Waarom denken mensen altijd dat slimme mensen elke seconde van de dag alles uitgepland hebbenquote:Op maandag 9 september 2013 14:02 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Nou, niemand stoort zich er blijkbaar aan, maar Walt was echt onmogelijk dom deze aflevering.
Inderdaad. Stoor me sowieso aan die gast, van mij mag die wel doodgeschoten worden.quote:Op maandag 9 september 2013 16:23 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Alleen Gomi zijn acteerwerk is echt flut.
Wat ik het domste vond aan de aflevering was eigenlijk dat met die GPS en dat ze zeiden "but Walt doesn't know that". Dat vond ik wel een beetje lame, volgens de "regels" van de rest van de serie had hij dat uiteraard wel geweten dat dat niet zo was maar dit kwam gewoon beter uit voor het script i guessquote:Op maandag 9 september 2013 16:28 schreef Jivis het volgende:
Mensen die het onwaarschijnlijk vinden dat Walt in paniek raakt en een stukje rationaliteit verliest als hetgeen waarin hij de laatste seizoenen de naarste shit voor heeft gedaan in rook opgaat.
Precies.quote:Op maandag 9 september 2013 16:28 schreef Jivis het volgende:
Mensen die het onwaarschijnlijk vinden dat Walt in paniek raakt en een stukje rationaliteit verliest als hetgeen waarin hij de laatste seizoenen de naarste shit voor heeft gedaan in rook opgaat.
Zoals op de vorige pagina werd aangegeven: elke huurauto heeft daar GPS.quote:Op maandag 9 september 2013 16:30 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Wat ik het domste vond aan de aflevering was eigenlijk dat met die GPS en dat ze zeiden "but Walt doesn't know that". Dat vond ik wel een beetje lame, volgens de "regels" van de rest van de serie had hij dat uiteraard wel geweten dat dat niet zo was maar dit kwam gewoon beter uit voor het script i guess
Je kan wel redenen en excuses zoeken om het logisch te laten klinken maar het blijft zo dat als je naar de rest van de serie kijkt dit gewoon stom is.quote:Op maandag 9 september 2013 16:31 schreef Jivis het volgende:
[..]
Zoals op de vorige pagina werd aangegeven: elke huurauto heeft daar GPS.
Ja. En daar is een logische verklaring voor, die inmiddels al tien keer genoemd is.quote:Op maandag 9 september 2013 16:34 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Je kan wel redenen en excuses zoeken om het logisch te laten klinken maar het blijft zo dat als je naar de rest van de serie kijkt dit gewoon stom is.
Dit.quote:Op maandag 9 september 2013 16:28 schreef Jivis het volgende:
Zelden zo'n lelijke acteur gezien. Viel me in Friday Night Lights ook al negatief opquote:Op maandag 9 september 2013 16:41 schreef TwyLight het volgende:
en de tweede was toen ik Todd zag schieten en ik hard moest lachen
Hij zal Todd wel herkend hebben en denk dat hij samen met hem weer aan het koken is.quote:Op maandag 9 september 2013 15:29 schreef FredVleespet het volgende:
[..]
Klopt ik zie het nu. Waarschijnlijk weten ze het niet eens. Jesse deed wel op gegeven moment de deur open, net alsof hij uit wilde stappen. Geen idee waarom
Vond de schiet scene's sowieso niet goed, dat 100.000 keer schieten niks raken sowieso maar na al die spanning van de arrestatie van Walt hadden ze het gewoon moeten afkappen na dat je 1 geweer zag of hoorde afgaan.quote:Op maandag 9 september 2013 16:41 schreef TwyLight het volgende:
Maar goed, het is voor mij echt geen game breaker ofzo, maar er waren twee stukjes die me opvielen. De eerste was met die gps, dat ik dacht hmm ok.. en de tweede was toen ik Todd zag schieten en ik hard moest lachen
Ja, toen je die gast met die snor zag richten had ik eigenlijk verwacht dat hij gewoon direct Gomez al door z'n hoofd zou schieten. Ik zou het nu wel dom vinden als Hank hier levend vanaf komt maar dat zal vast welquote:Op maandag 9 september 2013 16:43 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Vond de schiet scene's sowieso niet goed, dat 100.000 keer schieten niks raken sowieso maar na al die spanning van de arrestatie van Walt hadden ze het gewoon moeten afkappen na dat je 1 geweer zag of hoorde afgaan.
En dan te bedenken dat Hank een paar seizoenen geleden nog op onwaarschijnlijke wijze die Mexicaanse tweeling onschadelijk maakte.quote:Op maandag 9 september 2013 16:43 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Vond de schiet scene's sowieso niet goed, dat 100.000 keer schieten niks raken sowieso maar na al die spanning van de arrestatie van Walt hadden ze het gewoon moeten afkappen na dat je 1 geweer zag of hoorde afgaan.
Ehm, de GPS die in de huurauto's (kan) zitten daar is geen TomTom, maar een verborgen tracker die autoverhuurders laten plaatsen voor als bijvoorbeeld hun auto gejat wordt.quote:Op maandag 9 september 2013 16:23 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Maar...... het is wel wat krom omdat Walt zelf een GPS tracker bij heeft waardoor je automatisch denkt als kijker dat Walt weet dat er geen GPS in zit..
Ja, dat bedacht ik me 1min later had geen zin om nog een post er over te makenquote:Op maandag 9 september 2013 17:06 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Ehm, de GPS die in de huurauto's (kan) zitten daar is geen TomTom, maar een verborgen tracker die autoverhuurders laten plaatsen voor als bijvoorbeeld hun auto gejat wordt.
Dus zo raar is het niet dat Walt een eigen tracker heeft, hij heeft niet stilgestaan bij een mogelijke verborgen tracker totdat Jesse hem belde.
Ik vond dat juist wel mooi.. De laatste afleveringen is alles langzaam aan het afbrokkelen en Walt probeert angstvallig alles af te houden. Tot dit moment waarop het ook hem teveel wordt en hij gewoon breekt en op tilt slaat. Vergeet niet waar hij vandaan komt, een familieman met kanker die het verkeerde pad op ging. Alhoewel hij steeds meer en meer in zijn rol als 'Heisenberg' is gegroeid, het blijft een mens. Een mens dat op dat moment alles naar de klote ziet gaan.quote:Op maandag 9 september 2013 17:00 schreef Dawnbreaker het volgende:
Het keerpunt voor walt ten opzichte van de bewijslast vond ik het moment dat hij in de auto met jesse aan het bellen is, hij bekend daar een hele hoop moorden. Ik neem aan dat hank dat zeker heeft opgenomen. Ik zat echt hoofdschuddend te kijken naar die scene... vond het wel een beetje on-walter om zo ondoordacht vanalles op de biechten via de telefoon.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |