het is toch echt een PCI-E 1 of 2x connectie?quote:Op donderdag 12 september 2013 14:44 schreef Downstar het volgende:
[..]
Dat je een pci bus gaat gebruiken. Die kunnen Max 130 Mb/s halen Ofzo, altijd nog sneller dan usb 2.0, maar toch niet zo snel als echte 3.0 usb.
500mbit per lane, (die 1 of 2x waar ik het over had) dan zou het theoretisch goed moeten zitten... )maar of je het maximale eruit haalt? dunnoquote:Op donderdag 12 september 2013 17:17 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
pci express 2.0, dat trekt toch volledige snelheid?
Een normale PCI-Bus had hij het toch over dacht ik? dat levert gewoon een beperking.quote:Op donderdag 12 september 2013 18:07 schreef mschol het volgende:
[..]
het is toch echt een PCI-E 1 of 2x connectie?
[..]
500mbit per lane, (die 1 of 2x waar ik het over had) dan zou het theoretisch goed moeten zitten... )maar of je het maximale eruit haalt? dunno
Heb je wel een tracking nummer (dat werkt)?quote:Op donderdag 12 september 2013 21:32 schreef rene90 het volgende:
24 aug. iets verzonden bij Banggood maar nog niet binnen. Aquarium temperatuur dingetje.
ach.. 18 augustus wat gewonnen op ebay, niet opgelet en via economy shipping (m.a.w. ground shipping) laten versturen (quote:Op donderdag 12 september 2013 21:32 schreef rene90 het volgende:
24 aug. iets verzonden bij Banggood maar nog niet binnen. Aquarium temperatuur dingetje.
quote:hi,friend
your parcel has been shipped today,and status will be updated online tomorrow,
wish you be little patient for it,thanks
perfecto hoor, heb er mijn 18650 batterijen voor mn zaklamp vandaanquote:Op donderdag 12 september 2013 14:27 schreef zebra101 het volgende:
[..]
.. een slechte ervaring of een goede?
Bovengemiddeld goed Engels hoor, wat schort hier nou zo aan dan?quote:Op vrijdag 13 september 2013 00:39 schreef Iemand91 het volgende:
Altijd leuk; slecht Engels van de Chinezen:
hi,friend
your parcel has been shipped today,and status will be updated online tomorrow,
wish you be little patient for it, thanks
Geen tracking, was maar een paar dollar ookquote:Op donderdag 12 september 2013 22:02 schreef BillsGate het volgende:
[..]
Heb je wel een tracking nummer (dat werkt)?
Ik heb 29 augustus iets besteld bij BG en twee trackingnummers gekregen, maar ze doen het nog steeds niet
Nederlanders die denken dat ze goed Engels spreken maar Queen's English niet herkennenquote:Op vrijdag 13 september 2013 08:05 schreef funky_fart het volgende:
[..]
Bovengemiddeld goed Engels hoor, wat schort hier nou zo aan dan?
klopt ik hem hem nog niet eens op 10 % staan geloof ik xD..quote:Op donderdag 12 september 2013 23:53 schreef Floxje het volgende:
Mijn Senic 7.1 is binnen. 10 dagen na order en nog 3 dagen bij douane gelegen ook, dus best netjes!
Ik word echter doof, omdat bij geluid op minimaal het geluid nog steeds nog keihard is.. @shizz heb jij daar ook last van?
Gewoon als 'aardappelschilmesje'.quote:Op vrijdag 13 september 2013 11:54 schreef rene90 het volgende:
[..]
3? Waar ga je die voor gebruiken? Als het goed is komt deze week ongeveer mijn 7 inch.
Ja, dat is ook de reden dat ik een kleintje besteld heb (om te testen), kan ik daarna mooi een grotere kopen.quote:Op vrijdag 13 september 2013 12:03 schreef Metalfreak het volgende:
Welk keramisch mes kunnen jullie aanbevelen? Wil nog een keer een goede aanschaffen voor het snijden van vlees. Ik ben botte messen zat...
Hier ook hetzelfde probleem. Ik dacht dat het aan mijn exemplaar lag maar blijkbaar is dat een 'feature'. Zelfs met de bijgeleverde software is het volume niet veel lager te krijgen.quote:Op vrijdag 13 september 2013 11:51 schreef Downstar het volgende:
[..]
klopt ik hem hem nog niet eens op 10 % staan geloof ik xD..
ding gaat inderdaad kneiters hard..
de bass op 100% is echt ziek![]()
Tja, had ik laatst ook: Dinsdag hoesje besteld voor mijn telefoon (Nexus 4quote:Op vrijdag 13 september 2013 12:22 schreef Deezertje het volgende:
Krijg net via de gewone post mijn eBay order binnen (75 eurocent) (China Post).... vrijdagavond besteld, zaterdag verzonden (volgens sticker 9 september!). Nu binnen!!
Maar.... mijn pakketje (pakketpost) 'via Air Mail' van twee weken eerder is dan nog steeds niet binnen!
Hoe is dat toch mogelijk?
Gewoon in windows de hoofdvolume in volumemixer op +- 10% zetten?quote:Op vrijdag 13 september 2013 12:22 schreef JiePieWie het volgende:
[..]
Hier ook hetzelfde probleem. Ik dacht dat het aan mijn exemplaar lag maar blijkbaar is dat een 'feature'. Zelfs met de bijgeleverde software is het volume niet veel lager te krijgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |