Ah, nu zie ik het ook.quote:Op woensdag 4 september 2013 23:21 schreef Flitskikker het volgende:
Ik dacht bijna dat ik op #1 stond.
Ik heb op je gestemd.quote:Op woensdag 4 september 2013 23:25 schreef maximumrage het volgende:
er staat geen handje bij mijn naam! nu kan ik niet hoger komendit is echt vuil van jou!
Hahaha, goeie zet van onze worstenvriend.quote:Op woensdag 4 september 2013 23:25 schreef maximumrage het volgende:
er staat geen handje bij mijn naam! nu kan ik niet hoger komendit is echt vuil van jou!
Tuurlijk. Ga het meteen ff doen.quote:Op woensdag 4 september 2013 23:32 schreef maximumrage het volgende:
[..]
de nummer is nog -450! het heeft niet geholpen! kun je nog stemmen??
Ja ik ookquote:Op woensdag 4 september 2013 23:33 schreef bondage het volgende:
[..]
Tuurlijk. Ga het meteen ff doen.
facebook heb ik niet dat kan nietquote:Op woensdag 4 september 2013 23:33 schreef LethalNinja het volgende:
zet 't op facebook, of zet 't op fok door middel van een uitgebreide OP
nog -450! de admin zet het terug naar -450 nadat ik stemen heb gekregenquote:Op woensdag 4 september 2013 23:33 schreef bondage het volgende:
[..]
maak op zijn minst die OP uitgebreider, ik snap d'r geen fuck vanquote:Op woensdag 4 september 2013 23:34 schreef maximumrage het volgende:
[..]
facebook heb ik niet dat kan niet
Dit is wel dubieus alsmede frappant. Probeer eens bij mij?quote:Op woensdag 4 september 2013 23:35 schreef maximumrage het volgende:
[..]
nog -450! de admin zet het terug naar -450 nadat ik stemen heb gekregen
Op jou heb ik ook gestemd bromsnor.quote:Op woensdag 4 september 2013 23:35 schreef chroestjov het volgende:
Ik mis een duimpje omlaag functie.
Begrijp je het zelf wel? Of bedoel je dit voor de mensen die de lijst niet kennen?quote:Op woensdag 4 september 2013 23:35 schreef LethalNinja het volgende:
[..]
maak op zijn minst die OP uitgebreider, ik snap d'r geen fuck van.. Situatie schets, je mening erover blbalbalbalaba. K? Anders moet ik er een slotje op gooien.
En ik?quote:Op woensdag 4 september 2013 23:36 schreef Aber2.0 het volgende:
[..]
Op jou heb ik ook gestemd bromsnor.
ik heb de bericht anders gemaaktquote:Op woensdag 4 september 2013 23:35 schreef LethalNinja het volgende:
[..]
maak op zijn minst die OP uitgebreider, ik snap d'r geen fuck van.. Situatie schets, je mening erover blbalbalbalaba. K? Anders moet ik er een slotje op gooien.
Thanks, komt eraan.quote:Op woensdag 4 september 2013 23:38 schreef Aber2.0 het volgende:
[..]
De 43ste voor jou. Ik sta erin als Aberkullie.
Werkt primaquote:Op woensdag 4 september 2013 23:36 schreef Aber2.0 het volgende:
[..]
Dit is wel dubieus alsmede frappant. Probeer eens bij mij?
Geef je mij ook nog een stem? Dan zoek ik je ook even op.quote:Op woensdag 4 september 2013 23:33 schreef bondage het volgende:
[..]
HET WERKT NIET!!!! ZIE MIJN ONDERAAN STAAN MET NOG -450!!!quote:Op woensdag 4 september 2013 23:42 schreef bondage het volgende:
[..]
Werkt primaDe TS moet niet miepen; het script werkt fantastisch.
Wat maakt het ook uit. Je zou sowieso al niet verder zijn gekomen dan 4.quote:Op woensdag 4 september 2013 23:45 schreef maximumrage het volgende:
[..]
HET WERKT NIET!!!! ZIE MIJN ONDERAAN STAAN MET NOG -450!!!
Dat zeg ik; het werkt fantastisch.quote:Op woensdag 4 september 2013 23:45 schreef maximumrage het volgende:
[..]
HET WERKT NIET!!!! ZIE MIJN ONDERAAN STAAN MET NOG -450!!!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |