Nergens voor nodig, ik heb mijn diploma ook gehaald en ik ben, als ik Mr. Torgue mag quoten, ook disorganised as shit!quote:Op zondag 15 september 2013 09:25 schreef Fsmxi het volgende:
Ik weetMaar heb helaas nog een hele zooi aan quantum huiswerk te maken. En Matlab programmeren. En wat E&M. Want wat is plannen
Kunt ge daar jijbuis kijken?!quote:Op zondag 15 september 2013 12:49 schreef PierreTT het volgende:
Iemand, zeg iets, ik sterf van verveling hier op werk
quote:
Moest zo hard lachen gisterquote:Op zondag 15 september 2013 12:56 schreef Michhas het volgende:
CHARDONNAYTJES IN MIJN MIK, MERLOTJES EN SHIRAZJES OP MIJN PIK
Ja, deze kende ik alquote:
Zo gaat mijn eerste dochter heten, Chardonnaynayquote:Op zondag 15 september 2013 13:20 schreef Michhas het volgende:
[..]
PierreTT drinkt geen chardonnay, geen earl grey, non stop V.S.O.P.
Kan leeg op je hoofd!quote:Op zondag 15 september 2013 13:44 schreef Kutmanager het volgende:
Mijn god, ik was zo bezopen vannacht.![]()
Waar was je uberhaupt?quote:Op zondag 15 september 2013 13:48 schreef Kutmanager het volgende:
jezus man, je had al die 16 jarige schoffies en sletjes moeten zien kijken naar ons. Alsof we retarded waren. Stel je voor dat je meer dan 4 pilsjes per avond drinkt, kan natuurlijk echt niet.
Oh trouwens, Bockbiermiddag komt er weer aan!quote:Op zondag 15 september 2013 13:48 schreef Kutmanager het volgende:
jezus man, je had al die 16 jarige schoffies en sletjes moeten zien kijken naar ons. Alsof we retarded waren. Stel je voor dat je meer dan 4 pilsjes per avond drinkt, kan natuurlijk echt niet.
Ja kut. Ik heb de 21ste een 21 diner.quote:Op zondag 15 september 2013 13:55 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Zondag 22 september
12 uur lang Bockbier drinken![]()
Dan kan je dus de 22e, ik heb 21e ook party. Begint pas ergens rond 3 of 4 joh. Blijven we gewoon weer tot 4 uurquote:Op zondag 15 september 2013 13:57 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Ja kut. Ik heb de 21ste een 21 diner.
Weet niet of dat gaat lukken. Wellicht ben ik dan nog in rok kostuum.quote:Op zondag 15 september 2013 13:58 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Dan kan je dus de 22e, ik heb 21e ook party. Begint pas ergens rond 3 of 4 joh. Blijven we gewoon weer tot 4 uur
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |