Wel!quote:
Gaat vanzelf over.quote:Op woensdag 4 september 2013 21:21 schreef DeLuna het volgende:
Ja maar wat is dat dan met die halvering van je productie? Daar heb ik niet zo'n zin in
66 seconden 50% van je productie heb je er met 1x 7x productie voor 77 seconden alweer uit hequote:Op woensdag 4 september 2013 21:21 schreef DeLuna het volgende:
Ja maar wat is dat dan met die halvering van je productie? Daar heb ik niet zo'n zin in
Ooohquote:Op woensdag 4 september 2013 21:22 schreef hugecooll het volgende:
[..]
66 seconden 50% van je productie heb je er met 1x 7x productie voor 77 seconden alweer uit he
En als je dat echt niet wil, export je een save voordat je op het koekje klikt. Als het slecht is, laadt je de save van voordat je het koekje aanklikte, en als het slecht is ga je gewoon doorquote:
Kun je gewoon wel doen hoor, per saldo zijn die ook positiefquote:
quote:Op woensdag 4 september 2013 21:25 schreef hugecooll het volgende:
Cookie production halved for 132 seconds
[ afbeelding ]
iddquote:Op woensdag 4 september 2013 21:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]Sta je dan met je dure effectverdubbelaar
quote:Op woensdag 4 september 2013 21:25 schreef hugecooll het volgende:
Cookie production halved for 132 seconds
[ afbeelding ]
Du bist ein Anfängerquote:Op woensdag 4 september 2013 21:29 schreef Dagoduck het volgende:
Hoihoi, wat is dit voor iets waardeloos? Heb 18 muizen, 7 oma's en 350 cookies? En 1 farm. En een goud koekie
Ik kom net 3 minuten terug via active topics hier.quote:
Ja joh pak er gelijk 200 anders, is weer een achievementquote:
Zo rijk ben ik ook weer niet.quote:Op woensdag 4 september 2013 21:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja joh pak er gelijk 200 anders, is weer een achievement
Over iets minder dan 1000 seconden maak ik het overquote:Op woensdag 4 september 2013 21:36 schreef Alien-T het volgende:
[..]
'Ik wil graag 500.000.000.000 koekjes lenen, kan dat?'
En dan rente's van 10% ofzoquote:Op woensdag 4 september 2013 21:36 schreef Alien-T het volgende:
[..]
Ik zou er nog 3 nulletjes bij plakken als je die 200 cursors wilt halen. En dan ben je er nog nietquote:Op woensdag 4 september 2013 21:36 schreef Alien-T het volgende:
[..]
Dan kan ik die 3 nullen net zo goed weg latenquote:Op woensdag 4 september 2013 21:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik zou er nog 3 nulletjes bij plakken als je die 200 cursors wilt halen. En dan ben je er nog niet
Hoeveel kost die grap eigenlijk? Ik heb er nu 168 en de volgende kost 'maar' 236miljardquote:Op woensdag 4 september 2013 21:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik zou er nog 3 nulletjes bij plakken als je die 200 cursors wilt halen. En dan ben je er nog niet
Ik denk veel koekjesquote:Op woensdag 4 september 2013 21:38 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Hoeveel kost die grap eigenlijk? Ik heb er nu 168 en de volgende kost 'maar' 236miljard
Nummer 191 kost 5,113,060,437,837 in ieder geval.quote:Op woensdag 4 september 2013 21:38 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Hoeveel kost die grap eigenlijk? Ik heb er nu 168 en de volgende kost 'maar' 236miljard
same herequote:
opnieuw 132sec 50% productiequote:Op woensdag 4 september 2013 21:40 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
same here
rood koekje, waarom verraad je mij
De laatste 5 zitten boven de 10 biljoen per stukquote:Op woensdag 4 september 2013 21:38 schreef hugecooll het volgende:
[..]
mijn gouden troostkoekje was een 10% koekje, the cookieverse hates mequote:Op woensdag 4 september 2013 21:40 schreef hugecooll het volgende:
[..]
opnieuw 132sec 50% productie
beter komt die x666 even langs
Niet direct, maar als ze kwaad zijn krijg je relatief veel slechte koekjes.quote:Op woensdag 4 september 2013 21:40 schreef DeLuna het volgende:
En wat is die oma status? Moet ik daar wat mee?
Komt goedquote:Op woensdag 4 september 2013 21:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
De laatste 5 zitten boven de 10 biljoen per stukVeel plezier
nicequote:Op woensdag 4 september 2013 21:49 schreef Dr_Flash het volgende:
Baked all-time: 450 biljoen cookies. Dat is toch behoorlijk fantastisch
Moet ik daar wat mee?quote:
Koekje erin dippen!quote:
het verandert van kleur naar mate je meer achievements krijgt. enneh... dan krijg je meer cookies per seconde, geloof ik. oh, en iets met katten ook!quote:
Houdt allemaal verband met elkaar. Razend ingewikkelde materie jeweetz.quote:Op woensdag 4 september 2013 21:55 schreef Fopje het volgende:
Wat heb je aan een Gc bijvoorbeeld en een Tc en een Pc enzo? Het gaat toch om je productie?
Golden cookie Lucky! is 10% van je stack. Dus dat schiet lekker op als je er veel hebtquote:Op woensdag 4 september 2013 21:55 schreef Fopje het volgende:
Wat heb je aan een Gc bijvoorbeeld en een Tc en een Pc enzo? Het gaat toch om je productie?
Ik zou wachten op wat duurders. maar ik weet niet hoe ver het nog isquote:Op woensdag 4 september 2013 21:56 schreef Dagoduck het volgende:
Kan ik het beste meteen iets kopen als het kan of wachten tot ik iets duurders kan kopen?
In het begin kocht ik gewoon alles wat los en vast zat.quote:Op woensdag 4 september 2013 21:56 schreef Dagoduck het volgende:
Kan ik het beste meteen iets kopen als het kan of wachten tot ik iets duurders kan kopen?
het schijnt slimmer te zijn om te wachten en dan iets duurders te kopen, maar ik ben persoonlijk meer van het uitgeven zodra het kan.quote:Op woensdag 4 september 2013 21:56 schreef Dagoduck het volgende:
Jij bent een vrouw he, dat scheeltquote:Op woensdag 4 september 2013 22:00 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
het schijnt slimmer te zijn om te wachten en dan iets duurders te kopen, maar ik ben persoonlijk meer van het uitgeven zodra het kan.
dat is waarschijnlijk ook de reden dat ik de crazy nuts niet gekocht heb, ondanks het feit dat ik genoeg koekjes hebquote:Op woensdag 4 september 2013 22:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jij bent een vrouw he, dat scheelt
milk and cookies dude.quote:Op woensdag 4 september 2013 22:03 schreef heywoodu het volgende:
Ik snap trouwens niet waarom ze dat met dat melk erin verwerkt hebben
Ik heb wel door wat je er ongeveer aan hebt, maar waarom melk, waar slaat dat op?
Melk en koekjes ja. Amerikaans steroetype.quote:Op woensdag 4 september 2013 22:03 schreef heywoodu het volgende:
Ik heb wel door wat je er ongeveer aan hebt, maar waarom melk, waar slaat dat op?
bruggetje naar die kittens denk ik hequote:Op woensdag 4 september 2013 22:03 schreef heywoodu het volgende:
Na zo'n chocolade cookie smaakt de melk mij vreemd genoeg altijd beter, dat welquote:
wat ik pas echt niet snap is dat het in frambozensap verandert. dat lijkt me nou helemaal geen lekkere combinatie.quote:Op woensdag 4 september 2013 22:04 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Na zo'n chocolade cookie smaakt de melk mij vreemd genoeg altijd beter, dat wel
Na hagelslag ook trouwens
Sowieso je koekje ergens in dopenquote:Op woensdag 4 september 2013 22:05 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
wat ik pas echt niet snap is dat het in frambozensap verandert. dat lijkt me nou helemaal geen lekkere combinatie.
Frambozenmelk zelfs, vifit ofzo?quote:Op woensdag 4 september 2013 22:05 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
wat ik pas echt niet snap is dat het in frambozensap verandert. dat lijkt me nou helemaal geen lekkere combinatie.
bwurghquote:Op woensdag 4 september 2013 22:06 schreef EenKriek het volgende:
[..]
Frambozenmelk zelfs, vifit ofzo?
Economie moet draaienquote:Op woensdag 4 september 2013 22:00 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
het schijnt slimmer te zijn om te wachten en dan iets duurders te kopen, maar ik ben persoonlijk meer van het uitgeven zodra het kan.
dat krijg je soms als je op een rode klikt. En heel soms als je op een gouden klikt.quote:
Frambozen melkquote:Op woensdag 4 september 2013 22:05 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
ik krijg bijna de neiging een pak van die vifit en een pak koekjes te kopen en een smaakexperiment te doenquote:
quote:Op woensdag 4 september 2013 22:13 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
ik krijg bijna de neiging een pak van die vifit en een pak koekjes te kopen en een smaakexperiment te doen
Wel een goeie trouwens, ik zal morgen eens naar de Plus fietsen en e.e.a. uitgebreid documenterenquote:Op woensdag 4 september 2013 22:13 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
ik krijg bijna de neiging een pak van die vifit en een pak koekjes te kopen en een smaakexperiment te doen
Sfeerverpesterquote:Op woensdag 4 september 2013 22:16 schreef Dagoduck het volgende:
Ik kapt ermee, veel plezier met jullie onzin
als ik de juiste smaak morgen in de supermarkt tegenkom, doe ik het ookquote:Op woensdag 4 september 2013 22:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wel een goeie trouwens, ik zal morgen eens naar de Plus fietsen en e.e.a. uitgebreid documenteren
Ga op rode koekjes klikken!quote:
Doe ik maar ik krijg alleen nog Lucky's dan. Ook leuk hoorquote:
Vertel vertel. Die van 77,777,777,777? Of hoe heet dat koekje?quote:Op woensdag 4 september 2013 22:19 schreef hugecooll het volgende:
Ik heb een nieuw bijeffect gevonden van x2 cookie
Get Lucky. En je mist nog 7 zevensquote:Op woensdag 4 september 2013 22:20 schreef Fogel het volgende:
[..]
Vertel vertel. Die van 77,777,777,777? Of hoe heet dat koekje?
ik denk dat het je meer problemen met de oma's en dus meer rode koekjes geeft.quote:Op woensdag 4 september 2013 22:23 schreef DeLuna het volgende:
Maar wat moet ik nu met die brainsweep? Kopen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |