Inderdaadquote:Op woensdag 4 september 2013 13:50 schreef bijdehand het volgende:
Dit topic is wel leuk. Als ik de posts van TS lees heb ik het gevoel drugs te hebben gebruikt. Heerlijk.
Misschien morgen proberen, dan is het weer een dag. De dag morgen om precies te zijn.quote:Op woensdag 4 september 2013 13:49 schreef merim het volgende:
FOK IS EEN FORUM'; wat leeft in de mensen en hun omgeving
ik hoef er niks mee ik wil het achter mij laten,blijkt dat anderen er ook van walgen
sorry hoor wat doet ie bij me zulke mensen nodigen hunzelf uit, andere buren deden vervelend; ik ben alleenstaande vrouw en al dat herrie was niet vol te houden dus heb ik een sterke man bijgehaald, maar zelf bleek ie niks te kunnen beteken ik heb hem geld geleend een slordig 110 euro heeft ie vandaag de dag niet terug gegeven.
De jeugd van tegenwoordigquote:Op woensdag 4 september 2013 13:58 schreef Hallojo het volgende:
Mensen die niet dagelijks hun moeder penetreren
De OP niet snappenquote:Op woensdag 4 september 2013 14:09 schreef kristalhelder het volgende:
Ik snap het niet, die OP, is dat raar?
Dat is waarschijnlijk die gast geweest natuurlijkquote:Op woensdag 4 september 2013 14:17 schreef admiraal_anaal het volgende:
En dat iemand de "enter" heeft gejat van TS
Ik zag de kristalhelderheid niet in die OP, juist heel vaag is die.quote:Op woensdag 4 september 2013 14:11 schreef Hallojo het volgende:
[..]
De OP niet snappenDie is kristalhelder!
Komt er volgens mij op neer dat TS boos is omdat ze geen seks heeft en geen geld.quote:Op woensdag 4 september 2013 14:32 schreef kristalhelder het volgende:
[..]
Ik zag de kristalhelderheid niet in die OP, juist heel vaag is die.
is het een vrouw?quote:Op woensdag 4 september 2013 14:33 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Komt er volgens mij op neer dat TS boos is omdat ze geen seks heeft en geen geld.
Dat is de vraag die ons allemaal bezighoudt..quote:Op woensdag 4 september 2013 14:36 schreef Ironisch het volgende:
Zit daar ook anale penetratie bij?
(ik ben een verslaggever van het jeugdjournaal trouwens)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |