Maar het wisselt heel erg.quote:Op vrijdag 13 september 2013 12:24 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Tja, had ik laatst ook: Dinsdag hoesje besteld voor mijn telefoon (Nexus 4) in UK, woensdag verzonden en donderdag was die er al.
Doe ik ook maar ook dan vind ik het nog te luid.. Affijn: op zich wel makkelijk want ik hoor ook gelijk niets meer wat er om me heen gebeurt. Je bent wel lekker 'in the game' danquote:Op vrijdag 13 september 2013 12:24 schreef Downstar het volgende:
[..]
Gewoon in windows de hoofdvolume in volumemixer op +- 10% zetten?
quote:Op vrijdag 13 september 2013 09:09 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Nederlanders die denken dat ze goed Engels spreken maar Queen's English niet herkennen
Jolly good! I was still looking for items to complete my saturday night clubbing outfit. This might just fit the bill. Thank you so much for your suggestions, tally ho!quote:Op donderdag 12 september 2013 17:38 schreef monkeybrain het volgende:
Chinabuye stuurt spam![]()
[ afbeelding ]
WOEF WOEF!!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
dat heet in de volksmond toch ook wel omkopen...quote:Op vrijdag 13 september 2013 12:29 schreef Zolderkamer het volgende:
Long time no see enzo...![]()
Wou dus een poosje terug ff een paar van die batterijbewaardoosjes via Ebay kopen...
Zo gezegd zo gedaan... Komen ze niet..(staat wel op verzonden)
Dus ik een claim gemaakt, netjes mn geld terug ($3,50) en geef een negative feedback..
Denk bij mezelf... klaar, next..
Krijg ik een mailtje van de verkoper, die $5,- wil overmaken, als ik de klantenservice van Ebay vraag mijn feedback te verwijderen.. (ik geloof er geen bal van maargoed..)
Krijg ik dus net die 5 dollar op mn Paypal..![]()
Heb dus maar ff gevraagd of die feedback verwijdert kan worden....
Iemand vaker zoiets meegemaakt..?
Tja, je hebt ze er bij. Het feit dat jij er aan mee doet zorgt er voor dat ook jij schuldig bent aan het feit dat Feedback dus niet te vertrouwen is op Ebay.quote:Op vrijdag 13 september 2013 12:29 schreef Zolderkamer het volgende:
Long time no see enzo...![]()
Wou dus een poosje terug ff een paar van die batterijbewaardoosjes via Ebay kopen...
Zo gezegd zo gedaan... Komen ze niet..(staat wel op verzonden)
Dus ik een claim gemaakt, netjes mn geld terug ($3,50) en geef een negative feedback..
Denk bij mezelf... klaar, next..
Krijg ik een mailtje van de verkoper, die $5,- wil overmaken, als ik de klantenservice van Ebay vraag mijn feedback te verwijderen.. (ik geloof er geen bal van maargoed..)
Krijg ik dus net die 5 dollar op mn Paypal..![]()
Heb dus maar ff gevraagd of die feedback verwijdert kan worden....
Iemand vaker zoiets meegemaakt..?
Ik ben anders best tevreden, en als dit de manier van afhandelen is, is die negative toch echt wel onterecht (hij zal andere kopers ook tevreden houden lijkt me)quote:Op vrijdag 13 september 2013 12:30 schreef mschol het volgende:
[..]
dat heet in de volksmond toch ook wel omkopen...
Je hebt dus gratis 5 dollar?quote:Op vrijdag 13 september 2013 12:32 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Ik ben anders best tevreden, en als dit de manier van afhandelen is, is die negative toch echt wel onterecht (hij zal andere kopers ook tevreden houden lijkt me)
QFT.quote:Op vrijdag 13 september 2013 12:32 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
Tja, je hebt ze er bij. Het feit dat jij er aan mee doet zorgt er voor dat ook jij schuldig bent aan het feit dat Feedback dus niet te vertrouwen is op Ebay.
Hartelijk dank daarvoor.
Jep...quote:Op vrijdag 13 september 2013 12:33 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Je hebt dus gratis 5 dollar?Dure manier van feedback kopen, hoeveel feedback heeft ie?
Ja ik bedacht me dat ook....quote:Op vrijdag 13 september 2013 12:33 schreef Downstar het volgende:
[..]
QFT.
En doordat nu die negatieve feedback weer weg is, krijgt hij weer 5 extra klanten die hem vertrouwden op al de positieve feedback ..
Ik heb er hier al één liggen van 4/5 inch dacht ik, bevalt zeer goedquote:Op vrijdag 13 september 2013 12:03 schreef Goddelijker het volgende:
Ja, dat is ook de reden dat ik een kleintje besteld heb (om te testen), kan ik daarna mooi een grotere kopen.
Want een normaal mes wordt altijd snel bot.
Ik wil dit weekend er eentje kopen tweedehands voor GTA 5quote:Op donderdag 12 september 2013 13:20 schreef dud0r het volgende:
[..]
Playstation 3![]()
Daar draai ik ook m'n netflix vanaf.
Vind die interface fijner dan de webinterface.
graag een link als je m hebt gevonden!quote:Op vrijdag 13 september 2013 13:22 schreef davedavy het volgende:
[..]
Ik wil dit weekend er eentje kopen tweedehands voor GTA 5Nu zoeken voor een xBox controller voor de PS3
Wilt u daar ook saus of frietjes bij?quote:Op vrijdag 13 september 2013 13:54 schreef DancePlaza het volgende:
is er zoiets te vinden op dx om met 1 lader meerdere iphones en ipad..
zit vaak in een hotel en heb weinig zin om een stekkerdoos mee te sleuren.
zoiets als dit.
[ afbeelding ]
dat hebben ze vast wel ergens in een nederlandse winkel, zonder bijkomend vuurwerk..quote:Op vrijdag 13 september 2013 13:54 schreef DancePlaza het volgende:
is er zoiets te vinden op dx om met 1 lader meerdere iphones en ipad..
zit vaak in een hotel en heb weinig zin om een stekkerdoos mee te sleuren.
zoiets als dit.
[ afbeelding ]
Voor 5 x de prijs, ik heb zo veel opladers uit China, nooit iets fout mee gegaan.quote:Op vrijdag 13 september 2013 14:48 schreef mschol het volgende:
[..]
dat hebben ze vast wel ergens in een nederlandse winkel, zonder bijkomend vuurwerk..
Staat hier vaak op 2 á 3%. (^^, )quote:Op donderdag 12 september 2013 23:53 schreef Floxje het volgende:
Mijn Senic 7.1 is binnen. 10 dagen na order en nog 3 dagen bij douane gelegen ook, dus best netjes!
Ik word echter doof, omdat bij geluid op minimaal het geluid nog steeds nog keihard is.. @shizz heb jij daar ook last van?
Mja. Ik was ook in Tokyo voor de gadgets... kwam een beetje bedrogen uit.quote:Op vrijdag 13 september 2013 13:16 schreef bakacakes het volgende:
Vertrek over 3 weekjes naar Taiwan en erna nog 2 maanden Japan. Zal waarschijnlijk veel kopen, wat ik dus niet allemaal mee kan nemen in het vliegtuig. Iemand ervaring met zelf pakketjes versturen vanuit daar? Zal lang niet in de buurt komen van de freeshipping die de webshops krijgen, maar hoop wel op iets betaalbaars.
dat valt wel mee:quote:Op vrijdag 13 september 2013 14:49 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Voor 5 x de prijs, ik heb zo veel opladers uit China, nooit iets fout mee gegaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |