Ik schaam me sowieso kapot voor mezelf. Maarja ik ben gewoon niet interessant voor die meisjes.quote:Op woensdag 4 september 2013 22:25 schreef Greco91 het volgende:
[..]
Ontlopen.
Vrouwen met 1 vriendin bij zich kan nog wel, dan zoek je een wingman die die andere vriendin afleidt. Sowieso is met 2 man uit het beste, want je hebt ook minder schaamte als je samen direct lef toont.
die is gestopt want ze heeft aidsquote:Op woensdag 4 september 2013 23:06 schreef Greco91 het volgende:
Trouwens je wilde toch seksen, lollll:
http://www.ondertussen.nl/huh/meisje-met-bijzonder-doel
(als ik link mag sturen van huisregels?) Dit is wel echt weird dit meisje! Misschien moet je je aanmelden? Beter dan prostitutie waar je nog voor betaald oook
Er bestaat uberhaupt geen zinnige vraag.quote:Op woensdag 4 september 2013 23:48 schreef heloef het volgende:
De belangrijkste vraag is natuurlijk, heeft die jongen haar al gedumpt. Want dit slaat echt helemaal nergens op.
''Hij vond het niet leuk maar hij had geen keus''quote:Op woensdag 4 september 2013 23:06 schreef Greco91 het volgende:
Trouwens je wilde toch seksen, lollll:
http://www.ondertussen.nl/huh/meisje-met-bijzonder-doel
(als ik link mag sturen van huisregels?) Dit is wel echt weird dit meisje! Misschien moet je je aanmelden? Beter dan prostitutie waar je nog voor betaald oook
Nee, ik doe niet aan mlm en ben er zeker van dat het niet werkt omdat het een luchtbel is en piramide constructies niet werken.quote:Op woensdag 4 september 2013 18:31 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ff lijkt me het type die in elk mlm systeem instapt die op zijn pad komt. Veel "leiders" in die systemen hebben veel gemeen met die pua gasten uit die filmpjes.
Ik maak alleen maar rare opmerkingen tegen vrouwen.quote:Op donderdag 5 september 2013 08:24 schreef firefly3 het volgende:
Mensen van vooral mijn oudere vriendengroepje die niet echt met vrouwen om kunnen gaan hebben met z'n allen gemeen dat ze niet een vrouw op een positieve manier kunnen plagen en dollen. Het is de hele tijd saaiheid en dan ineens een rare opmerking dat niet van een plek van eerlijkheid komt en gewoon beledigend is. Veel mensen denken dat ze hunzelf zijn rondom vrouwen, maar de massa is dat zeker niet.
Iemand van die groep maakte ook rare opmerkingen tegen iedereen, maar dat was verre van zichzelf zijn. De autenticiteit was ver te zoeken.quote:Op donderdag 5 september 2013 17:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik maak alleen maar rare opmerkingen tegen vrouwen.
Tegen elk persoon eigenlijk.
Ik ben dan ook niet mezelf, maar ik weet niet eens wie ik zelf ben, dus hoe kan ik dan mezelf zijn.quote:Op donderdag 5 september 2013 17:21 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Iemand van die groep maakte ook rare opmerkingen tegen iedereen, maar dat was verre van zichzelf zijn. De autenticiteit was ver te zoeken.
Die liggen nog ergens op de grond te huilen van het lachen.quote:Op donderdag 5 september 2013 16:16 schreef kingtoppie het volgende:
Waar zijn de vrouwen in het topic eigenlijk?
quote:Op donderdag 5 september 2013 17:23 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Die liggen nog ergens op de grond te huilen van het lachen.
Mediteren, minder gevoelig worden voor externe prikkelingen. De massa kijkt de hele tijd naar de omgeving hoe ze zich moeten voelen en gedragen en weinig vanuit hunzelf. Meeloop gedrag is hier een groot voorbeeld van.quote:Op donderdag 5 september 2013 17:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ben dan ook niet mezelf, maar ik weet niet eens wie ik zelf ben, dus hoe kan ik dan mezelf zijn.
Mediteren, minder gevoelig worden voor externe prikkelingen, prima uitgangspunt in wezen, niet opgaan in het negatieve maakt in mijn ervaring dat je meer op kunt gaan in het positieve.quote:Op donderdag 5 september 2013 17:36 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Mediteren, minder gevoelig worden voor externe prikkelingen. De massa kijkt de hele tijd naar de omgeving hoe ze zich moeten voelen en gedragen en weinig vanuit hunzelf. Meeloop gedrag is hier een groot voorbeeld van.
Ik snap niet wat er grappig is, maargoed.quote:Op donderdag 5 september 2013 17:23 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 5 september 2013 17:23 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
De trollen komen wel vaker het topic ingedoken en hebben al tijden niet iets inhoudelijks gepost mbt versieren.quote:Op donderdag 5 september 2013 17:53 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik snap niet wat er grappig is, maargoed.
Dan ga ik me gedragen als een enorme debiel.quote:Op donderdag 5 september 2013 17:36 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Mediteren, minder gevoelig worden voor externe prikkelingen. De massa kijkt de hele tijd naar de omgeving hoe ze zich moeten voelen en gedragen en weinig vanuit hunzelf. Meeloop gedrag is hier een groot voorbeeld van.
In hoeverre voer je sociale bezigheden uit?quote:Op donderdag 5 september 2013 18:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan ga ik me gedragen als een enorme debiel.
Weinig.quote:Op donderdag 5 september 2013 19:08 schreef jelfrikandel het volgende:
[..]
In hoeverre voer je sociale bezigheden uit?
Het is alleen niet voor iedereen mogelijk om minder gevoelig te worden voor externe prikkels in de zin dat je ze minder gaat opmerken.quote:Op donderdag 5 september 2013 17:52 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Mediteren, minder gevoelig worden voor externe prikkelingen, prima uitgangspunt in wezen, niet opgaan in het negatieve maakt in mijn ervaring dat je meer op kunt gaan in het positieve.
De rest van het verhaal ben ik het niet mee eens, hoewel veel mensen uiteraard meer uit zichzelf kunnen halen dan ze doen.
Studeer je? Zit je op kamers? Studiegenoten? Op deze leeftijd zijn studiegenoten en stappen toch wel de voornaamste contactleggende bezigheden...quote:Op donderdag 5 september 2013 19:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Weinig.
Eigenlijk alleen op school.
Ik zit op het mbo nu. Dus niet op kamers en ik zie het niet echt als studeren.quote:Op donderdag 5 september 2013 19:16 schreef jelfrikandel het volgende:
[..]
Studeer je? Zit je op kamers? Studiegenoten? Op deze leeftijd zijn studiegenoten en stappen toch wel de voornaamste contactleggende bezigheden...
Dat probleem hebben er wel meer hier.quote:Op donderdag 5 september 2013 19:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik zit op het mbo nu. Dus niet op kamers en ik zie het niet echt als studeren.
En ik ga nooit uit eigenlijk.
Hoe doe je dat dan?quote:Op donderdag 5 september 2013 19:27 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dat probleem hebben er wel meer hier.
Na je schooltijd gaat het niet makkelijker worden trouwens, beter pluk je de vruchten nu ze nog aan de boom hangen
Ik denk dat we andere woorden gebruiken maar hetzelfde bedoelen.quote:Op donderdag 5 september 2013 19:12 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Het is alleen niet voor iedereen mogelijk om minder gevoelig te worden voor externe prikkels in de zin dat je ze minder gaat opmerken.
Sommige mensen moeten andere methodes hanteren om tot een vergelijkbaar effect te komen.
Wat voor mij het beste werkt (aangezien ik binnenkomende prikkels niet -kan- filteren vanwege een 'kleine' productiefout) is in zo'n state of mind te geraken dat bijvoorbeeld opmerkingen als het ware van mij afglijden.
Dat is echter een "lange adem"-verhaal, het gaat soms tergend langzaam
Gewoon... Laddertje tegen de boom aan of tegen een dikke tak?quote:
Als dat tof is moet je dat gewoon doen toch?quote:Op donderdag 5 september 2013 18:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan ga ik me gedragen als een enorme debiel.
Ah dit is humor om te lachen.quote:Op donderdag 5 september 2013 19:29 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Gewoon... Laddertje tegen de boom aan of tegen een dikke tak?
Leer metaforen begrijpen.quote:Op donderdag 5 september 2013 19:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ah dit is humor om te lachen.
Om te beginnen moet je gewoon contact maken met vrouwen (doet er niet toe of je ze leuk vindt of niet).quote:
Het is niet tof, het is raar. En het zorgt voor vreemde gezichtenquote:Op donderdag 5 september 2013 19:29 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Als dat tof is moet je dat gewoon doen toch?
Ik wou het alleen maar eventjes wat duidelijker uitgelegd zienquote:Op donderdag 5 september 2013 19:29 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik denk dat we andere woorden gebruiken maar hetzelfde bedoelen.
Dat doe ik al op school.quote:Op donderdag 5 september 2013 19:32 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Om te beginnen moet je gewoon contact maken met vrouwen (doet er niet toe of je ze leuk vindt of niet).
Als je eenmaal relaxter met vrouwen om kan gaan, zal stap 2 veel makkelijker gaan
Kvind niet dat het er duidelijker op geworden isquote:Op donderdag 5 september 2013 19:32 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik wou het alleen maar eventjes wat duidelijker uitgelegd zien
Dan ga je over op stap 2: Vrouwen die je leuk vindt (waar ze zich ook mogen bevinden), aanspreken voor een afspraakjequote:Op donderdag 5 september 2013 19:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat doe ik al op school.
Maar dat is geen relatiemateriaal.
Heb je geen vriend die weleens uitgaat en dan vaak een meisje ''scoort''quote:Op donderdag 5 september 2013 19:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat doe ik al op school.
Maar dat is geen relatiemateriaal.
Jawel, want jouw uitleg was gewoon prut!quote:Op donderdag 5 september 2013 19:34 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Kvind niet dat het er duidelijker op geworden is
Maar ik vind ze niet echt leuk, maar gewoon lekkerquote:Op donderdag 5 september 2013 19:34 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dan ga je over op stap 2: Vrouwen die je leuk vindt (waar ze zich ook mogen bevinden), aanspreken voor een afspraakje
Ik heb geen vriendenquote:Op donderdag 5 september 2013 19:34 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Heb je geen vriend die weleens uitgaat en dan vaak een meisje ''scoort''
Te lekker?quote:Op donderdag 5 september 2013 19:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar ik vind ze niet echt leuk, maar gewoon lekker.
En dan zijn ze té lekker voor me. En ik heb ze geen reet te bieden, behalve een hoop ergernissen.
Humanofobisch?quote:Op donderdag 5 september 2013 19:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb geen vrienden.
Ik stoot mensen af.
Wie heeft er wel wat te bieden dan?quote:Op donderdag 5 september 2013 19:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar ik vind ze niet echt leuk, maar gewoon lekker.
En dan zijn ze té lekker voor me. En ik heb ze geen reet te bieden, behalve een hoop ergernissen.
Nee vrouwen waar ik een crush op heb kan ik niet relaxed mee omgaanquote:Op donderdag 5 september 2013 19:36 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Te lekker?
Dus je kunt niet relaxed met vrouwen omgaan die je leuk vindt begrijp ik hieruit?
En je moet jezelf niet zo naar beneden praten, die vrouwen moeten zelf maar weten wat ze leuk aan je vinden
Nee hoor, ik kan wel sociaal met mensen doen. Maar ik kan geen vrienden met ze worden ofzoquote:
Waarom heb jij geen vrienden?quote:Op donderdag 5 september 2013 19:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb geen vrienden.
Ik stoot mensen af.
Je wordt vrienden door (relatief vaak) samen dingen te doen.quote:Op donderdag 5 september 2013 19:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee hoor, ik kan wel sociaal met mensen doen. Maar ik kan geen vrienden met ze worden ofzo
Ik had het ook niet over geldquote:Op donderdag 5 september 2013 19:37 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Wie heeft er wel wat te bieden dan?
Beste wat je kunt bieden is een leuke tijd samen, en daarvoor zijn geen bakken met geld nodig denk ik(naja kan wel, maar weet niet of je blij moet zijn met zo een relatie)
Je kan goed Nederlands typen. Daar! 1 goeie eigenschap al benoemd!quote:Op donderdag 5 september 2013 19:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee vrouwen waar ik een crush op heb kan ik niet relaxed mee omgaan. Ik word dan zenuwachtig en ben mezelf dan niet meer ofzo. Allemaal door die angst van afwijzing, en door die angst gebeurt het uiteindelijk ook. Iets met een cirkel die vicieus is.
En ik kan echt geen goede eigenschappen van mezelf opnoemen
Ik denk niet dat zenuwachtigheid een reden is om je af te wijzen.quote:Op donderdag 5 september 2013 19:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee vrouwen waar ik een crush op heb kan ik niet relaxed mee omgaan. Ik word dan zenuwachtig en ben mezelf dan niet meer ofzo. Allemaal door die angst van afwijzing, en door die angst gebeurt het uiteindelijk ook. Iets met een cirkel die vicieus is.
Omdat ik geen vrienden kan maken ofzo. Door dat mezelf naar beneden praten.quote:Op donderdag 5 september 2013 19:38 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Waarom heb jij geen vrienden?
En beste stop je met jezelf zo naar beneden praten, dat werkt nogal afstotend en je houdt het dan zelf in stand
Buiten schooltijd ja. Dat gebeurt vrij weinig. En als ik dan dingen gedaan heb en ze vragen daarna nog meer te doen hou ik het af omdat ik opeens paranoďde wordtquote:Op donderdag 5 september 2013 19:39 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Je wordt vrienden door (relatief vaak) samen dingen te doen.
Oh.. Ga eens naar buiten en kijk eens naar al die mongolen die zich allemaal het haantje voelen... En dan kan jij geen goede eigenschappen van jezelf opnoemen... Misschien komt het meer omdat je een beetje perspectief mistquote:Op donderdag 5 september 2013 19:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
Niet altijd hoorquote:Op donderdag 5 september 2013 19:39 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Je kan goed Nederlands typen. Daar! 1 goeie eigenschap al benoemd!
Werk daar dan maar als 1e aan, dit is je bottleneckquote:Op donderdag 5 september 2013 19:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Omdat ik geen vrienden kan maken ofzo. Door dat mezelf naar beneden praten.
En het is heel lastig om dat te stoppen om mezelf af te kraken. Ik moet dat gewoon doen ofzo.
Jawel joh. Dat is namelijk een teken van zwakte. En vrouwen willen een echte zelfverzekerde ventquote:Op donderdag 5 september 2013 19:39 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik denk niet dat zenuwachtigheid een reden is om je af te wijzen.
Maar dat moet je maar aan de vrouwen vragen...
Kun je daar verder over uitweiden?quote:Op donderdag 5 september 2013 19:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Buiten schooltijd ja. Dat gebeurt vrij weinig. En als ik dan dingen gedaan heb en ze vragen daarna nog meer te doen hou ik het af omdat ik opeens paranoďde wordt
Ik ga toch naar school en dus ook naar buiten de stad in enzo. En dan zie ik mongolen ja, maar ik ben ook een mongool vind ik zelf. En dan wordt je het uiteindelijkquote:Op donderdag 5 september 2013 19:41 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Oh.. Ga eens naar buiten en kijk eens naar al die mongolen die zich allemaal het haantje voelen... En dan kan jij geen goede eigenschappen van jezelf opnoemen... Misschien komt het meer omdat je een beetje perspectief mistTis allemaal relatief.. Je grijpt dit een beetje aan om jezelf minder te voelen (denk ik).
Werd mij ook altijd verteld, is niet per definitie waar, hoewel het je niet meehelpt... Je voelt je niet altijd hetzelfde en als je je goed voelt moet je jezelf niet weerhouden daar gebruik van te maken vind ik.quote:Op donderdag 5 september 2013 19:42 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Werk daar dan maar als 1e aan, dit is je bottleneck
Je zal daar toch vanaf moeten zien te komen, anders ga je niet verder komen.
Succes!
Hoe doe je dat dan? Medicijnen, psychiater, schoktherapie?quote:Op donderdag 5 september 2013 19:42 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Werk daar dan maar als 1e aan, dit is je bottleneck
Je zal daar toch vanaf moeten zien te komen, anders ga je niet verder komen.
Succes!
En vergeet niet amputatie en lobotomiequote:Op donderdag 5 september 2013 19:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hoe doe je dat dan? Medicijnen, psychiater, schoktherapie?
Oh, nou, ik vertel je even een geheimpje..quote:Op donderdag 5 september 2013 19:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jawel joh. Dat is namelijk een teken van zwakte. En vrouwen willen een echte zelfverzekerde vent.
Moet je niet bij mij zijn
EINZ!@quote:Op donderdag 5 september 2013 19:42 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, je bent een punt vergeten!!!11
Nou er was op de middelbare school iemand met wie ik dan wel chillde en toen gingen we naar Walibi en een paar wedstrijden van Ajax. Maar na een tijdje vroeg hij weer of we naar Ajax gingen en toen ging ik opeens allemaal dingen denken dat hij me in de val ging lokken om me te rellen ofzoquote:Op donderdag 5 september 2013 19:42 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Kun je daar verder over uitweiden?
Klopt, want mensen die dat niet doen, durven dat niet uit angst en dat is gelijk hun achilleshielquote:Op donderdag 5 september 2013 19:44 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Oh, nou, ik vertel je even een geheimpje..
De mensen die hun zwaktes bloot durven te leggen zijn de zelfverzekerde mensen
Hier een punt speciaal voor jou '. ' .quote:Op donderdag 5 september 2013 19:42 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, je bent een punt vergeten!!!11
En een mes door je hart.quote:Op donderdag 5 september 2013 19:44 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
En vergeet niet amputatie en lobotomie
Is grijze materie.quote:Op donderdag 5 september 2013 19:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hoe doe je dat dan? Medicijnen, psychiater, schoktherapie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |