Hou Poetin in de gaten.quote:Op woensdag 4 september 2013 21:25 schreef Peunage het volgende:
[..]
Waarom alleen Assad?
Als dictator X zijn volk uitmoord, en we zijn toevallig bevriend met hem, wat moet er dan gebeuren?
Ik zie een duidelijk verschil tussen mensen die doorgedraaid zijn en een structureel probleemquote:Op woensdag 4 september 2013 21:26 schreef Frikandelbroodje het volgende:
[..]
Ik zou die conclusie ook weer niet gaan trekken. De FSA is beschuldigd van grootschalige oorlogsmisdaden en er is zat bewijs voor.
http://en.wikipedia.org/w(...)r_crimes_allegations
Dat de FSA (veel)minder misdaden pleegt dat Assad, praat nog niet hun eigen misdaden goed.
Er is niks 'uitgelegd'. Bepaalde lieden op dit forum, die daar blijkbaar belang bij hebben, geloven in hun eigen sprookjes. Maar zodra we er externe bronnen bij pakken, verschrompelen hun betogen tot niks-kwadraat.quote:Op woensdag 4 september 2013 21:17 schreef firefly3 het volgende:
Het is een normale moslimvlag. Heeft niets met extremisme te maken. Dat is hier al vaak uitgelegd.
Artillery lijkt altijd zoquote:Op woensdag 4 september 2013 21:26 schreef Peunage het volgende:
[..]
Heb jij hetzelfde filmpje gekeken als ik? Deze raketten schieten ze dus WEL in het wilde weg op de stad Qardaha. Waarom Qardaha? Omdat Assad daar vandaan komt.
Was al debunked.quote:
Als dictator X met gifgas strooit op onschuldige burgers, en hij is onze vriend (wat al niet erg logisch is) dan moet daar net zo goed maatregelen tegen genomen worden.quote:Op woensdag 4 september 2013 21:25 schreef Peunage het volgende:
[..]
Waarom alleen Assad?
Als dictator X zijn volk uitmoord, en we zijn toevallig bevriend met hem, wat moet er dan gebeuren?
Ik heb al een paar keer de wikipedia sites laten zien met uitleg dat ze geen extremistische belangen hebben. Ik blijf niet bezig.quote:Op woensdag 4 september 2013 21:27 schreef Duizend-Bommen het volgende:
[..]
Er is niks 'uitgelegd'. Bepaalde lieden op dit forum, die daar blijkbaar belang bij hebben, geloven in hun eigen sprookjes. Maar zodra we er externe bronnen bij pakken, verschrompelen hun betogen tot niks-kwadraat.
Nee ik heb het over deze meneer.quote:
Bron?quote:
Ze eten ze alleen op. Of ze gijzelen ze. Zoals die vriend die naast McCain stond, toen die een kijkje kwam nemen, en kwam controleren of de sarin al koud stond.....quote:Op woensdag 4 september 2013 21:19 schreef firefly3 het volgende:
Ik geloof het wel, want ze werken nauw samen met de FSA en moorden geen burgers uit zoals Assad of die terroristen.
Ah ok. Dus deze baardmensen schieten GRAD raketten vanuit dat kleine autootje en deze komt PRECIES neer waar ze willen binnen een stad?quote:
klikquote:Op woensdag 4 september 2013 21:27 schreef Duizend-Bommen het volgende:
[..]
Er is niks 'uitgelegd'. Bepaalde lieden op dit forum, die daar blijkbaar belang bij hebben, geloven in hun eigen sprookjes. Maar zodra we er externe bronnen bij pakken, verschrompelen hun betogen tot niks-kwadraat.
Ik vind het rekruteren van kindsoldaten en het executeren van krijgsgevangen wel degelijk een structureel probleem.quote:Op woensdag 4 september 2013 21:26 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Ik zie een duidelijk verschil tussen mensen die doorgedraaid zijn en een structureel probleem
Gewapende militanten met lange baarden die in Syrië zo'n vlag dragen. 1+1=2. Wedden dat het extremisten zijn?quote:Op woensdag 4 september 2013 21:31 schreef Straatklinker het volgende:
[..]
klik
Deze vlag waar ik op doelde is niet typisch een extremisten vlag zoals ik al heb geprobeerd uit te leggen. Als jehova's islamitisch zouden zijn zouden ze ook met deze vlag rond lopen.
Het is altijd inschatten met dit soort artillery, je weet wel waar de stellingen zijn van Assad als je een beetje voorkennis hebt.quote:Op woensdag 4 september 2013 21:30 schreef Peunage het volgende:
[..]
Ah ok. Dus deze baardmensen schieten GRAD raketten vanuit dat kleine autootje en deze komt PRECIES neer waar ze willen binnen een stad?
Jij weet niet waar je het over hebt hé?quote:Op woensdag 4 september 2013 21:32 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Het is altijd inschatten met dit soort artillery, je weet wel waar de stellingen zijn van Assad als je een beetje voorkennis hebt.
Liwa al-Islam ?quote:Op woensdag 4 september 2013 21:31 schreef Frikandelbroodje het volgende:
[..]
Ik vind het rekruteren van kindsoldaten en het executeren van krijgsgevangen wel degelijk een structureel probleem.
Is-ie nooit geweest. Dat is een Amerikaans/Israëlisch fabeltje. Hij is alleen nadrukkelijk van mening dat het internationale recht er niet voor niets is. En dat soevereine staten niet mogen worden aangevallen door andere soevereine staten, omdat Obama een 'bad hair day' heeft.quote:Op woensdag 4 september 2013 21:25 schreef Montagui het volgende:
Ik geloof bv niet dat Poetin nog vriendjes wil zijn met Assad.
Volgens mij weet jij het niet. Zulke bommen zijn zonde om ze zelfs op burgers af te schieten, je gebruikt ze tegen zwaar militair materieel. Als je burgers wilt uitmoorden gebruik je gewoon een geweer, veel effectiever.quote:Op woensdag 4 september 2013 21:33 schreef Peunage het volgende:
[..]
Jij weet niet waar je het over hebt hé?
Bij Saddam deden we dat mooi niet!quote:Op woensdag 4 september 2013 21:28 schreef DeToffifee het volgende:
Als dictator X met gifgas strooit op onschuldige burgers, en hij is onze vriend (wat al niet erg logisch is) dan moet daar net zo goed maatregelen tegen genomen worden.
Nederland, Frankrijk, Duitsland, Iran, Pakistan, India, China ook niet!! Aub niet zoveel landen erbij halen en geschiedenis.quote:Op woensdag 4 september 2013 21:35 schreef Duizend-Bommen het volgende:
[..]
Bij Saddam deden we dat mooi niet!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |