Vind ik ook, zelfde als met roze shirtsquote:Op donderdag 5 september 2013 10:32 schreef Gwniemand het volgende:
Een echte man kan dat gewoon hebben hoor!
Waar jij je druk over kan maken
Altijd sterke opmerking. Touchéquote:Op donderdag 5 september 2013 10:13 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Alsof een kerel jou uberhaupt ziet staan.
Ik heb een zwarte iPhone 5 (en een zwarte iPhone 4).quote:
Of mannen die geen virusscanner op hun telefoon willen draaienquote:Op donderdag 5 september 2013 08:43 schreef Tja..1986 het volgende:
Waarom hebben mannen sowieso een iPhone? Die dingen zijn voor mensen zonder verstand van techniek (vrouwen en bejaarden dus).
Klopt.quote:Op donderdag 5 september 2013 10:39 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Vind ik ook, zelfde als met roze shirts
telefoon ziet er wel tof uit, qua design etc, toetsenbordje is ook handig. Jammer van dat klote android ;/quote:
Klopt.quote:Op donderdag 5 september 2013 10:44 schreef Gwniemand het volgende:
[..]
Klopt.
Heb jij een witte iphone?
Beste telefoon wat ik heb gehad, heb een werkende blackberry, iphone en htc gewoon hier liggen maar die zijn gewoon vergeleken met deze gay.quote:Op donderdag 5 september 2013 10:45 schreef LethalNinja het volgende:
[..]
telefoon ziet er wel tof uit, qua design etc, toetsenbordje is ook handig. Jammer van dat klote android ;/
In before.quote:
quote:
Ja maar daar houd ik van.quote:Op donderdag 5 september 2013 10:59 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Hetero is zo mainstream.![]()
[ afbeelding ]
hahah homoquote:Op donderdag 5 september 2013 10:59 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Hetero is zo mainstream.![]()
[ afbeelding ]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |