Hoe lang moet hij op kunnen nemen? Er zijn zover ik weet wel accu packs voor de foscam/wansview modellen. Die goedkopere Wansview/Foscam dingen (van 40-60 euro) hebben zeer beperkt nachtzicht vooral op afstand.quote:Op donderdag 5 september 2013 10:56 schreef Kadooosh het volgende:
Weet iemand een camera met nightvision en beweging sensor voor een redelijke prijs? Liefst met batterijen en sd kaart.
Nogmaals; kijk eens naar Fatshark. FPV brillen die iedereen gebruikt voor FPV in de RC-wereld. Zijn varianten bij die zelfs nog goedkoper zijn dan die van Pandawill. Heb er verder geen ervaring mee.quote:Op woensdag 4 september 2013 22:36 schreef RDMKR het volgende:
ik krijg jeuk aan m'n vingers van die $25 korting actie bij pandawill.
zal ik toch maar die VR bril van $350 bestellen? http://www.pandawill.com/(...)ard-slot-p69247.html
hm, het is maar 7.14% korting... maar toch een leuk excuus.
wat kost zoiets in nederland?
iemand weleens iets dergelijks gebruikt? aanrader of niet?
Ach ja, zoveel moeite heb ik niet mee dat ze mailtjes sturen maar het is zo lullig nu.quote:Op donderdag 5 september 2013 11:36 schreef shiznuts het volgende:
Vaak zijn het ook de stores zelf. Daarom enclose ik m'n e-mailadres tegenwoordig maar niet.
Dat blijkt. Ik heb gelukkig nog het geluk dat er niet daadwerkelijk geld is afgeschreven van de card, want dat lees ik ook genoeg.quote:En daarom raadde ik men ook af van het kopen van die smartphones/tablets met -85% (en dan te beroepen op Escrow money back). AliExpress is niet de snelste om zulk soort dingen af te handelen. Lang voortslepend gedoe is het.
Niet helemaal mee eens. We hebben zelf ook een Smart TV maar in de praktijk gebruik je veel features niet.quote:Op donderdag 5 september 2013 12:22 schreef mickeyD het volgende:
als je tv al ff oud is (hd ready ofzo) denk dan eens aan vervangen, ze hebben tegenwoordig bijna allemaal wifi onboard en flinke mediaplayers en internet opties.
ik heb op al mn tv's nu die opties, en ik ben rete blij, want geen extra kastjes, kabels en andere meuk, en nog maar 1 afstandbediening nodig!
alles wat ik maar download is per direct draadloos bereikbaar op alle apparaten met twonky.
en toch zijn de normale mediaspelers dan niet te vervangen door de ingebouwde mediaspelers..quote:Op donderdag 5 september 2013 12:22 schreef mickeyD het volgende:
als je tv al ff oud is (hd ready ofzo) denk dan eens aan vervangen, ze hebben tegenwoordig bijna allemaal wifi onboard en flinke mediaplayers en internet opties.
ik heb op al mn tv's nu die opties, en ik ben rete blij, want geen extra kastjes, kabels en andere meuk, en nog maar 1 afstandbediening nodig!
alles wat ik maar download is per direct draadloos bereikbaar op alle apparaten met twonky.
best knap voor een 60/6 abbo!
http://www.speedtest.net/my-result/2946301769
Wat moet je nu binnen hengelen dan? Ik heb ook zo'n ''smart'' TV maar die beperktheid van bestanden en ondertiteling is maar niks.quote:Op donderdag 5 september 2013 13:40 schreef mickeyD het volgende:
t is inderdaad niet perfect, maar daar kun je rekening mee houden met welk type media je download (als je toch bezig bent)
dr is keuze zat qua formaten/kwaliteit en films inclusief ingebakken NL ondertitels
Dr is niet bij elke film, zat keuze of ingebakken titels of wat dan ook.quote:Op donderdag 5 september 2013 13:40 schreef mickeyD het volgende:
t is inderdaad niet perfect, maar daar kun je rekening mee houden met welk type media je download (als je toch bezig bent)
dr is keuze zat qua formaten/kwaliteit en films inclusief ingebakken NL ondertitels
Meeste smart tvs ondersteunen bestanden als .MPG / .AVI / .MP4 etc.quote:Op donderdag 5 september 2013 14:10 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Wat moet je nu binnen hengelen dan? Ik heb ook zo'n ''smart'' TV maar die beperktheid van bestanden en ondertiteling is maar niks.
Het gaat dan over zo'n methanolapparaat met een flinke 10cc motor erin met meer dan 1pk, dat wil wel snijden hoor...quote:Op vrijdag 6 september 2013 10:55 schreef monkeybrain het volgende:
De tv had het over onthoofdlijkt me sterk.
Maar als zo'n propeller even langs de slagader in je nek zwiept
Zoals Shiz al wijselijk waarschuwde:quote:Op vrijdag 6 september 2013 02:52 schreef mschol het volgende:
Tiener dood door eigen modelhelikopter
aan alle RC-heli bestuurders: Beware of your own helicopter..
Maar goed. Een Syma of WLToys zal het niet zijn geweest.quote:Op maandag 3 september 2012 00:52 schreef shiznuts het volgende:
In navolging op oordopjes, zaklampen en horloges, dan nu een stukje over:
R/C Vliegmasjiens
› Bedenk je waar je gaat vliegen met je afstandbestuurbare helikopter. Een helikopter kan weliswaar hoveren (op z'n plek zweven), maar je hebt desalwelteplus ruimte nodig om er ook daadwerkelijk mee te vliegen. Een kleine heli is leuk voor indoors, maar het wordt al snel knap zodra het groter wordt en ook gevaarlijker.
[..]
Vaak staat er op de doos 'dit is geen speelgoed', eigenlijk is het dat ook niet, het is hobbygoed en kan in de verkeerde omstandigheden leiden tot letsel! Wees altijd bewust van wat je waar aan het doen bent! [..]
M'n eerste AE Supernova Sale bestelling binnen. 10x US->EU plug.quote:Op vrijdag 6 september 2013 10:58 schreef dud0r het volgende:
Ik heb twee dagen geleden wat besteld en het is er nog steeds niet
Wat een kutservice weer van die webshops
Wachten duurt zo lang, in de tussentijd maar eens zoeken naar wat anders om te bestellen om het wachten te verzachten
Overal. Neem gewoon een random webshop uit de OpeningsPost (OP) hier. Of eBay.quote:Op vrijdag 6 september 2013 11:33 schreef Daywalk3r het volgende:
100.000 chinese webshops. Dus om het zelf uit te zoeken is vrij lastig, dus daarom mijn vraag: Bij welke webshop heb je een ruime keus aan mobiele telefonie accesoires? Hoesjes, screenprotector, docking enz enz?
BIC is een van de rapste. Normaal gesproken vergelijkbaar bij snelle eBay-sellers.quote:Op vrijdag 6 september 2013 11:36 schreef Deezertje het volgende:
Hoe lang duurt het meestal voordat je je artikel van BiC hebt? Normaal bestel ik altijd via eBay en heb alles binnen 1,5 week binnen. Maar via de 'echte' shops duurt het toch altijd zo verrekte lang!
Alsof er ook maar één TV-merk is dat mediaplayer opties op zijn televisies biedt dat qua format-ondersteuning in de buurt komt van een dedicated fatsoenlijke mediaplayer.quote:Op donderdag 5 september 2013 12:22 schreef mickeyD het volgende:
best knap voor een 60/6 abbo!
http://www.speedtest.net/my-result/2946301769
Jammer joh. Al zo'n tekort aan kwaliteitsposters hier, hij wordt idd erg gemist.quote:Op vrijdag 6 september 2013 15:54 schreef LKVBHD het volgende:
Overigens hulde voor de TT, maar nog geen henk gespot...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |