huhuquote:Op woensdag 4 september 2013 13:57 schreef BlikjeFris het volgende:
Er is trouwens ook gewoon een Wikia voor![]()
http://cookieclicker.wikia.com/wiki/Cookie_Clicker_Wiki
Nee 5 echte procenten, dus in dat geval 25 multiplier% ongeveer.quote:Op woensdag 4 september 2013 13:54 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Hmm en die 5% is gewoon multiplier van 534.9% naar 529.9%?
je moet steeds duurdere dingen kopen tot dat je portals en time machines kan kopenquote:Op woensdag 4 september 2013 13:57 schreef Bitterlemon het volgende:
Bij 4 miljoen c/s zit ik een beetje vast, de vorige keer ook al.
Hmm dure grap danquote:Op woensdag 4 september 2013 13:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee 5 echte procenten, dus in dat geval 25 multiplier% ongeveer.
Ik had net eentje van 6 miljard.quote:Op woensdag 4 september 2013 14:02 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Hmm dure grap dan
net weer een mazzeltje gehad
[ afbeelding ]
Ja, dat snap ik, maar het gaat nu zo traag.quote:Op woensdag 4 september 2013 14:00 schreef VerdachtParkietje het volgende:
[..]
je moet steeds duurdere dingen kopen tot dat je portals en time machines kan kopen
Mijn time machine kost 4mrdquote:Op woensdag 4 september 2013 14:04 schreef Mano_ het volgende:
Waar komen die bonussen vandaan dan?![]()
M'n factory is nu net zo duur als een time machine
Moet je meer koekjes bij je hebbenquote:Op woensdag 4 september 2013 14:03 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Ik had net eentje van 6 miljard.
Ah, de hoogte van die bonus hangt af van het aantal koekjes dat je op dat moment hebt?quote:Op woensdag 4 september 2013 14:05 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Moet je meer koekjes bij je hebben
Dan heeft zo'n golden cookie bonus ook meer effect. die 7x frenzy voor 77 sec is bijvoorbeeld minder 'leuk' dan die +10/30min income bonus als je veel bij je hebt. Deze kreeg ik erna:
[ afbeelding ]
Dat haal ik dus niet met die 7x77 bonus
Bonussen krijg je van golden cookies.quote:Op woensdag 4 september 2013 14:04 schreef Mano_ het volgende:
Waar komen die bonussen vandaan dan?![]()
M'n factory is nu net zo duur als een time machine
Je hebt meerdere bonussenquote:Op woensdag 4 september 2013 14:07 schreef EenKriek het volgende:
[..]
Ah, de hoogte van die bonus hangt af van het aantal koekjes dat je op dat moment hebt?
i know, maar heb die factories bijna op 100.quote:Op woensdag 4 september 2013 14:08 schreef VerdachtParkietje het volgende:
[..]
Bonussen krijg je van golden cookies.
En je kan beter veel time machines kopen dan gaat je c/ps veel sneller omhoog.
Die moet ik nog steeds jaquote:Op woensdag 4 september 2013 14:02 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Hmm dure grap dan
net weer een mazzeltje gehad
[ afbeelding ]
Ik kreeg 'm net gewoon weerquote:
Hij gaat tot 13 en elk koekje na de vijfde heeft een kans van 10% om niet te verschijnen.quote:Op woensdag 4 september 2013 14:12 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Ik kreeg 'm net gewoon weer
de 66tc wilde hij niet gevenzal wel max zijn dan?
huhu, ik had alleen nog niet gecheckt hoeveel 13x isquote:Op woensdag 4 september 2013 14:13 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Hij gaat tot 13 en elk koekje na de vijfde heeft een kans van 10% om niet te verschijnen.
Keer of 5-6 op 187 golden cookie clicks. Die laatste 2 chains waren van red cookies trouwensquote:Op woensdag 4 september 2013 14:15 schreef Dr_Flash het volgende:
ik heb al 539 golden cookies geklikt maar nog NOOIT die cookie chain gehad
WAt moet je daar mee doen?quote:
Moet je je schermpje eens verkleinen tot het koekje in die melk zit btw, krijg je een achievementquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |