abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_130826834
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 21:15 schreef Peunage het volgende:

[..]

Ik kan Arabisch lezen. :')
Wat staat er op de vlag in dat filmpje?
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_130826835
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 21:15 schreef Montagui het volgende:

[..]

Nee, dat stadium zijn we allang voorbij.
Oh? Pakken we meteen iedereen aan die een dictator is en zijn volk vermoord?
pi_130826852
The group has a minimalist political platform, promising to protect minorities and stating that religious Muslim law is the point of reference for the group.[7]
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_130826858
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 21:03 schreef firefly3 het volgende:
Ik heb het nog steeds over die "extremisten vlag" die geen extremisten vlag blijkt te zijn, waar jij en anderen ineens geen antwoord meer op geven.
Maar de enige die dat beweert, ben jij. Het is gewoon de 'Black Standard'. De terroristenvlag bij uitstek. En het interesseert mij de rozen hoe die groep zich noemt. Ik ga toch ook niet met een swastika op mijn arm lopen, met een handboek erbij hoe mensen in mijn omgeving het op moeten vatten?
"Niets doet meer kwaad in een staat dan dat men list voor wijsheid houdt." (Francis Bacon)
pi_130826883
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 21:11 schreef Peunage het volgende:

[..]

Al-Nusra en al-Qaeda hebben 2 verschillende vlaggen sjaak.
[ afbeelding ]
Dus kijk even goed, en vertel mij welke er volgens jouw op de tanks hingen?
Al-Nusra had voorheen wel een wit maantje in hun vlag, maar die hebben ze veranderd. Ik snap wat je bedoelt maar ik had de taliban-vlag een beter voorbeeld gevonden ;)
Maar, zoals ik al zei, ik heb die zwarte vlag ook naast driesterrenvlaggen van reguliere FSA zien hangen. Dus ik vind de conclusie dat alleen extremisten die vlag gebruiken een beetje vreemd.
Incelfrikandel
pi_130826884
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 20:59 schreef Peunage het volgende:

[..]

Jood of Israël-lover.

[..]

De opstandelingen zijn weer onderverdeeld in meerdere groepen. FSA is de grootste, en die voeren die vlag niet. De extremisten zijn Al-Qaeda, Nusra front etc.
Duidelijk. Helemaal in lijn met de Israelische steun aan extremistische Hamas en vernietiging van de gematigde, seculiere Fatah-partij.
"Hell happens when the evil of the world exceeds our belief that we can conquer it"
pi_130826889
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 21:17 schreef Duizend-Bommen het volgende:

[..]

Maar de enige die dat beweert, ben jij. Het is gewoon de 'Black Standard'. De terroristenvlag bij uitstek. En het interesseert mij de rozen hoe die groep zich noemt. Ik ga toch ook niet met een swastika op mijn arm lopen, met een handboek erbij hoe mensen in mijn omgeving het op moeten vatten?
Het is een normale moslimvlag. Heeft niets met extremisme te maken. Dat is hier al vaak uitgelegd.
  woensdag 4 september 2013 @ 21:17:52 #33
409657 Baws
Een Hele Grote Meneer
pi_130826893
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 21:15 schreef Montagui het volgende:

[..]

Nee, dat stadium zijn we allang voorbij.
Wat bedoel je?
pi_130826928
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 21:08 schreef Frikandelbroodje het volgende:
Ik heb al een aardig aantal keren die zwarte vlag met witte tekst(of andersom) gezien bij de FSA samen met hun reguliere driesterrenvlag.
'Black Standard'.
"Niets doet meer kwaad in een staat dan dat men list voor wijsheid houdt." (Francis Bacon)
pi_130826943
Verder heeft de FSA + liwa al islam totaal andere gebieden die afgezonderd zijn van al nusra. Al Nusra zit nu niet in Damascus
pi_130826946
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 21:16 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Wat staat er op de vlag in dat filmpje?
Lastig te ontcijferen aangezien het een wapperende vlag is en de video van slechte kwaliteit is. Maar ik ga een gokje doen;
"La ilaha ila allah, Muhammed rasool Allah"
"Er is geen God dan Allah en Mohammed is zijn profeet".

quote:
The group has a minimalist political platform, promising to protect minorities and stating that religious Muslim law is the point of reference for the group.[7]
Nou, als dat geen garantie is dat het hele leuke mensen zijn dan weet ik het ook niet meer. |:(
pi_130826984
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 21:18 schreef Peunage het volgende:

[..]

Lastig te ontcijferen aangezien het een wapperende vlag is en de video van slechte kwaliteit is. Maar ik ga een gokje doen;
"La ilaha ila allah, Muhammed rasool Allah"
"Er is geen God dan Allah en Mohammed is zijn profeet".

[..]

Nou, als dat geen garantie is dat het hele leuke mensen zijn dan weet ik het ook niet meer. |:(
Ik geloof het wel, want ze werken nauw samen met de FSA en moorden geen burgers uit zoals Assad of die terroristen.
pi_130827010
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 21:17 schreef Terminator2000bc het volgende:

[..]

Duidelijk. Helemaal in lijn met de Israelische steun aan extremistische Hamas en vernietiging van de gematigde, seculiere Fatah-partij.
Niet eens over nagedacht _O-
Wel tegen Hamas, maar groepen als Liwa Al-Islam wel leuk vinden :')
pi_130827042
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 21:15 schreef firefly3 het volgende:
De tekst is anders, als je het filmpje goed bekijkt en pauzeert zie je dat het anders is.
Ahhh! Nou zie ik het! Aangevreten door de motten! ;)
pi_130827124
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 21:19 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Ik geloof het wel, want ze werken nauw samen met de FSA en moorden geen burgers uit zoals Assad of die terroristen.
Op wie denk je dat ze hier schieten?
http://www.liveleak.com/view?i=330_1377094053
  woensdag 4 september 2013 @ 21:23:57 #41
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_130827196
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 20:57 schreef firefly3 het volgende:
Ik vind het erg laag dat hier in Nederland mensen zo praten over een groep dat daadwerkelijk vecht voor de burger aan het front in Damascus.
Sure er wordt voor de burger gevochten en niet om macht
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  woensdag 4 september 2013 @ 21:24:18 #42
205222 betyar
Egyedül vagyunk
pi_130827217
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 21:22 schreef Peunage het volgende:

[..]

Wie is toch die Allan?
pi_130827240
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 21:16 schreef Peunage het volgende:

[..]

Oh? Pakken we meteen iedereen aan die een dictator is en zijn volk vermoord?
?

Volgens mij reageerde ik op een opmerking over Assad, niet over iedereen. Dus geen idee wat je bedoelt.
“To destroy a people you must first sever their roots.”
pi_130827260
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 21:22 schreef Peunage het volgende:

[..]

Op stellingen van Assad. Deze raketten schiet je niet in het wilde weg als je die krijgt richting burgers, zoals jij dat nu denkt. Dat is zonde van de munitie en waarom zou je?
  woensdag 4 september 2013 @ 21:25:17 #45
343860 UpsideDown
Baas Boven Baas
pi_130827266
quote:
Rebellen Syrië vallen christenen aan

woensdag 4 sep 2013, 20:56 (update: 04-09-13, 21:18)

Syrische rebellen hebben in een gebied dat in handen is van de regering een christelijk dorp aangevallen, zeggen Syrische activisten en een non uit het dorp.

De rebellen zouden een hotel op de top van een berg hebben ingenomen en van daaruit beschietingen uitvoeren op het dorp.

Volgens de non begon de aanval vanochtend met een zelfmoordterrorist die zijn bom opblies bij een controlepost bij het dorp Maaloula. Ze zei aan de telefoon tegen persbureau AP dat ze vanuit het klooster vuurgevechten hoorde en daarna luchtaanvallen van het Syrische leger.

Syrische mensenrechtenactivisten zeggen dat de rebellen van al-Nusra zijn, een zusterorganisatie van al-Qaida.
NOS
Say what?
pi_130827277
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 21:24 schreef Montagui het volgende:

[..]

?

Volgens mij reageerde ik op een opmerking over Assad, niet over iedereen. Dus geen idee wat je bedoelt.
Waarom alleen Assad?
Als dictator X zijn volk uitmoord, en we zijn toevallig bevriend met hem, wat moet er dan gebeuren?
pi_130827288
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 21:17 schreef Baws het volgende:

[..]

Wat bedoel je?
Ik geloof bv niet dat Poetin nog vriendjes wil zijn met Assad.
“To destroy a people you must first sever their roots.”
pi_130827289
quote:
The group has a minimalist political platform, promising to protect minorities and stating that religious Muslim law is the point of reference for the group.
Jouw vrienden hebben dit voorjaar formeel met hun vrienden van Al Nusra gebroken. Het verschil van mening betrof de samenwerking van Al Nusra met Al Qaida-in-Iraq. Jou kluppie is de PVV-versie van Al Nusra, zeg maar. Tikkie nationalistischer.
pi_130827309
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 21:19 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Ik zou die conclusie ook weer niet gaan trekken. De FSA is beschuldigd van grootschalige oorlogsmisdaden en er is zat bewijs voor.

http://en.wikipedia.org/w(...)r_crimes_allegations

Dat de FSA (veel)minder misdaden pleegt dat Assad, praat nog niet hun eigen misdaden goed.
Incelfrikandel
pi_130827325
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 21:25 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Op stellingen van Assad. Deze raketten schiet je niet in het wilde weg als je die krijgt richting burgers, zoals jij dat nu denkt. Dat is zonde van de munitie en waarom zou je?
Heb jij hetzelfde filmpje gekeken als ik? Deze raketten schieten ze dus WEL in het wilde weg op de stad Qardaha. Waarom Qardaha? Omdat Assad daar vandaan komt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')