abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_130989204
Ik denk: Gomie wordt doodgeschoten, Hank gewond, Jessie wordt dood geschoten en Hank en Walter worden meegenomen, ze weten dat Walt zich liever opgeeft dan zijn (ECHTE) family uit te moorden..

Walt moet weer koken maar verzint een manier om te ontsnappen, Hank en Marie gaan naar de DEA na ontsnapping en Heisenberg wordt bekend gemaakt, Walt slaat op de vlucht en koopt m60.. want Todd and the gang willen hem pakken..

Maarja, hoe dan met dat geld dat voor Skyler en kids is .. :{
  maandag 9 september 2013 @ 16:19:53 #227
360451 From_93_Til_Infinity
This is how we chill...
pi_130989213
Niemand heeft er nog aan gedacht, maar ik denk dat er een redelijke kans bestaat dat Hank Walt als gijzelaar gaat gebruiken.

Hem uit de auto pakken, pistool tegen z'n kop zetten en die nazi's schieten echt niet meer.
pi_130989339
quote:
15s.gif Op maandag 9 september 2013 14:02 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Nou, niemand stoort zich er blijkbaar aan, maar Walt was echt onmogelijk dom deze aflevering.
Waarom denken mensen altijd dat slimme mensen elke seconde van de dag alles uitgepland hebben :')
De grootste criminelen worden ook vaak gepakt op echt stomme dingen, het niet laten repareren van hun achterlicht en dus aangehouden worden etc..

En Hank legde precies uit wat er gebeurde.. Walter got played en in zijn frustratie dacht hij niet helder. Walt zag al zijn geld wat voor zijn familie is verdwijnen, dan was alles voor niks geweest. Walt is furieus..

Maar...... het is wel wat krom omdat Walt zelf een GPS tracker bij heeft waardoor je automatisch denkt als kijker dat Walt weet dat er geen GPS in zit.. Dus ik weet nog niet wat ik er van moet denken.

Hoe dan ook echt weer heerlijk achteer werk van Huell, Hank, Jesse (zijn uitstraling in de woestijn :o goddamn) en Walt _O_

Alleen Gomi zijn acteerwerk is echt flut.
pi_130989418
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 16:23 schreef Geo4kant het volgende:

[..]

Alleen Gomi zijn acteerwerk is echt flut.
Inderdaad. Stoor me sowieso aan die gast, van mij mag die wel doodgeschoten worden.
Amen.
pi_130989460
Was wel de minste aflevering van dit 2e deel van het seizoen voor mij.
Echt totaal onwaarschijnlijk dat Walt naar zijn geld zou gaan.
Ook kansloos dat die Nazi's die eerst een gang die goed bewapend is makkelijk uitschakelen nu moeite hebben met 2 agenten waarvan 1 shell-shock heeft.
En zelfs Saul was niet grappig
pi_130989526
Mensen die het onwaarschijnlijk vinden dat Walt in paniek raakt en een stukje rationaliteit verliest als hetgeen waarin hij de laatste seizoenen de naarste shit voor heeft gedaan in rook opgaat :').
Amen.
pi_130989594
quote:
10s.gif Op maandag 9 september 2013 16:28 schreef Jivis het volgende:
Mensen die het onwaarschijnlijk vinden dat Walt in paniek raakt en een stukje rationaliteit verliest als hetgeen waarin hij de laatste seizoenen de naarste shit voor heeft gedaan in rook opgaat :').
Wat ik het domste vond aan de aflevering was eigenlijk dat met die GPS en dat ze zeiden "but Walt doesn't know that". Dat vond ik wel een beetje lame, volgens de "regels" van de rest van de serie had hij dat uiteraard wel geweten dat dat niet zo was maar dit kwam gewoon beter uit voor het script i guess
pi_130989611
quote:
Precies.

En dat zijn dus mensen die alles ontleden en dan het menselijk aspect vergeten. Logische reactie (als je dat GPS tracker verhaal even achterwegen laat). Jammer is dat, daarmee brengen ze het schrijfwerk in discrediet terwijl zij fout zitten.
pi_130989622
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 16:30 schreef TwyLight het volgende:

[..]

Wat ik het domste vond aan de aflevering was eigenlijk dat met die GPS en dat ze zeiden "but Walt doesn't know that". Dat vond ik wel een beetje lame, volgens de "regels" van de rest van de serie had hij dat uiteraard wel geweten dat dat niet zo was maar dit kwam gewoon beter uit voor het script i guess
Zoals op de vorige pagina werd aangegeven: elke huurauto heeft daar GPS.
Amen.
pi_130989681
quote:
2s.gif Op maandag 9 september 2013 16:31 schreef Jivis het volgende:

[..]

Zoals op de vorige pagina werd aangegeven: elke huurauto heeft daar GPS.
Je kan wel redenen en excuses zoeken om het logisch te laten klinken maar het blijft zo dat als je naar de rest van de serie kijkt dit gewoon stom is.
pi_130989702
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 16:34 schreef TwyLight het volgende:

[..]

Je kan wel redenen en excuses zoeken om het logisch te laten klinken maar het blijft zo dat als je naar de rest van de serie kijkt dit gewoon stom is.
Ja. En daar is een logische verklaring voor, die inmiddels al tien keer genoemd is.
Amen.
pi_130989729
quote:
Dit.

En in Talking Bad legde Bryan Cranston ook uit dat Walt een stuk emotioneler is geworden. Als in, in de eerste seizoenen was het meer een leraar / wetenschapper die met een methodische / wetenschappelijke blik naar dingen keek, terwijl hij nu een stuk meer vanuit emoties reageert.
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
pi_130989895
Maar goed, het is voor mij echt geen game breaker ofzo, maar er waren twee stukjes die me opvielen. De eerste was met die gps, dat ik dacht hmm ok.. en de tweede was toen ik Todd zag schieten en ik hard moest lachen
pi_130989933
quote:
10s.gif Op maandag 9 september 2013 16:41 schreef TwyLight het volgende:
en de tweede was toen ik Todd zag schieten en ik hard moest lachen
Zelden zo'n lelijke acteur gezien. Viel me in Friday Night Lights ook al negatief op :D.
Amen.
pi_130989939
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 15:29 schreef FredVleespet het volgende:

[..]

Klopt ik zie het nu. Waarschijnlijk weten ze het niet eens. Jesse deed wel op gegeven moment de deur open, net alsof hij uit wilde stappen. Geen idee waarom

Hij zal Todd wel herkend hebben en denk dat hij samen met hem weer aan het koken is.
Jesse weet dat Todd zonder pardon hem een kogel door zo'n kop schiet, dus kan hij hem maar beter smeren.

Gomie en Hank zijn zo door hun munitie heen dus dat vuurgevecht gaat niet meer zo lang door.
Gomez zal wel doodgaan en (een gewonde?) Hank nemen ze mee als gijzelaar om Walt te dwingen te gaan koken.
Jesse gaan ze executeren natuurlijk. Mocht hij toch ontsnappen dan krijgt hij spijt en helpt Walt te ontsnappen; past wel redelijk in de haat / liefde verhouding die ze hebben :')

Dat het vuurgevecht A-team achtig is hoort er nu eenmaal bij.
Todd schoot eerder die jongen precies in zijn voorhoofd van een redelijke afstand. Als dat nou een epische standoff zou zijn dan was het een schampschot geweest en was het op een man tegen man gevecht uigelopen.
pi_130989960
quote:
10s.gif Op maandag 9 september 2013 16:41 schreef TwyLight het volgende:
Maar goed, het is voor mij echt geen game breaker ofzo, maar er waren twee stukjes die me opvielen. De eerste was met die gps, dat ik dacht hmm ok.. en de tweede was toen ik Todd zag schieten en ik hard moest lachen
Vond de schiet scene's sowieso niet goed, dat 100.000 keer schieten niks raken sowieso maar na al die spanning van de arrestatie van Walt hadden ze het gewoon moeten afkappen na dat je 1 geweer zag of hoorde afgaan. :P
pi_130990005
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 16:43 schreef Geo4kant het volgende:

[..]

Vond de schiet scene's sowieso niet goed, dat 100.000 keer schieten niks raken sowieso maar na al die spanning van de arrestatie van Walt hadden ze het gewoon moeten afkappen na dat je 1 geweer zag of hoorde afgaan. :P
Ja, toen je die gast met die snor zag richten had ik eigenlijk verwacht dat hij gewoon direct Gomez al door z'n hoofd zou schieten. Ik zou het nu wel dom vinden als Hank hier levend vanaf komt maar dat zal vast wel
pi_130990034
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 16:43 schreef Geo4kant het volgende:

[..]

En dan te bedenken dat Hank een paar seizoenen geleden nog op onwaarschijnlijke wijze die Mexicaanse tweeling onschadelijk maakte.
Amen.
pi_130990083
Huell en Hank was echt geniaal zo genoten van die scene :D
You're are forgetting I was a professional twice over, an analyst and a therapist. The worlds first analrapist
pi_130990543
Het keerpunt voor walt ten opzichte van de bewijslast vond ik het moment dat hij in de auto met jesse aan het bellen is, hij bekend daar een hele hoop moorden. Ik neem aan dat hank dat zeker heeft opgenomen. Ik zat echt hoofdschuddend te kijken naar die scene... vond het wel een beetje on-walter om zo ondoordacht vanalles op de biechten via de telefoon.
<hr>
pi_130990569
Het had inderdaad moeten eindigen met een gunshot (waarvan je nog niet weet of en wie het gaat raken). Verder ijzersterke aflevering. Nog steeds aan het duimen voor Walt.

Overigens weten we uit de flashforward al dat hij genoeg geld heeft om een flinke fooi te geven aan een restaurantmedewerkster en om een duur wapen te kopen.
pi_130990747
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 16:23 schreef Geo4kant het volgende:

[..]

Maar...... het is wel wat krom omdat Walt zelf een GPS tracker bij heeft waardoor je automatisch denkt als kijker dat Walt weet dat er geen GPS in zit..

Ehm, de GPS die in de huurauto's (kan) zitten daar is geen TomTom, maar een verborgen tracker die autoverhuurders laten plaatsen voor als bijvoorbeeld hun auto gejat wordt.

Dus zo raar is het niet dat Walt een eigen tracker heeft, hij heeft niet stilgestaan bij een mogelijke verborgen tracker totdat Jesse hem belde.
'And I called your name,
like an addicted to cocaine calls for the stuff he'd rather blame'
pi_130990810
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 17:06 schreef Me_Wesley het volgende:

[..]

Ehm, de GPS die in de huurauto's (kan) zitten daar is geen TomTom, maar een verborgen tracker die autoverhuurders laten plaatsen voor als bijvoorbeeld hun auto gejat wordt.

Dus zo raar is het niet dat Walt een eigen tracker heeft, hij heeft niet stilgestaan bij een mogelijke verborgen tracker totdat Jesse hem belde.
Ja, dat bedacht ik me 1min later had geen zin om nog een post er over te maken :P voor mij is het inderdaad allemaal logisch en niet gek wat Walt deed. :)
pi_130990853
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 17:00 schreef Dawnbreaker het volgende:
Het keerpunt voor walt ten opzichte van de bewijslast vond ik het moment dat hij in de auto met jesse aan het bellen is, hij bekend daar een hele hoop moorden. Ik neem aan dat hank dat zeker heeft opgenomen. Ik zat echt hoofdschuddend te kijken naar die scene... vond het wel een beetje on-walter om zo ondoordacht vanalles op de biechten via de telefoon.
Ik vond dat juist wel mooi.. De laatste afleveringen is alles langzaam aan het afbrokkelen en Walt probeert angstvallig alles af te houden. Tot dit moment waarop het ook hem teveel wordt en hij gewoon breekt en op tilt slaat. Vergeet niet waar hij vandaan komt, een familieman met kanker die het verkeerde pad op ging. Alhoewel hij steeds meer en meer in zijn rol als 'Heisenberg' is gegroeid, het blijft een mens. Een mens dat op dat moment alles naar de klote ziet gaan.
'And I called your name,
like an addicted to cocaine calls for the stuff he'd rather blame'
pi_130991075
Jesse MAG NIET dood :{
Young bloods everywhere....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')