Wat staat er op de vlag in dat filmpje?quote:
Oh? Pakken we meteen iedereen aan die een dictator is en zijn volk vermoord?quote:Op woensdag 4 september 2013 21:15 schreef Montagui het volgende:
[..]
Nee, dat stadium zijn we allang voorbij.
Maar de enige die dat beweert, ben jij. Het is gewoon de 'Black Standard'. De terroristenvlag bij uitstek. En het interesseert mij de rozen hoe die groep zich noemt. Ik ga toch ook niet met een swastika op mijn arm lopen, met een handboek erbij hoe mensen in mijn omgeving het op moeten vatten?quote:Op woensdag 4 september 2013 21:03 schreef firefly3 het volgende:
Ik heb het nog steeds over die "extremisten vlag" die geen extremisten vlag blijkt te zijn, waar jij en anderen ineens geen antwoord meer op geven.
Al-Nusra had voorheen wel een wit maantje in hun vlag, maar die hebben ze veranderd. Ik snap wat je bedoelt maar ik had de taliban-vlag een beter voorbeeld gevondenquote:Op woensdag 4 september 2013 21:11 schreef Peunage het volgende:
[..]
Al-Nusra en al-Qaeda hebben 2 verschillende vlaggen sjaak.
[ afbeelding ]
Dus kijk even goed, en vertel mij welke er volgens jouw op de tanks hingen?
Duidelijk. Helemaal in lijn met de Israelische steun aan extremistische Hamas en vernietiging van de gematigde, seculiere Fatah-partij.quote:Op woensdag 4 september 2013 20:59 schreef Peunage het volgende:
[..]
Jood of Israël-lover.
[..]
De opstandelingen zijn weer onderverdeeld in meerdere groepen. FSA is de grootste, en die voeren die vlag niet. De extremisten zijn Al-Qaeda, Nusra front etc.
Het is een normale moslimvlag. Heeft niets met extremisme te maken. Dat is hier al vaak uitgelegd.quote:Op woensdag 4 september 2013 21:17 schreef Duizend-Bommen het volgende:
[..]
Maar de enige die dat beweert, ben jij. Het is gewoon de 'Black Standard'. De terroristenvlag bij uitstek. En het interesseert mij de rozen hoe die groep zich noemt. Ik ga toch ook niet met een swastika op mijn arm lopen, met een handboek erbij hoe mensen in mijn omgeving het op moeten vatten?
Wat bedoel je?quote:Op woensdag 4 september 2013 21:15 schreef Montagui het volgende:
[..]
Nee, dat stadium zijn we allang voorbij.
'Black Standard'.quote:Op woensdag 4 september 2013 21:08 schreef Frikandelbroodje het volgende:
Ik heb al een aardig aantal keren die zwarte vlag met witte tekst(of andersom) gezien bij de FSA samen met hun reguliere driesterrenvlag.
Lastig te ontcijferen aangezien het een wapperende vlag is en de video van slechte kwaliteit is. Maar ik ga een gokje doen;quote:Op woensdag 4 september 2013 21:16 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Wat staat er op de vlag in dat filmpje?
Nou, als dat geen garantie is dat het hele leuke mensen zijn dan weet ik het ook niet meer.quote:Op woensdag 4 september 2013 21:16 schreef firefly3 het volgende:
The group has a minimalist political platform, promising to protect minorities and stating that religious Muslim law is the point of reference for the group.[7]
Ik geloof het wel, want ze werken nauw samen met de FSA en moorden geen burgers uit zoals Assad of die terroristen.quote:Op woensdag 4 september 2013 21:18 schreef Peunage het volgende:
[..]
Lastig te ontcijferen aangezien het een wapperende vlag is en de video van slechte kwaliteit is. Maar ik ga een gokje doen;
"La ilaha ila allah, Muhammed rasool Allah"
"Er is geen God dan Allah en Mohammed is zijn profeet".
[..]
Nou, als dat geen garantie is dat het hele leuke mensen zijn dan weet ik het ook niet meer.
Niet eens over nagedachtquote:Op woensdag 4 september 2013 21:17 schreef Terminator2000bc het volgende:
[..]
Duidelijk. Helemaal in lijn met de Israelische steun aan extremistische Hamas en vernietiging van de gematigde, seculiere Fatah-partij.
Ahhh! Nou zie ik het! Aangevreten door de motten!quote:Op woensdag 4 september 2013 21:15 schreef firefly3 het volgende:
De tekst is anders, als je het filmpje goed bekijkt en pauzeert zie je dat het anders is.
Op wie denk je dat ze hier schieten?quote:Op woensdag 4 september 2013 21:19 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Ik geloof het wel, want ze werken nauw samen met de FSA en moorden geen burgers uit zoals Assad of die terroristen.
Sure er wordt voor de burger gevochten en niet om machtquote:Op woensdag 4 september 2013 20:57 schreef firefly3 het volgende:
Ik vind het erg laag dat hier in Nederland mensen zo praten over een groep dat daadwerkelijk vecht voor de burger aan het front in Damascus.
Wie is toch die Allan?quote:Op woensdag 4 september 2013 21:22 schreef Peunage het volgende:
[..]
Op wie denk je dat ze hier schieten?
http://www.liveleak.com/view?i=330_1377094053
?quote:Op woensdag 4 september 2013 21:16 schreef Peunage het volgende:
[..]
Oh? Pakken we meteen iedereen aan die een dictator is en zijn volk vermoord?
Op stellingen van Assad. Deze raketten schiet je niet in het wilde weg als je die krijgt richting burgers, zoals jij dat nu denkt. Dat is zonde van de munitie en waarom zou je?quote:Op woensdag 4 september 2013 21:22 schreef Peunage het volgende:
[..]
Op wie denk je dat ze hier schieten?
http://www.liveleak.com/view?i=330_1377094053
NOSquote:Rebellen Syrië vallen christenen aan
woensdag 4 sep 2013, 20:56 (update: 04-09-13, 21:18)
Syrische rebellen hebben in een gebied dat in handen is van de regering een christelijk dorp aangevallen, zeggen Syrische activisten en een non uit het dorp.
De rebellen zouden een hotel op de top van een berg hebben ingenomen en van daaruit beschietingen uitvoeren op het dorp.
Volgens de non begon de aanval vanochtend met een zelfmoordterrorist die zijn bom opblies bij een controlepost bij het dorp Maaloula. Ze zei aan de telefoon tegen persbureau AP dat ze vanuit het klooster vuurgevechten hoorde en daarna luchtaanvallen van het Syrische leger.
Syrische mensenrechtenactivisten zeggen dat de rebellen van al-Nusra zijn, een zusterorganisatie van al-Qaida.
Waarom alleen Assad?quote:Op woensdag 4 september 2013 21:24 schreef Montagui het volgende:
[..]
?
Volgens mij reageerde ik op een opmerking over Assad, niet over iedereen. Dus geen idee wat je bedoelt.
Ik geloof bv niet dat Poetin nog vriendjes wil zijn met Assad.quote:
Jouw vrienden hebben dit voorjaar formeel met hun vrienden van Al Nusra gebroken. Het verschil van mening betrof de samenwerking van Al Nusra met Al Qaida-in-Iraq. Jou kluppie is de PVV-versie van Al Nusra, zeg maar. Tikkie nationalistischer.quote:Op woensdag 4 september 2013 21:16 schreef firefly3 het volgende:
The group has a minimalist political platform, promising to protect minorities and stating that religious Muslim law is the point of reference for the group.
Ik zou die conclusie ook weer niet gaan trekken. De FSA is beschuldigd van grootschalige oorlogsmisdaden en er is zat bewijs voor.quote:Op woensdag 4 september 2013 21:19 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Ik geloof het wel, want ze werken nauw samen met de FSA en moorden geen burgers uit zoals Assad of die terroristen.
Heb jij hetzelfde filmpje gekeken als ik? Deze raketten schieten ze dus WEL in het wilde weg op de stad Qardaha. Waarom Qardaha? Omdat Assad daar vandaan komt.quote:Op woensdag 4 september 2013 21:25 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Op stellingen van Assad. Deze raketten schiet je niet in het wilde weg als je die krijgt richting burgers, zoals jij dat nu denkt. Dat is zonde van de munitie en waarom zou je?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |