abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_130831561

Wat?

[warning]Dit topic is voor leuke versiertips. "Ik zie een leuk persoon, maar hoe krijg ik die zover dat hij/zij wat met me gaat drinken", bijvoorbeeld. Ongedwongen leuke tips en wie weet verslagjes.

Het PUA topic heb ik hernoemd: R&P / PUA en andere hardcore versiermethodes #6
Wil je vooral je 'game' oefenen en je 'core versterken' of wat dan ook, en heb je minder behoefte aan gerichte versiertips, maar wil je gewoon via versieren als een soort van activiteit/hobby je zelfvertrouwen opkrikken, post dan daar.

Ieder z'n voorkeur, maar dít topic gaat NIET meer vervuild worden met 'maar als je geen 20 vrouwen aanspreekt in een club dan leef je niet/faal je'. Dat bewaar je maar voor het andere topic. Dat soort posts gaan hier gewoon verwijderd worden. [/warning]

------------------------------------------------------------------------------------
Geen slowchat hier!
Dit is ook geen PUA-topic!

Filosofeer hier verder over de methodiek van het menselijke baltsgedrag.
Oh.
pi_130831607
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 22:25 schreef Greco91 het volgende:

[..]

Ontlopen.
Vrouwen met 1 vriendin bij zich kan nog wel, dan zoek je een wingman die die andere vriendin afleidt. Sowieso is met 2 man uit het beste, want je hebt ook minder schaamte als je samen direct lef toont.
Ik schaam me sowieso kapot voor mezelf. Maarja ik ben gewoon niet interessant voor die meisjes.
Oh.
pi_130832869
Trouwens je wilde toch seksen, lollll:

http://www.ondertussen.nl/huh/meisje-met-bijzonder-doel

(als ik link mag sturen van huisregels?) Dit is wel echt weird dit meisje! Misschien moet je je aanmelden? Beter dan prostitutie waar je nog voor betaald oook
pi_130832930
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 23:06 schreef Greco91 het volgende:

(als ik link mag sturen van huisregels?) Dit is wel echt weird dit meisje! Misschien moet je je aanmelden? Beter dan prostitutie waar je nog voor betaald oook
die is gestopt want ze heeft aids
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_130833022
Die is zeker niet gestopt hoor, die is gister nog in Brazilie geweest ;p
pi_130834596
Dat meisje is wel ehh... Leip :)

Naja, kaart wel een verschilletje aan tussen de seksen.
Rustig aan.
  woensdag 4 september 2013 @ 23:48:42 #7
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_130834698
De belangrijkste vraag is natuurlijk, heeft die jongen haar al gedumpt. Want dit slaat echt helemaal nergens op. :')
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
pi_130834856
quote:
14s.gif Op woensdag 4 september 2013 23:48 schreef heloef het volgende:
De belangrijkste vraag is natuurlijk, heeft die jongen haar al gedumpt. Want dit slaat echt helemaal nergens op. :')
Er bestaat uberhaupt geen zinnige vraag.
Rustig aan.
  donderdag 5 september 2013 @ 01:33:39 #9
350332 Pope-of-Dope
Lead. Inspire. Change.
pi_130837071
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 23:06 schreef Greco91 het volgende:

''Hij vond het niet leuk maar hij had geen keus''

Wat een pareltje heeft hij uitgekozen... _O-
''Even if he fails again and again to accomplish his purpose (as he necessarily must until weakness is overcome), the strength of character gained will be the measure of his true succes''
pi_130838250
quote:
1s.gif Op woensdag 4 september 2013 18:31 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Ff lijkt me het type die in elk mlm systeem instapt die op zijn pad komt. Veel "leiders" in die systemen hebben veel gemeen met die pua gasten uit die filmpjes.
Nee, ik doe niet aan mlm en ben er zeker van dat het niet werkt omdat het een luchtbel is en piramide constructies niet werken.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_130838763
Mensen van vooral mijn oudere vriendengroepje die niet echt met vrouwen om kunnen gaan hebben met z'n allen gemeen dat ze niet een vrouw op een positieve manier kunnen plagen en dollen. Het is de hele tijd saaiheid en dan ineens een rare opmerking dat niet van een plek van eerlijkheid komt en gewoon beledigend is. Veel mensen denken dat ze hunzelf zijn rondom vrouwen, maar de massa is dat zeker niet.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_130851209
Waar zijn de vrouwen in het topic eigenlijk? :o
Rustig aan.
pi_130852645
quote:
1s.gif Op donderdag 5 september 2013 08:24 schreef firefly3 het volgende:
Mensen van vooral mijn oudere vriendengroepje die niet echt met vrouwen om kunnen gaan hebben met z'n allen gemeen dat ze niet een vrouw op een positieve manier kunnen plagen en dollen. Het is de hele tijd saaiheid en dan ineens een rare opmerking dat niet van een plek van eerlijkheid komt en gewoon beledigend is. Veel mensen denken dat ze hunzelf zijn rondom vrouwen, maar de massa is dat zeker niet.
Ik maak alleen maar rare opmerkingen tegen vrouwen.

Tegen elk persoon eigenlijk :D.
Oh.
pi_130853238
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2013 17:00 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Ik maak alleen maar rare opmerkingen tegen vrouwen.

Tegen elk persoon eigenlijk :D.
Iemand van die groep maakte ook rare opmerkingen tegen iedereen, maar dat was verre van zichzelf zijn. De autenticiteit was ver te zoeken.
pi_130853278
quote:
1s.gif Op donderdag 5 september 2013 17:21 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Iemand van die groep maakte ook rare opmerkingen tegen iedereen, maar dat was verre van zichzelf zijn. De autenticiteit was ver te zoeken.
Ik ben dan ook niet mezelf, maar ik weet niet eens wie ik zelf ben, dus hoe kan ik dan mezelf zijn. ;(
Oh.
pi_130853286
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2013 16:16 schreef kingtoppie het volgende:
Waar zijn de vrouwen in het topic eigenlijk? :o
Die liggen nog ergens op de grond te huilen van het lachen.
Ja doei.
pi_130853314
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2013 17:23 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

_O-
Oh.
pi_130853636
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2013 17:22 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Ik ben dan ook niet mezelf, maar ik weet niet eens wie ik zelf ben, dus hoe kan ik dan mezelf zijn. ;(
Mediteren, minder gevoelig worden voor externe prikkelingen. De massa kijkt de hele tijd naar de omgeving hoe ze zich moeten voelen en gedragen en weinig vanuit hunzelf. Meeloop gedrag is hier een groot voorbeeld van.
pi_130854032
quote:
1s.gif Op donderdag 5 september 2013 17:36 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Mediteren, minder gevoelig worden voor externe prikkelingen. De massa kijkt de hele tijd naar de omgeving hoe ze zich moeten voelen en gedragen en weinig vanuit hunzelf. Meeloop gedrag is hier een groot voorbeeld van.
Mediteren, minder gevoelig worden voor externe prikkelingen, prima uitgangspunt in wezen, niet opgaan in het negatieve maakt in mijn ervaring dat je meer op kunt gaan in het positieve.

De rest van het verhaal ben ik het niet mee eens, hoewel veel mensen uiteraard meer uit zichzelf kunnen halen dan ze doen.
Rustig aan.
pi_130854048
quote:

[..]

Ik snap niet wat er grappig is, maargoed.
Rustig aan.
pi_130854114
quote:

[..]

:') _O-
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_130854495
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2013 17:53 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Ik snap niet wat er grappig is, maargoed.
De trollen komen wel vaker het topic ingedoken en hebben al tijden niet iets inhoudelijks gepost mbt versieren.
pi_130854519
Oh what the hell.
Rustig aan.
pi_130854923
quote:
1s.gif Op donderdag 5 september 2013 17:36 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Dan ga ik me gedragen als een enorme debiel. :')
Oh.
  donderdag 5 september 2013 @ 19:08:19 #25
389399 jelfrikandel
speciaal met ketchup
pi_130856135
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2013 18:30 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

In hoeverre voer je sociale bezigheden uit?
pi_130856266
quote:
1s.gif Op donderdag 5 september 2013 19:08 schreef jelfrikandel het volgende:

[..]

In hoeverre voer je sociale bezigheden uit?
Weinig.

Eigenlijk alleen op school.
Oh.
pi_130856271
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2013 17:52 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Mediteren, minder gevoelig worden voor externe prikkelingen, prima uitgangspunt in wezen, niet opgaan in het negatieve maakt in mijn ervaring dat je meer op kunt gaan in het positieve.

De rest van het verhaal ben ik het niet mee eens, hoewel veel mensen uiteraard meer uit zichzelf kunnen halen dan ze doen.
Het is alleen niet voor iedereen mogelijk om minder gevoelig te worden voor externe prikkels in de zin dat je ze minder gaat opmerken.
Sommige mensen moeten andere methodes hanteren om tot een vergelijkbaar effect te komen.

Wat voor mij het beste werkt (aangezien ik binnenkomende prikkels niet -kan- filteren vanwege een 'kleine' productiefout :P ) is in zo'n state of mind te geraken dat bijvoorbeeld opmerkingen als het ware van mij afglijden.

Dat is echter een "lange adem"-verhaal, het gaat soms tergend langzaam :P
  donderdag 5 september 2013 @ 19:16:05 #28
389399 jelfrikandel
speciaal met ketchup
pi_130856393
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2013 19:12 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Weinig.

Eigenlijk alleen op school.
Studeer je? Zit je op kamers? Studiegenoten? Op deze leeftijd zijn studiegenoten en stappen toch wel de voornaamste contactleggende bezigheden...
pi_130856414
quote:
1s.gif Op donderdag 5 september 2013 19:16 schreef jelfrikandel het volgende:

[..]

Studeer je? Zit je op kamers? Studiegenoten? Op deze leeftijd zijn studiegenoten en stappen toch wel de voornaamste contactleggende bezigheden...
Ik zit op het mbo nu. Dus niet op kamers en ik zie het niet echt als studeren.

En ik ga nooit uit eigenlijk.
Oh.
pi_130856802
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2013 19:16 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Ik zit op het mbo nu. Dus niet op kamers en ik zie het niet echt als studeren.

En ik ga nooit uit eigenlijk.
Dat probleem hebben er wel meer hier.

Na je schooltijd gaat het niet makkelijker worden trouwens, beter pluk je de vruchten nu ze nog aan de boom hangen ;)
pi_130856820
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2013 19:27 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Dat probleem hebben er wel meer hier.

Na je schooltijd gaat het niet makkelijker worden trouwens, beter pluk je de vruchten nu ze nog aan de boom hangen ;)
Hoe doe je dat dan?
Oh.
pi_130856884
quote:
7s.gif Op donderdag 5 september 2013 19:12 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Het is alleen niet voor iedereen mogelijk om minder gevoelig te worden voor externe prikkels in de zin dat je ze minder gaat opmerken.
Sommige mensen moeten andere methodes hanteren om tot een vergelijkbaar effect te komen.

Wat voor mij het beste werkt (aangezien ik binnenkomende prikkels niet -kan- filteren vanwege een 'kleine' productiefout :P ) is in zo'n state of mind te geraken dat bijvoorbeeld opmerkingen als het ware van mij afglijden.

Dat is echter een "lange adem"-verhaal, het gaat soms tergend langzaam :P
Ik denk dat we andere woorden gebruiken maar hetzelfde bedoelen.
Rustig aan.
pi_130856897
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2013 19:27 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Hoe doe je dat dan?
Gewoon... Laddertje tegen de boom aan of tegen een dikke tak?
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2013 18:30 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Als dat tof is moet je dat gewoon doen toch?
Rustig aan.
pi_130856916
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2013 19:29 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Gewoon... Laddertje tegen de boom aan of tegen een dikke tak?
Ah dit is humor om te lachen.
Oh.
pi_130856955
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2013 19:30 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Ah dit is humor om te lachen.
Leer metaforen begrijpen.
Rustig aan.
pi_130856997
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2013 19:27 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Hoe doe je dat dan?
Om te beginnen moet je gewoon contact maken met vrouwen (doet er niet toe of je ze leuk vindt of niet).
Als je eenmaal relaxter met vrouwen om kan gaan, zal stap 2 veel makkelijker gaan :)
pi_130857011
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2013 19:29 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Als dat tof is moet je dat gewoon doen toch?
Het is niet tof, het is raar. En het zorgt voor vreemde gezichten :D.

En dan heb ik nu mezelf nog niet eens helemaal kenbaar gemaakt. Oké ik kan nu nog wel met mensen omgaan.

Maar is het erg als je helemaal geen interesse hebt in wat ze zeggen :')
Oh.
pi_130857018
quote:
7s.gif Op donderdag 5 september 2013 19:31 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Leer metaforen begrijpen.
Ik ben allergisch voor metaforen. ;(
Oh.
pi_130857021
quote:
11s.gif Op donderdag 5 september 2013 19:29 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Ik denk dat we andere woorden gebruiken maar hetzelfde bedoelen.
Ik wou het alleen maar eventjes wat duidelijker uitgelegd zien :)
pi_130857031
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2013 19:32 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Om te beginnen moet je gewoon contact maken met vrouwen (doet er niet toe of je ze leuk vindt of niet).
Als je eenmaal relaxter met vrouwen om kan gaan, zal stap 2 veel makkelijker gaan :)
Dat doe ik al op school.

Maar dat is geen relatiemateriaal.
Oh.
pi_130857073
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2013 19:32 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Ik wou het alleen maar eventjes wat duidelijker uitgelegd zien :)
Kvind niet dat het er duidelijker op geworden is :(
Rustig aan.
pi_130857080
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2013 19:33 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Dat doe ik al op school.

Dan ga je over op stap 2: Vrouwen die je leuk vindt (waar ze zich ook mogen bevinden), aanspreken voor een afspraakje :P
pi_130857096
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2013 19:33 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Dat doe ik al op school.

Heb je geen vriend die weleens uitgaat en dan vaak een meisje ''scoort''
Rustig aan.
pi_130857107
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2013 19:34 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Kvind niet dat het er duidelijker op geworden is :(
Jawel, want jouw uitleg was gewoon prut! :D :P
pi_130857127
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2013 19:34 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Dan ga je over op stap 2: Vrouwen die je leuk vindt (waar ze zich ook mogen bevinden), aanspreken voor een afspraakje :P
Maar ik vind ze niet echt leuk, maar gewoon lekker :D.

En dan zijn ze té lekker voor me. En ik heb ze geen reet te bieden, behalve een hoop ergernissen.
Oh.
pi_130857136
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2013 19:34 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Heb je geen vriend die weleens uitgaat en dan vaak een meisje ''scoort''
Ik heb geen vrienden :D.

Ik stoot mensen af.
Oh.
pi_130857157
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2013 19:35 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

En dan zijn ze té lekker voor me. En ik heb ze geen reet te bieden, behalve een hoop ergernissen.
Te lekker?
Dus je kunt niet relaxed met vrouwen omgaan die je leuk vindt begrijp ik hieruit?

En je moet jezelf niet zo naar beneden praten, die vrouwen moeten zelf maar weten wat ze leuk aan je vinden ;)
pi_130857158
quote:

[..]

Ik stoot mensen af.
Humanofobisch?
Rustig aan.
pi_130857188
quote:

[..]

Wie heeft er wel wat te bieden dan?
Beste wat je kunt bieden is een leuke tijd samen, en daarvoor zijn geen bakken met geld nodig denk ik :) (naja kan wel, maar weet niet of je blij moet zijn met zo een relatie)
Rustig aan.
pi_130857206
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2013 19:36 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Te lekker?
Dus je kunt niet relaxed met vrouwen omgaan die je leuk vindt begrijp ik hieruit?

En je moet jezelf niet zo naar beneden praten, die vrouwen moeten zelf maar weten wat ze leuk aan je vinden ;)
Nee vrouwen waar ik een crush op heb kan ik niet relaxed mee omgaan ;( . Ik word dan zenuwachtig en ben mezelf dan niet meer ofzo. Allemaal door die angst van afwijzing, en door die angst gebeurt het uiteindelijk ook. Iets met een cirkel die vicieus is.

En ik kan echt geen goede eigenschappen van mezelf opnoemen :')
Oh.
pi_130857220
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2013 19:36 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Humanofobisch?
Nee hoor, ik kan wel sociaal met mensen doen. Maar ik kan geen vrienden met ze worden ofzo :')
Oh.
pi_130857222
quote:

[..]

Ik stoot mensen af.
Waarom heb jij geen vrienden?

En beste stop je met jezelf zo naar beneden praten, dat werkt nogal afstotend en je houdt het dan zelf in stand ;(
pi_130857251
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2013 19:38 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Nee hoor, ik kan wel sociaal met mensen doen. Maar ik kan geen vrienden met ze worden ofzo :')
Je wordt vrienden door (relatief vaak) samen dingen te doen.
Rustig aan.
pi_130857259
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2013 19:37 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Wie heeft er wel wat te bieden dan?
Beste wat je kunt bieden is een leuke tijd samen, en daarvoor zijn geen bakken met geld nodig denk ik :) (naja kan wel, maar weet niet of je blij moet zijn met zo een relatie)
Ik had het ook niet over geld :D .

Maar ik had het dus meer over iemand blij maken enzo. Ik ben gewoon iemand die veel klaagt ofzo en vooral mezelf heel erg afkraak. En er is geen knopje wat je uitzet waardoor je anders gaat doen ;(
Oh.
pi_130857260
quote:

[..]

Nee vrouwen waar ik een crush op heb kan ik niet relaxed mee omgaan ;( . Ik word dan zenuwachtig en ben mezelf dan niet meer ofzo. Allemaal door die angst van afwijzing, en door die angst gebeurt het uiteindelijk ook. Iets met een cirkel die vicieus is.

Je kan goed Nederlands typen. Daar! 1 goeie eigenschap al benoemd! ^O^
pi_130857273
quote:

[..]

Ik denk niet dat zenuwachtigheid een reden is om je af te wijzen.
Maar dat moet je maar aan de vrouwen vragen...
Rustig aan.
pi_130857299
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2013 19:38 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Waarom heb jij geen vrienden?

En beste stop je met jezelf zo naar beneden praten, dat werkt nogal afstotend en je houdt het dan zelf in stand ;(
Omdat ik geen vrienden kan maken ofzo. Door dat mezelf naar beneden praten.

En het is heel lastig om dat te stoppen om mezelf af te kraken. Ik moet dat gewoon doen ofzo.
Oh.
pi_130857324
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2013 19:39 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Je wordt vrienden door (relatief vaak) samen dingen te doen.
Buiten schooltijd ja. Dat gebeurt vrij weinig. En als ik dan dingen gedaan heb en ze vragen daarna nog meer te doen hou ik het af omdat ik opeens paranoďde wordt :')
Oh.
pi_130857330
quote:

Oh.. Ga eens naar buiten en kijk eens naar al die mongolen die zich allemaal het haantje voelen... En dan kan jij geen goede eigenschappen van jezelf opnoemen... Misschien komt het meer omdat je een beetje perspectief mist ;) Tis allemaal relatief.. Je grijpt dit een beetje aan om jezelf minder te voelen (denk ik).
Rustig aan.
pi_130857343
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2013 19:39 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Je kan goed Nederlands typen. Daar! 1 goeie eigenschap al benoemd! ^O^
Niet altijd hoor ;(
Oh.
pi_130857357
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2013 19:40 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Omdat ik geen vrienden kan maken ofzo. Door dat mezelf naar beneden praten.

En het is heel lastig om dat te stoppen om mezelf af te kraken. Ik moet dat gewoon doen ofzo.
Werk daar dan maar als 1e aan, dit is je bottleneck ;)

Je zal daar toch vanaf moeten zien te komen, anders ga je niet verder komen.

Succes! ^O^
pi_130857358
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2013 19:39 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Ik denk niet dat zenuwachtigheid een reden is om je af te wijzen.
Maar dat moet je maar aan de vrouwen vragen...
Jawel joh. Dat is namelijk een teken van zwakte. En vrouwen willen een echte zelfverzekerde vent :D .

Moet je niet bij mij zijn :')
Oh.
pi_130857361
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2013 19:41 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Buiten schooltijd ja. Dat gebeurt vrij weinig. En als ik dan dingen gedaan heb en ze vragen daarna nog meer te doen hou ik het af omdat ik opeens paranoďde wordt :')
Kun je daar verder over uitweiden?
Rustig aan.
pi_130857372
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2013 19:41 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Niet altijd hoor ;(
Je hebt gelijk, je bent een punt vergeten!!!11 :(
pi_130857386
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2013 19:41 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Oh.. Ga eens naar buiten en kijk eens naar al die mongolen die zich allemaal het haantje voelen... En dan kan jij geen goede eigenschappen van jezelf opnoemen... Misschien komt het meer omdat je een beetje perspectief mist ;) Tis allemaal relatief.. Je grijpt dit een beetje aan om jezelf minder te voelen (denk ik).
Ik ga toch naar school en dus ook naar buiten de stad in enzo. En dan zie ik mongolen ja, maar ik ben ook een mongool vind ik zelf. En dan wordt je het uiteindelijk :')
Oh.
pi_130857390
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2013 19:42 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Succes! ^O^
Werd mij ook altijd verteld, is niet per definitie waar, hoewel het je niet meehelpt... Je voelt je niet altijd hetzelfde en als je je goed voelt moet je jezelf niet weerhouden daar gebruik van te maken vind ik.
Rustig aan.
pi_130857401
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2013 19:42 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Succes! ^O^
Hoe doe je dat dan? Medicijnen, psychiater, schoktherapie?
Oh.
pi_130857408
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2013 19:43 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

En vergeet niet amputatie en lobotomie ^O^
pi_130857409
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2013 19:42 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Jawel joh. Dat is namelijk een teken van zwakte. En vrouwen willen een echte zelfverzekerde vent :D .

Moet je niet bij mij zijn :')
Oh, nou, ik vertel je even een geheimpje..

De mensen die hun zwaktes bloot durven te leggen zijn de zelfverzekerde mensen :o
Rustig aan.
pi_130857423
quote:

[..]

EINZ!@
Rustig aan.
pi_130857436
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2013 19:42 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Kun je daar verder over uitweiden?
Nou er was op de middelbare school iemand met wie ik dan wel chillde en toen gingen we naar Walibi en een paar wedstrijden van Ajax. Maar na een tijdje vroeg hij weer of we naar Ajax gingen en toen ging ik opeens allemaal dingen denken dat hij me in de val ging lokken om me te rellen ofzo :')
Oh.
pi_130857439
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2013 19:44 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Oh, nou, ik vertel je even een geheimpje..

De mensen die hun zwaktes bloot durven te leggen zijn de zelfverzekerde mensen :o
Klopt, want mensen die dat niet doen, durven dat niet uit angst en dat is gelijk hun achilleshiel :)
pi_130857447
quote:

[..]

Hier een punt speciaal voor jou '. ' .

Geen punt
Oh.
pi_130857455
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2013 19:44 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

En vergeet niet amputatie en lobotomie ^O^
En een mes door je hart.
Oh.
pi_130857461
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2013 19:43 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Is grijze materie.

Maar negatieve gedachtes van jezelf af laten glijden lijkt mij een aardig punt wat je kunt doen..
Dus probeer eens om te mediteren?
Rustig aan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')