F*cking irritant als je het via upc ingeprogrammeerd hebt ...quote:Op woensdag 4 september 2013 20:11 schreef DjinN het volgende:
Ik wou net zeggen. Mag hopen dat het ook echt een half uur duurt, en niet maar tot 20:30. MET reclame erbij heb je dan net een kwartiertje GTST
Jep...het is net 3 minuten bezig...tis hier 20:15...quote:Op woensdag 4 september 2013 20:13 schreef CrazyG90 het volgende:
[..]
F*cking irritant als je het via upc ingeprogrammeerd hebt ...
quote:Op woensdag 4 september 2013 20:13 schreef CrazyG90 het volgende:
[..]
F*cking irritant als je het via upc ingeprogrammeerd hebt ...
Jaaa, mis toevallig altijd het eindeeeequote:Op woensdag 4 september 2013 20:14 schreef DjinN het volgende:
[..]
Jep...het is net 3 minuten bezig...tis hier 20:15...
Op dit moment is ze gewoon weer aan het werk, ze mag alleen dit onderzoek niet begeleiden omdat ze zelf ook in het vliegtuig zat.quote:
In het algemeen. Met dat onderzoek enzo waar Menno voor was gekomen.quote:Op woensdag 4 september 2013 20:19 schreef CrazyG90 het volgende:
[..]
Jaa voor dat onderzoek omdat ze zelf ook had gesprongen
Effectief is het altijd rond de 22 minuten, reclame eraf gehaald dus.quote:Op woensdag 4 september 2013 20:11 schreef DjinN het volgende:
Ik wou net zeggen. Mag hopen dat het ook echt een half uur duurt, en niet maar tot 20:30. MET reclame erbij heb je dan net een kwartiertje GTST
Die komt ergens eind deze of begin volgende week weer volgens de spoilers. Waarschijnlijk wordt zij de nieuwe barvrouw waar Jef naar op zoek is vrijdag. Rik wil meteen dat ze een verklaring aflegt, zodat hij een alibi heeft.quote:Op woensdag 4 september 2013 20:22 schreef PG18 het volgende:
Komt die Femke nog weer eens langs of was zij er enkel voor om ervoor te zorgen dat Rik niet in dat vliegtuig zat? Dat de vakantie een week te kort was om ook hem in die app Springlevend te zetten?
Best welquote:Op woensdag 4 september 2013 20:29 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik vind dat Rik zich wel een beetje laat gaan,.
Nee, Mike is gevraagd door Rikquote:Op woensdag 4 september 2013 20:32 schreef Piperidine het volgende:
Lucas heeft zijn eigen parachute gesaboteerd, expres een proefsprong gemist en heeft Mike overgehaald om in zijn plaats te gaan. Plausibel?
Dit. Zielig voor Nuranquote:Op woensdag 4 september 2013 20:29 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik vind dat Rik zich wel een beetje laat gaan,.
Sowieso is de dader iemand die niet in het groepje zat dat gesprongen heeft.quote:
En dit.quote:Op woensdag 4 september 2013 20:30 schreef ChipsZak. het volgende:
Hij heeft het over vertrouwen maar is zelf vreemdgegaan,.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |