abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 4 september 2013 @ 08:19:47 #1
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_130803229
Zwangerschap & geboorte

24 september: Spewey (jongetje)
27 september: Ymme (jongetje)
28 september: -Bubseltje- (meisje)

06 oktober: GotC & YUR (jongetje)
12 oktober: Jipster
16 oktober: Ferrari_rood
17 oktober: Urla (meisje)
20 oktober: Rossdale (papa)

08 november: Bla_Bla_Bla (meisje)
12 november: Limone (meisje)
22 november: martine1984 (jongetje)
23 november: Mabawa. (jongetje)
27 november: Purple010 (jongetje)

05 december: Sethiwe
06 december: angelatje
***11 december: ProjSkippy & KixAss456***
***14 december: Soempie & Wiebelkont*** (meisje)

2014

03 januari: ikke_84 (jongetje)
07 januari: Vanyel (jongetje)
08 januari: Flowerbox
14 januari: Oksel (papa)
25 januari: Lelie81 (meisje)
30 januari: NoBoNo (heit)

03 februari: DJMomo (jongetje)
07 februari: WupWup (meisje)
07 februari: Linda2205 (tweeling, 2 meisjes)
09 februari: RunForrestRun
***16 februari: Burdie & WebSpider***
18 februari: Alixia (tweeling)
19 februari: nummer_zoveel (jongetje)
Eind februari: gateway (papa)

05 maart: klaprooss
17 maart: Kimpossible
18 maart: _NIKKI_ (tweeling)
18 maart: Dot.
25 maart: Theeleuter

01 april: Butterflower
05 april: Babbel
11 april: Aisly
20 april: marel88

----------------------------
***vermeldingen zijn (as) officiële fokbaby's.
(Een fokbaby is een baby geboren uit een relatie waar man en vrouw elkaar hebben leren kennen op/door FOK!)

[ Bericht 0% gewijzigd door GotC op 04-09-2013 21:16:10 ]
pi_130803287
Babbel, wat fijn! En KP en Nikki, veel plezier!
  woensdag 4 september 2013 @ 08:28:17 #3
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
pi_130803318
Ah, net nog vergeten: veel plezier KP en Nikki!

--

Ieeeeks! Ik open net mijn zwangerschapsapp en vandaag ben ik 26 weken *O*. Dat wist ik wel. Maar hij zegt ook dat ik nog 98 dagen moet. Ik ben de 100 dagen grens al gepasseerd!

:X.

Het gaat zo snel.. En ik ben best wel roze wolk zwanger dus van mij mag het ook nog wel even duren (roep ik nu hè, roep ik nu).
  woensdag 4 september 2013 @ 08:29:07 #4
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_130803325
Redelijk geslapen hier. Sinds ik opgestaan ben wel weer meer activiteit. Vooral weer vanuit mijn rug :X.

Babbel *O* :*

En de echo dames veel plezier *O*.

Verder heb ik de rest niet helemaal onthouden sorry :@
pi_130803491
Veel plezier bij de echo's en nekplooimeting blijft spannend.

Skippy een half jaar zwangert *O*

Fijn dat je redelijk geslapen hebt, Bubsel, jammer dat de rugweeën er weer zijn :*

Hoop op een betere dag voor jou FR!

Even aan ctg hangen en dan met dochter allerlaatste dingen shoppen O+
pi_130803527
Uhm, sta ik echt 2de op lijst?
Ik ben echt pas zwanger hoor! Duurt nog heel lang eer ik uitgerekend ben.
  woensdag 4 september 2013 @ 08:54:11 #7
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
pi_130803623
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 08:45 schreef Spewey het volgende:

Skippy een half jaar zwangert *O*

Oh ja, dat hoort ook nog bij 26 weken! Weejooh! :s)
  woensdag 4 september 2013 @ 08:55:30 #8
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_130803643
Dot, heb je vandaag een betere dag? :*

Skips, 26 weken/half jaar/minder dan 100 dagen! *O* *O*

Spewey, veel plezier met de laatste dingen shoppen met je dochter O+

Bubs, rugweeën -O- Sterkte meis. Helpt een hete douche misschien wat?
pi_130803751
26 weken voor skips *O*
en fijn dat je zo roze wolk zwanger bent :Y

Gaat snel het Ymme :)
pi_130803834
Skippy, fijne mijlpaal!
Bubs toch... :*
En een speciale O+ voor Babbel!
pi_130803836
Jompel!
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_130803847
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 08:55 schreef GotC het volgende:
Dot, heb je vandaag een betere dag? :*

Skips, 26 weken/half jaar/minder dan 100 dagen! *O* *O*

Spewey, veel plezier met de laatste dingen shoppen met je dochter O+

Bubs, rugweeën -O- Sterkte meis. Helpt een hete douche misschien wat?
Tot nu toe wel ja, dank je :)
pi_130803857
quote:
1s.gif Op woensdag 4 september 2013 09:06 schreef Dot. het volgende:

[..]

Tot nu toe wel ja, dank je :)
gelukkig O+
pi_130803997
Bubs succes vandaag
Dot weer wat gelukkig
Skips 6mnd zwanger *O*

Ik heb vandaag ean dus weinig rust en afgelopen hield er iemand een snurk en piep wedstrijd -O-
  woensdag 4 september 2013 @ 09:17:34 #15
269736 NoBoNo
Dus daarom...
pi_130804067
quote:
11s.gif Op woensdag 4 september 2013 08:28 schreef ProjSkippy het volgende:

En ik ben best wel roze wolk zwanger
_O- Joh, echt waar? Goed dat je het zegt! ;) _O-
  woensdag 4 september 2013 @ 09:23:52 #16
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
pi_130804173
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 09:17 schreef NoBoNo het volgende:

[..]

_O- Joh, echt waar? Goed dat je het zegt! ;) _O-
Is het te merken, ja? *)
pi_130804589
Goedemorgen dames!

Ik wilde jullie nog bedanken voor het hartelijke welkom wat jullie mij gegeven hebben een paar topics geleden. :)

Inmiddels ben ik 16 weken tweelingmama in wording en het gaat over het algemeen goed. Ik heb wel sinds afgelopen week pijn bij mijn schaambeen wat uitstraalt in mijn kruis, maar dat is eigenlijk het grootste ongemak wat ik momenteel heb.

Verder geniet ik heerlijk van mijn vakantie en ben ik lekker aan het rondhobbelen en dingen aan het regelen terwijl manlief aan het klussen is. O+
pi_130805134
Skippy een half jaar zwanger alweer *O* *O*

Babbel een goede 9w1d echo *O* *O*

Alixia 16 weken alweer! Ook van mij nog een verlaat welkom *O*

Spewey ik las in het vorige deel dat je jochie zin heeft om buiten om zich heen te kijken! Hopelijk blijft ie nog heel eventjes zitten!

FR ook al zo spannend! Prends soin de toi zeggen ze hier zo mooi in Frankrijk, zorg goed voor jezelf!

En Bubseltje met (rug)weeën, sterkte! Je meisje zal zich dan wel snel aandienen *O*

Hier is de vermoeidheid toegeslagen. Ik ben kapot en dan in het kwadraat. Hele dag zin om te slapen, zo zonde van het mooie weer, 31 graden hier. De komende 5 dagen vrij geregeld van mijn werk, ik kan het niet eens meer opbrengen om vriendelijk en een luisterend oor te zijn voor de toeristen, die me allemaal dezelfde vragen stellen. Het enige wat ik denk is slapen, slapen, slapen :Z :Z Dat doe ik dan ook veel, gemiddeld 12 uur per nacht, mijn vent heeft ook niet veel aan me :D

Verder ben ik een kilo afgevallen en zit ik op exact hetzelfde gewicht als voor ik zwanger werd (nou was dat al aan de hoge kant hoor, dus dat vind ik dan nog niet eens zo dramatisch). En kan van veel slaap je buik een cm of wat krimpen?

Mijn (8> heeft een echo voor me geregeld *O* *O* Een collega van hem heeft een gynaecoloog onder behandeling, en toen hij even alleen in de behandelkamer zat, heeft mijn vriend gevraagd of hij een echo zou willen maken, omdat ik pas 26 september in Dijon terecht kan en we toch enigszins ongerust zijn. Dat was geen enkel probleem en ik kan overmorgen al terecht. Zie je wel, als je die horkerige assistentes hier weet te omzeilen dan is er blijkbaar geen probleem. Vrijdag ben ik 9w1d en ik hoop dat alles dan nog goed zit. Vind het nog steeds doodeng maar probeer het los te laten.
pi_130805515
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 10:05 schreef Musique het volgende:
Skippy een half jaar zwanger alweer *O* *O*

Babbel een goede 9w1d echo *O* *O*

Spewey ik las in het vorige deel dat je jochie zin heeft om buiten om zich heen te kijken! Hopelijk blijft ie nog heel eventjes zitten!

FR ook al zo spannend! Prends soin de toi zeggen ze hier zo mooi in Frankrijk, zorg goed voor jezelf!

En Bubseltje met (rug)weeën, sterkte! Je meisje zal zich dan wel snel aandienen *O*

Hier is de vermoeidheid toegeslagen. Ik ben kapot en dan in het kwadraat. Hele dag zin om te slapen, zo zonde van het mooie weer, 31 graden hier. De komende 5 dagen vrij geregeld van mijn werk, ik kan het niet eens meer opbrengen om vriendelijk en een luisterend oor te zijn voor de toeristen, die me allemaal dezelfde vragen stellen. Het enige wat ik denk is slapen, slapen, slapen :Z :Z Dat doe ik dan ook veel, gemiddeld 12 uur per nacht, mijn vent heeft ook niet veel aan me :D

Verder ben ik een kilo afgevallen en zit ik op exact hetzelfde gewicht als voor ik zwanger werd (nou was dat al aan de hoge kant hoor, dus dat vind ik dan nog niet eens zo dramatisch). En kan van veel slaap je buik een cm of wat krimpen?

Mijn (8> heeft een echo voor me geregeld *O* *O* Een collega van hem heeft een gynaecoloog onder behandeling, en toen hij even alleen in de behandelkamer zat, heeft mijn vriend gevraagd of hij een echo zou willen maken, omdat ik pas 26 september in Dijon terecht kan en we toch enigszins ongerust zijn. Dat was geen enkel probleem en ik kan overmorgen al terecht. Zie je wel, als je die horkerige assistentes hier weet te omzeilen dan is er blijkbaar geen probleem. Vrijdag ben ik 9w1d en ik hoop dat alles dan nog goed zit. Vind het nog steeds doodeng maar probeer het los te laten.
Fijn dat het nu toch kan!

Ik moest nog aan je denken, in de nieuwe Wij jonge ouders stond een artikel over een zwangerschap van een mono tweeling(dus zonder tussenschot)
pi_130805591
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 10:05 schreef Musique het volgende:
Dank je wel! :)

quote:
Vervelend is dat he. :D Zeker in het begin van mijn zwangerschap had ik dat ook. Het was voor mij erg wennen, want ik wilde ook gewoon dingen blijven doen. :) Ik voelde me ook lichtelijk opgelaten ten opzichte van mijn man, maar hij is gelukkig heel lief en zorgzaam. Hoewel mijn energie niveau laag blijft, gaat het wel beter nu en kan ik ook wat meer doen.

quote:
Geen idee, maar ik geloof dat dat ook wel met de positie en vorm van je darmen te maken kan hebben.
pi_130806011
Wat lief en goed van je man, Musique! O+
pi_130806034
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 10:18 schreef laiveneertiekje het volgende:

[..]

Fijn dat het nu toch kan!

Ik moest nog aan je denken, in de nieuwe Wij jonge ouders stond een artikel over een zwangerschap van een mono tweeling(dus zonder tussenschot)
Thanks voor de tip! (en FR ook in het vorige deel zie ik net)! Zal je dat stuk misschien voor me kunnen inscannen (of iemand anders)? Via de website kan ik wel lezen hoe ze het daarna vergaan is, maar niet hoe de zwangerschap is verlopen. Het lijkt me een heel interessant artikel.
pi_130806111
ik kan het evt wel voor je inscannen als je wilt, zag het vanmorgen ook staan nl.
moet je me alleen even een pb sturen ter herrinering want mijn geheugen is niet alles tegenwoordig :D
pi_130807750
Wat een lieverd Musique, hoop dat je twee prachtige stuiterballetjes ziet O+

Ctg was weer helemaal goed maar dat wist ik eigenlijk wel, babysaurus is nog net zo wild als de afgelopen maanden, stoort zich niet aan het feit dat er eigenlijk geen ruimte meer is, auw :')

Lekker met m'n kleine pop geshopt en nu ben ik wel gaar, als ik kleuter zo uit school heb gehaald ga ik 'm na de lunch proberen wijs te maken dat hij heel moe is en best een klein slaapje kan gebruiken :D
pi_130807957
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 11:36 schreef Spewey het volgende:
Wat een lieverd Musique, hoop dat je twee prachtige stuiterballetjes ziet O+

Ctg was weer helemaal goed maar dat wist ik eigenlijk wel, babysaurus is nog net zo wild als de afgelopen maanden, stoort zich niet aan het feit dat er eigenlijk geen ruimte meer is, auw :')

Lekker met m'n kleine pop geshopt en nu ben ik wel gaar, als ik kleuter zo uit school heb gehaald ga ik 'm na de lunch proberen wijs te maken dat hij heel moe is en best een klein slaapje kan gebruiken :D
succes met dat laatste ;)
En fijn dat weer alles goed was!
pi_130809144
spewey fijn dat de ctg goed was. Hebben ze nog een urine,bd en bloed check gedaan?

Even klaagpost hoor

ik was al in opperbeste stemming n.a.v. gisteren maar niet heus. En de snurk en piep wedsrijd van vriend afgelopen nacht hielp ook niet mee.

En het is dat Ean in dit z-huis is geboren en vriend heel dichtbij werkt anders was ik naar een ander z-huis gegaan. Om 11:00 de echo en om 12:20 pas bij gyn naar binnen. Hij meet meteen bd en ik mag door voor bloed en urine check en vervolgens aan de bloeddrukmeting. Ik vroeg nog aan de assistente moet er geen CITO op het briefje? nee hoor heeft hij niet aangevraagd. Nou ik denk van wel. Zij nee. Oke dus ik door naar lab en vervolgens naar de afdeling. Hier geef ik ook aan dat er geen cito op mijn lab aanvraag stond. Na 1,5 komt er een verpleegster en die zegt je uitslagen zijn nog niet binnen. Nee duh er stond geen cito op.

Vervolgens hebben ze naar het lab gebeld en die zouden er vaart achter zetten. Eindelijk de uitslagen binnen maar geen gyn in de buurt. een uur later hebben ze er maar een van de poli opgepiept omdat het wel erg lang duurde zo. Inmiddels was het 16:30.

Door naar de apotheek was daar de robot kapot 30min later eindelijk mijn medicijnen en toen kon ik echt naar huis. Onderweg nog 2x bijna de auto van mijn moeder total loss gereden omdat er mensen hem ervoor gooien terwijl het niet kan.

Ik had het gisteren echt gehad en nu nog steeds een beetje.
En dat ik mijn dossier heb gelezen helpt ook net mee.
/klaagpost
pi_130809355
:* fr
maar wat is er mis met je dossier dan?
pi_130809542
Wat een pleurisdag FR en wat een stel prutsers. Gelukkig staat er hier wel steeds Cito op de labaanvragen anders sta ik niet voor mezelf in, lichtgeraakt is een understatement :')
Stonden er voor jou nieuwe dingen in je dossier?
Gewoon even een knuffel voor jou, als ik af en toe last van zelfmedelijden heb dan hou ik me voor hoe klote jij je deze hele zwangerschap al moet voelen. Ik ben ten slotte al weken niet meer aan het braken.

Onderdruk was nu 90, werden ze niet blij van maar gaf ook geen reden tot geneuzel, wel weer urine ingeleverd.
pi_130809943
Ik mag met een onderdruk van boven de 90 dus gewoon naar huis. Wordt een beetje weggewuifd hier. Ik denk dat met het dossier niks mis is. Ik vind alleen veel dingen die verpleegkundige hebben opgeschreven vooral vanuit hun interpretatie komen + dat ik dus idd dingen lees die ik mij echt niet meer kan herinneren (zwangerschap van Ean)
pi_130810301
Eergisteren was onderdruk boven de 95, toen dus bloed moeten prikken.

Hoop dat de medicatie snel aanslaat!

Volgens mij is het laatste gedeelte van je vorige zwangerschap idd behoorlijk wazig langs je heen gegaan :*
pi_130810318
Oh wat een verschrikkelijke dag, f_r! Ik krijg er al hoofdpijn van als ik het lees. En alles gaat al zoveel langzamer als je zwanger betn (althans, zo ervaar ik het), zitten ze ook nog eens zo je tijd te verdoen! |:(

--

De kraam is weer weg en ze is niet van de bank afgeweest (naja, wel om weer weg te gaan hoor :+ ). Vriendelijke vrouw. Van het type niet-lullen-maar-poetsen, maar wel met oog voor de vader-baby-bonding. *O*
pi_130810403
ow heb jij die intake nu al gehad?
Waneer hoor je die eigenlijk te krijgen?
pi_130810484
Volgens mij tussen week 28 en week 33? Geen idee hoor, ik was natuurlijk al lang weer vergeten dat ik me ingeschreven had.
pi_130810939
Zwangerschapsgym was een beetje een aanfluiting. .. waren met Zn 2en :D
Veel aerobics en daar heb ik een hekel aan :X
verder nog niet bij gelezen...
  woensdag 4 september 2013 @ 13:48:05 #35
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_130811189
Maar dit was toch niet per defintitie dé vrouw die bij jullie als kraamverzorgster over de vloer gaat komen, Limone? Het lijkt me dat je dan degene toegewezen krijgt die net plek heeft.
KuikenGuppy
pi_130811342
Hier komt ook een coördinator langs, geen echte kraamhulp. En hier heeft ze ook niet naar t kamertje ofzo gevraagd. Geen idee meer hoever van tevoren ze langs kwam.
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
  woensdag 4 september 2013 @ 14:01:13 #37
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_130811576
Hier komen ze tussen de 22-28 weken voor een intake.
Toevallig ben ik vanmorgen gebeld door de coördinator om te kijken of ik niet al wat te vragen had ;).
KuikenGuppy
  woensdag 4 september 2013 @ 14:04:04 #38
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_130811655
Wat een ellende FR :( Waarom moet precies bij jou elke keer vanalles 'fout' gaan?! :*

Het is volgens mij zelden/nooit de daadwerkelijke kraamverzorgster die langskomt :) En hier komen ze rond je 7e maand langs.

Straks teamuitje, ben benieuwd! We gaan boogschieten en uit eten, maar ik doe niet mee met boogschieten. Lekker rustig toekijken :Y)
pi_130811805
Ah hier zes tot vier weken van te voren. Kan me herinneren dat t een van de eerste dingen in mijn verlof was.
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
  woensdag 4 september 2013 @ 14:10:37 #40
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_130811829
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 14:09 schreef DJMomo het volgende:
Ah hier zes tot vier weken van te voren. Kan me herinneren dat t een van de eerste dingen in mijn verlof was.
Maar als je je verlof dus niet haalt, zit je dus zonder intake ;)
KuikenGuppy
pi_130811923
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 14:10 schreef Burdie het volgende:

[..]

Maar als je je verlof dus niet haalt, zit je dus zonder intake ;)
als je dusdanig vroeg bevalt, kom je toch meestal ook niet aan kraamzorg?
pi_130811941
Ferrari, hang in there meid, nog eventjes!
GotC, veel plezier! :)
ikkanniewachtentothetmorgenis *O*
pi_130812021
Hier stonden ze gisteren op het antwoordapparaat. ze schijnen al vaker gebeld te hebben vorige week. Tja als je niks inspreekt en je belt onbekend kan ik ook niet terug bellen. Ook nu geen verzoek om zelf terug te bellen.

Angela niet leuk met zijn 2-en maar denk maar zo je krijgt zo wel de optimale beweging.

@spewey het einde van mijn vorige zwangerschaps was ook best wel wazig idd.
Maar bij de opname deze keer had ik gevraagd of ik mee naar de kantine mocht omdat Ean ook mee was. Dat mocht niet. Mijn reactie oke prima dat begrijp ik.
Wat lees ik in mijn dossier???
Mevrouw vindt het erg jammer dat ze niet naar beneden mag.
Euh oke dat heb ik dus echt zeker weten niet gezegd.
pi_130812048
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 14:14 schreef Sleehakschoen het volgende:

[..]

als je dusdanig vroeg bevalt, kom je toch meestal ook niet aan kraamzorg?
jezelf wel bij een natuurlijke bevalling moet je gewoon na 4 of 5 dagen naar huis. Dan heb je nog recht op enkele dagen kraamzorg.
pi_130812416
En bij sommige verzekeraars kun je extra kraamzorg krijgen na een vroeggeboorte en opname op de neonatologie :)

(Dat was hier dus het geval, op woensdag hadden we de intake met de kraamzorg, een week later beviel ik.. erg fijn dat de intake wel nog op tijd was want we hebben uitgestelde kraamzorg gehad bij thuiskomst van onze baby)
pi_130812426
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 13:21 schreef Limone het volgende:
Volgens mij tussen week 28 en week 33? Geen idee hoor, ik was natuurlijk al lang weer vergeten dat ik me ingeschreven had.
hm naja ik heb maar eens gemailed voor de zekerheid :)
pi_130812627
kan je trouwens gewoon overstappen naar een gezinspolis als je al zwanger bent? Of verzoeken ze dan vriendelijk om het maar door je kanaal te persen?
Ik was er vorig jaar te lui voor (lees: ik ging er van uit dat we minstens een jaar bezig zouden gaan zijn met zwanger worden :') )
pi_130812664
volgens mij kun je per 1 januari gewoon overstappen. Ik ben toen van verzekeraar gewisseld.
pi_130812812
Ik zit bij Ik!, die vergoeden je kraamzorg en je mag een cursus, maar verder niets. Wat voor zaken krijg je nog meer vergoed bij een gezinspolis? Deze is namelijk zo goedkoop dat ik niet weet of het waard is om over te stappen.

Net ingeschreven bij m'n nieuwe huisarts en meteen even bloeddruk laten meten en die was perfect :)
pi_130812909
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 14:47 schreef Dot. het volgende:
Ik zit bij Ik!, die vergoeden je kraamzorg en je mag een cursus, maar verder niets. Wat voor zaken krijg je nog meer vergoed bij een gezinspolis? Deze is namelijk zo goedkoop dat ik niet weet of het waard is om over te stappen.

Net ingeschreven bij m'n nieuwe huisarts en meteen even bloeddruk laten meten en die was perfect :)
ik stap sowieso over omdat gezinspolissen toch wel dingen vergoeden voor je kind ook die niet altijd in de basisverzekering zitten. Die zul je niet vanaf dag 1 nodig hebben, maar toch :D
  woensdag 4 september 2013 @ 14:57:29 #51
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_130813179
Wat is een gezinspolis dan? Volgens mij hebben ze dat bij Delta Lloyd niet, kinderen zijn sowieso gratis meeverzekerd tot 18 jaar.
Wij zijn echt belachelijk goed verzekerd, onze verzekering vergoedt zegmaar ongeveer alles :'). Ik heb geen eigen bijdrage voor kraamzorg, niet voor een ziekenhuisbevalling, mag zwangerschapscursussen doen, etc. en ook vorig jaar heb ik van de kosten rondom mijn miskraam en heel de santekraam die daarna volgde in het ziekenhuis ik geen cent hoeven betalen. Heel fijn dat we ons daar nooit zorgen over hoeven te maken :).
KuikenGuppy
  woensdag 4 september 2013 @ 15:00:00 #52
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_130813273
Bijna alle kinderen in NL zijn gratis verzekerd tot hun 18e, voor de basisverzekering ;) Ze liften mee met 1 vd ouders. Alleen aanvullend moest je apart afsluiten voor een kind.

Ik heb niks aangepast aan m'n verzekering bij Agis en krijg ook alles vergoed, kraamzorg, ziekenhuis bevalling, luxe kraampakket, cursussen, TENS etc :)
Enige verschil met de gezinnen polis van Agis en mijn verzekering is dat we geen huishoudelijke hulp krijgen na kraamzorg. Best, hebben al een schoonmaakster :+ :@

[ Bericht 17% gewijzigd door GotC op 04-09-2013 15:05:36 ]
  woensdag 4 september 2013 @ 15:03:17 #53
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_130813372
Zeg, hoe ging het bij de echo's van KP en Nikki? *nieuwsgierig *

Morgen in de herkansing *O* :')

[ Bericht 66% gewijzigd door GotC op 04-09-2013 15:24:03 ]
pi_130813428
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 14:41 schreef Sleehakschoen het volgende:
kan je trouwens gewoon overstappen naar een gezinspolis als je al zwanger bent? Of verzoeken ze dan vriendelijk om het maar door je kanaal te persen?
Ik was er vorig jaar te lui voor (lees: ik ging er van uit dat we minstens een jaar bezig zouden gaan zijn met zwanger worden :') )
ik zit bij FBTO, en heb de module gezinsplanning. Is aanvullende verzekering. Kun je per maand aan of uit zetten, en let wel: je kunt je aanvullende verzekering bij een andere afsluiten dan je basisverzekering!
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_130813497
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 14:47 schreef Dot. het volgende:

- kraamzorg
- ziekenhuisbevalling zonder medische indicatie
- pretecho cq echo op eigen verzoek
- cursus tav zwangerschap
- lactatiekundig advies
- kraampakket

to name a few.
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_130813660
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 15:06 schreef DJMomo het volgende:

[..]

- kraamzorg
- ziekenhuisbevalling zonder medische indicatie
- pretecho cq echo op eigen verzoek
- cursus tav zwangerschap
- lactatiekundig advies
- kraampakket

to name a few.
Ah, thanks! Volgens mij is bij mij de ziekenhuisbevalling ook gedekt en de rest (behalve kraamzorg en de cursus, die dus al betaald worden) is goedkoper om zelf te betalen dan om me ervoor te verzekeren voor 35 euro per maand extra :) Maar ik ga het nog ff nazoeken!
  woensdag 4 september 2013 @ 15:14:26 #57
286844 Kimpossible
Van lurker tot poster.
pi_130813754
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 15:03 schreef GotC het volgende:
Zeg, hoe ging het bij de echo's van KP en Nikki? *nieuwsgierig *
Wij mogen morgen pas loeren :*

Fr, ik vind dat ziekenhuis van jou niet echt veel vertrouwen wekken :@. Lees niets anders dan, in mijn ogen, een heel afwachtende houding en wachten wachten wachten. Het lijkt me met jouw voorgeschiedenis toch zo dat ze juist vroeg willen handelen :{?

Ik ben verzekerd bij cz, die hebben een meegroeiservice. Ik ben dus overgestapt naar de gezinnenpolis toen ik wist dat ik zwanger was en de echo in orde was. Dit is een hele uitgebreide verzekering, waarin zelfs de eigen bijdrage voor de kraamzorg vergoed wordt.

Oh en zwanger zijn is schijnbaar ook Knock out gaan in de parfumerie. Nice. Geen honger, geen dorst, niet misselijk, maar ineens ging t licht uit? :? Of in ieder geval, bij mij gaat dat altijd in stapjes: vlekken voor m'n ogen, geluid dat steeds verder wegzakt, helemaal zwart en poef weg. Gelukkig is mijn manneke n zorgdier, dus die kon de dame van de parfumerie vertellen dat ze even water moest halen en een stoeltje en en. Het was gênant :')
Één keer in de zoveel tijd komen dromen uit!
  woensdag 4 september 2013 @ 15:16:55 #58
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_130813850
Ah excuus! Ik had vandaag in m'n hoofd :@
Vervelend van het knockout gaan! Gelukkig was je vriend bij je :*
pi_130813925
Schrikken KP! Misschien het warme weer?
  woensdag 4 september 2013 @ 15:21:39 #60
286844 Kimpossible
Van lurker tot poster.
pi_130813977
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 15:16 schreef GotC het volgende:
Ah excuus! Ik had vandaag in m'n hoofd :@
Vervelend van het knockout gaan! Gelukkig was je vriend bij je :*
Maakt niet uit hoor, zwanger zeker? :P :*

Ja, ik vond t wel even stom. Dat je totaal geen controle hebt over wat je lijf doet en dat je ook niet weet wanneer het stopt. Daar kan ik niet zo goed tegen. Dat wordt nog wat met de bevalling :'). Weet ook niet waardoor het kwam, ik had het niet eens warm of zo. M'n moeder vertelde dat ze dat ook had toen ze zwanger was van mij, dus die heeft weer een streepje gezet op haar meisjes vs. Jongetjes lijstje haha.
pi_130813985
hahaha, kp, zie je al gaan. Vind het daar tegenwoordig nog meer stinken dan anders. Vrijdag 'moet' ik weer even.

Enne, mijn aanvullende gezinspolis is maar 6 euro per maand.. ;) en dekt overigens ook vruchtbaarheidsbehandelingen en anticonceptie, maar leek me niet zo relevant in Z&G
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_130814031
kp schrikken. wellicht toch wat suiker te kort i.c.m. het warme weer.
mbt mijn z-huis tja ik heb geen vergelijkingsmateriaal maar geheel tevreden ben ik zeker niet.
pi_130814490
quote:
1s.gif Op woensdag 4 september 2013 15:21 schreef Kimpossible het volgende:

[..]

Ja, ik vond t wel even stom. Dat je totaal geen controle hebt over wat je lijf doet en dat je ook niet weet wanneer het stopt. Daar kan ik niet zo goed tegen. Dat wordt nog wat met de bevalling :'). Weet ook niet waardoor het kwam, ik had het niet eens warm of zo. M'n moeder vertelde dat ze dat ook had toen ze zwanger was van mij, dus die heeft weer een streepje gezet op haar meisjes vs. Jongetjes lijstje haha.
Nou als je het mij vraagt kunnen er ook 2 streepjes bij jongetje op het lijstje. ;)
Wel schrikken altijd dat soort dingen, gelukkig was je vriend er bij.
  woensdag 4 september 2013 @ 15:42:42 #64
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_130814687
quote:
1s.gif Op woensdag 4 september 2013 15:21 schreef Kimpossible het volgende:

[..]

En, waar slaat de balans naar door intussen? ;)

Onze tussenstand is als volgt:
Meisje: hoge hartslag van het kindje, en ik zit onder de pukkels en puisten
Jongen: innesteltheorie, en ik denk bij elke echo dat ik naar een jochie zit te kijken

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
KuikenGuppy
pi_130814997
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 13:48 schreef Burdie het volgende:
Maar dit was toch niet per defintitie dé vrouw die bij jullie als kraamverzorgster over de vloer gaat komen, Limone? Het lijkt me dat je dan degene toegewezen krijgt die net plek heeft.
Tuurlijk, maar het is wel prettig dat degene die mijn wensen moet doorgeven van dit type is. Vind ik dan.

---

Ik heb een super super super basic verzekering en op mijn balans staat die post aan het einde van dit jaar in de min. Dat maak ik wel weer goed doordat ik in de voorgaande jaren een goede buffer heb opgebouwd.

Voor volgend jaar weet ik nog niet of we een gezinspolis nemen. Het klinkt wel gezellig, maar om daar nu een verzekering voor af te sluiten? :+
  woensdag 4 september 2013 @ 15:52:01 #66
286844 Kimpossible
Van lurker tot poster.
pi_130815003
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 15:42 schreef Burdie het volgende:

[..]

En, waar slaat de balans naar door intussen? ;)

Onze tussenstand is als volgt:
Meisje: hoge hartslag van het kindje, en ik zit onder de pukkels en puisten
Jongen: innesteltheorie, en ik denk bij elke echo dat ik naar een jochie zit te kijken

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Iedereen om me heen roept meisje, maar ik durf er zelf niets van te vinden. Bang dat ik het mis heb of zo. Ik denk wel dat het idee van een jongetje stiekem meer zou moeten wennen als een meisje. Hier ook veel pukkels (meisje!), maar de theorieën over wanneer seks/wel of geen orgasme zeggen jongetje.

Oh en ik heb me zojuist opgegeven voor kraamzorg. Dat lucht op! Moeilijk kiezen, vond ik het. Uiteindelijk gevallen voor de wat kleinere organisatie met persoonlijke benadering, dat voelde goed.

SPOILER
pi_130815204
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 15:42 schreef Burdie het volgende:

[..]

SPOILER
SPOILER
pi_130815563
SPOILER
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_130815915
We waren er bij de eerste van overtuigd dat het een jongetje was (inclusief 100% van de omgeving :P ) en dat was een flinke shock bij de SEO. Wel een hele leuke hoor! En nu dacht ik weer dat het een jongetje was en vind ik het nog steeds heel onwerkelijk dat we een tweede dochter verwachten O+ Maar eigenlijk überhaupt dat ik over grofweg vijf maanden een tweede baby krijg. Zoveel geluk kunnen we toch nooit hebben?
Overigens zaten de Chinese kalender en de innesteltheorie er hier haske naast ;) Net als de omgeving trouwens weer.
pi_130816364
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 16:09 schreef DJMomo het volgende:
SPOILER
Dat kan ik me heel goed voorstellen, zou ik denk ik ook wel hebben. Hoe leuk het me ook lijkt, twee ravottende jochies.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_130816423
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 16:09 schreef DJMomo het volgende:
SPOILER
Echt de liefde die je hebt om te geven zal ook gewoon verdubbelen.

En wij zaten ook helemaal verkeerd m.b.t het geslacht en ik heb daar echt aan moeten wennen :Y
pi_130816474
ja, precies, daar maak ik me ook minder druk om pvoesss.
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_130816493
en ik ben blij dat ik die stomme echo heb gedaan, denk echt dat het anders de SEO van volgende week overheersd zou hebben.

tot slot, mijn moeder gelooft het gewoon niet. hahahaha, ik zie haar er nog voor aan dat ze van het weekend met een jurkje aan komt. Omdat ik het lachend zei!? Ja, nou, moet ik huilen dan, dat het weer een jongen is?!
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_130816542
Mijn moeder en jouw moeder kunnen een clubje oprichten samen :')
Mijn moeder wil de uitslag ook niet geloven..
pi_130816633
Ik moest wennen aan een meisje. Iedereen zei jongen bij ean en dat gevoel had ik ook echt. Ik had echt zoiets van een meisje wat moet ik daar mee? Straks lijkt ze op mij help.
Maar ondanks dat ik na de bevalling echt even moest wennen houd ik zielsveel van ean. Ze is mijn dochter en ik doe alles voor d'r.
pi_130817012
quote:
2s.gif Op woensdag 4 september 2013 16:41 schreef Pvoesss het volgende:
Mijn moeder en jouw moeder kunnen een clubje oprichten samen :')
Mijn moeder wil de uitslag ook niet geloven..
eigenwijs stel donders!
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_130817274
Ik vind het eigenlijk wel heel erg flauw van haar.
Beide geslachten zijn er al er is dus altijd een dubbele en ze versterkt eigenlijk ook wel mijn gevoel dat ze 1 meer kan waarderen dan de ander en dat het geslacht dat vooral bepalen zal.
  woensdag 4 september 2013 @ 17:14:03 #78
286844 Kimpossible
Van lurker tot poster.
pi_130817545
quote:
2s.gif Op woensdag 4 september 2013 17:06 schreef Pvoesss het volgende:
Beide geslachten zijn er al er is dus altijd een dubbele en ze versterkt eigenlijk ook wel mijn gevoel dat ze 1 meer kan waarderen dan de ander en dat het geslacht dat vooral bepalen zal.
Oef, das niet leuk. Alsof beestje a leuker is als beestje b, waarop dan ook gebaseerd. :|W

Voor onzekere mama's: :*
pi_130818474
quote:
2s.gif Op woensdag 4 september 2013 17:06 schreef Pvoesss het volgende:
Dat is inderdaad niet leuk.
Ach ze bedoeld het vast niet zo.

Over het houden van. Ik ben ervan overtuigd dat het keer 10 (en meer) kan.
Het gevoel en het houden van je eigen kind, is zo bijzonder.
En ik vind het dan ook zeer bijzonder en geweldig dat ik dit voor een 2de keer mag gaan meemaken.
pi_130819645
Ohja. Dat herken ik ook wel pvoess maar meer irrationeel bij mezelf. Neefje is toch haar eerste kleinkind en nichtje zal altijd de enige meis zijn.

Tegen mij heeft ze het altijd over hoe grappig leuk bijdehand of wat ook die twee wel niet zijn. En krijg nooit idee dat ze over mijne net zo praat als ik er niet bij ben. Snap je?

Bij mijn schoonmoeder heb ik dat totaal niet. Daar scheelt het dat tussen jongste en oudste straks bijna 19 jaar zit! En mijn knullies daarom voor haar speciaal zullen zijn.
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
  woensdag 4 september 2013 @ 18:56:37 #81
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
pi_130820477
Note: Vergeet trouwens niet om je zwangerschap etc. ook aan te melden bij je verzekering.. Volgens mij nog voor week 15, anders heb je kans dat ze gaan zeiken dat je geen recht hebt of dat het pas later komt oid.

--

Kusje voor iedereen die onzeker is :*.

--

Huuuu, komt de buurvrouw (woning hier tegenover) net hier of wij soms foto's van haar maken. Dat had ze namelijk weer gehoord van iemand anders. Uh, nou, nee. Ik zie niet in waarom.. de enige reden dat we eens per week met een telelens in ons huis staan is voor het maken van de buikfoto's.. en die camera is gericht op een blinde muur, dus dat was het niet.

Maar dus: wat ik zou moeten doen: aanhoren en laten gaaaaaaaaaaaaaaaaaan..Wat ik natuurlijk doe: me mega kut voelen want ik heb geen idee waar dit vandaan komt.
pi_130821067
Ik ben overtuigd van twee jongens hier, maar vorige keer kreeg ik ook 100% zeker een jongen volgens mezelf, maar na drie jaar heb ik toch echt nog geen spoor van een piemel kunnen ontdekken. :D
Waar ik op hoop... stiekem toch in ieder geval een meisje... Ik heb namelijk zoveel meisjeskleding ik zou het echt zonde vinden als ik dat nooit meer kan gebruiken. Lekker loos argument, maar die kleertjes zijn allemaal zooo mega schattig. Plus dat er een pakje bij zit wat mijn moeder nog heeft gekocht. O+
Oef, nog 4 weken wachten, dan weten we het.

Musique wat fijn dat je een extra echo mag. Wat een attente man heb je toch! O+
pi_130824919
Dag allemaal, kan in de OP dat we een jongetje krijgen? :)

SPOILER
pi_130824955
Dus alle bakerpraatjes over een jongens-of meisjeszwangerschap waren op mij dus niet van toepassing.
pi_130824984
musique dat is fijn zo'n extra echo

nikki ben benieuwd of je gevoel klopt

bubs hoe is het nu?

skips ieks dat klinkt not funny

djmomo ik herken die reactie wel van mijn schoonouders. Ja wij hebben al een kleinkind dus zo bijzonder is het niet. en tja van je zoon is toch anders dan van je dochter. En mijn ouders kregen van mijn zus een kleinzoon en dat is natuurlijk interessanter dan een kleindochter.

En ik weet niet meer wie het vroeg maar de commode is binnen en ik had beloofd een foto te plaatsen bij deze. slechte foto want wilde het behang niet op de foto
pi_130824995
Lastig die verwachtingen en ideeën die soms / meestal bijgesteld moeten worden. Zoals ik hier lees worstelen we er flink mee. Ik probeer open te staan voor alles, maar merk dat het er soms toch een beetje insluipt.

Dan ben ik super teleurgesteld in mn man die niet pro-actief meedenkt met de naam en alleen met idiote namen uit comics komt.

Dat we een jongetje krijgen vind ik wel heeeel leuk! Al denk ik dat een meid net zo enthousiast was begroet.

Wij gaan geen 3D echo doen, want vind de babies (ja zelfs de reclame babies) daarop gewoon een beetje eng. Man heeft er ook niet echt behoefte aan.

Verzekering moet ik toch nog eens uitpluizen, aangezien ik zonder medische indicatie in het ziekenhuis wil bevallen.

Momenteel ben voornamelijk bezig met de bevalling zelf, zie daar toch al wel tegenop. Al ben ik vandaag net 28 weken. Nog 6 weken tot verlof *O*

Zo dat waren mijn gedachten sprongen, sorry als het een beetje chaotisch is...
pi_130825226
Er zit echt wat O+
Met een kloppend hartje O+
Ik ben zo blij O+

SPOILER
pi_130825252
bf *O* een knipper *O*
pi_130825334
BF fijn gevoel he! Geniet ervan.
pi_130825390
Jeej BF een knipperend beebje! *O*
pi_130825510
quote:
7s.gif Op woensdag 4 september 2013 20:35 schreef Purple010 het volgende:
Lastig die verwachtingen en ideeën die soms / meestal bijgesteld moeten worden. Zoals ik hier lees worstelen we er flink mee. Ik probeer open te staan voor alles, maar merk dat het er soms toch een beetje insluipt.

Dan ben ik super teleurgesteld in mn man die niet pro-actief meedenkt met de naam en alleen met idiote namen uit comics komt.

Ha,ha welke dan. :D
pi_130825526
quote:
7s.gif Op woensdag 4 september 2013 20:35 schreef Purple010 het volgende:
Wij gaan geen 3D echo doen, want vind de babies (ja zelfs de reclame babies) daarop gewoon een beetje eng. Man heeft er ook niet echt behoefte aan.
Haha ik vind dat ook met 3d maar wij kregen bij de guo omdat het zo mooi ervoor lag een 3D foto en die vond ik toch wel mooi :@ :') maar er voor betalen zou ik niet

[ Bericht 24% gewijzigd door Pvoesss op 04-09-2013 20:49:56 (jeetje mobiel werkt dus niet ik ben echt spuit 245) ]
  woensdag 4 september 2013 @ 20:46:55 #93
286844 Kimpossible
Van lurker tot poster.
pi_130825530
BF krijgt ook n beeeebie :D *O*
pi_130825559
Hoera BF. *O*
  woensdag 4 september 2013 @ 20:47:47 #95
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_130825568
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 20:40 schreef Butterflower het volgende:
Er zit echt wat O+
Met een kloppend hartje O+
Ik ben zo blij O+

SPOILER
Hoera *O*
KuikenGuppy
  woensdag 4 september 2013 @ 20:50:06 #96
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_130825662
quote:
1s.gif Op woensdag 4 september 2013 20:46 schreef Pvoesss het volgende:
Haha ik vind dat ook met 3d maar wij kregen bij de guo omdat het zo mooi ervoor lag een 3D foto en die vond ik toch wel mooi :@ :') maar er voor betalen zou ik niet
Wij hebben het ook gehad maandag, maar het geeft toch best een mooi en duidelijk beeld :). Met 25/27 weken gaan we uitgebreid 3D gluren, ze kunnen dan het gezichtje toch heel mooi in beeld brengen.
KuikenGuppy
  woensdag 4 september 2013 @ 20:52:01 #97
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_130825740
Bf *O*

Fr hier is het nog hetzelfde. Ze worden sterker maar het is nog wel te doen gelukkig. Het lijkt er op dat ik de slijmprop aan het verliezen ben.

Hoe is jou bd vandaag?
pi_130825863
@nummerzoveel, ojee nu moet ik ze nog gaan reproduceren uhm, Thor, Icarus, Magneto, Megatron, Epic, Loki, Rogue en dan nog wat Marvel namen, ik weet ze echt niet allemaal meer hoor.
pi_130825898
Thor en Loke O+
  woensdag 4 september 2013 @ 20:56:14 #100
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_130825926
quote:
7s.gif Op woensdag 4 september 2013 20:54 schreef Purple010 het volgende:
@nummerzoveel, ojee nu moet ik ze nog gaan reproduceren uhm, Thor, Icarus, Magneto, Megatron, Epic, Loki, Rogue en dan nog wat Marvel namen, ik weet ze echt niet allemaal meer hoor.
:') had hij serieus zijn zoon Megatron genoemd als jij met een stalen gezicht "ja, leuk" had geantwoord op zijn suggestie?
KuikenGuppy
pi_130826009
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 20:52 schreef -Bubseltje- het volgende:
Bf *O*

Fr hier is het nog hetzelfde. Ze worden sterker maar het is nog wel te doen gelukkig. Het lijkt er op dat ik de slijmprop aan het verliezen ben.

Hoe is jou bd vandaag?
echt actie dus
bd vanmorgen 94 en daar laat ik het maar even bij.
pi_130826070
Skippy, enge buren heb je.. Maar goed, het is misschien beter dat ze het aan jullie vraagt zodat jullie kunnen ontkennen, dan dat zij het weer gaat verspreiden door de buurt en jullie straks gezien worden als 'die mafkezen die stiekem foto's maken'.

Leuk, nummer_zoveel!

FR, mooie commode! Ik houd wel van die stijl.

En een mooie echo BF! Met hoeveel weken is deze gemaakt?

Hier zijn de aanstaande oma's en tantes ook al druk aan het discussiëren wat het zal (of in hun ogen 'moet') worden. Vooral schoonmoeder is daar heel duidelijk in, zij wil een kleinzoon want dat zal de eerste zijn. En ze is ook echt zo iemand die heel duidelijk en openlijk teleurgesteld is als het niet gaat zoals zij wil. (Toen haar derde zoon geboren werd, was ze zo boos dat het geen meisje was, dat ze hem de eerste negen maanden naar haar moeder heeft gebracht. En dat vertelt ze ook rustig aan iedereen die het niet wil horen, inclusief aan hemzelf.)

Maar ja, als ik rekening moest houden met iedereen die 'iets vindt', dan was ik 1) Nu nog vrijgezel óf samen met iemand die ook heeft gestudeerd; 2) Nog lange niet zwanger geweest; 3) Nooit verhuisd naar dit huis, etc., etc.
Love, it will not betray, dismay or enslave you
It will set you free
pi_130826085
Nou dat denk ik niet, volgens mij mag het in Nederland ook niet. Maar zinnige namen komen er ook niet uit. -O-
Ach hij is verder superlief hoor. De eerste naam gaat denk wel lukken en een beetje aparte tweede maakt me niet uit maar bovengenoemde heb ik gevetoot.
pi_130826281
Megatron O+

Hihi

Bf baby in buik! En nz een jochie! *O*
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_130826282
quote:
7s.gif Op woensdag 4 september 2013 20:54 schreef Purple010 het volgende:
_O-
pi_130826323
Knipper voor BF! *O*
Is je UD nog bijgesteld?
pi_130826372
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 20:59 schreef RunForrestRun het volgende:
Skippy, enge buren heb je.. Maar goed, het is misschien beter dat ze het aan jullie vraagt zodat jullie kunnen ontkennen, dan dat zij het weer gaat verspreiden door de buurt en jullie straks gezien worden als 'die mafkezen die stiekem foto's maken'.

Leuk, nummer_zoveel!

FR, mooie commode! Ik houd wel van die stijl.

En een mooie echo BF! Met hoeveel weken is deze gemaakt?

Hier zijn de aanstaande oma's en tantes ook al druk aan het discussiëren wat het zal (of in hun ogen 'moet') worden. Vooral schoonmoeder is daar heel duidelijk in, zij wil een kleinzoon want dat zal de eerste zijn. En ze is ook echt zo iemand die heel duidelijk en openlijk teleurgesteld is als het niet gaat zoals zij wil. (Toen haar derde zoon geboren werd, was ze zo boos dat het geen meisje was, dat ze hem de eerste negen maanden naar haar moeder heeft gebracht. En dat vertelt ze ook rustig aan iedereen die het niet wil horen, inclusief aan hemzelf.)

Maar ja, als ik rekening moest houden met iedereen die 'iets vindt', dan was ik 1) Nu nog vrijgezel óf samen met iemand die ook heeft gestudeerd; 2) Nog lange niet zwanger geweest; 3) Nooit verhuisd naar dit huis, etc., etc.
Daarbij kun je er toch weinig meer aan veranderen :Y) Ze lullen maar :D
pi_130826382
Ja lach maar jullie en zn vrienden doen net zo hard mee, komen met allemaal goede ideeen :N
  woensdag 4 september 2013 @ 21:06:25 #109
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_130826407
Oh SHS, daar zeg je me wat... een jongen geeft natuurlijk de familienaam door, ik denk dat mijn schoonvader dat wel erg tof zou vinden (mijn man is zijn enige zoon, dus anders houdt de familienaam op bij ons).

Ik heb zelf echt weinig voorkeur, een meisje lijkt me zo leuk om mee te tutten (en ik heb heel veel meisjeskleding gekregen van iemand, dus handig :P) maar voor een eventuele tweede lijkt het me zo leuk om een 'grote broer' te hebben. En dan kan ik me uitleven met alle mooie jumpsuits enzo O+.
KuikenGuppy
pi_130826458
Stiekum hoop ik op een koningskoppel. Het begin zit in mn buik...
  woensdag 4 september 2013 @ 21:09:24 #111
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_130826526
quote:
7s.gif Op woensdag 4 september 2013 21:05 schreef Purple010 het volgende:
Ja lach maar jullie en zn vrienden doen net zo hard mee, komen met allemaal goede ideeen :N
Ik zou daar heel slecht tegen kunnen... mijn man mag kan ook volop geinen, maar hij weet ook wel wanneer er een serieuze reactie van hem verwacht wordt.
KuikenGuppy
pi_130826541
Mijn gevoel zegt meisje, maar dat is nergens op gefundeerd natuurlijk. Qua achternamen maakt het geen biet uit, zowel de mijne als die van mijn man komen nogal veel voor :') Daarbij is het tegenwoordig steeds geaccepteerder en gebruikelijker dat kinderen de naam van hun moeder mee krijgen, dus zelfs als ik tien dochters bak kan de familienaam nog prima worden doorgegeven :Y)
pi_130826548
SPOILER
pi_130826576
Mijn schoonzus moest huilen toen ze hoorde dat Sjaak een jongen was, en dus de familienaam door zou geven.
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_130826604
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 21:09 schreef Sleehakschoen het volgende:
Mijn gevoel zegt meisje, maar dat is nergens op gefundeerd natuurlijk. Qua achternamen maakt het geen biet uit, zowel de mijne als die van mijn man komen nogal veel voor :') Daarbij is het tegenwoordig steeds geaccepteerder en gebruikelijker dat kinderen de naam van hun moeder mee krijgen, dus zelfs als ik tien dochters bak kan de familienaam nog prima worden doorgegeven :Y)
Ik las vandaag ergens dat je de keuze die je voor je eerste kind maakt bij kinderen van dezelfde vader moet voortzetten.
pi_130826609
Purple, misschien moet je hem gewoon een paar opties voorleggen waar ie uit moet kiezen. Dan heb je iig een naam die jij ook mooi vindt, want zo te horen kan ie zelf echt niks bedenken en wil ie liever dat jij de knoop doorhakt. Of vetoot hij dan ook?
pi_130826629
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 21:05 schreef Sleehakschoen het volgende:

[..]

Daarbij kun je er toch weinig meer aan veranderen :Y) Ze lullen maar :D
Dat is zo. Ik trek me er ook weinig van aan en roep altijd blij "Zolang het maar gezond is!"

quote:
7s.gif Op woensdag 4 september 2013 21:05 schreef Purple010 het volgende:
Mijn vriend komt steeds met namen uit spelletjes of obscure films. Bijvoorbeeld Ryu uit Street Fighter, Bors uit één of andere ridderfilm.. Ik zeg dan altijd: "Zou hij met zo'n naam directeur kunnen worden? Nee? Dan gaat 't niet door."
It will set you free
pi_130826635
quote:
7s.gif Op woensdag 4 september 2013 21:11 schreef Purple010 het volgende:

[..]

Ik las vandaag ergens dat je de keuze die je voor je eerste kind maakt bij kinderen van dezelfde vader moet voortzetten.
Ja, mijn kinderen krijgen de achternaam van hun vader. Maar ik bedoel dat onze kinderen gewoon die achternaam kunnen voortzetten. Meisje of jongen ongeacht.
pi_130826696
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 21:12 schreef RunForrestRun het volgende:

[..]

Dat is zo. Ik trek me er ook weinig van aan en roep altijd blij "Zolang het maar gezond is!"

[..]

Mijn vriend komt steeds met namen uit spelletjes of obscure films. Bijvoorbeeld Ryu uit Street Fighter, Bors uit één of andere ridderfilm.. Ik zeg dan altijd: "Zou hij met zo'n naam directeur kunnen worden? Nee? Dan gaat 't niet door."
Oja Ryu die heb ik ook al voorbij horen komen! Erg he!
pi_130826724
Riu, dat zijn die foute witte hotels op Gran Canaria ;(
pi_130826757
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 21:11 schreef Sleehakschoen het volgende:
Purple, misschien moet je hem gewoon een paar opties voorleggen waar ie uit moet kiezen. Dan heb je iig een naam die jij ook mooi vindt, want zo te horen kan ie zelf echt niks bedenken en wil ie liever dat jij de knoop doorhakt. Of vetoot hij dan ook?
Ja dat gaat hem ook worden en dan komt het heus wel goed. Is ook zo als we een vakantiebestemming moeten kiezen. Maar geeft wel frustraties,
  woensdag 4 september 2013 @ 21:16:17 #122
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_130826819
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 21:12 schreef Sleehakschoen het volgende:

[..]

Ja, mijn kinderen krijgen de achternaam van hun vader. Maar ik bedoel dat onze kinderen gewoon die achternaam kunnen voortzetten. Meisje of jongen ongeacht.
Ik heb de illusie dat mijn kinderen net zo traditioneel worden als hun ouders :7.
KuikenGuppy
  woensdag 4 september 2013 @ 21:17:03 #123
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_130826859
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 21:14 schreef Sleehakschoen het volgende:
Riu, dat zijn die foute witte hotels op Gran Canaria ;(
Heerlijk als je onbezorgd all-inclusive wilt zitten :@ ;).
KuikenGuppy
pi_130826924
quote:
7s.gif Op woensdag 4 september 2013 21:11 schreef Purple010 het volgende:

[..]

Nee dus ik ken een gezin die hebben dat om en om gedaan.
Werkt alleen als je niet getrouwd bent overigens..

Nr 1 en 3 hebben zijn naam en nummer 2 en 4 hebben haar naam.
Gewoon kwestie van pas erkennen als het kind er al is en zo de naam van de moeder mee geven op de 1 of andere manier laten ze je dan de naam houden :?
pi_130826930
quote:
1s.gif Op woensdag 4 september 2013 21:16 schreef Burdie het volgende:

[..]

Ik heb de illusie dat mijn kinderen net zo traditioneel worden als hun ouders :7.
In 2040 zijn tradities uitgestorven :D

quote:
1s.gif Op woensdag 4 september 2013 21:17 schreef Burdie het volgende:

[..]

Heerlijk als je onbezorgd all-inclusive wilt zitten :@ ;).
Dan nog zou ik m'n zoon er niet naar noemen :D
pi_130827072
Pvoesss dat klinkt ingewikkeld
pi_130827078
Ik ben allang blij dat ik mijn achternaam niet door hoef te geven.
  woensdag 4 september 2013 @ 21:22:25 #128
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_130827117
Ik wist echt heel erg zeker dat Bob een meisje was, maar de seconde dat ik zag dat het een jongen was (overduidelijk, hij wees ernaar... Mannen }:|), was het ook helemaal goed O+
En hij krijgt Yur z'n achternaam :Y

Kan mezelf trouwens echt niet voor me zien als moeder..dus ben benieuwd :')
pi_130827243
quote:
1s.gif Op woensdag 4 september 2013 21:22 schreef GotC het volgende:
Ik wist echt heel erg zeker dat Bob een meisje was, maar de seconde dat ik zag dat het een jongen was (overduidelijk, hij wees ernaar... Mannen }:|), was het ook helemaal goed O+
:D _O-
Zo zijn ze o|O
It will set you free
pi_130827553
Ik mag over 8 dagen weer baby spieken! *O*
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_130828322
quote:
1s.gif Op woensdag 4 september 2013 21:22 schreef GotC het volgende:
En hij krijgt Yur z'n achternaam :Y

Kan mezelf trouwens echt niet voor me zien als moeder..dus ben benieuwd :')
Whehehe herkenbaar, eerste wat in beeld kwam was meneer die een handstand deed met z'n benen in spreid stand, echt full frontal :') :D
pi_130829096
/opgegeven heeft voor zwangerschapscursus. Weer een vinkje op het lijstje!
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_130829346
quote:
1s.gif Op woensdag 4 september 2013 20:50 schreef Burdie het volgende:

[..]

Wij hebben het ook gehad maandag, maar het geeft toch best een mooi en duidelijk beeld :). Met 25/27 weken gaan we uitgebreid 3D gluren, ze kunnen dan het gezichtje toch heel mooi in beeld brengen.
Mag ik een tip geven... Met die termijn is het best nog alien-ish. Vanaf een week of 31-32 komen er wat meer vetjes op de baby zijn gezichtje en zijn het pas echt mooie plaatjes. Er is dan wel een grotere kans dat er iets voor het gezichtje ligt, maar de 33 weken echo heeft bij ons in tegenstelling tot de 27 weken echo veel mooie foto's opgeleverd.
  woensdag 4 september 2013 @ 22:07:12 #134
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_130829593
quote:
2s.gif Op woensdag 4 september 2013 21:18 schreef Pvoesss het volgende:

[..]

Nee dus ik ken een gezin die hebben dat om en om gedaan.
Werkt alleen als je niet getrouwd bent overigens..

Nr 1 en 3 hebben zijn naam en nummer 2 en 4 hebben haar naam.
Gewoon kwestie van pas erkennen als het kind er al is en zo de naam van de moeder mee geven op de 1 of andere manier laten ze je dan de naam houden :?
Wat een belachelijke constructie zeg! Elke ouder elk hun eigen kinderen? Wat stom zeg. Het is toch juist ook belangrijk dat die kinderenczich onderling verbonden voelen? Lijkt me ook lastig bij Schiphol..
  woensdag 4 september 2013 @ 22:15:08 #135
318546 Mevr_Mus
Met Mini_Musjes
pi_130830036
quote:
1s.gif Op woensdag 4 september 2013 22:02 schreef _NIKKI_ het volgende:

[..]

Mag ik een tip geven... Met die termijn is het best nog alien-ish. Vanaf een week of 31-32 komen er wat meer vetjes op de baby zijn gezichtje en zijn het pas echt mooie plaatjes. Er is dan wel een grotere kans dat er iets voor het gezichtje ligt, maar de 33 weken echo heeft bij ons in tegenstelling tot de 27 weken echo veel mooie foto's opgeleverd.
Hier juist heel mooie foto's met 27 weken de vorige keer :Y

SPOILER
En vanonder m'n steen lurk ik nog steeds meer :W Over 8 dagen eindelijk echo. Als alles goed kom ik daarna wat actiever meeposten hier :)
Oude (on)bekende.
  woensdag 4 september 2013 @ 22:17:51 #136
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_130830200
quote:
1s.gif Op woensdag 4 september 2013 22:02 schreef _NIKKI_ het volgende:

[..]

Mja, het is een afweging die we moeten maken, want ik heb niet zoveel vruchtwater en een vrij grote placenta (qua oppervlak) waar de baby maandag de hele tijd met zn hoofd in lag. Als we langer wachten is er weer kans dat de baby helemaal niet meer goed in beeld kan komen...
Ik zal iig een aantal foto's en voorbeelden Googlen om mee te nemen in de afweging :) dank je voor het meedenken.
KuikenGuppy
pi_130830212
Zo'n dikkie was de onze echt nog niet met 27 weken hoor Mus. Deze is inderdaad wel mooi. O+
pi_130831697
quote:
1s.gif Op woensdag 4 september 2013 22:15 schreef Mevr_Mus het volgende:

[..]

Hier juist heel mooie foto's met 27 weken de vorige keer :Y

SPOILER
En vanonder m'n steen lurk ik nog steeds meer :W Over 8 dagen eindelijk echo. Als alles goed kom ik daarna wat actiever meeposten hier :)
wauw O+
  woensdag 4 september 2013 @ 23:09:15 #139
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_130833018
Even een maffe vraag hoor, maar waar blijven je eierstokken eigenlijk als je baarmoeder groeit? Verhuizen die helemaal mee naar boven? Of gaan die opzij?

Van wat er met je darmen etc. gebeurt heb ik prachtige plaatjes gevonden, maar de eierstokken lijken op elk plaatje gewoon foetsie :?
KuikenGuppy
pi_130835830

[ Bericht 100% gewijzigd door mignonne op 05-09-2013 12:52:48 ]
:)
pi_130838047
Mornin!
Door drukke laatste werkweek niet bijgelezen...
Maar laatste werkdag *O* hell yeah wat ben ik eraan toe! Komende maande maanden geen 4u reistijd per dag meer :)
Enjij ook vandaag GotC?

Jeej voor de goede echo's!

Fr doe je rustig aan? En bubs ben jij aan het bevallen??

Ohhh en:
SPOILER

[ Bericht 5% gewijzigd door Jipster op 05-09-2013 06:35:37 ]
pi_130838121
Jip wat leuk! *O*
SPOILER
En als het nog even duurt heb je ook lekker veel tijd voor de voorbereiding ;) .
It will set you free
  donderdag 5 september 2013 @ 07:12:59 #143
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_130838189
Jip wat enorm tof! Gefeliciteerd O+!
En laatste werkdag voor je, heerlijk! Ik mag morgen ook nog. Wat ga je nou uitdelen? :+
pi_130838328
Gefeliciteerd Jip! *O*

Lekker zeg, echt bijna verlof en Gotc morgen. Wat ga je bakken Gotc? :D

Bubsel, hoe is het met je, lig je al van je baby te genieten?
pi_130838639
Gefeliciteerd Jipster!
pi_130838645
Jip wat leuk! *O* Gefeliciteerd!

KP succes vanmorgen!
pi_130838810
Gefeliciteerd Jipster! En veel plezier voor de echo's en laatste werkdagen vandaag!

Ik ga lekker een dagje thuis werken, nog even niet treinen :)
pi_130838961
oh, even cool nieuws (vind ik dan). Sjaak was proefkonijn voor een studie naar vaccinatieschema pneumokokken. En nu zijn de resultaten bekend.

http://www.rivm.nl/Docume(...)munisation_schedules
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_130838966
Jip van harte!
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
  donderdag 5 september 2013 @ 08:45:55 #150
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_130839024
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2013 07:34 schreef Spewey het volgende:
Gefeliciteerd Jip! *O*

Lekker zeg, echt bijna verlof en Gotc morgen. Wat ga je bakken Gotc? :D

Bubsel, hoe is het met je, lig je al van je baby te genieten?
Ik wilde zeggen alles rustig :'). Was dat maar waar, slechte nacht gehad. Veel wakker etc hopelijk levert het wat cm op. Anders is het wel heel zuur :').

Jipster gefeliciteerd *O*

Voor alle echo dames :*
pi_130839201
Gefeliciteerd Jipster, wat leuk!

Veel plezier aan alle echodames, hoop op mooie plaatjes voor jullie!

Bedankt voor al jullie lieve reacties op mijn wit/grijze vlekje O+
pi_130839435
Van harte Jipster! Het is zo leuk, ik kan het iedereen aanraden ;)

En jij ook gefeliciteerd, boterbloempje!
pi_130839436
Wat gaaf Jipster, gefeliciteerd! (En hotel New York is zoooo gaaf....)
Bubs, wat naar dat het zo blijft rommelen. Hoe is het met je? Weinig slaap en pijn, daar kun je echt uitgeput van raken. Succes, hang in there, het is (hopelijk) voor een goed doel...
Butterflower, wat fijn dat gisteren de echo goed was!
En vandaag echodag voor KP en Nikki, veel succes en hopelijk plezier!

Hier alles ok, m'n darmen lijken met bijna 8 weken weer wat minder ontploft, nog 2,5 week tot eerste echo en ik vind het zo leueueueueuk dat ik zwanger ben O+ ! Ik dacht dat 1 op de drie zwangerschappen eindigde in een miskraam (weet niet waar ik dat op baseerde, maar zo zat het nou eenmaal in m'n hoofd) en probeerde daarom nog niet zo blij te zijn, want misschien zou het nog wel mis gaan. Nu ging ik gisteren nog eens googelen, toen las ik dat maar 10% een miskraam wordt, dat is toch wel even andere info. Nou ja, het gaf mij nog net weer wat meer vertrouwen en dus meer reden om blij te zijn O+
Goed, nu ga ik werken. Fijne dag!
pi_130839526
Jip gefeliciteerd wat leuk.
Heeft Spewey al wat van zich laten horen?
Bubs hoe is het.

Zo de 1e babywas zit in de wasmachine *O* op naar de komende 100 ofzo maar zo eerst naar de schoonheidsspecialiste.
pi_130839568
Ik heb ook echo vandaag *O* zo spannend :X

Jips, super heel veel gefeliciteerd!

Gotc en jipster ook laatste werkdag *O*

Bubsel, is het nou wel echt begonnen? Wat is het plan van aanpak?
pi_130839595
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2013 09:06 schreef marel88 het volgende:
Wat gaaf Jipster, gefeliciteerd! (En hotel New York is zoooo gaaf....)
Bubs, wat naar dat het zo blijft rommelen. Hoe is het met je? Weinig slaap en pijn, daar kun je echt uitgeput van raken. Succes, hang in there, het is (hopelijk) voor een goed doel...
Butterflower, wat fijn dat gisteren de echo goed was!
En vandaag echodag voor KP en Nikki, veel succes en hopelijk plezier!

Hier alles ok, m'n darmen lijken met bijna 8 weken weer wat minder ontploft, nog 2,5 week tot eerste echo en ik vind het zo leueueueueuk dat ik zwanger ben O+ ! Ik dacht dat 1 op de drie zwangerschappen eindigde in een miskraam (weet niet waar ik dat op baseerde, maar zo zat het nou eenmaal in m'n hoofd) en probeerde daarom nog niet zo blij te zijn, want misschien zou het nog wel mis gaan. Nu ging ik gisteren nog eens googelen, toen las ik dat maar 10% een miskraam wordt, dat is toch wel even andere info. Nou ja, het gaf mij nog net weer wat meer vertrouwen en dus meer reden om blij te zijn O+
Goed, nu ga ik werken. Fijne dag!
10% wordt herkend als miskraam. De rest van de miskramen vindt binnen twee weken na bevruchting plaats en wordt dus vaak als menstruatie herkend :)
pi_130839604
Lekker f_r! Zowel de was als de schoonheidsspecialiste. Is dit een andere dan van het harsdebacle?

Ik pas wassen als de babykamer af is had ik besloten, maar ik kreeg van de week spullen te leen die zo smerig waren ( :o :X ), dat ik het niet meer aankon om die smerig op zolder te zetten...
pi_130839633
Waarom krijg ik een advertentie boven deze pagina met "overweeg je een abortus?" als titel? :o :X
pi_130839637
Spannend SHS! Kom je dan vandaag ook uit de kloonkast bij een goede uitslag, natuurlijk..? O-)
pi_130839653
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2013 09:16 schreef Limone het volgende:
Spannend SHS! Kom je dan vandaag ook uit de kloonkast bij een goede uitslag, natuurlijk..? O-)
ja, of morgen, ligt er aan of ik al mijn vriendinnetjes te pakken krijg :D
pi_130839655
Leuk, allemaal echo's vandaag! Ik wil ook een echo :X Ik moet nog drie (3!) weken tot de volgende afspraak en tot die tijd zit ik weer in niemandsland ;(
pi_130839682
Ik dacht altijd dat een kwart van de zwangerschappen in een miskraam eindigt. Je ziet dat in dit topic ook wel goed, vind ik (of naja, toen mensen nog niet 'onder een steen gingen leven' tot een goede eerste echo).
pi_130839693
quote:
1s.gif Op donderdag 5 september 2013 09:16 schreef Sleehakschoen het volgende:
Waarom krijg ik een advertentie boven deze pagina met "overweeg je een abortus?" als titel? :o :X
Die reclames werken op bepaalde steekwoorden in topics. Bv hier zwangerschap.

Je ziet het ook vaker als je in een topic reageert over een bepaald land waar je heen wilt op vakantie, dat je ook meteen reclame ziet van reisbureau's.
Of in een moslim-bash topic dat je reclame krijgt voor datingsites voor moslims. :')
pi_130839703
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2013 09:14 schreef Limone het volgende:
Lekker f_r! Zowel de was als de schoonheidsspecialiste. Is dit een andere dan van het harsdebacle?

Ik pas wassen als de babykamer af is had ik besloten, maar ik kreeg van de week spullen te leen die zo smerig waren ( :o :X ), dat ik het niet meer aankon om die smerig op zolder te zetten...
Zeker weten een andere.
Hier gaat Ean haar kast zondag leeg en naar de babykamer, ean krijgt een kleinere die heeft ook 2 inbouwkasten. Genoeg ruimte dus zou je zeggen. De praktijk leert wat anders.

Shs veel plezier bij de echo
pi_130839706
quote:
1s.gif Op donderdag 5 september 2013 09:17 schreef Sleehakschoen het volgende:

[..]

ja, of morgen, ligt er aan of ik al mijn vriendinnetjes te pakken krijg :D
Nou leuk! Hoop dat ik de weddenschap met mijzelf win :+
pi_130839715
quote:
1s.gif Op donderdag 5 september 2013 09:14 schreef Sleehakschoen het volgende:

[..]

10% wordt herkend als miskraam. De rest van de miskramen vindt binnen twee weken na bevruchting plaats en wordt dus vaak als menstruatie herkend :)
Dat las ik dus gisteren, ik wist het eigenlijk wel, maar nou ja, google was iig my friend gisteren.
En jij ook veel succes en hopelijk plezier bij de echo!
pi_130839734
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2013 09:18 schreef Limone het volgende:
Ik dacht altijd dat een kwart van de zwangerschappen in een miskraam eindigt. Je ziet dat in dit topic ook wel goed, vind ik (of naja, toen mensen nog niet 'onder een steen gingen leven' tot een goede eerste echo).
zijn heel veel theorieën over. Ik heb weer ergens 15% gelezen. De kans dat het goed gaat is in elk geval veeeel groter dan dat het fout gaat, gelukkig O+
  donderdag 5 september 2013 @ 09:21:51 #168
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_130839754
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2013 09:12 schreef Sleehakschoen het volgende:

Bubsel, is het nou wel echt begonnen? Wat is het plan van aanpak?
Geen idee ze worden wel erger. Gister deel van de slijmprop verloren. Er is geen plan van aanpak. Zolang ik het vol kan houden ga ik niet weer naar het ziekenhuis.
pi_130839761
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2013 09:19 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Die reclames werken op bepaalde steekwoorden in topics. Bv hier zwangerschap.

Je ziet het ook vaker als je in een topic reageert over een bepaald land waar je heen wilt op vakantie, dat je ook meteen reclame ziet van reisbureau's.
Of in een moslim-bash topic dat je reclame krijgt voor datingsites voor moslims. :')
I know, but still... :')
pi_130839764
quote:
17s.gif Op donderdag 5 september 2013 09:21 schreef -Bubseltje- het volgende:

[..]

Geen idee ze worden wel erger. Gister deel van de slijmprop verloren. Er is geen plan van aanpak. Zolang ik het vol kan houden ga ik niet weer naar het ziekenhuis.
Oh jee. Hoe voel je je? Ik zou echt gesloopt zijn...
pi_130839786
quote:
17s.gif Op donderdag 5 september 2013 09:21 schreef -Bubseltje- het volgende:

[..]

hopelijk verloopt het allemaal zo prettig mogelijk :*
pi_130839819
quote:
1s.gif Op donderdag 5 september 2013 09:20 schreef Sleehakschoen het volgende:

[..]

zijn heel veel theorieën over. Ik heb weer ergens 15% gelezen. De kans dat het goed gaat is in elk geval veeeel groter dan dat het fout gaat, gelukkig O+
Totdat je er zelf een hebt gehad. Dan lijkt zwanger zijn, worden en blijven opeens een bijna onmogelijke opgave en lijken dit soort percentages enorm. Maar goed, dat is niet voor dit topic en zéker niet voor jou! :)
pi_130839993
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2013 09:10 schreef ferrari_rood het volgende:
Jip gefeliciteerd wat leuk.
Heeft Spewey al wat van zich laten horen?

Zo de 1e babywas zit in de wasmachine *O* op naar de komende 100 ofzo maar zo eerst naar de schoonheidsspecialiste.
Zwaai!

Ik vond het zo leuk weer die babywasjes O+
Hier hangt en ligt alles inmiddels in de kast, zit even moed te verzamelen om de lakentjes te strijken en dan ben ik helemaal klaar *O*
(Op huishoudelijke crap na maar dat komt van het weekend wel, veel te warm vandaag en morgen)

Geniet lekker van de schoonheidsspecialiste, hoop dat deze betere waxskills heeft :D

Spannend vandaag met de echo's en nekplooimetingen, succes :*
pi_130840006
Ben eens wat aan het surfen op jongensnamen, maar wat zijn er eigenlijk maar weinig leuke namen. Er zijn sowieso veel meer (leuke) meisjesnamen dan jongensnamen.
En de namen die ik leuk vind komen veel voor. Ken zo een paar kindjes die dan al zo heten.
pi_130840018
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2013 09:24 schreef Limone het volgende:

[..]

Totdat je er zelf een hebt gehad. Dan lijkt zwanger zijn, worden en blijven opeens een bijna onmogelijke opgave en lijken dit soort percentages enorm. Maar goed, dat is niet voor dit topic en zéker niet voor jou! :)
Oh, maar dat begrijp ik volkomen! Dan kunnen alle statistieken je aan je derrière oxideren. Ik hoop het zelf niet mee te hoeven maken. Het lijkt me verschrikkelijk.
pi_130840062
quote:
7s.gif Op donderdag 5 september 2013 09:33 schreef nummer_zoveel het volgende:
Ben eens wat aan het surfen op jongensnamen, maar wat zijn er eigenlijk maar weinig leuke namen. Er zijn sowieso veel meer (leuke) meisjesnamen dan jongensnamen.
En de namen die ik leuk vind komen veel voor. Ken zo een paar kindjes die dan al zo heten.
dat probleem heb ik nou ook -O-
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
  donderdag 5 september 2013 @ 09:49:45 #177
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_130840312
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2013 09:22 schreef Limone het volgende:

[..]

Oh jee. Hoe voel je je? Ik zou echt gesloopt zijn...
Geradbraakt. Ik zou liever hebben dat als het de tijd nog niet is, het gewoon stopt.
Maar daar hebben niets over te zeggen natuurlijk ;).

Ik verhuis zo weer naar mijn bank en ga maar weer series kijken.
pi_130840327
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2013 09:24 schreef Limone het volgende:

[..]

Ik schrok er al van toen ik las dat je op je meest vruchtbare dag je maar 26% kans hebt op een bevruchting en daaromheen maar 15%. Zo weinig! Het blijft toch allemaal maar erg wonderbaarlijk, hoe zo'n lichaam werkt :)
pi_130840364
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2013 09:50 schreef Dot. het volgende:

[..]

Ik schrok er al van toen ik las dat je op je meest vruchtbare dag je maar 26% kans hebt op een bevruchting en daaromheen maar 15%. Zo weinig! Het blijft toch allemaal maar erg wonderbaarlijk, hoe zo'n lichaam werkt :)
ergens wel goed toch, anders liepen er nu 40 miljard mensen op aard :D
pi_130840481
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2013 08:41 schreef DJMomo het volgende:
oh, even cool nieuws (vind ik dan). Sjaak was proefkonijn voor een studie naar vaccinatieschema pneumokokken. En nu zijn de resultaten bekend.

http://www.rivm.nl/Docume(...)munisation_schedules
Interessant! Hopelijk gaan ze ook daadwerkelijk iets doen met dat advies en kunnen wij er gebruik van maken met onze nieuwe spruiten. Minder prikken is altijd fijn. In welke groep zat Sjaak?
pi_130840618
Sjaak heeft wel 4 prikken gekregen, maar op ander interval dan normaal. Hij kreeg ze met 2,4,6 en 11 maanden "amerikaans schema" (ipv 2,3,4 en 11 maanden). Ben heel benieuwd hoe snel het RIVM dit advies zal overnemen.
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
  donderdag 5 september 2013 @ 10:02:38 #182
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_130840651
quote:
1s.gif Op donderdag 5 september 2013 09:52 schreef Sleehakschoen het volgende:

[..]

idd. Maar het lijkt me wel erg moeilijk om mee te maken.
pi_130840715
quote:
17s.gif Op donderdag 5 september 2013 10:02 schreef -Bubseltje- het volgende:

[..]

idd. Maar het lijkt me wel erg moeilijk om mee te maken.
ohnee, ik doel niet op miskramen! Ik doel op de 25% raakkans op de dag van je ovulatie. Een miskraam gun je niemand :N
pi_130840729
quote:
1s.gif Op donderdag 5 september 2013 09:52 schreef Sleehakschoen het volgende:

[..]

Dat is waar... Kies dan nog maar eens een originele naam uit :P
pi_130840743
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2013 10:06 schreef Dot. het volgende:

[..]

Dat is waar... Kies dan nog maar eens een originele naam uit :P
och, dat houdt de Chinezen ook niet tegen :7
pi_130840752
quote:
17s.gif Op donderdag 5 september 2013 09:49 schreef -Bubseltje- het volgende:

[..]

Geradbraakt. Ik zou liever hebben dat als het de tijd nog niet is, het gewoon stopt.
Maar daar hebben niets over te zeggen natuurlijk ;).

Ik verhuis zo weer naar mijn bank en ga maar weer series kijken.
Aaaw :* Sterkte vandaag. Wel lekker weer om in je blootje te bevallen! ;)
pi_130840768
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2013 09:50 schreef Dot. het volgende:

[..]

Ja! Wat een bofkonten zijn wij! O+
pi_130840820
quote:
1s.gif Op donderdag 5 september 2013 10:07 schreef Sleehakschoen het volgende:

[..]

och, dat houdt de Chinezen ook niet tegen :7
Ja, maar die mogen allemaal nog hun eigen Engelse naam uitzoeken als ze groot zijn :{w Ik ken bijvoorbeeld een Reagan O+
  donderdag 5 september 2013 @ 10:12:58 #189
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_130840851
quote:
1s.gif Op donderdag 5 september 2013 10:06 schreef Sleehakschoen het volgende:

[..]

ohnee, ik doel niet op miskramen! Ik doel op de 25% raakkans op de dag van je ovulatie. Een miskraam gun je niemand :N
Ik zie net dat ik het verkeerde stukje gequote heb sorry :o
pi_130840949
quote:
1s.gif Op donderdag 5 september 2013 09:56 schreef WupWup het volgende:

[..]

Interessant! Hopelijk gaan ze ook daadwerkelijk iets doen met dat advies en kunnen wij er gebruik van maken met onze nieuwe spruiten. Minder prikken is altijd fijn. In welke groep zat Sjaak?
Je kunt daar toch altijd 'gebruik van maken'? Je bent niet verplicht om het vaccinatieprogramma van de staat aan te houden. Wij volgen zelf ook een alternatief schema. Denk dat ik dit advies zelfs al toe ga passen.
pi_130841132
Ik heb ook een langer schema idd gehad bij beide.
En bij de 1 nog weer langer dan bij de ander ivm ziektes etc. :)

Je kan er ook voor keizen om niet bepaalde cocktails te geven maar gewoon losse vaccins etc
pi_130841138
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2013 10:16 schreef L0t.. het volgende:

[..]

Je kunt daar toch altijd 'gebruik van maken'? Je bent niet verplicht om het vaccinatieprogramma van de staat aan te houden. Wij volgen zelf ook een alternatief schema. Denk dat ik dit advies zelfs al toe ga passen.
Ja, uiteraard. Je hoeft uberhaupt niet te vaccineren als je dat niet wilt. (gisteren nog een stel op het 8 uur journaal. Want zij brachten zoveel tijd door met hun kinderen, dan heb je vanzelf wel door als ze ziek zijn. euhm, juist. :? ). Maar volgens mij volgt het merendeel toch het aanbevolen schema van het RIVM//RVP
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_130841243
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2013 10:11 schreef Dot. het volgende:

[..]

Ja, maar die mogen allemaal nog hun eigen Engelse naam uitzoeken als ze groot zijn :{w Ik ken bijvoorbeeld een Reagan O+
Ja en alle meisjes kiezen een pornonaam (ik deed zaken met o.a. een Cherry :D )
pi_130842110
Stokke rijk gemaakt. Alles compleet. Kinderkamer, reisgebeuren, alles. Wel mooi spul.

pi_130842360
quote:
17s.gif Op donderdag 5 september 2013 10:12 schreef -Bubseltje- het volgende:

[..]

Ik zie net dat ik het verkeerde stukje gequote heb sorry :o
Begrijpelijk, je hebt wel wat anders aan je hoofd nu :*

quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2013 10:11 schreef Dot. het volgende:

[..]

Beetle, Mars, Lion, Bean... zomaar een pagina uit mijn corporate adressenboek... _O-
  donderdag 5 september 2013 @ 12:08:03 #196
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_130843935
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2013 11:00 schreef Oksel het volgende:
Stokke rijk gemaakt. Alles compleet. Kinderkamer, reisgebeuren, alles. Wel mooi spul.

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Als jullie er maar blij mee zijn :D.
KuikenGuppy
pi_130843946
Ik vind het prima. De vrouw vind het top. :P
  donderdag 5 september 2013 @ 12:09:59 #198
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_130843974
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2013 12:08 schreef Oksel het volgende:
Ik vind het prima. De vrouw vind het top. :P
Wel handig met verschonen als je een jongen krijgt, kan die zo mooi over je heen plassen ;).
KuikenGuppy
pi_130844293
quote:
1s.gif Op donderdag 5 september 2013 09:33 schreef Spewey het volgende:

[..]

Zwaai!

Ik vond het zo leuk weer die babywasjes O+
Hier hangt en ligt alles inmiddels in de kast, zit even moed te verzamelen om de lakentjes te strijken en dan ben ik helemaal klaar *O*
(Op huishoudelijke crap na maar dat komt van het weekend wel, veel te warm vandaag en morgen)

Geniet lekker van de schoonheidsspecialiste, hoop dat deze betere waxskills heeft :D

Spannend vandaag met de echo's en nekplooimetingen, succes :*
Ah daar ben je. Alles nog rustig? En helemaal klaar *O* dan strijken komt wel.

Hier zit was 2 erin maar even rust werd een beetje beroerd. Vast ook de warmte enzo.

Geen gehars vandaag dus geen brandwonden *O*

En 1 voordeel van het feit dat mijn auto bij de garage staat en ik de cabriolet van mijn moeder tijdelijk leen. Kapje open *O*

Vriend heeft de strijkplank niet beneden gezet dus hier geen strijk vandaag.
pi_130844372
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2013 10:16 schreef L0t.. het volgende:

[..]

Klopt. Ik heb bij m'n dochter uitgesteld gevaccineerd. Maar prikken weglaten of bepaalde vaccinaties weglaten is wel lastiger dan het programma later volgen. De hepB bijv wil ik niet, maar die zit nu wel in de standaard cocktail. Moet dan dus bij de apotheek zonder hepB worden besteld en vervolgens door de huisarts worden toegediend. Het is nogal een omweg.
pi_130844380
quote:
12s.gif Op donderdag 5 september 2013 12:09 schreef Burdie het volgende:

[..]

Wel handig met verschonen als je een jongen krijgt, kan die zo mooi over je heen plassen ;).
Ik vind het verschonen eigenlijk altijd veel makkelijker bij mn nichtje als ze recht voor me ligt.

Zijn er eigenlijk ook richtlijnen voor de kraamzorg hoe hoog een commode mag zijn? Wij zijn allebei best wel lang, dus ik zat aan dit dressoir te denken, maar die is 103 cm hoog: http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/40176318/. Vriend zal hem dan wel aanpassen dat het kussen er veilig op blijft liggen :)
pi_130844428
Ik lees wel mee maar heb niet zoveel puf om te reageren op iedereen. Zit me zelf behoorlijk in de weg. Mn hormonen nemen een loopje met me. Zal wel bij het 3rde trimester horen. Vanmorgen weer een sticker gekregen alleen wel volgende week een groei echo, muk loopt 2 weken voor op de groei denkt de verloskundige te voelen. Suiker en hb waren erg netjes.

Bubsel sterke hopelijk blijven de weeen je niet te lang tergen. :*
pi_130844613
oe bubs sterkte, hopelijk duurt het niet meer te lang op deze manier.

Martine :* , ja derde trimester denk ik..ging hier laatst ook al over dat meer dames (inclusief ikzelf) daar last van leken te hebben)
pi_130844636
Dikke knuf voor Martine.
@dot mijn schoonzus heeft de Hemnes van Ikea als commode geen idee hoe hoog die is.
pi_130844664
Kruipt onder de steen vandaan.. Ik ben mijn NOD voorbij en nog steeds zwanger! Dus hallo!

Ik las over mk. Mijn vk vertelde dat het om 10% herkende mk ging.
  donderdag 5 september 2013 @ 12:37:39 #206
286844 Kimpossible
Van lurker tot poster.
pi_130844676
Drukke middag, van de ene afspraak naar de andere, maar even een update:

Mooie nekplooi(1,7 mm) stuiterbalbaby 1.0. T kind heeft niet stil gelegen! Continu koppeltjeduiken en draaien, haha. Echo duurde daardoor wat lang, heel vervelend ;). We hebben het hartje gehoord en alles zag er heel goed uit! UD blijft onveranderd.

Ik ben verliefd

O+ O+

[ Bericht 1% gewijzigd door Kimpossible op 05-09-2013 17:57:03 (Persoonsgegevens van echo 2 ff afgeknipt) ]
pi_130844717
Leuk KP O+
  donderdag 5 september 2013 @ 12:41:15 #208
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_130844759
Wat een mooie foto's, KP O+.
KuikenGuppy
pi_130844779
Wat een prachtecho KP! Mooi hoe je de ruggegraat ziet lopen O+
Oh, en jij bent "pas" 12 weken, wat gaaf dat het dan al echt zo'n mensje is :o

Ik heb nog een staartalien in mijn buik maar wat ontwikkelt zich dat dan snel :D
pi_130844823
Mooi kp.
pi_130844868
Mooi KP! O+
pi_130845080
Wat een prachtige echo Kim! O+
Fijn dat de uitslag goed is
pi_130845194
Mooie foto's KP! :)

Ondanks dat ik op zolder nog een hoop babykleertjes heb liggen, vandaag toch al wat nieuws gekocht. Bij Julian was ik er heel laat mee, te laat, want toen lag ik al in het ziekenhuis en heeft m'n schoonmoeder nog van alles ingekocht. Dat gebeurd me niet nog een keer!
Julian laten zien, zijn reactie: 'Oh, wat klein' . O+
pi_130845283
Fijn is dat het nz. Ik heb dat nu ook gegaan. Bij ean had ik bijna niks in 50 en al helemaal niet in 44. Ik heb toen lukraak wat gekocht en laten kopen. En dat was het toch niet altijd. Nu dus wel zelf nog van alles gekocht.
pi_130845350
top kim!

en zwaai naar ikina :W
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_130845858
hier vorige week eerste echo, alles goed tot nu toe! wachten is nu op de echo waar we gaan zien of het een meisje of een jongen gaat worden :)
Hooray for boobies!
pi_130846183
Ik zit te dubben of ik het z- huis bel of niet. Voelde mij net ineens heel draaierig worden. Even gewacht BD gemeten onderdruk van 127 10 min gewacht en nu 107. Wacht nog maar even 10 min voor de volgende meting denk ik.
pi_130846276
Ga jij eens bellen

En KP wat een prachtige echo O+
  donderdag 5 september 2013 @ 13:51:17 #219
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_130846532
f_r, ik zou daar ook voor bellen, vind het wel heel hoog ondanks dat het weer zakt....
pi_130846760
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2013 13:37 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik zit te dubben of ik het z- huis bel of niet. Voelde mij net ineens heel draaierig worden. Even gewacht BD gemeten onderdruk van 127 10 min gewacht en nu 107. Wacht nog maar even 10 min voor de volgende meting denk ik.
Ik zou bellen. Dit klinkt als het moment dat je flauwviel tijdens de zwangerschap van ean.
pi_130846792
quote:
Nee, je moet nu bellen!

Sorry dat ik zo heftig reageer, maar dat is echt een hoge onderdruk en dat je je draaierig voelt is geen goed teken. Niet afwachten, als je je zo nog slechter voelt ben je misschien niet eens meer in staat om te bellen.
pi_130846807
quote:
Jij gaat vandaag of morgen nog een keer stuipend de deur uit op deze manier :o
Hops, bellen! En geef heel duidelijk aan dat je onderdruk enorm fluctueert en dat je zelf monitort.
pi_130846855
Het is echt heel vervelend en niet leuk als je weer naar het ziekenhuis moet, maar als jou of de kleine straks echt iets overkomt ben je nog verder van huis....
  donderdag 5 september 2013 @ 14:09:05 #224
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_130846964
Hup, bellen FR! Niks wachten!

KP, wat een mooie echo's! O+

Zo, nog 1 halve dag werken te gaan *O* Net uitgedeeld op m'n werk. Nu middagje thuis :Y)

Oh en ik heb idd het idee dat de hormoonverandering in het 3e trimester het heftigste is. Voel me nu wel weer prima, maar tussen 28-32 weken..pfoeh.
pi_130847096
Ik heb al gebeld.
Ben op vervoer aan het wachten. Durf nu niet zelf te rijden.
  donderdag 5 september 2013 @ 14:14:28 #226
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_130847112
FR :*
KuikenGuppy
pi_130847120
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2013 14:14 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik heb al gebeld.
Ben op vervoer aan het wachten. Durf nu niet zelf te rijden.
Verstandig :* succes!
pi_130847151
Ik ben hier zo klaar mee hè. Het maakt mij ergens ook onzeker. Zul je zien ben ik daar niks aan de hand. Voel mij dan zo'n aansteller.
pi_130847270
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2013 14:15 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik ben hier zo klaar mee hè. Het maakt mij ergens ook onzeker. Zul je zien ben ik daar niks aan de hand. Voel mij dan zo'n aansteller.
Nee, je bent zeker geen aansteller, en dat zullen ze daar toch ook niet zo zien?
Toen ik tijdens mijn vorige zwangerschap een hoge bloeddruk had werd dat erg serieus genomen.

Sterkte meid. ;)
pi_130847349
fr, is ruk, maar ziek kindje of zieke moeder is nog rukker. Goed dat je belt. Dan maar label aansteller. Liever dat dan iets anders.
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
  donderdag 5 september 2013 @ 14:22:21 #231
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_130847360
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2013 14:15 schreef ferrari_rood het volgende:
Herkenbaar, maar neem geen risico :*
pi_130848358
Ach jeetje, f_r! Ik heb dat het inderdaad niets is :*
pi_130848704
Nah 86 en 71 tot nu toe.
pi_130849118
FR wat een gedoe. Gelukkig ziet het er nu wel goed uit, maar wel vervelend dat je er zo mee blijft tobben.

KP wat een mooie plaatjes. O+ Fijn dat de nekplooi goed was.

Bij mij was het een hele saggo vrouw, ik durfde niets te vragen. Ik zag bij een metingen die ze deed volgens mij 2.2 voorbij komen en bij de andere 1.8, maar 100% zeker ben ik niet. Aan de andere kant, als de nekplooi niet goed was had ze dat vast gelijk gemeld. Of nouja dat hoop ik. Ze wenste me aan het eind wel een fijne zwangerschap, dat dan weer wel.

En toen was ook de rekening nog 100 euro hoger omdat het een tweeling is. Oplichters zijn het. ;) Nou moet ik alsnog 100 euro zelf betalen. -O-

Foto's even in spoiler, want mobiel dus kan ze niet verkleinen.
SPOILER
pi_130849169
KP, wat een mooie foto's :)

Fr, jeetje zeg. :* sterkte weer!
pi_130849192
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2013 15:12 schreef _NIKKI_ het volgende:
FR wat een gedoe. Gelukkig ziet het er nu wel goed uit, maar wel vervelend dat je er zo mee blijft tobben.

Bij mij was het een hele saggo vrouw, ik durfde niets te vragen. Ik zag bij een metingen die ze deed volgens mij 2.2 voorbij komen en bij de andere 1.8, maar 100% zeker ben ik niet. Aan de andere kant, als de nekplooi niet goed was had ze dat vast gelijk gemeld. Of nouja dat hoop ik. Ze wenste me aan het eind wel een fijne zwangerschap, dat dan weer wel.

En toen was ook de rekening nog 100 euro hoger omdat het een tweeling is. Oplichters zijn het. ;) Nou moet ik alsnog 100 euro zelf betalen. -O-

SPOILER
Mooie foto's !
pi_130849979
Mooie echo foto's!

Fr goed dat je gebeld hebt en heel verstandig dat je zelf niet achter het stuur kruipt. Sterkte!
pi_130850840
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2013 15:12 schreef _NIKKI_ het volgende:

Mooie foto's, maar wat een vervelende ervaring. En wat stom dat je voor een tweeling extra moet betalen! Alsof je er iets aan kan doen naja in jouw geval zou je dat heel hypothetisch nog kunnen wel kunnen zeggen :+ . Naja, dit zal wel niet de laatste keer zijn dat je tegen zoiets stoms tweelinggerelateerd aanloopt. :{
pi_130850991
Sterkte ermee FR, heel goed dat je gebeld hebt, feit is dat je bloeddruk veel en veel te hoog was zonet, en dat hij nu daalt is mooi, maar maakt het feit dat je bloeddruk erg hoog is geweest niet ongedaan.
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_130851019
Nee Limone, inderdaad. Ik stond echt binnen 15 minuten weer buiten. Ik vind het een duur betaald kwartiertje. Op zich prima dat je extra moet betalen, maar ze hadden het best even van tevoren mogen melden en 100 euro vind ik behoorlijk overdreven eigenlijk, 50 zou ik nog redelijk vinden. En het zal vast niet de laatste keer zijn inderdaad. ;)
  donderdag 5 september 2013 @ 16:10:30 #241
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_130851023
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2013 16:05 schreef Limone het volgende:

[..]

Mooie foto's, maar wat een vervelende ervaring. En wat stom dat je voor een tweeling extra moet betalen! Alsof je er iets aan kan doen naja in jouw geval zou je dat heel hypothetisch nog kunnen wel kunnen zeggen :+ . Naja, dit zal wel niet de laatste keer zijn dat je tegen zoiets stoms tweelinggerelateerd aanloopt. :{
Tweelingen zijn overal duurder, ook voor een pretecho bijvoorbeeld...

Wel mooie plaatjes hoor Nikki O+! En zelfs baby 2 staat er duidelijk op. Heb je nog een nubje voorbij zien komen?
KuikenGuppy
pi_130851631
Mooie foto's KP en Nikki O+ !
Echte baby baby's!

Sterkte FR, en idd goed dat je hebt gebeld! Het is vooral vervelend voor jezelf. Dat heen en weer gedoe heel de tijd! :*
♥ J & S
pi_130851779
BD was dus heel netjes. Wel een spoortje eiwit in de urine. Dat is doorgestuurd naar het lab 60min wachten here we go.

Nikki mooie echo hoor. Vergoed je verzekering de nekplooimeting niet?
  donderdag 5 september 2013 @ 16:37:32 #244
269736 NoBoNo
Dus daarom...
pi_130851940
*O* Voor alle echo's!
*O* Voor alle nieuwe zwanger dozen dan wel trotse mannen.
*O* Oksel mooie meubels, kinderwagen vind ik persoonlijk iets minder.

*O* 19 weken vandaag!
  donderdag 5 september 2013 @ 16:48:49 #245
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_130852277
Nikki, mooie echo's! O+ Vervelend dat het allemaal duurder is (100 euro voor de echo :X)

FR :*
pi_130852923
f_r, ik lees trouw mee hier, ik hoop dat het mee valt! :*
pi_130853133
Ik verwacht zo weer naar huis te mogen. Maar ik betwijfel of ik nog eens bel als ik mij niet lekker voel.
pi_130853193
Waarom zou je niet bellen volgende keer?
pi_130853249
Omdat er niks aan de hand is.
  donderdag 5 september 2013 @ 17:22:04 #250
286844 Kimpossible
Van lurker tot poster.
pi_130853256
Fr.! -O- duim duim duim!

Nobono, mijlpaal! *O*

Oksel, goed geslaagd zag ik!

Nikki, wat een goede plaatjes weer, jammer dat t zon horkerig type was.. :|W ik heb echt een half uur (met m'n benen wijd :+ ) gelegen, omdat onze mini zo stuiterde. Die was niet van plan t nekplooitje te laten meten!

Oh en over nub: onze foto met ruggengraat he, als ik die heul goed bekijk spot ik wel wat. Het lijkt op n meisjesnub, in lijn met ruggetje. Maar anders is dat uitsteeksel z'n piel (8> *) . Of ben ik de enige die hier iets van maken kan? :P
  donderdag 5 september 2013 @ 17:24:27 #251
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_130853334
Ik mag me strakjes om 19 uur ook melden. Even laten kijken of er iets veranderd is. En ik voel vandaag ook minder leven, dat zit me niet lekker zo alles bij elkaar.

Wel dezelfde vk aan de telefoon :') heb ik weer.
pi_130853411
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2013 17:21 schreef ferrari_rood het volgende:
Omdat er niks aan de hand is.
Nu wel ja. Ik hoef vast niet te vertellen dat ik vier keer opgenomen was, en het bij de vijfde keer pas mis ging. Ik wens je absoluut geen herhaling toe van vorige keer, maar neem je klachten serieus. Je weet hoe snel het de verkeerde kant op kan gaan toch?
pi_130853487
FR mijn verzekering vergoed 150 euro. Normaal gesproken is dat voldoende voor de combinatietest, maar nu dus niet, want mijn test kostte nu 250 euro.
Sowieso ben ik niet blij met de verzekering, want ze zijn onze declaratie van 1600 euro kosten uit Brussel voor een deel van de PGD behandeling gewoon even kwijtgeraakt. Nu heb ik wel een duplicaat rekening ontvangen van Brussel, maar ik vind het echt niet netjes dat zij er zo slordig mee omgaan blijkbaar. Wie weet waar die rekening nu uithangt... -O-

Burdie, dat zelfs een pretecho duurder is wist ik echt niet :o ... ik vind die pretecho's altijd veel te lang duren trouwens, van mij mogen ze even lang kijken, maar dan beide kindjes in beeld brengen. Alsof het voor hun wat boeit, qua tijd maakt het dan niets uit. }:| Ach, misschien moet ik me er maar niet over opwinden. #hormonen

Bubsel succes. :*
pi_130853754
Pffff... dan kom ik de serie van superecho's maar doorbreken - het moet toch een keer gebeuren. Echo liet een vruchtje zien van 6+3, met een lichte hartslag, maar volgens berekeningen moet ik toch echt 8 weken zijn nu. Er zijn twee mogelijke scenario's: een hele late innesteling, of een zwangerschap die zichzelf al aan het afbreken is. Ik hou maar rekening met het laatste.

Stom dat ik hier eigenlijk helemaal geen rekening mee hield. Naief ook. En nu een lange onzekere week - mag donderdag terugkomen, als er dan wel een snelle hartslag is dan was het toch scenario 1.

Anyway, ik ga onder mijn steen... weet even niet wat ik nu moet. Hopelijk kom ik over een week terug.

Voor de kloonlurkers: liever geen PB'tjes of whatsappjes.
  donderdag 5 september 2013 @ 17:43:39 #255
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_130853825
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2013 17:40 schreef Sleehakschoen het volgende:
Pffff... dan kom ik de serie van superecho's maar doorbreken - het moet toch een keer gebeuren. Echo liet een vruchtje zien van 6+3, met een lichte hartslag, maar volgens berekeningen moet ik toch echt 8 weken zijn nu. Er zijn twee mogelijke scenario's: een hele late innesteling, of een zwangerschap die zichzelf al aan het afbreken is. Ik hou maar rekening met het laatste.

Stom dat ik hier eigenlijk helemaal geen rekening mee hield. Naief ook. En nu een lange onzekere week - mag donderdag terugkomen, als er dan wel een snelle hartslag is dan was het toch scenario 1.

Anyway, ik ga onder mijn steen... weet even niet wat ik nu moet. Hopelijk kom ik over een week terug.

Fuckzooi veel sterkte :*
  donderdag 5 september 2013 @ 17:46:31 #256
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_130853903
Jeetje SHS, wat onzeker... Wat een rotweek ga je tegemoet... sterkte en ik ga me suf duimen :*
KuikenGuppy
pi_130853914
quote:

Dikke kus, hou je sterk! :*
pi_130853976
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2013 12:27 schreef martine1984 het volgende:
Ik lees wel mee maar heb niet zoveel puf om te reageren op iedereen. Zit me zelf behoorlijk in de weg. Mn hormonen nemen een loopje met me. Zal wel bij het 3rde trimester horen.
Dit! Heel erg. Het is een wonder dat ik mijn werk kan uitvoeren maar dat kost zoveel energie dat ik daarna niets meer kan onthouden en constant met mezelf (en arm vriendje) in de knoop lig.
  donderdag 5 september 2013 @ 17:53:54 #259
286844 Kimpossible
Van lurker tot poster.
pi_130854066
quote:

-O- gatverdarrie wat zuur. Sterkte de komende week en ik hoop dat de volgende echo een beter beeld laat zien. Het kan nog! :*
pi_130854085
quote:

Hopelijk gaat die week onder je steen heel vlug voorbij! :*
pi_130854156
quote:

He verdorie SHS, dat is niet wat je horen wil. -O- Ik help je hopen dat het vruchtje gewoon later is ingenesteld dan je dacht. :*
pi_130854452
ja, ik weet het gewoon even niet zo goed... moet ik nou nog hoop hebben of is dat zinloos? ;(
pi_130854585
Je lichaam en je kindje verdienen je vertrouwen Sleehakschoen. Ook als het per ongeluk toch niet goed gaat/ is gegaan, dan is er wel echt een kindje mét hartje geweest en dan is het helemaal niet erg dat jij daar tot op het laatst vertrouwen in hebt willen hebben! Hetzelfde geldt voor je eigen lichaam, ook als het fout gaat, heeft je lichaam aangevoeld dat er iets per ongeluk niet goed is geweest met dit babytje :* Maar het is echt heel rottig als je in deze situatie zit en ik denk dat ik zelf ook alleen maar heel hard zou kunnen huilen ;(

Ik weet nog bij L0t, dat ze ook werd terug gezet en dat het dan in de praktijk er op neer kwam dat ze dan nog voor de innesteling zo ongeveer al positief getest zou hebben (uit mijn hoofd kwam dat toen neer op 4dpo ongeveer als je terug zou rekenen). Maar het kindje is uitgegroeid tot een heel lief meisje. Ik hoop en duim heel hard dat het 'gewoon' een late innesteling is Sleehakschoen :* En ik hoop ook dat de week voorbij vliegt.
pi_130854601
Wanneer had je een positieve test Sleehakschoen?
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_130854614
Shs wat een rot nieuws. Hoeveel dagen na je vermoedelijke eisprong had je een positieve test?
Ik ga heel hard duimen voor je. Dikke kus voor jullie.
pi_130854630
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2013 18:16 schreef bellelena het volgende:
Je lichaam en je kindje verdienen je vertrouwen Sleehakschoen. Ook als het per ongeluk toch niet goed gaat/ is gegaan, dan is er wel echt een kindje mét hartje geweest en dan is het helemaal niet erg dat jij daar tot op het laatst vertrouwen in hebt willen hebben! Hetzelfde geldt voor je eigen lichaam, ook als het fout gaat, heeft je lichaam aangevoeld dat er iets per ongeluk niet goed is geweest met dit babytje :* Maar het is echt heel rottig als je in deze situatie zit en ik denk dat ik zelf ook alleen maar heel hard zou kunnen huilen ;(

Ik weet nog bij L0t, dat ze ook werd terug gezet en dat het dan in de praktijk er op neer kwam dat ze dan nog voor de innesteling zo ongeveer al positief getest zou hebben. Maar het kindje is uitgegroeid tot een heel lief meisje. Ik hoop en duim heel hard dat het 'gewoon' een late innesteling is Sleehakschoen :* En ik hoop ook dat de week voorbij vliegt.

Dankjewel voor de lieve woorden O+ Nu moet ik nog meer huilen :'(

Poppejans, 5 augustus had ik een positieve test.
Maar ik heb ovutesten gedaan en zou dus 24 juli mijn eisprong ongeveer gehad moeten hebben.
  donderdag 5 september 2013 @ 18:20:55 #267
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_130854678
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2013 18:11 schreef Sleehakschoen het volgende:
ja, ik weet het gewoon even niet zo goed... moet ik nou nog hoop hebben of is dat zinloos? ;(
Het kan echt twee kanten op... ik hoop voor jou de goede kant :*.
Had je toevallig een late positieve test?
KuikenGuppy
  donderdag 5 september 2013 @ 18:22:41 #268
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_130854715
quote:

Ik weet nog bij L0t, dat ze ook werd terug gezet en dat het dan in de praktijk er op neer kwam dat ze dan nog voor de innesteling zo ongeveer al positief getest zou hebben (uit mijn hoofd kwam dat toen neer op 4dpo ongeveer als je terug zou rekenen). Maar het kindje is uitgegroeid tot een heel lief meisje. Ik hoop en duim heel hard dat het 'gewoon' een late innesteling is Sleehakschoen :* En ik hoop ook dat de week voorbij vliegt.

Wat mooi gezegd, belle :*.
KuikenGuppy
pi_130854840
SHS en man :* Hopelijk toch beter nieuws volgende week.
pi_130854859
Kusje voor shs. :*
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
  donderdag 5 september 2013 @ 18:28:48 #271
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
pi_130854882
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2013 16:37 schreef NoBoNo het volgende:
*O* Voor alle echo's!
*O* Voor alle nieuwe zwanger dozen dan wel trotse mannen.
Wat hij zegt!

--

En verder.. SHS wat ruk.. probeer vertrouwen te houden.. bij mijn eerste echo was de hartslag ook minder snel dan verwacht en ook de groei was nog niet zo ver dat het bij mijn eigen berekende termijn in de buurt zat. Mijn VK zei toen dat de hartslag waarschijnlijk nog aan het opstarten was. Het heeft mij ook heel onzeker gemaakt (ik had al eerder een miskraam gehad en ik had nu echt heel goed m'n cyclus bijgehouden, dus de termijn van de VK klopte daar helemaal niet mee en was onmogelijk. Dan zou ik positief getest hebben op de dag dat ik bevrucht werd). Ik heb toen na 2 weken gebeld voor een extra echo omdat ik mezelf helemaal gek liep te maken.

quote:

En dat wat zij zegt dus ook hier :). Behalve dat mini er nog niet is.

Ik hoop dat het bij jou straks ook gewoon allemaal goed is :*.

[ Bericht 15% gewijzigd door ProjSkippy op 05-09-2013 18:34:05 ]
pi_130855002
Shs, sterkte. :*

De echo bij mijn 2e zwangerschap was rond die periode ook niet helemaal duidelijk. Dat kindje is nu een 4 jaar oude eigenwijze dame O+
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_130855220
quote:

Precies wat Belle zegt.. En het kan ook de andere kant op gaa dat je onmogelijk veel voor loopt.
ik ben zo erg verder in alle meetingen dat ik al zwanger was ruim voor de eisprong. :?
Ik heb een snelle innesteling en een hele harde groeier.
Vertrouw in je lichaam en heel erg veel sterkte :*
pi_130855269
Tnx allemaal, dat geeft toch weer wat moed O+
Maar die verloskundige klonk zelf ook zo... vlak. Maar ze zei ook wel dat ze gewoon geen zekerheid kon geven. Blegh.
pi_130855894
Jezus SHS -O- Wat kut. Veel sterkte de komende week en ik duim!

ik voel me heel erg schuldig over de conversatie van vanochtend.
pi_130855960
niet doen hoor Limone! Ik ben even wat aan het rondlezen en dit komt best vaak voor zoals ik het nu zie. Ik heb besloten nog niet op te geven! We gaan gewoon voor een superknipper en een gegroeid embryootje donderdag!
pi_130856061
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2013 19:04 schreef Sleehakschoen het volgende:
niet doen hoor Limone! Ik ben even wat aan het rondlezen en dit komt best vaak voor zoals ik het nu zie. Ik heb besloten nog niet op te geven! We gaan gewoon voor een superknipper en een gegroeid embryootje donderdag!
OK! Heel goed! :)

Groei, framboos, groei!

[ Bericht 1% gewijzigd door Limone op 05-09-2013 19:07:08 (die cheerleader was een beetje over de top :')) ]
  donderdag 5 september 2013 @ 19:08:21 #278
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_130856138
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2013 19:04 schreef Sleehakschoen het volgende:
Grow baby, grow! *O*
Verder, dikke knuf voor jou :* Dat de week maar snel voorbij mag vliegen.
pi_130856139
ja, doperwt dus eigenlijk weer :D
pi_130856158
Gets SHS, we gaan uit van het positieve! Volgende week een mooie sterke knipper! :*
  donderdag 5 september 2013 @ 19:13:24 #281
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_130856298
SHS :*

Ik had met mijn eerste echo ook een knippertje, maar laten we niet vergeten dat 8 weken echt mini is!

Ons kindje is toen gemeten op 1.75 cm..

Groei maar goed framboosje!
Wir müssen leben, bis wir sterben!
pi_130856326
quote:

O+ lief. En idd SHS, hier dus ook hetzelfde geval.. Hoop dat het bij jou net zo verloopt als bij mij, ik duim er in ieder geval voor!!
  donderdag 5 september 2013 @ 19:59:49 #283
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_130858031
SHS :*
Het is niet raar om hoop te hebben net zoals het niet raar is om nu even nergens op te hopen. Je bevindt je nu een beetje in niemandsland. Ik hoop voor je dat er volgende week een mooie knipper te zien is :*
I`m not weird. I`m limited edition.
pi_130858164
He gets, SHS. Kies de manier die jou past en succes de komende week. Duimduimduim!
pi_130858167
SHS, dikke :* voor jou, we gaan de hele week voor je duimen!
It will set you free
pi_130858759
Jullie zijn allemaal ontzettend lief!
pi_130860662
SHS, veel sterkte met wachten, ik hoop op het mooiste scenario :*
  donderdag 5 september 2013 @ 21:18:21 #288
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_130861756
Ik blijf voor je duimen voor een goed gegroeid erwtje :*
pi_130862562
He bah, SHS, dat is niet wat je wil horen. Laten we hopen dat het toch nog de goede kant op gaat.
Sterkte!
Yesterday is history, tomorrow is a mystery.
pi_130872590
Shs :*

Bubsel hoe is het nu?

Fr als je weer niet lekker bent moet je gewoon weer bellen! kijk naar het verhaal van LE. Hier was het ook pas na een paar keer echt. Maar het voelde niet anders dan de eerste keren. Niemand heeft er wat aan als je in een stuip raakt, en jijzelf en de baby nog het minst. :*
pi_130872672
SHS sterkte en uitgaan van het goede, ook al is het moeilijk :*

Bubs, ik ben ook benieuwd naar jou!

FR ik heb niks toe te voegen, pas goed op jezelf!

Dan iedereen voor de felicitaties *O* laatste werkdag gehad, zo voelt het nog niet. Gek idee hoor! GotC, ik hen niet meer getrakteerd. Ik ben wel van de week wezen lunchen met paar directe collega's. En wat trakteer jij?
pi_130872676
Oh, ik heb nu echt dikke vochtpootjes die na een nachtje helaas niet meer bijtrekken :X nog meer dames last van? Heel vervelend }:|
  vrijdag 6 september 2013 @ 06:56:31 #293
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_130872680
Nog hetzelfde. Er is activiteit die sterker word maar niet sterk genoeg en het doet niks. Ze mag ook nog wel even blijven zitten. Alleen het is gewoon erg vervelend. Mijn baarmoeder is schijnbaar erg gevoelig ofzo.

Straks weer aan de ctg en een echo om de stand van het vruchtwater te kijken.
Heb nu wel beter geslapen en dat scheelt wel wat gelukkig.
pi_130872745
Fijn dat je hebt kunnen slapen bubsel dat scheelt al de helft. Hebben ze nog ontsluiting gemeten?

Jipster vocht is heel vervelend. Gelukkig in deze zwangerschap nog niet veel last. vriendin van mij kreeg daar voor voetrefelex therapie en dat hielp haar om het dragelijk te houden. Of je kan proberen reiskouzen te halen bij de thuiszorg winkel. Dit houdt het ook binnen de perken. Maar helaas zijn wij zwangere vrouwen hier ook mee gezegend en hoort het erbij. Tja we moeten wat over hebben om kinderen te krijgen :)
pi_130872775
Bubs, eigenlijk voorweeen oid dus? Hmm maar even blijven zitten nog wel beter ja!
  vrijdag 6 september 2013 @ 07:34:18 #296
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_130872836
Is je bloeddruk nog wel ok Jip, gezien het vocht niet wegtrekt? En je hebt gewoon verlof! Yay! *O*

Ik heb gisteren 2 vlaaien en een stuk of 5 pakken roze koeken/stroopwafels/gevulde koeken neergezet. Eerst met de mensen die voor mij het belangrijkst zijn vlaai/koek gegeten en wat overbleef laten liggen voor de rest vd etage. Op die manier toch aan 60 man kunnen uitdelen :+
  vrijdag 6 september 2013 @ 07:36:38 #297
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_130872849
Ontsluting is gemeten maar niks veranderd. Voorwerk idd maar normaal duurt dat niet 24 uur per dag.

Babydump is weer geweest en raad eens :+. Weer deuken en krassen :')
pi_130872858
Ohh 60 man :o ik heb er maar de helft en daarvan waren er veel afwezig.

Ik ben benieuwd naar bloeddruk, vorige week was ie juist heel laag 100/50, maar door insuline kan ie wel oplopen idd. Moet as di weer naar zkh.

Jouw laatste ochtendje *O* verlof verlof verlof
pi_130872862
;( bubs... Wat, in je meubels??
pi_130872873
Even een :* voor Shs, ik duim ook voor een late innesteling.

Wat flauw van je lichaam Bubsel, had gehoopt dat het je wel wat ontsluiting had opgeleverd.

Aww Jipster, vocht vasthouden zuigt, vorige zwangerschappen had ik benen met tenen maar deze keer heb ik nog steeds enkels, alleen toen we terug uit Spanje reden was ik ze even kwijt.

Even snel douchen en kleuter naar school brengen en dan weer een rondje diabetesvpk, ctg, groeiecho en inwendig onderzoek bij de gyn. Ik heb echt bagger geslapen, ben zenuwachtig.
Ben er ineens van overtuigd dat ik vandaag nog geen datum krijg, dat babysaurus het zo naar z'n zin heeft dat gyn het datum prikken nog een week uitstelt en dat het dan alsnog een geplande ks wordt.
  vrijdag 6 september 2013 @ 07:43:42 #301
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_130872910
Dat méén je niet Bubs..weer krassen en ellende?! :( Word er plaatsvervangend boos van!

Mja, 60 man :+ En dat is buiten m'n eigen team. Had, als ik meer etages erbij had gepakt, denk met gemak aan 150 man kunnen uitdelen :@ Teveel vriendjes binnen het bedrijf :+

Ja, verlofverlofverlof *O* Leuk dat we bijna tegelijkertijd met verlof gaan O+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')