abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_130817882
hello members,

ik zit zo wat in een lastig pakketje, en ik wil gewoon bevestiging of ik eraan goed doe. vandaar dat ik graag mensen met soortgelijke ervaringen zitten, me uit te nood kunnen helpen of mensen die er zeker iets over willen zeggen.

ik heb 2 jaar geleden iemand leren kennen, was toen nog getrouwd, wou toen gaan scheiden allé dat ging toch door in mijn hoofd, maar ik dacht dat ik mijn man nog een kans moest geven als hij ooit met me kinderen wil, want dat zag die niet zitten en er waren ook andere problemen, hij kwam vaak niet op voor me tegenover zijn familie. boh, ik leerde dus iemand kennen, een coole gast, ik voelde me wel aangetrokken,

hij heeft de eerste stap gezet om een praatje aan te gaan, zei hem dat ik getrouwd was, en hij had net een scheiding achter de rug, want zijn vrouw had een affaire gehad met een kameraad van hem en is er achter gekomen. we konden wel snel een klik vinden in het praten, en ik wenste hem succes om iemand te vinden, na een maand vind hij iemand, begint een relatie, maar kon niet stoppen ook om met mij te praten, uiteindelijk, een maand verder, zegt hij op zijn verjaardag dat hij verliefd op mij is en niet op zijn vriendin, ik had wel gezegd dat ik ongelukkig was in mijn huwelijk,

maar ik had niet verwacht dat hij op mij verliefd was, want ik voelde het ook allemaal, en ik zei hem ik ook, maar dat het gewoon niet fair is tegenover onze partners, al bij al, hebben dan een maand afstand van elkaar genomen, van zijne kant ging het niet zo makkelijk, uiteindelijk heeft hij me gekust, was de beste kus ooit, en voor hem hetzelfde, ik heb hem een klap gegeven in zijn gezicht dat hij eigenlijk getrouwde vrouwen zeker niet mag kussen, hoe dan ook, hebben dan weer maanden afstand genomen, uiteindelijk kon hij niet meer en heeft het met ruzie uitgemaakt met zijn vriendin, maar niets over mij verteld, ik daarentegen heb het tegen mijn man wel gezegd, dat ik iemand had leren kennen, ik geloof in open en eerlijkheid in een relatie,

en ik krijg vaak wel mannenaandacht, dus ik zeg het tegen mijn man, maar had het niet gezegd over de kus, hij zei gewoon praat niet meer met hem, ik wil je niet kwijt en we zitten nu in een fase of we ermee doorgaan of niet. de andere had het dan uitgemaakt en heeft zo ongeveer een halfjaar een break gehad, en aangezien ik nog niet een move maakte om te scheiden is hij terug naar zijn ex gegaan. ik wou niet gaan scheiden want vond niet dat ik van ene nest direct naar het andere zou gaan, aangezien ik ook niet echt met gevoel ben getrouwd, en ik weet dat het wel mijn fout is,

maar ik weet nu dat je van fouten kunt leren, hoe dan ook, toen hij terug was bij haar, miste hij me nog, nog steeds, en ik snap wel dat hij terug is gegaan, hij wou niet meer alleen zijn, maar het samen gaan wonen vond ik op zich wel snel gaan, na 4 maanden gaan ze samenwonen en hij vraagt nog toestemming van mij, het liefst zou hij gewild hebben dat ik ging, want ik had toen een moeilijke situatie in mijn huwelijk, om er wel een eind te maken, maar hij is dan toch met haar gaan intrekken. de eerste maand was voor zijn vriendin een hel om samen te wonen, vrouwen hebben intuitie, want ze zag aan hem dat er iets was, en dat hij ook altijd geen zin in haar had,

hoe dan ook, door dat er hypotheek lening was aangesloten probeerde hij haar terug te winnen, toen had ik wel spijt dat ik niet bij hem was, maar wou niets meer met hem te maken hebben, aangezien hij nu samenwoont met haar. maar er is een moment geweest dat we afscheid van elkaar namen, omdat ik het niet zo goed meer tegen kon, en daar is het een beetje uit te hand gelopen, niet echt ver, want zijn beide echt op tijd gestopt en vonden beide dat het niet de juiste manier was, want we waren al ondertussen jaren verder. maar dan wou hij dat ik bij hem zou zijn, verlangde vurig naar me,

maar ik wou het niet terwijl ik nog getrouwd was. dus we hebben dan nog via telefoon, en mail wat gepraat, maar soms twijfelde hij, en als ik dan weken niets van me liet horen, dan miste hij me hard, en zo bleef het maar doorgaan, na een half jaar heb ik een maand even mijn gsm afgesloten en ben ik naar een plek gegaan om te zien wat ik wil in mijn leven, nu woon ik alleen en ga ik scheiden, en hij weet het wel, maar hij wou dat ik dan langskwam wanneer zijn vriendin niet thuis was,

maar ik ben van principe dat ik niet in een nest kom, waar twee mensen die normaal verliefd zouden zijn, zou tussenkomen, mijn hart kon het niet meer aan en heb het hem gezegd, en ik heb dan het contact verbroken. ik heb dan nog wel van hem iets gehoord achteraf....maar zijn nu twee weken verder en ik mis hem zo hard, nog steeds en weet me even geen raad. hij zei dat hij het ook heeft, maar dat hij het raar vind dat na zolang tijd het er nog is. hoe dan ook, oftewel heb ik met iemand te maken die een twijfelaar, onzekeraar is, of iemand die geen knopen kan doorhakken.

want ik zou graag vooruit willen en mijn hart zit helaas nog vast. iemand suggesties, of hoe ik hiermee kan omgaan of zou ik zoals mijn vrienden(jongens) zeggen dat ik nu even tijd voor mezelf zou nemen, want ik verdien het. het is niet makkelijk, maar zou ik hem loslaten? het vreet me gewoon dat zijn vriendin er niets van af weet...hoe dan ook ben blij dat ik het even van me heb kunnen afschrijven

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 04-09-2013 17:37:11 ]
whatever you do, do it always with love
pi_130818044
Oef, wat een woordendiarree. Zou je het ook nog meer leesbaar willen maken met duidelijke zinnen, punten en hoofdletters? :)
pi_130818283
Opgeschoond.

En nu weer on-topic.
pi_130818352
quote:
17s.gif Op woensdag 4 september 2013 17:23 schreef Diary het volgende:
maar ik weet nu dat je van fouten kunt leren
Goed idee dan om daar nu mee te beginnen en die kerel laten voor wat het is.
Hij wil niet bij je zijn end of story.
pi_130818648
Hoe oud ben ?
Gewoon aan hem vragen wat hij nou wil, jullie hebben duidelijk hele sterke gevoelens voor elkaar.
  woensdag 4 september 2013 @ 17:56:53 #6
408723 F1978
I want to go with the flow
pi_130818732
quote:
hoe dan ook, oftewel heb ik met iemand te maken die een twijfelaar, onzekeraar is, of iemand die geen knopen kan doorhakken.
quote:
maar zou ik hem loslaten? het vreet me gewoon dat zijn vriendin er niets van af weet
Dit gaat niet opschieten voor je, in jouw geval zou ik tijd voor mezelf nemen en een flinke tijd ook.
Subtiel en stabiliteit zorgen voor een goede balans in het leven.
pi_130818845
Deprimerend verhaal. Hopelijk vind je een ander want het komt niet meer goed met die gozer, lijkt me.
pi_130818991
quote:
3s.gif Op woensdag 4 september 2013 17:38 schreef zarGon het volgende:
Opgeschoond.

En nu weer on-topic.
Bedankt voor de enters, maar je maakt het zo alleen maar onleesbaarder :D
All opinions are not equal. Some are a very great deal more robust, sophisticated and well supported in logic and argument than others. [Douglas Adams]
pi_130819400
Wacht even.. Je vindt dat hij geen knopen kan doorhakken terwijl jij er jaren over doet een eind aan je huwelijk te maken? En nu verwacht je dat hij zijn relatie gelijk maar verbreekt?
pi_130821259
Hoe oud zijn jullie allemaal? Lijken wel tieners, hoe jullie met elkaar omgaan, echt verschrikkelijk. Je zegt dat je het verschrikkelijk vind dat zijn vriendin van niks weet, maar dat doet je (ex)man toch ook niet? Niet over de kus en dat het verder is gegaan in ieder geval. Beetje hypocriet. Hij is zo beter af heb ik het idee. En hij is niet de enige die twijfelachtig is en geen knopen kan doorhakken....jij bent minstens net zo erg. Wat een situatie zeg.
pi_130822373
Eens een bedrieger, altijd een bedrieger.

Niks aan te doen.
Monkey see, monkey do.
pi_130823900
Een onzekeraar? Is dat de tegenhanger van een verzekeraar?

Verder een ontzettend moeilijk leesbaar stuk tekst.
pi_130827575
Ik ben geen hypocriet. En sorry da ik geen punten en hoofdletters heb gebruikt,was zodanig het van me aant afzetten dat ik het niet correct heb gedaan. Nu dit nieuwjaar heb ik wel openkaart en alles tegen mijn man gezegd. Ik heb de gedeelde van mijn er tussen uitgelaten, omdat het dan teveel werd. Mijn man was ma vijf minuten boos en hebbe dan beide aan onze punten gewerkt. Ik heb mijn huwelijk nog een half jaar de kans gegeven,maar mijn hart was niet bij mijn man. Ik ben zelfs van nummer veranderd en heb dan met beide geen contact gehad,maar zag dan wel mijn man nog. Toch zag ik altijd zijn gezicht voor me. Toen heb iedereen mijn nieuw gsm nr.doorgestuurd en kreeg al snel een sms van hem dat hij al vaak had gebeld,en enkele keren gesmst. Hoe dan ook ik heb ongeveer een dik half jaar een relatie met hem gehad. en ja.mijn man weet het en ondanks dat wil hij me nog terug.
Het ergste van al, al zijn vrienden,familie en mensen op werk van beide kanten wisten ervan, behalve zijn vriendin. Ong.30jaar zijn we allen.
pi_130830211
Je geeft jezelf schouderklopjes voor de afstanden die je continue hebt proberen te houden maar gelukkiger lijk je er niet van te zijn geworden?

Er is zo iets als juiste persoon op het juiste moment op de juiste plaats.
Je 'minnaar' verdenk je ervan de juiste persoon te zijn maar niet het juiste moment. Je man is misschien wel op je juiste plaats en het juiste moment, maar gezien je twijfels lijkt hij niet de juiste man te zijn? Kies maar...
Your life is your life: go all the way
https://youtu.be/2lK4LrD8Ii4
pi_130831585
quote:
1s.gif Op woensdag 4 september 2013 21:31 schreef Diary het volgende:
Ik ben geen hypocriet. En sorry da ik geen punten en hoofdletters heb gebruikt,was zodanig het van me aant afzetten dat ik het niet correct heb gedaan. Nu dit nieuwjaar heb ik wel openkaart en alles tegen mijn man gezegd. Ik heb de gedeelde van mijn er tussen uitgelaten, omdat het dan teveel werd. Mijn man was ma vijf minuten boos en hebbe dan beide aan onze punten gewerkt. Ik heb mijn huwelijk nog een half jaar de kans gegeven,maar mijn hart was niet bij mijn man. Ik ben zelfs van nummer veranderd en heb dan met beide geen contact gehad,maar zag dan wel mijn man nog. Toch zag ik altijd zijn gezicht voor me. Toen heb iedereen mijn nieuw gsm nr.doorgestuurd en kreeg al snel een sms van hem dat hij al vaak had gebeld,en enkele keren gesmst. Hoe dan ook ik heb ongeveer een dik half jaar een relatie met hem gehad. en ja.mijn man weet het en ondanks dat wil hij me nog terug.
Het ergste van al, al zijn vrienden,familie en mensen op werk van beide kanten wisten ervan, behalve zijn vriendin. Ong.30jaar zijn we allen.
Leer eens normaal Nederlands.

De hele opbouw van de tekst klopt niet, je uitspraken kloppen niet/je spreekt jezelf tegen en jouw spelling/grammatica zijn gewoon om te huilen. :|W
  woensdag 4 september 2013 @ 23:42:50 #16
406944 SugeLucky
Heeft een snoeiharde ripple
pi_130834445
ik zou beginnen om geen Belg meer te zijn. De rest komt later wel
pi_130837015
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 22:41 schreef madam-april het volgende:

[..]

De hele opbouw van de tekst klopt niet, je uitspraken kloppen niet/je spreekt jezelf tegen en jouw spelling/grammatica zijn gewoon om te huilen. :|W
Ja, normaal zou ik dit niet beamen omdat ik er nooit zo een problemen mee heb, maar dit is dramatisch. Het halve verhaal kan ik niet volgen en bovendien had het geloof ik in drie zinnen uitgelegd kunnen worden...

On topic:

Ik zou het gewoon even de tijd geven(aan hem om zijn relatie te beëindigen als hij dat wilt natuurlijk, maar volgens mij gezien het feit dat jullie jaren gevoelens voor elkaar houden, passen jullie bij elkaar.
I think, therefore I am.
  donderdag 5 september 2013 @ 08:30:25 #18
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_130838822
Je wil dus eigenlijk iets met een kerel die jou ook wil, maar ondertussen terug gaat naar z'n ex, ermee gaat samenwonen en alles.

Nee , dat lijkt me kans op een stabiele relatie :X :X

Goed dat je eerlijk bent tegen je man, maar vertel dan ook alles (de kus). Daarbij moet je een keuze maken en niet half half werk maken. Dus of voor je man kiezen en daar echt voor gaan, oftewel het contact met die andere man opzeggen

Of constateren dat de relatie met je man niet goed genoeg is, ook ivm het kinderprobleem, en voor het vrijgezelle leven kiezen. En dan kan je altijd nog zien of die andere man wat voor je is.
pi_130839155
2 alinea's gelezen, snapte er geen bal van.
pi_130840129
Jullie zijn een stel slappe zakken, allebei! Jullie voelen iets voor elkaar, maar zitten beiden af en aan in relaties en ondanks jullie verlangen naar elkaar spelen jullie maar op safe (omdat het zo hoort :') ), maar ondertussen houden jullie wel contact en gebeurt er af en toe iets dat niet door de beugel kan.
En ondertussen wordt aan beide kanten de echtgeno(o)t(e) aan het lijntje gehouden. Gatverdamme!

En maar blijven zeggen dat je zo principieel bent :') je houdt jezelf en je huwelijk hard voor de gek. Wees dan echt eerlijk tegen jezelf en je partner en ga scheiden. Dat zou beter zijn voor iedereen. Die verliefde vent en jij verdienen elkaar en jullie relatie op basis van leugens. Waarschijnlijk kom je ook dan vroeg of laat een andere kerel tegen en begint het hele verhaal weer opnieuw.

Bah..
Net toen je dacht dat je veilig was..
pi_130843726
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 22:41 schreef madam-april het volgende:

[..]

Dit dus. Je spreekt jezelf zo enorm veel tegen. Je zegt eerlijk te zijn geweest tegen je man, maar je laat toch even wat feitjes achterwege. Je zegt geen echt relatie te hebben gehad met die andere vent, maar nu opeens wel een half jaar? Je zegt dat je na de scheiding/wat dan ook, geen contact met beide mannen hebt gehad. Toch heb je een relatie met die vent gehad toen? Juist...
pi_130845152
quote:
hello members,

pi_130845329
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2013 12:58 schreef Diary het volgende:

Ik ben ook effectief aan het scheiden, omdat dit niet zo verder kon. ik weet dat wel. en mijn man heeft altijd alles wel geweten. en ik wil niet verder met mijn man. Maar ik vind het wel jammer dat ik, ik heb het contact ook verbroken met de andere man. Het doet alleen echt pijn, dat hij nu niets doet. Hij heeft nog gestuurd toen ik het contact heb verbroken, en zegt dat hij me mist enzo, maar daarmee heb ik niets aan...

hoe dan ook, bedankt om recht voor de raap te zijn allen.

pi_130845576
Ik denk dat je zelf niet eens weet wat je wil . Wie zegt dat als hij weer met haar gebroken heeft , jij weer iemand anders vind. Ik denk meer dat je wil wat je niet hebben kan .

Overigens zoek eens zelf uit wat je zelf wil zonder daarbij anderen slachtoffer te laten worden van jouw besluiteloosheid , want denk eigenlijk niet dat dat zo heel tof voelt voor een ander oh ik ben getrouwd met jou maar ondertussen weet ik niet zeker of ik je leuk genoeg vind dus ik kijk lekker verder.
pi_130845633
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2013 13:05 schreef Diary het volgende:

[..]

Overigens dit voel je nu misschien niet fijn omdat je nu ineens van 2 mensen naar geen een bent gegaan , want ja het is wel lekker he om te scheiden en te weten dat je een back up hebt , helaas ging dat plannetje niet door en ben je nu dus op je zelf terug geworpen
  donderdag 5 september 2013 @ 13:20:33 #26
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_130845750
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2013 13:05 schreef Diary het volgende:

[..]

Je verbreekt het contact met die ander en je vindt het nu kut dat hij niets doet? Eigen schuld misschien? Hij doet gewoon wat jij wou dat ie doet.. afstand nemen.

Al denk ik sowieso dat dat het beste is. Jij moet gewoon tijdje alleen zijn en op een rijtje krijgen wat je precies wilt.
En het lijkt me dat die andere vent dat ook moet zijn, want hij wil gewoon niet single zijn. Geen goede basis voor een relatie
pi_130846371
Inderdaad. Hij heeft zijn oude relatie aan de kant gezet voor je, toen wilde jij niet weg bij je vent, dus hij is doorgegaan met zijn leven en heeft geluisterd naar dat hij uit je buurt moest blijven. Volstrekt logisch. Jouw fout dat je niet eerder knopen doorgehakt hebt.
Net toen je dacht dat je veilig was..
pi_130876143
quote:
17s.gif
Op woensdag 4 september 2013 17:23 schreef Diary het volgende:
hello members,
ik heb 2 jaar geleden iemand leren kennen, was toen nog getrouwd, wou toen gaan scheiden allé dat ging toch door in mijn hoofd, maar ik dacht dat ik mijn man nog een kans moest geven
[..]
ik leerde dus iemand kennen, een coole gast, ik voelde me wel aangetrokken,
Dat is een goede manier om je man een kans te geven.
quote:
hij heeft de eerste stap gezet om een praatje aan te gaan, zei hem dat ik getrouwd was, en hij had net een scheiding achter de rug, want zijn vrouw had een affaire gehad met een kameraad van hem
Iemand die weet hoe het is om bedrogen te worden. Je zou verwachten dat hij daarom geen getrouwde vrouwen kust.
quote:
ik daarentegen heb het tegen mijn man wel gezegd, dat ik iemand had leren kennen, ik geloof in open en eerlijkheid in een relatie,

en ik krijg vaak wel mannenaandacht, dus ik zeg het tegen mijn man, maar had het niet gezegd over de kus,
Je gelooft in openheid/eerlijkheid maar bent niet open/eerlijk?
quote:
maar ik ben van principe dat ik niet in een nest kom, waar twee mensen die normaal verliefd zouden zijn, zou tussenkomen,
Succes daarmee.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')