nicequote:Op woensdag 4 september 2013 21:49 schreef Dr_Flash het volgende:
Baked all-time: 450 biljoen cookies. Dat is toch behoorlijk fantastisch
Moet ik daar wat mee?quote:
Koekje erin dippen!quote:
het verandert van kleur naar mate je meer achievements krijgt. enneh... dan krijg je meer cookies per seconde, geloof ik. oh, en iets met katten ook!quote:
Houdt allemaal verband met elkaar. Razend ingewikkelde materie jeweetz.quote:Op woensdag 4 september 2013 21:55 schreef Fopje het volgende:
Wat heb je aan een Gc bijvoorbeeld en een Tc en een Pc enzo? Het gaat toch om je productie?
Golden cookie Lucky! is 10% van je stack. Dus dat schiet lekker op als je er veel hebtquote:Op woensdag 4 september 2013 21:55 schreef Fopje het volgende:
Wat heb je aan een Gc bijvoorbeeld en een Tc en een Pc enzo? Het gaat toch om je productie?
Ik zou wachten op wat duurders. maar ik weet niet hoe ver het nog isquote:Op woensdag 4 september 2013 21:56 schreef Dagoduck het volgende:
Kan ik het beste meteen iets kopen als het kan of wachten tot ik iets duurders kan kopen?
In het begin kocht ik gewoon alles wat los en vast zat.quote:Op woensdag 4 september 2013 21:56 schreef Dagoduck het volgende:
Kan ik het beste meteen iets kopen als het kan of wachten tot ik iets duurders kan kopen?
het schijnt slimmer te zijn om te wachten en dan iets duurders te kopen, maar ik ben persoonlijk meer van het uitgeven zodra het kan.quote:Op woensdag 4 september 2013 21:56 schreef Dagoduck het volgende:
Jij bent een vrouw he, dat scheeltquote:Op woensdag 4 september 2013 22:00 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
het schijnt slimmer te zijn om te wachten en dan iets duurders te kopen, maar ik ben persoonlijk meer van het uitgeven zodra het kan.
dat is waarschijnlijk ook de reden dat ik de crazy nuts niet gekocht heb, ondanks het feit dat ik genoeg koekjes hebquote:Op woensdag 4 september 2013 22:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jij bent een vrouw he, dat scheelt
milk and cookies dude.quote:Op woensdag 4 september 2013 22:03 schreef heywoodu het volgende:
Ik snap trouwens niet waarom ze dat met dat melk erin verwerkt hebben
Ik heb wel door wat je er ongeveer aan hebt, maar waarom melk, waar slaat dat op?
Melk en koekjes ja. Amerikaans steroetype.quote:Op woensdag 4 september 2013 22:03 schreef heywoodu het volgende:
Ik heb wel door wat je er ongeveer aan hebt, maar waarom melk, waar slaat dat op?
bruggetje naar die kittens denk ik hequote:Op woensdag 4 september 2013 22:03 schreef heywoodu het volgende:
Na zo'n chocolade cookie smaakt de melk mij vreemd genoeg altijd beter, dat welquote:
wat ik pas echt niet snap is dat het in frambozensap verandert. dat lijkt me nou helemaal geen lekkere combinatie.quote:Op woensdag 4 september 2013 22:04 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Na zo'n chocolade cookie smaakt de melk mij vreemd genoeg altijd beter, dat wel
Na hagelslag ook trouwens
Sowieso je koekje ergens in dopenquote:Op woensdag 4 september 2013 22:05 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
wat ik pas echt niet snap is dat het in frambozensap verandert. dat lijkt me nou helemaal geen lekkere combinatie.
Frambozenmelk zelfs, vifit ofzo?quote:Op woensdag 4 september 2013 22:05 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
wat ik pas echt niet snap is dat het in frambozensap verandert. dat lijkt me nou helemaal geen lekkere combinatie.
bwurghquote:Op woensdag 4 september 2013 22:06 schreef EenKriek het volgende:
[..]
Frambozenmelk zelfs, vifit ofzo?
Economie moet draaienquote:Op woensdag 4 september 2013 22:00 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
het schijnt slimmer te zijn om te wachten en dan iets duurders te kopen, maar ik ben persoonlijk meer van het uitgeven zodra het kan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |