Ik heb heel braaf mijn excuses aangeboden :$quote:Op dinsdag 10 september 2013 17:55 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Gaan we nu weer een beetje vriendelijk doen tegen de mod's?
Nee ok, ik voelde me ook altijd een beetje geintimideerd door jequote:Op dinsdag 10 september 2013 17:56 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik heb heel braaf mijn excuses aangeboden :$
Alleen aan het einde van de avond als ik honger hebquote:Op dinsdag 10 september 2013 17:58 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Nee ok, ik voelde me ook altijd een beetje geintimideerd door je
#30euchickenquote:Op dinsdag 10 september 2013 18:01 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Alleen aan het einde van de avond als ik honger heb
Op Xbox?quote:Op dinsdag 10 september 2013 19:22 schreef KneusTeun het volgende:
Toch maar ff GTA vast gereserveerd
Zal toch wel, of moet zijn dat ie niet voor GTA Online gaatquote:
Net alsof jij jouw helikopter nog kan bedienen als er een halve wolf in je nek hangt!quote:Op woensdag 11 september 2013 08:27 schreef Rossdale het volgende:
[ afbeelding ]
De Call Of Duty Hont haalt een fucking chopper neer!
quote:Op woensdag 11 september 2013 08:27 schreef Rossdale het volgende:
[ afbeelding ]
De Call Of Duty Hont haalt een fucking chopper neer!
Kan ook omdat een hoop mensen nog niet weten of ze hem voor deze of de next-gen consoles gaan halenquote:Op woensdag 11 september 2013 11:18 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zegt ook genoeg
Of dat mensen het gewoon niet willenquote:Op woensdag 11 september 2013 11:36 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Kan ook omdat een hoop mensen nog niet weten of ze hem voor deze of de next-gen consoles gaan halenOf juist een combo-pack willen kopen
Plek 3 op de 360 idd.quote:Op woensdag 11 september 2013 11:39 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Of dat mensen het gewoon niet willen. Zal wel niet.
http://www.vgchartz.com/preorders/41525/USA/
Wel op plek 3
Waarschijnlijk een stuk hogerquote:Op woensdag 11 september 2013 11:48 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Plek 3 op de 360 idd.
Maarja Ghosts komt nu op 4 verschillende consoles uit (PC even niet meegenomen). BO2 maar op twee verschillende consoles. Je zou eigenlijk het totaal moeten bekijken
Ghosts = 1,2 mil pre-orders, ik weet niet hoe dit voor BO 2 was?
is wel voor Xbox ja, maar had ook ps3 gekund. Schijnt ook een online mogelijkheid te hebben hequote:Op dinsdag 10 september 2013 22:56 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Zal toch wel, of moet zijn dat ie niet voor GTA Online gaat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |