Hij is de grip op de situatie totaal kwijt en handelt nu naar emotie.quote:Op maandag 9 september 2013 17:00 schreef Dawnbreaker het volgende:
Het keerpunt voor walt ten opzichte van de bewijslast vond ik het moment dat hij in de auto met jesse aan het bellen is, hij bekend daar een hele hoop moorden. Ik neem aan dat hank dat zeker heeft opgenomen. Ik zat echt hoofdschuddend te kijken naar die scene... vond het wel een beetje on-walter om zo ondoordacht vanalles op de biechten via de telefoon.
nee jijquote:Op maandag 9 september 2013 17:19 schreef Dawnbreaker het volgende:
[..]
Inderdaad, mag niet, moet wel
In script van seizoen 1 is sowieso ernstig geharkt door de schrijversstaking van toen.quote:Op maandag 9 september 2013 17:22 schreef Me_Wesley het volgende:
(En daar is Gilligan het mee eens, want volgens het originele script zou Jesse aan het einde van seizoen 1 al dood gaan, maar dat hebben ze in allerijl aangepast)
Ik heb wel het bouwen van een wazige constructie gemist voordat ze gingen schieten.quote:Op maandag 9 september 2013 18:04 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Wel een beetje A-team achtig, die shoot-out.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 9 september 2013 18:11 schreef Loserkid het volgende:
Hele dikke spoiler, kwam het tegen op reddit:Valt wel mee vind ik.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Met een show als Breaking Bad is dit gewoon verantwoordquote:Op maandag 9 september 2013 18:22 schreef CaptainCookie het volgende:
Wat een verschrikkelijk moment om een aflevering te eindigen zeg.
Serieus? mensen vinden hier een topictitel die naar de vorige aflevering verwijst al een spoiler, dan is dit echt hugequote:
Maar ze weten niet dat het agenten zijn, ze lieten ook geen badge zien.quote:Op maandag 9 september 2013 18:31 schreef Loserkid het volgende:
Kan het niet zo zijn dat die nazi's expres probeerde om Hank en Gomez niet te raken?
Het zijn wel agenten.. In amerikaanse series is het toch altijd whatever you do don't kill a cop!
Misschien schieten ze op de auto om ze de dekking in te laten gaan en zodat ze hun kogels op maken..
Het shot waarin je todd ziet schieten zou er anders toch wel uitgeknipt zijn?
maar als je op een groot object schiet (zoals een auto) kun je best zo schieten..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |