Daarom was het voor Jesse goed geweest als hij eruit was gestapt. Maar hij moest weer zo nodig een epiphany krijgenquote:Op donderdag 5 september 2013 11:00 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Eigenlijk wel raar, want Jesse heeft echt niets om voor te leven.
Geen baan, lousy vrienden, geen familie, geen kinderen, geen liefde... etc.
Dat praat nog niet echt goed wat Walt allemaal heeft gedaan. Jesse heeft wel een tijd gehad dankzij Walt en is overal eigenlijk de pispaal.quote:Op donderdag 5 september 2013 11:04 schreef kittenszijnfuckingnice het volgende:
Iedereen heeft zoveel medelijden met Jesse. Die gast heeft er miljoenen aan overgehouden, grotendeels dankzij Walt. Hij moet niet zo depri doen.
die miljoenen zijn blood-money in zijn ogen, voor de dood van die knul op zijn brommertjequote:Op donderdag 5 september 2013 11:04 schreef kittenszijnfuckingnice het volgende:
Iedereen heeft zoveel medelijden met Jesse. Die gast heeft er miljoenen aan overgehouden, grotendeels dankzij Walt. Hij moet niet zo depri doen.
Voor dat geld ben ik graag een pispaal.quote:Op donderdag 5 september 2013 11:06 schreef Pakspul het volgende:
[..]
Dat praat nog niet echt goed wat Walt allemaal heeft gedaan. Jesse heeft wel een tijd gehad dankzij Walt en is overal eigenlijk de pispaal.
Ik had allang op de bahama's gezetenquote:Op donderdag 5 september 2013 11:08 schreef kittenszijnfuckingnice het volgende:
[..]
Voor dat geld ben ik graag een pispaal.
Nee, niet de enige, ik moet ook elke keer even goed kijken om ze uit elkaar te houden. Maar dat komt omdat 'Gale' (David Costabile - IMDb) ook nog een bijna identieke baard erbij heeftquote:Op donderdag 5 september 2013 10:54 schreef Xurk het volgende:
Over Gale gesproken, ik zag de mugshot van Ariel Castro in de krant vanochtend en die deed me enigszins denken aan de mugshot van gale Boetticher... Ben ik de enige die een gelijkenis ziet?
quote:Op donderdag 5 september 2013 12:00 schreef SherlockHolmes het volgende:
Wil beginnen met deze serie. Aanrader?
Want met geld kun je natuurlijk alles goed pratenquote:Op donderdag 5 september 2013 11:04 schreef kittenszijnfuckingnice het volgende:
Nee de moeite niet waard.quote:Op donderdag 5 september 2013 12:00 schreef SherlockHolmes het volgende:
Hij kiest er bewust voor om crimineel te worden, risico van het vak.quote:Op donderdag 5 september 2013 12:19 schreef Xurk het volgende:
Als ik miljoenen zou krijgen maar iedereen om wie ik zou geven zou dood zijn of zich van mij hebben gedistantieerd, plus dat ik talloze gewelddadige misdaden op mijn naam zou hebben, zou ik waarschijnlijk ook zeer fucked up zijn. Iedereen toch?
Nee, er zit bloed en gore in. Het is een 18+ serie.quote:Op donderdag 5 september 2013 12:00 schreef SherlockHolmes het volgende:
idd, gemiste kans. Maar nu voelt het ook een beetje als mosterd na de maaltijd... hadden ze kunnen doen voordat ie doodging, of iemand uit zijn imperium die wraak ging nemen. Maar helaasquote:Op donderdag 5 september 2013 12:51 schreef Yi-Long het volgende:
Ik blijf het jammer vinden dat we niets meer horen over de achtergrond van Gus, waar wel flink naar gehint werd destijds.
Prequel of special zou wel leuk zijn evengoed.. gewoon een extra lange ep.. dragonball z had vroeger ook van die specials.. dat idee.quote:Op donderdag 5 september 2013 13:39 schreef planethugo het volgende:
[..]
idd, gemiste kans. Maar nu voelt het ook een beetje als mosterd na de maaltijd... hadden ze kunnen doen voordat ie doodging, of iemand uit zijn imperium die wraak ging nemen. Maar helaas
De films waren non-canon. Maar de bardock en future trunks special waren volgens mij 100% correct en gaven wat meer info enzoquote:Op donderdag 5 september 2013 13:46 schreef Levolution het volgende:
Alleen die van Dragon Ball Z pasten nooit helemaal in het verhaallijn. Vol met goofs.
Maar het hinten naar Gus' verleden was denk ik voornamelijk om aan te tonen dat hij een belangrijk en machtig iemand is. De inhoud is daarvoor onbelangrijk, dat maakt hem een mysterieuze karakter en dat heeft ook wel wat.
Vandaar ook de toevoeging: "om wraak te nemen op een ander."quote:Op donderdag 5 september 2013 10:11 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Gale was natuurlijk hartstikke schuldig!
Er was wel een idee om Saul een spin-off te geven geloof ik.quote:Op donderdag 5 september 2013 13:45 schreef Loserkid het volgende:
[..]
Prequel of special zou wel leuk zijn evengoed.. gewoon een extra lange ep.. dragonball z had vroeger ook van die specials.. dat idee.
Ik voel de commentaren al weer komen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |