Ik schaam me sowieso kapot voor mezelf. Maarja ik ben gewoon niet interessant voor die meisjes.quote:Op woensdag 4 september 2013 22:25 schreef Greco91 het volgende:
[..]
Ontlopen.
Vrouwen met 1 vriendin bij zich kan nog wel, dan zoek je een wingman die die andere vriendin afleidt. Sowieso is met 2 man uit het beste, want je hebt ook minder schaamte als je samen direct lef toont.
die is gestopt want ze heeft aidsquote:Op woensdag 4 september 2013 23:06 schreef Greco91 het volgende:
Trouwens je wilde toch seksen, lollll:
http://www.ondertussen.nl/huh/meisje-met-bijzonder-doel
(als ik link mag sturen van huisregels?) Dit is wel echt weird dit meisje! Misschien moet je je aanmelden? Beter dan prostitutie waar je nog voor betaald oook
Er bestaat uberhaupt geen zinnige vraag.quote:Op woensdag 4 september 2013 23:48 schreef heloef het volgende:
De belangrijkste vraag is natuurlijk, heeft die jongen haar al gedumpt. Want dit slaat echt helemaal nergens op.
''Hij vond het niet leuk maar hij had geen keus''quote:Op woensdag 4 september 2013 23:06 schreef Greco91 het volgende:
Trouwens je wilde toch seksen, lollll:
http://www.ondertussen.nl/huh/meisje-met-bijzonder-doel
(als ik link mag sturen van huisregels?) Dit is wel echt weird dit meisje! Misschien moet je je aanmelden? Beter dan prostitutie waar je nog voor betaald oook
Nee, ik doe niet aan mlm en ben er zeker van dat het niet werkt omdat het een luchtbel is en piramide constructies niet werken.quote:Op woensdag 4 september 2013 18:31 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ff lijkt me het type die in elk mlm systeem instapt die op zijn pad komt. Veel "leiders" in die systemen hebben veel gemeen met die pua gasten uit die filmpjes.
Ik maak alleen maar rare opmerkingen tegen vrouwen.quote:Op donderdag 5 september 2013 08:24 schreef firefly3 het volgende:
Mensen van vooral mijn oudere vriendengroepje die niet echt met vrouwen om kunnen gaan hebben met z'n allen gemeen dat ze niet een vrouw op een positieve manier kunnen plagen en dollen. Het is de hele tijd saaiheid en dan ineens een rare opmerking dat niet van een plek van eerlijkheid komt en gewoon beledigend is. Veel mensen denken dat ze hunzelf zijn rondom vrouwen, maar de massa is dat zeker niet.
Iemand van die groep maakte ook rare opmerkingen tegen iedereen, maar dat was verre van zichzelf zijn. De autenticiteit was ver te zoeken.quote:Op donderdag 5 september 2013 17:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik maak alleen maar rare opmerkingen tegen vrouwen.
Tegen elk persoon eigenlijk.
Ik ben dan ook niet mezelf, maar ik weet niet eens wie ik zelf ben, dus hoe kan ik dan mezelf zijn.quote:Op donderdag 5 september 2013 17:21 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Iemand van die groep maakte ook rare opmerkingen tegen iedereen, maar dat was verre van zichzelf zijn. De autenticiteit was ver te zoeken.
Die liggen nog ergens op de grond te huilen van het lachen.quote:Op donderdag 5 september 2013 16:16 schreef kingtoppie het volgende:
Waar zijn de vrouwen in het topic eigenlijk?
quote:Op donderdag 5 september 2013 17:23 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Die liggen nog ergens op de grond te huilen van het lachen.
Mediteren, minder gevoelig worden voor externe prikkelingen. De massa kijkt de hele tijd naar de omgeving hoe ze zich moeten voelen en gedragen en weinig vanuit hunzelf. Meeloop gedrag is hier een groot voorbeeld van.quote:Op donderdag 5 september 2013 17:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ben dan ook niet mezelf, maar ik weet niet eens wie ik zelf ben, dus hoe kan ik dan mezelf zijn.
Mediteren, minder gevoelig worden voor externe prikkelingen, prima uitgangspunt in wezen, niet opgaan in het negatieve maakt in mijn ervaring dat je meer op kunt gaan in het positieve.quote:Op donderdag 5 september 2013 17:36 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Mediteren, minder gevoelig worden voor externe prikkelingen. De massa kijkt de hele tijd naar de omgeving hoe ze zich moeten voelen en gedragen en weinig vanuit hunzelf. Meeloop gedrag is hier een groot voorbeeld van.
Ik snap niet wat er grappig is, maargoed.quote:Op donderdag 5 september 2013 17:23 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 5 september 2013 17:23 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
De trollen komen wel vaker het topic ingedoken en hebben al tijden niet iets inhoudelijks gepost mbt versieren.quote:Op donderdag 5 september 2013 17:53 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik snap niet wat er grappig is, maargoed.
Dan ga ik me gedragen als een enorme debiel.quote:Op donderdag 5 september 2013 17:36 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Mediteren, minder gevoelig worden voor externe prikkelingen. De massa kijkt de hele tijd naar de omgeving hoe ze zich moeten voelen en gedragen en weinig vanuit hunzelf. Meeloop gedrag is hier een groot voorbeeld van.
In hoeverre voer je sociale bezigheden uit?quote:Op donderdag 5 september 2013 18:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan ga ik me gedragen als een enorme debiel.
Weinig.quote:Op donderdag 5 september 2013 19:08 schreef jelfrikandel het volgende:
[..]
In hoeverre voer je sociale bezigheden uit?
Het is alleen niet voor iedereen mogelijk om minder gevoelig te worden voor externe prikkels in de zin dat je ze minder gaat opmerken.quote:Op donderdag 5 september 2013 17:52 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Mediteren, minder gevoelig worden voor externe prikkelingen, prima uitgangspunt in wezen, niet opgaan in het negatieve maakt in mijn ervaring dat je meer op kunt gaan in het positieve.
De rest van het verhaal ben ik het niet mee eens, hoewel veel mensen uiteraard meer uit zichzelf kunnen halen dan ze doen.
Studeer je? Zit je op kamers? Studiegenoten? Op deze leeftijd zijn studiegenoten en stappen toch wel de voornaamste contactleggende bezigheden...quote:Op donderdag 5 september 2013 19:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Weinig.
Eigenlijk alleen op school.
Ik zit op het mbo nu. Dus niet op kamers en ik zie het niet echt als studeren.quote:Op donderdag 5 september 2013 19:16 schreef jelfrikandel het volgende:
[..]
Studeer je? Zit je op kamers? Studiegenoten? Op deze leeftijd zijn studiegenoten en stappen toch wel de voornaamste contactleggende bezigheden...
Dat probleem hebben er wel meer hier.quote:Op donderdag 5 september 2013 19:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik zit op het mbo nu. Dus niet op kamers en ik zie het niet echt als studeren.
En ik ga nooit uit eigenlijk.
Hoe doe je dat dan?quote:Op donderdag 5 september 2013 19:27 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dat probleem hebben er wel meer hier.
Na je schooltijd gaat het niet makkelijker worden trouwens, beter pluk je de vruchten nu ze nog aan de boom hangen
Ik denk dat we andere woorden gebruiken maar hetzelfde bedoelen.quote:Op donderdag 5 september 2013 19:12 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Het is alleen niet voor iedereen mogelijk om minder gevoelig te worden voor externe prikkels in de zin dat je ze minder gaat opmerken.
Sommige mensen moeten andere methodes hanteren om tot een vergelijkbaar effect te komen.
Wat voor mij het beste werkt (aangezien ik binnenkomende prikkels niet -kan- filteren vanwege een 'kleine' productiefout) is in zo'n state of mind te geraken dat bijvoorbeeld opmerkingen als het ware van mij afglijden.
Dat is echter een "lange adem"-verhaal, het gaat soms tergend langzaam
Gewoon... Laddertje tegen de boom aan of tegen een dikke tak?quote:
Als dat tof is moet je dat gewoon doen toch?quote:Op donderdag 5 september 2013 18:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan ga ik me gedragen als een enorme debiel.
Ah dit is humor om te lachen.quote:Op donderdag 5 september 2013 19:29 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Gewoon... Laddertje tegen de boom aan of tegen een dikke tak?
Leer metaforen begrijpen.quote:Op donderdag 5 september 2013 19:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ah dit is humor om te lachen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |