abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_130827343
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 21:25 schreef Peunage het volgende:

[..]

Waarom alleen Assad?
Als dictator X zijn volk uitmoord, en we zijn toevallig bevriend met hem, wat moet er dan gebeuren?
Hou Poetin in de gaten.
“To destroy a people you must first sever their roots.”
pi_130827347
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 21:26 schreef Frikandelbroodje het volgende:

[..]

Ik zou die conclusie ook weer niet gaan trekken. De FSA is beschuldigd van grootschalige oorlogsmisdaden en er is zat bewijs voor.

http://en.wikipedia.org/w(...)r_crimes_allegations

Dat de FSA (veel)minder misdaden pleegt dat Assad, praat nog niet hun eigen misdaden goed.
Ik zie een duidelijk verschil tussen mensen die doorgedraaid zijn en een structureel probleem :)
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_130827355
Senaatscommissie van de VS heeft zojuist de authorisatie goedgekeurd. Wordt nu doorgestuurd naar de volledige senaat.

Edit: bron: CNN TV
pi_130827406
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 21:17 schreef firefly3 het volgende:

Het is een normale moslimvlag. Heeft niets met extremisme te maken. Dat is hier al vaak uitgelegd.
Er is niks 'uitgelegd'. Bepaalde lieden op dit forum, die daar blijkbaar belang bij hebben, geloven in hun eigen sprookjes. Maar zodra we er externe bronnen bij pakken, verschrompelen hun betogen tot niks-kwadraat.
"Niets doet meer kwaad in een staat dan dat men list voor wijsheid houdt." (Francis Bacon)
pi_130827409
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 21:26 schreef Peunage het volgende:

[..]

Heb jij hetzelfde filmpje gekeken als ik? Deze raketten schieten ze dus WEL in het wilde weg op de stad Qardaha. Waarom Qardaha? Omdat Assad daar vandaan komt.
Artillery lijkt altijd zo
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_130827426
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 21:18 schreef firefly3 het volgende:
Al Nusra zit nu niet in Damascus
Was al debunked.
"Niets doet meer kwaad in een staat dan dat men list voor wijsheid houdt." (Francis Bacon)
pi_130827436
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 21:25 schreef Peunage het volgende:

[..]

Waarom alleen Assad?
Als dictator X zijn volk uitmoord, en we zijn toevallig bevriend met hem, wat moet er dan gebeuren?
Als dictator X met gifgas strooit op onschuldige burgers, en hij is onze vriend (wat al niet erg logisch is) dan moet daar net zo goed maatregelen tegen genomen worden.
pi_130827458
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 21:27 schreef Duizend-Bommen het volgende:

[..]

Er is niks 'uitgelegd'. Bepaalde lieden op dit forum, die daar blijkbaar belang bij hebben, geloven in hun eigen sprookjes. Maar zodra we er externe bronnen bij pakken, verschrompelen hun betogen tot niks-kwadraat.
Ik heb al een paar keer de wikipedia sites laten zien met uitleg dat ze geen extremistische belangen hebben. Ik blijf niet bezig.
pi_130827461
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 21:26 schreef Montagui het volgende:

[..]

Hou Poetin in de gaten.
Nee ik heb het over deze meneer.
http://en.wikipedia.org/wiki/Hamad_bin_Isa_Al_Khalifa

Grote protesten tegen hem in heel het land. Wat doet hij? Keihard neerslaan. En buitenlandse troepen naar binnen halen om de opstanden neer te slaan. Saudi-Arabië om precies te zijn. Dit is een bondgenoot van het Westen. Hij krijgt wapens uit de VS.
pi_130827472
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 21:28 schreef Duizend-Bommen het volgende:

[..]

Was al debunked.
Bron?
  woensdag 4 september 2013 @ 21:29:46 #61
409657 Baws
Een Hele Grote Meneer
pi_130827484
Mocht Assad tenonder gaan dan zal hij zeker wel wat Scudraketten met Sarin en weet ik veel wat voor andere rotzooi op Tel Aviv en Riyad gooien.
pi_130827511
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 21:19 schreef firefly3 het volgende:
Ik geloof het wel, want ze werken nauw samen met de FSA en moorden geen burgers uit zoals Assad of die terroristen.
Ze eten ze alleen op. Of ze gijzelen ze. Zoals die vriend die naast McCain stond, toen die een kijkje kwam nemen, en kwam controleren of de sarin al koud stond..... :(
pi_130827555
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 21:28 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Artillery lijkt altijd zo
Ah ok. Dus deze baardmensen schieten GRAD raketten vanuit dat kleine autootje en deze komt PRECIES neer waar ze willen binnen een stad?
pi_130827564
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 21:27 schreef Duizend-Bommen het volgende:

[..]

klik

Deze vlag waar ik op doelde is niet typisch een extremisten vlag zoals ik al heb geprobeerd uit te leggen. Als jehova's islamitisch zouden zijn zouden ze ook met deze vlag rond lopen.
pi_130827589
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 21:26 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Ik zie een duidelijk verschil tussen mensen die doorgedraaid zijn en een structureel probleem :)
Ik vind het rekruteren van kindsoldaten en het executeren van krijgsgevangen wel degelijk een structureel probleem.
Incelfrikandel
pi_130827632
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 21:31 schreef Straatklinker het volgende:

[..]

klik

Deze vlag waar ik op doelde is niet typisch een extremisten vlag zoals ik al heb geprobeerd uit te leggen. Als jehova's islamitisch zouden zijn zouden ze ook met deze vlag rond lopen.
Gewapende militanten met lange baarden die in Syrië zo'n vlag dragen. 1+1=2. Wedden dat het extremisten zijn?
pi_130827650
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 21:30 schreef Peunage het volgende:

[..]

Ah ok. Dus deze baardmensen schieten GRAD raketten vanuit dat kleine autootje en deze komt PRECIES neer waar ze willen binnen een stad?
Het is altijd inschatten met dit soort artillery, je weet wel waar de stellingen zijn van Assad als je een beetje voorkennis hebt.
pi_130827682
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 21:32 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Het is altijd inschatten met dit soort artillery, je weet wel waar de stellingen zijn van Assad als je een beetje voorkennis hebt.
Jij weet niet waar je het over hebt hé?
pi_130827692
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 21:31 schreef Frikandelbroodje het volgende:

[..]

Ik vind het rekruteren van kindsoldaten en het executeren van krijgsgevangen wel degelijk een structureel probleem.
Liwa al-Islam ?
pi_130827713
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 21:25 schreef Montagui het volgende:
Ik geloof bv niet dat Poetin nog vriendjes wil zijn met Assad.
Is-ie nooit geweest. Dat is een Amerikaans/Israëlisch fabeltje. Hij is alleen nadrukkelijk van mening dat het internationale recht er niet voor niets is. En dat soevereine staten niet mogen worden aangevallen door andere soevereine staten, omdat Obama een 'bad hair day' heeft.
pi_130827765
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 21:33 schreef Peunage het volgende:

[..]

Jij weet niet waar je het over hebt hé?
Volgens mij weet jij het niet. Zulke bommen zijn zonde om ze zelfs op burgers af te schieten, je gebruikt ze tegen zwaar militair materieel. Als je burgers wilt uitmoorden gebruik je gewoon een geweer, veel effectiever.
pi_130827766
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 21:33 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Liwa al-Islam ?
FSA.
pi_130827782
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 21:28 schreef DeToffifee het volgende:
Als dictator X met gifgas strooit op onschuldige burgers, en hij is onze vriend (wat al niet erg logisch is) dan moet daar net zo goed maatregelen tegen genomen worden.
Bij Saddam deden we dat mooi niet!
pi_130827809
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 21:33 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Liwa al-Islam ?
FSA. Zie de link die ik eerder gaf.
Incelfrikandel
pi_130827832
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 21:35 schreef Duizend-Bommen het volgende:

[..]

Bij Saddam deden we dat mooi niet!
Nederland, Frankrijk, Duitsland, Iran, Pakistan, India, China ook niet!! Aub niet zoveel landen erbij halen en geschiedenis.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')