuff he'd rather blame'
  maandag 9 september 2013 @ 07:32:23 #118
203635 Ugjerke
God of tits and wine
pi_130976815
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 05:48 schreef Me_Wesley het volgende:
Vroege shift vandaag, maar niet zo vroeg :'). Precies drie kwartier voor de wekker wakker, dus heb in ieder geval de episode alvast kunnen kijken. Elke episode nu is een hoogtepunt lijkt het wel :D. Ik heb zomaar het gevoel dat Hank dit niet gaat overleven of in ieder geval zwaargewond in het ziekenhuis belandt. Er moet sowieso nog een shocker komen, en dat zou zomaar 2 afleveringen voor het einde kunnen gebeuren..

Hoe veel kogels kun je schieten zonder te raken trouwens, tering :').
Dat zijn inderdaad een heleboel kogels. _O-

Maar ik had verwacht dat Hank al dood zou zijn voordat de credits kwamen.
Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ug, je bent af en toe een (leuke) mafkees, maar ook een wijs man.
  maandag 9 september 2013 @ 07:52:31 #119
203635 Ugjerke
God of tits and wine
pi_130976959
Wel fraai trouwens dat Walt zichzelf liever overgeeft, dan dat hij Hank dood laat schieten.
Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ug, je bent af en toe een (leuke) mafkees, maar ook een wijs man.
  † In Memoriam † maandag 9 september 2013 @ 08:06:12 #120
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_130977071
Urgh, ... wat een moment om de aflevering te eindigen.
Carpe Libertatem
pi_130977579
Dat die nazi's zouden komen zag iedereen wel aankomen.
De enige die nu dood mag is Jesse. Ja, hij is door Walt gebruikt maar het gewoon zo'n vervelend meelopertje.
Hij is te laat begonnen met doordenken en nu zit ook hij zwaar in de problemen.
Ik hoop dat op het einde van de serie het gezin van Walt het geld krijgt, maar het kan werkelijk alle kanten opgaan :')
Straks is iedereen dood behalve Walt. Is alles voor niks geweest.
  † In Memoriam † maandag 9 september 2013 @ 08:57:53 #122
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_130977636
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 08:54 schreef karton2 het volgende:
Dat die nazi's zouden komen zag iedereen wel aankomen.
De enige die nu dood mag is Jesse. Ja, hij is door Walt gebruikt maar het gewoon zo'n vervelend meelopertje.
Hij is te laat begonnen met doordenken en nu zit ook hij zwaar in de problemen.
Ik hoop dat op het einde van de serie het gezin van Walt het geld krijgt, maar het kan werkelijk alle kanten opgaan :')
Straks is iedereen dood behalve Walt. Is alles voor niks geweest.
Jesse ontsnapt, Gomie & Hank worden afgemaakt en Walt wordt ontvoerd door de nazi's en wordt geforceerd om voor hun te koken.
Carpe Libertatem
  maandag 9 september 2013 @ 09:33:28 #123
406824 BaasBanaan
Dancing Queef
pi_130978215
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 08:54 schreef karton2 het volgende:
Dat die nazi's zouden komen zag iedereen wel aankomen.
De enige die nu dood mag is Jesse. Ja, hij is door Walt gebruikt maar het gewoon zo'n vervelend meelopertje.
Hij is te laat begonnen met doordenken en nu zit ook hij zwaar in de problemen.
Ik hoop dat op het einde van de serie het gezin van Walt het geld krijgt, maar het kan werkelijk alle kanten opgaan :')
Straks is iedereen dood behalve Walt. Is alles voor niks geweest.
Toen Jesse stil werd aan de telefoon was ik er nog even bang voor dat hij weer terug zou willen krabbelen. :P
Ik heb echt niks zinnigs te zeggen, behalve iets over je penis aan de rand van een blikje snijden.
pi_130978403
quote:
3s.gif Op maandag 9 september 2013 08:57 schreef Boze_Appel het volgende:

[..]

Jesse ontsnapt, Gomie & Hank worden afgemaakt en Walt wordt ontvoerd door de nazi's en wordt geforceerd om voor hun te koken.
Gomez gaat vrij snel dood al denk ik dat Hank ook wel eens ontvoerd kan worden, omdat Walter zeker hem niet dood wil hebben.
Toen Hank Marie aan de telefoon had zei hij tegen haar dat het wel even kon duren voordat hij thuis kwam.
Of daar hebben de Nazi's dan weer schijt aan omdat het "no part of the deal" was. :')
pi_130978725
Hadden ze maar een badge moeten laten zien :+
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')