Jood of Isral-lover.quote:Op woensdag 4 september 2013 20:39 schreef Terminator2000bc het volgende:
[..]
Troll hou op met je onzin. Als je je werkelijk verdiept in dit conflict dan weet je dat alleen extremistische soennieten onder deze vlag vechten.
Oh.. en half-muslim, half-polish? Hoe moet je dat zien eigenlijk?![]()
Wat is je agenda 'firefly'?
De opstandelingen zijn weer onderverdeeld in meerdere groepen. FSA is de grootste, en die voeren die vlag niet. De extremisten zijn Al-Qaeda, Nusra front etc.quote:Op woensdag 4 september 2013 20:38 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Andere extremisten is wel erg vaag h? De opstandelingen zijn ook extremsten, Syri aanhang ook.
Diegene op de video waren geen extremisten.quote:Op woensdag 4 september 2013 20:59 schreef Peunage het volgende:
[..]
Jood of Isral-lover.
[..]
De opstandelingen zijn weer onderverdeeld in meerdere groepen. FSA is de grootste, en die voeren die vlag niet. De extremisten zijn Al-Qaeda, Nusra front etc.
Ik vind het laag dat andere landen een 'revolutie' moeten betalen omdat het anders gedoemd is te mislukken. En zelfs dat helpt niet.quote:Op woensdag 4 september 2013 20:57 schreef firefly3 het volgende:
Ik vind het erg laag dat hier in Nederland mensen zo praten over een groep dat daadwerkelijk vecht voor de burger aan het front in Damascus.
Wat probeer je nu? Er omheen praten dat je niet snapt wat ik zei?quote:Op woensdag 4 september 2013 20:56 schreef Terminator2000bc het volgende:
[..]
Vermoeiend h, dom zijn.
Wat begrijp jij niet aan wat ik zeg?
Kan je niet gewoon zeggen: je hebt gelijk? Ik heb genoeg informatie gegeven over Liwa al-islam.quote:Op woensdag 4 september 2013 21:00 schreef Peunage het volgende:
[..]
Ik vind het laag dat andere landen een 'revolutie' moeten betalen omdat het anders gedoemd is te mislukken. En zelfs dat helpt niet.
Ik heb het helemaal niet over Liwa Al-Islam gehad, lees eens een keer.quote:Op woensdag 4 september 2013 21:01 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Kan je niet gewoon zeggen: je hebt gelijk? Ik heb genoeg informatie gegeven over Liwa al-islam.
Ik heb het nog steeds over die "extremisten vlag" die geen extremisten vlag blijkt te zijn, waar jij en anderen ineens geen antwoord meer op geven.quote:Op woensdag 4 september 2013 21:02 schreef Peunage het volgende:
[..]
Ik heb het helemaal niet over Liwa Al-Islam gehad, lees eens een keer.
Jij baseert jouw informatie op youtube comments en zegt dan 'debunked', wil je nu serieus genomen worden?quote:Op woensdag 4 september 2013 21:03 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Ik heb het nog steeds over die "extremisten vlag" die geen extremisten vlag blijkt te zijn, waar jij en anderen ineens geen antwoord meer op geven.
Ja joh, de USA zijn al vanaf het begin pro-Assadquote:Al Nusra Is Not Fighting Kurds, It's FSA That's Fighting The "PKK Kurds Militia". Those Are A Bunch Of Thieves And Impostors That Back stabbed FSA Few Months Back.
The Whole Propaganda Saying That Al Nusra And FSA Are Fighting Each Others, As Well The Islamic Nation In Iraq And Sham Is Nothing But A Lie The Break The Bond Between Those Two. It's So Easy For USA To Hire Someone To Kill An FSA Commander And Say Extremists Did It.
The Whole Bullshit Going On YT Shall Not Affect The Real Battle.
Ze vechten samen met de FSA in Damascus:quote:Op woensdag 4 september 2013 21:05 schreef Peunage het volgende:
[..]
Jij baseert jouw informatie op youtube comments en zegt dan 'debunked', wil je nu serieus genomen worden?
Ik heb al een aardig aantal keren die zwarte vlag met witte tekst(of andersom) gezien bij de FSA samen met hun reguliere driesterrenvlag. Zover ik weet hoeft zo'n vlag niet meteen te betekenen dat ze extremistisch zijn, behalve wanneer er zo'n wit of geel 'maantje' op de vlag staat, die al-Qaida gebruikt.quote:Op woensdag 4 september 2013 20:59 schreef Peunage het volgende:
De opstandelingen zijn weer onderverdeeld in meerdere groepen. FSA is de grootste, en die voeren die vlag niet. De extremisten zijn Al-Qaeda, Nusra front etc.
Dat weet ik. Maar wat ik eerder zei blijft staan; jij haalt je informatie van youtube comments. Wie heeft precies gezegd dat die tanks van hun zijn? Ik zie namelijk de typische Al-Nusra/Al-Qaeda vlag op die tanks hangen.quote:Op woensdag 4 september 2013 21:07 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Ze vechten samen met de FSA in Damascus:
http://en.wikipedia.org/wiki/Liwa_al-Islam
En ze zijn onderdeel van:
http://en.wikipedia.org/wiki/Syrian_Liberation_Front
quote:Liwa al-Islam (Arabic: لواء الإسلام, meaning Banner of Islam), also known as the Islam Brigade is a Syrian rebel group fighting against the Syrian government in the Syrian civil war. It is part of the Syrian Liberation Front and operates chiefly in the Damascus neighborhoods of Douma and Eastern Ghouta.
Liwa al-Islam was established by Zahran Alloush, the son of a Saudi-based religious scholar named sheikh Abdullah Mohammed Alloush, after Syrian authorities released him from prison in mid-2011 where he had been serving time for his Salafist activism. [3]
They claimed responsibility for carrying out the July 18, 2012 bombings in Damascus that killed Defense Minister Dawoud Rajiha, Deputy Defense Minister Asef Shawkat, and Assistant Vice President Hassan Turkmani. Liwa al-Islam is a driving force behind actions in Damascus and is known to cooperate with Jabhat al-Nusra and conduct joint operations.[1]
Het is geen Al-Nusra-Al-Qaeda vlag. Die ziet er anders uit, zoals Frikandelbroodje al uitlegt.quote:Op woensdag 4 september 2013 21:09 schreef Peunage het volgende:
[..]
Dat weet ik. Maar wat ik eerder zei blijft staan; jij haalt je informatie van youtube comments. Wie heeft precies gezegd dat die tanks van hun zijn? Ik zie namelijk de typische Al-Nusra/Al-Qaeda vlag op die tanks hangen.
En oh ja, het zijn wel hele fijne lui he, die Liwa al-Islam.
[..]
Al-Nusra en al-Qaeda hebben 2 verschillende vlaggen sjaak.quote:Op woensdag 4 september 2013 21:10 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Het is geen Al-Nusra-Al-Qaeda vlag. Die ziet er anders uit, zoals Frikandelbroodje al uitlegt.
Om een achterlijk iemand te quoten : Either your with us or against usquote:Op woensdag 4 september 2013 21:10 schreef Baws het volgende:
Ok, dus als ik het goed begrijp moet Assad weg omdat hij een vriendje is van Iran en Rusland, in plaats van de VS en Isral.
Dat is het hele probleem met al die fracties. Het levert 'deniability op. Ik schreef daar eerder al over. Als een groep te kijk wordt gezet wegens een gruwelijk misdrijf, komt meteen het door Saoedi Arabi en Isralische lobby-groepen gefinancieerde HRW met een persbericht, dat het een splinter betreft die niemand kent.quote:
Ze hebben allebei hetzelfde doel.quote:Op woensdag 4 september 2013 21:11 schreef Peunage het volgende:
[..]
Al-Nusra en al-Qaeda hebben 2 verschillende vlaggen sjaak.
[ afbeelding ]
Dus kijk even goed, en vertel mij welke er volgens jouw op de tanks hingen?
Dat hoeft niet perse. Maar ze werken vaak samen.quote:
De tekst is anders, als je het filmpje goed bekijkt en pauzeert zie je dat het anders is.quote:Op woensdag 4 september 2013 21:11 schreef Peunage het volgende:
[..]
Al-Nusra en al-Qaeda hebben 2 verschillende vlaggen sjaak.
[ afbeelding ]
Dus kijk even goed, en vertel mij welke er volgens jouw op de tanks hingen?
Nee, dat stadium zijn we allang voorbij.quote:Op woensdag 4 september 2013 21:10 schreef Baws het volgende:
Ok, dus als ik het goed begrijp moet Assad weg omdat hij een vriendje is van Iran en Rusland, in plaats van de VS en Isral.
Ik kan Arabisch lezen.quote:Op woensdag 4 september 2013 21:15 schreef firefly3 het volgende:
[..]
De tekst is anders, als je het filmpje goed bekijkt en pauzeert zie je dat het anders is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |