dating.fok.nlquote:
Als ze het hele dorp gehad had, had ze een blauwe bips aan het eind.quote:Op woensdag 11 september 2013 21:29 schreef Specularium het volgende:
Smurfin kreeg er dan ook flink van langs.
Autismequote:Op woensdag 11 september 2013 21:29 schreef Platina het volgende:
Die Birsen kan het beter gelijk opgeven. Wat een grof, lomp wijf. Ze kan ook niet zachtjes praten, ze schreeuwt gewoon.
Dat was er ooit he!!!quote:
Inderdaad, dit zou een gevalletje 'doorlopen en ontkennen dat je Wouter bent' zijnquote:Op woensdag 11 september 2013 21:30 schreef Markster het volgende:
wtf die natalie zag er op de foto 100x beter uit
Best intelligent ook.quote:
naja in zijn geval niet, hij is allang blij dat er uberhaubt een meisje met hem wil praten volgens mijquote:Op woensdag 11 september 2013 21:31 schreef Rickario het volgende:
[..]
Inderdaad, dit zou een gevalletje 'doorlopen en ontkennen dat je Wouter bent' zijn
Wouter kan wel goed dronkenschap faken als afschrikmiddelquote:Op woensdag 11 september 2013 21:31 schreef Rickario het volgende:
[..]
Inderdaad, dit zou een gevalletje 'doorlopen en ontkennen dat je Wouter bent' zijn
Ja toen ze zei: mensen naar de wc helpen.quote:Op woensdag 11 september 2013 21:31 schreef iBenny het volgende:
Dat semi-spontane "Ohw, wat leuk!"-kreetje
Ja, het is echt verschrikkelijk.quote:Op woensdag 11 september 2013 21:31 schreef iBenny het volgende:
Bij mij zitten ze nooit aan het haar.quote:Op woensdag 11 september 2013 21:31 schreef Vlaggenroof het volgende:
ze b;ijft mar aan der haar zitten ...
meisjes zitten aan haar als ze jongens leuk vinden,
true story
Dat deed ze goed. Ja vind je? Ghehequote:Op woensdag 11 september 2013 21:31 schreef iBenny het volgende:
hahaha geweldigquote:Op woensdag 11 september 2013 21:32 schreef Rickario het volgende:
....ouderen op toilet helpen
- "Dat klinkt wel leuk"
Is het wel een wijf?quote:
ik vind haar tof.quote:Op woensdag 11 september 2013 21:33 schreef Vlaggenroof het volgende:
Mensen ga niet haten op haar, dat is typisch autisme dit...
Ik vind haar tof.quote:Op woensdag 11 september 2013 21:33 schreef Vlaggenroof het volgende:
Mensen ga niet haten op haar, dat is typisch autisme dit...
Haha ja, snap dat het haar autisme is. Maar je kunt er niet doorheen prikken, ik heb niet het idee dat onder die schil van autisme een leuke persoonlijkheid schuil gaat.quote:Op woensdag 11 september 2013 21:30 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
Autisme
En ik heb op speciaal onderwijs gezeten dus ja ik herken hetwel dat het daaraan ligt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |