Bedankt! Op dit moment ben ik erg veel van huis en heb dus liever een wat mobieler apparaat. Ik heb geweldig genoten van dit systeem en verwacht in de toekomst weer een dergelijk systeem aan te schaffen.quote:
Zelf geen ervaring met dergelijke activiteiten, wellicht kan iemand anders hier iets zinnigs over zeggen?quote:Op woensdag 4 september 2013 11:53 schreef weigerambtenaar het volgende:
Ik zoek een pc voor videografie (videoclips, 3d bewerking, photoshop, after effects, premiere). Maar is jouw setup dan niet overkill?
Bedankt!quote:Op woensdag 4 september 2013 12:40 schreef mitchelll0181 het volgende:
Eindelijk is een echte game pc als er game pc in de titel staat.
Nice.
1000 geboden
quote:Op zaterdag 21 september 2013 17:21 schreef thewhiteguy het volgende:
Ik wou vragen of hij ook dicht kon, maar zie dat het plexiglas is. Faalactie...
Werkt je reservoir ook nog als afkoeling trouwens? Gezien de vorm wel.
En gratis kickje!
De GPU GTX680 wel. De processor kan natuurlijk niet snel genoeg zijn, de 2600K van TS is dan prima, maar het is natuurlijk een gaming machine, de CPU voor renderen is veel belangrijker.quote:Op woensdag 4 september 2013 11:53 schreef weigerambtenaar het volgende:
Ik zoek een pc voor videografie (videoclips, 3d bewerking, photoshop, after effects, premiere). Maar is jouw setup dan niet overkill?
Nee, zeker niet overkill, als je serieus wil editen is dit juist een prima setup. De GTX680 wordt native door Adobe Premiere Pro ondersteund voor Cuda rendering, wat dus een veul snellere workflow oplevert.quote:Op woensdag 4 september 2013 11:53 schreef weigerambtenaar het volgende:
Dit.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 19:54 schreef MilkTea het volgende:
Elke keer zie ik dit topique, en weet ik dat ik het geld er niet voor over heb omdat ik niet zoveel meer game op dit moment. Toch wil ik elke keer weer even kijken naar die foto's![]()
Waar zou je dan voor gaan, Xeon?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 19:34 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
De GPU GTX680 wel. De processor kan natuurlijk niet snel genoeg zijn, de 2600K van TS is dan prima, maar het is natuurlijk een gaming machine, de CPU voor renderen is veel belangrijker.
Verder @ TS, mooi ding.
Xeon is te duur, een high-end i7 maakt vrijwel nul verschil met een xeon, dat gaat om een enkele procent dan, maar voor een dubbele prijs. Je kan gerust 500,- investeren in een processor in ieder geval.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 15:02 schreef Drommelsch85 het volgende:
[..]
Waar zou je dan voor gaan, Xeon?
Wat zou je willen hebben voor de drie schermen?quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |