Vandaar werden de data bekend van de uitgebreide tour door Nederland en Belgie:
Dinsdag 19 november Arsenaal, Vlissingen
Woensdag 20 november Doornroosje, Nijmegen
Zaterdag 23 november P60, ?
Zondag 24 november W2, Den Bosch
Woensdag 27 november Anciene, Brussel
Zaterdag 30 november Vrijhof, Enschede / Maastricht / ?
Zondag 8 december Tivoli, Utrecht
Donderdag 12 december Paradiso, Amsterdam
Vrijdag 13 december Oosterpoort, Groningen
Zaterdag 14 december Nighttown, Rotterdam
Donderdag 19 december 013, Tilburg
Zaterdag 21 december Podium, Hardenberg
A.s. zaterdag begint de vvk, kaarten zijn rond de 16 euro (prijs rotterdam)
* calvobbes is van plan naar Utrecht te gaan
Maar ik wil wel naar een Krezip-concert, als de CD me bevalt. Zoveel concerten, die zullen voorlopig nog wel niet uitverkocht zijn.
quote:Nou Doornroosje moet je niet onderschatten hoor. Dat heb je zo vol.
Op woensdag 25 september 2002 16:28 schreef Tom_Tom- het volgende:
Je vergeet het concert voor fanclubleden(8-10-2002)
Maar ik wil wel naar een Krezip-concert, als de CD me bevalt. Zoveel concerten, die zullen voorlopig nog wel niet uitverkocht zijn.
quote:jaa roosje
Op donderdag 26 september 2002 11:45 schreef EvilFaith het volgende:
Yeah! Ik ga naar de fandaghaha jaja erg he
maar wordt wel heel gaaf ben erg benieuwd.
En verder Doornroosje natuurlijk, super gaaf zaaltje, niet zo groot, denk 500 mensen, en 5minuutjes fietsen. En dan misschien tilbo en den bosch ofzo maar dat zie ik dan wel weer!
quote:P60 = Amstelveen
Op woensdag 25 september 2002 00:10 schreef calvobbes het volgende:Zaterdag 23 november P60, ?
En P60 is trouwens in Amstelveen.
quote:Vlissingen - geen idee.
Op woensdag 16 oktober 2002 15:35 schreef mamamiep het volgende:
Weet iemanmd of er nog kaartjes zijn toevallig voor Vlissingen of Tilburg of Utrecht? Want daar zou ik best wel heen willen eigenlijk
quote:Waar heb je die vandaan? Ik heb www.tickets.nl geprobeerd, maar daarvandaan kom ik niet uit op Krezip. Kan je daarmee ook andere kaarten bestellen? Bijv. voor Acda en de Munnik? Want onder popmuziek staat maar 1 concert namelijk.
Op woensdag 16 oktober 2002 15:40 schreef calvobbes het volgende:[..]
Vlissingen - geen idee.
Tilburg http://tickets.lvp.nl/trs/res1.php?vn=4977 kaarten zijn nog te koop
Utrecht http://tickets.lvp.nl/trs/res1.php?vn=4901 kaarten zijn nog te koop
quote:tickets.lvp.nl
Op woensdag 16 oktober 2002 15:50 schreef mamamiep het volgende:Waar heb je die vandaan? Ik heb www.tickets.nl geprobeerd, maar daarvandaan kom ik niet uit op Krezip. Kan je daarmee ook andere kaarten bestellen? Bijv. voor Acda en de Munnik? Want onder popmuziek staat maar 1 concert namelijk.
daar kun je on-line tickets kunt bestellen voor voornamelijk popconcerten. En volgens mij treden Acda en de Munnik voorlopig niet op dus
quote:nee, dat niet, maar dan weet ik dat voor wanneer ze weer wel optreden. Kan dat daar ook voor cabaret of is het echt alleen popconcerten?
Op woensdag 16 oktober 2002 15:53 schreef calvobbes het volgende:[..]
tickets.lvp.nl
daar kun je on-line tickets kunt bestellen voor voornamelijk popconcerten. En volgens mij treden Acda en de Munnik voorlopig niet op dus
quote:Er zit wel een cabaret tussen, maar ook lang niet alle popconcerten worden daar verkocht. Ligt eraan wie het organiseert!!!
Op woensdag 16 oktober 2002 15:55 schreef mamamiep het volgende:nee, dat niet, maar dan weet ik dat voor wanneer ze weer wel optreden. Kan dat daar ook voor cabaret of is het echt alleen popconcerten?
Voor Acda en de Munnik optreed moet je op hun site kijken!
quote:Opo de site van Acda en de Munnik heb ik al een paar keer gekeken, maar die is 3 april het laatst geupdate. Ik weet neit wanneer en of er een nieuwe show komt. Maar dat komt denk ik nog wel.
Op woensdag 16 oktober 2002 15:58 schreef calvobbes het volgende:[..]
Er zit wel een cabaret tussen, maar ook lang niet alle popconcerten worden daar verkocht. Ligt eraan wie het organiseert!!!
Voor Acda en de Munnik optreed moet je op hun site kijken!
quote:Mijn ervaring met de AdM site is dat ze nieuwe tournees ruim op tijd aankondigen... En nu weer ontopic over Krezip!
Op woensdag 16 oktober 2002 16:02 schreef mamamiep het volgende:Opo de site van Acda en de Munnik heb ik al een paar keer gekeken, maar die is 3 april het laatst geupdate.
quote:Oh ja
Op woensdag 16 oktober 2002 16:04 schreef calvobbes het volgende:[..]
Mijn ervaring met de AdM site is dat ze nieuwe tournees ruim op tijd aankondigen... En nu weer ontopic over Krezip!
quote:Gaaf
Op woensdag 16 oktober 2002 16:18 schreef kezmania het volgende:
Ik heb kaartjes voor utrecht
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |