Tot nu toe wel ja, dank jequote:Op woensdag 4 september 2013 08:55 schreef GotC het volgende:
Dot, heb je vandaag een betere dag?
Skips, 26 weken/half jaar/minder dan 100 dagen!![]()
Spewey, veel plezier met de laatste dingen shoppen met je dochter![]()
Bubs, rugweeënSterkte meis. Helpt een hete douche misschien wat?
quote:Op woensdag 4 september 2013 08:28 schreef ProjSkippy het volgende:
En ik ben best wel roze wolk zwanger
Is het te merken, ja?quote:Op woensdag 4 september 2013 09:17 schreef NoBoNo het volgende:
[..]Joh, echt waar? Goed dat je het zegt!
![]()
Fijn dat het nu toch kan!quote:Op woensdag 4 september 2013 10:05 schreef Musique het volgende:
Skippy een half jaar zwanger alweer![]()
![]()
Babbel een goede 9w1d echo![]()
![]()
Alixia 16 weken alweer! Ook van mij nog een verlaat welkom![]()
Spewey ik las in het vorige deel dat je jochie zin heeft om buiten om zich heen te kijken! Hopelijk blijft ie nog heel eventjes zitten!
FR ook al zo spannend! Prends soin de toi zeggen ze hier zo mooi in Frankrijk, zorg goed voor jezelf!
En Bubseltje met (rug)weeën, sterkte! Je meisje zal zich dan wel snel aandienen![]()
Hier is de vermoeidheid toegeslagen. Ik ben kapot en dan in het kwadraat. Hele dag zin om te slapen, zo zonde van het mooie weer, 31 graden hier. De komende 5 dagen vrij geregeld van mijn werk, ik kan het niet eens meer opbrengen om vriendelijk en een luisterend oor te zijn voor de toeristen, die me allemaal dezelfde vragen stellen. Het enige wat ik denk is slapen, slapen, slapen![]()
Dat doe ik dan ook veel, gemiddeld 12 uur per nacht, mijn vent heeft ook niet veel aan me
![]()
Verder ben ik een kilo afgevallen en zit ik op exact hetzelfde gewicht als voor ik zwanger werd (nou was dat al aan de hoge kant hoor, dus dat vind ik dan nog niet eens zo dramatisch). En kan van veel slaap je buik een cm of wat krimpen?
Mijnheeft een echo voor me geregeld
![]()
Een collega van hem heeft een gynaecoloog onder behandeling, en toen hij even alleen in de behandelkamer zat, heeft mijn vriend gevraagd of hij een echo zou willen maken, omdat ik pas 26 september in Dijon terecht kan en we toch enigszins ongerust zijn. Dat was geen enkel probleem en ik kan overmorgen al terecht. Zie je wel, als je die horkerige assistentes hier weet te omzeilen dan is er blijkbaar geen probleem. Vrijdag ben ik 9w1d en ik hoop dat alles dan nog goed zit. Vind het nog steeds doodeng maar probeer het los te laten.
Dank je wel!quote:Op woensdag 4 september 2013 10:05 schreef Musique het volgende:
Alixia 16 weken alweer! Ook van mij nog een verlaat welkom![]()
Vervelend is dat he.quote:Hier is de vermoeidheid toegeslagen. Ik ben kapot en dan in het kwadraat. Hele dag zin om te slapen, zo zonde van het mooie weer, 31 graden hier. De komende 5 dagen vrij geregeld van mijn werk, ik kan het niet eens meer opbrengen om vriendelijk en een luisterend oor te zijn voor de toeristen, die me allemaal dezelfde vragen stellen. Het enige wat ik denk is slapen, slapen, slapen![]()
Dat doe ik dan ook veel, gemiddeld 12 uur per nacht, mijn vent heeft ook niet veel aan me
![]()
Geen idee, maar ik geloof dat dat ook wel met de positie en vorm van je darmen te maken kan hebben.quote:Verder ben ik een kilo afgevallen en zit ik op exact hetzelfde gewicht als voor ik zwanger werd (nou was dat al aan de hoge kant hoor, dus dat vind ik dan nog niet eens zo dramatisch). En kan van veel slaap je buik een cm of wat krimpen?
Thanks voor de tip! (en FR ook in het vorige deel zie ik net)! Zal je dat stuk misschien voor me kunnen inscannen (of iemand anders)? Via de website kan ik wel lezen hoe ze het daarna vergaan is, maar niet hoe de zwangerschap is verlopen. Het lijkt me een heel interessant artikel.quote:Op woensdag 4 september 2013 10:18 schreef laiveneertiekje het volgende:
[..]
Fijn dat het nu toch kan!
Ik moest nog aan je denken, in de nieuwe Wij jonge ouders stond een artikel over een zwangerschap van een mono tweeling(dus zonder tussenschot)
succes met dat laatstequote:Op woensdag 4 september 2013 11:36 schreef Spewey het volgende:
Wat een lieverd Musique, hoop dat je twee prachtige stuiterballetjes ziet
Ctg was weer helemaal goed maar dat wist ik eigenlijk wel, babysaurus is nog net zo wild als de afgelopen maanden, stoort zich niet aan het feit dat er eigenlijk geen ruimte meer is, auw
Lekker met m'n kleine pop geshopt en nu ben ik wel gaar, als ik kleuter zo uit school heb gehaald ga ik 'm na de lunch proberen wijs te maken dat hij heel moe is en best een klein slaapje kan gebruiken
Maar als je je verlof dus niet haalt, zit je dus zonder intakequote:Op woensdag 4 september 2013 14:09 schreef DJMomo het volgende:
Ah hier zes tot vier weken van te voren. Kan me herinneren dat t een van de eerste dingen in mijn verlof was.
als je dusdanig vroeg bevalt, kom je toch meestal ook niet aan kraamzorg?quote:Op woensdag 4 september 2013 14:10 schreef Burdie het volgende:
[..]
Maar als je je verlof dus niet haalt, zit je dus zonder intake
jezelf wel bij een natuurlijke bevalling moet je gewoon na 4 of 5 dagen naar huis. Dan heb je nog recht op enkele dagen kraamzorg.quote:Op woensdag 4 september 2013 14:14 schreef Sleehakschoen het volgende:
[..]
als je dusdanig vroeg bevalt, kom je toch meestal ook niet aan kraamzorg?
hm naja ik heb maar eens gemailed voor de zekerheidquote:Op woensdag 4 september 2013 13:21 schreef Limone het volgende:
Volgens mij tussen week 28 en week 33? Geen idee hoor, ik was natuurlijk al lang weer vergeten dat ik me ingeschreven had.
ik stap sowieso over omdat gezinspolissen toch wel dingen vergoeden voor je kind ook die niet altijd in de basisverzekering zitten. Die zul je niet vanaf dag 1 nodig hebben, maar tochquote:Op woensdag 4 september 2013 14:47 schreef Dot. het volgende:
Ik zit bij Ik!, die vergoeden je kraamzorg en je mag een cursus, maar verder niets. Wat voor zaken krijg je nog meer vergoed bij een gezinspolis? Deze is namelijk zo goedkoop dat ik niet weet of het waard is om over te stappen.
Net ingeschreven bij m'n nieuwe huisarts en meteen even bloeddruk laten meten en die was perfect
ik zit bij FBTO, en heb de module gezinsplanning. Is aanvullende verzekering. Kun je per maand aan of uit zetten, en let wel: je kunt je aanvullende verzekering bij een andere afsluiten dan je basisverzekering!quote:Op woensdag 4 september 2013 14:41 schreef Sleehakschoen het volgende:
kan je trouwens gewoon overstappen naar een gezinspolis als je al zwanger bent? Of verzoeken ze dan vriendelijk om het maar door je kanaal te persen?
Ik was er vorig jaar te lui voor (lees: ik ging er van uit dat we minstens een jaar bezig zouden gaan zijn met zwanger worden)
- kraamzorgquote:Op woensdag 4 september 2013 14:47 schreef Dot. het volgende:
Ik zit bij Ik!, die vergoeden je kraamzorg en je mag een cursus, maar verder niets. Wat voor zaken krijg je nog meer vergoed bij een gezinspolis? Deze is namelijk zo goedkoop dat ik niet weet of het waard is om over te stappen.
Net ingeschreven bij m'n nieuwe huisarts en meteen even bloeddruk laten meten en die was perfect
Ah, thanks! Volgens mij is bij mij de ziekenhuisbevalling ook gedekt en de rest (behalve kraamzorg en de cursus, die dus al betaald worden) is goedkoper om zelf te betalen dan om me ervoor te verzekeren voor 35 euro per maand extraquote:Op woensdag 4 september 2013 15:06 schreef DJMomo het volgende:
[..]
- kraamzorg
- ziekenhuisbevalling zonder medische indicatie
- pretecho cq echo op eigen verzoek
- cursus tav zwangerschap
- lactatiekundig advies
- kraampakket
to name a few.
Wij mogen morgen pas loerenquote:Op woensdag 4 september 2013 15:03 schreef GotC het volgende:
Zeg, hoe ging het bij de echo's van KP en Nikki? *nieuwsgierig *
Maakt niet uit hoor, zwanger zeker?quote:Op woensdag 4 september 2013 15:16 schreef GotC het volgende:
Ah excuus! Ik had vandaag in m'n hoofd![]()
Vervelend van het knockout gaan! Gelukkig was je vriend bij je
Nou als je het mij vraagt kunnen er ook 2 streepjes bij jongetje op het lijstje.quote:Op woensdag 4 september 2013 15:21 schreef Kimpossible het volgende:
[..]
Maakt niet uit hoor, zwanger zeker?![]()
![]()
Ja, ik vond t wel even stom. Dat je totaal geen controle hebt over wat je lijf doet en dat je ook niet weet wanneer het stopt. Daar kan ik niet zo goed tegen. Dat wordt nog wat met de bevalling. Weet ook niet waardoor het kwam, ik had het niet eens warm of zo. M'n moeder vertelde dat ze dat ook had toen ze zwanger was van mij, dus die heeft weer een streepje gezet op haar meisjes vs. Jongetjes lijstje haha.
En, waar slaat de balans naar door intussen?quote:Op woensdag 4 september 2013 15:21 schreef Kimpossible het volgende:
[..]
Maakt niet uit hoor, zwanger zeker?![]()
![]()
Ja, ik vond t wel even stom. Dat je totaal geen controle hebt over wat je lijf doet en dat je ook niet weet wanneer het stopt. Daar kan ik niet zo goed tegen. Dat wordt nog wat met de bevalling. Weet ook niet waardoor het kwam, ik had het niet eens warm of zo. M'n moeder vertelde dat ze dat ook had toen ze zwanger was van mij, dus die heeft weer een streepje gezet op haar meisjes vs. Jongetjes lijstje haha.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tuurlijk, maar het is wel prettig dat degene die mijn wensen moet doorgeven van dit type is. Vind ik dan.quote:Op woensdag 4 september 2013 13:48 schreef Burdie het volgende:
Maar dit was toch niet per defintitie dé vrouw die bij jullie als kraamverzorgster over de vloer gaat komen, Limone? Het lijkt me dat je dan degene toegewezen krijgt die net plek heeft.
quote:Op woensdag 4 september 2013 15:42 schreef Burdie het volgende:
[..]
En, waar slaat de balans naar door intussen?
Onze tussenstand is als volgt:
Meisje: hoge hartslag van het kindje, en ik zit onder de pukkels en puisten
Jongen: innesteltheorie, en ik denk bij elke echo dat ik naar een jochie zit te kijkenIedereen om me heen roept meisje, maar ik durf er zelf niets van te vinden. Bang dat ik het mis heb of zo. Ik denk wel dat het idee van een jongetje stiekem meer zou moeten wennen als een meisje. Hier ook veel pukkels (meisje!), maar de theorieën over wanneer seks/wel of geen orgasme zeggen jongetje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh en ik heb me zojuist opgegeven voor kraamzorg. Dat lucht op! Moeilijk kiezen, vond ik het. Uiteindelijk gevallen voor de wat kleinere organisatie met persoonlijke benadering, dat voelde goed.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Één keer in de zoveel tijd komen dromen uit!
quote:Op woensdag 4 september 2013 15:42 schreef Burdie het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
quote:Op woensdag 4 september 2013 16:09 schreef DJMomo het volgende:
Dat kan ik me heel goed voorstellen, zou ik denk ik ook wel hebben. Hoe leuk het me ook lijkt, twee ravottende jochies.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Venus in pocketformaat
© loveli
quote:Op woensdag 4 september 2013 16:09 schreef DJMomo het volgende:
Echt de liefde die je hebt om te geven zal ook gewoon verdubbelen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En wij zaten ook helemaal verkeerd m.b.t het geslacht en ik heb daar echt aan moeten wennen![]()
eigenwijs stel donders!quote:Op woensdag 4 september 2013 16:41 schreef Pvoesss het volgende:
Mijn moeder en jouw moeder kunnen een clubje oprichten samen![]()
Mijn moeder wil de uitslag ook niet geloven..
Oef, das niet leuk. Alsof beestje a leuker is als beestje b, waarop dan ook gebaseerd.quote:Op woensdag 4 september 2013 17:06 schreef Pvoesss het volgende:
Ik vind het eigenlijk wel heel erg flauw van haar.
Beide geslachten zijn er al er is dus altijd een dubbele en ze versterkt eigenlijk ook wel mijn gevoel dat ze 1 meer kan waarderen dan de ander en dat het geslacht dat vooral bepalen zal.
Dat is inderdaad niet leuk.quote:Op woensdag 4 september 2013 17:06 schreef Pvoesss het volgende:
Ik vind het eigenlijk wel heel erg flauw van haar.
Beide geslachten zijn er al er is dus altijd een dubbele en ze versterkt eigenlijk ook wel mijn gevoel dat ze 1 meer kan waarderen dan de ander en dat het geslacht dat vooral bepalen zal.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ha,ha welke dan.quote:Op woensdag 4 september 2013 20:35 schreef Purple010 het volgende:
Lastig die verwachtingen en ideeën die soms / meestal bijgesteld moeten worden. Zoals ik hier lees worstelen we er flink mee. Ik probeer open te staan voor alles, maar merk dat het er soms toch een beetje insluipt.
Dan ben ik super teleurgesteld in mn man die niet pro-actief meedenkt met de naam en alleen met idiote namen uit comics komt.
Haha ik vind dat ook met 3d maar wij kregen bij de guo omdat het zo mooi ervoor lag een 3D foto en die vond ik toch wel mooiquote:Op woensdag 4 september 2013 20:35 schreef Purple010 het volgende:
Wij gaan geen 3D echo doen, want vind de babies (ja zelfs de reclame babies) daarop gewoon een beetje eng. Man heeft er ook niet echt behoefte aan.
quote:Op woensdag 4 september 2013 20:40 schreef Butterflower het volgende:
Er zit echt wat![]()
Met een kloppend hartje![]()
Ik ben zo blij
HoeraSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wij hebben het ook gehad maandag, maar het geeft toch best een mooi en duidelijk beeldquote:Op woensdag 4 september 2013 20:46 schreef Pvoesss het volgende:
Haha ik vind dat ook met 3d maar wij kregen bij de guo omdat het zo mooi ervoor lag een 3D foto en die vond ik toch wel mooi![]()
maar er voor betalen zou ik niet
quote:Op woensdag 4 september 2013 20:54 schreef Purple010 het volgende:
@nummerzoveel, ojee nu moet ik ze nog gaan reproduceren uhm, Thor, Icarus, Magneto, Megatron, Epic, Loki, Rogue en dan nog wat Marvel namen, ik weet ze echt niet allemaal meer hoor.
echt actie dusquote:Op woensdag 4 september 2013 20:52 schreef -Bubseltje- het volgende:
Bf![]()
Fr hier is het nog hetzelfde. Ze worden sterker maar het is nog wel te doen gelukkig. Het lijkt er op dat ik de slijmprop aan het verliezen ben.
Hoe is jou bd vandaag?
quote:Op woensdag 4 september 2013 20:54 schreef Purple010 het volgende:
@nummerzoveel, ojee nu moet ik ze nog gaan reproduceren uhm, Thor, Icarus, Magneto, Megatron, Epic, Loki, Rogue en dan nog wat Marvel namen, ik weet ze echt niet allemaal meer hoor.
Daarbij kun je er toch weinig meer aan veranderenquote:Op woensdag 4 september 2013 20:59 schreef RunForrestRun het volgende:
Skippy, enge buren heb je.. Maar goed, het is misschien beter dat ze het aan jullie vraagt zodat jullie kunnen ontkennen, dan dat zij het weer gaat verspreiden door de buurt en jullie straks gezien worden als 'die mafkezen die stiekem foto's maken'.
Leuk, nummer_zoveel!
FR, mooie commode! Ik houd wel van die stijl.
En een mooie echo BF! Met hoeveel weken is deze gemaakt?
Hier zijn de aanstaande oma's en tantes ook al druk aan het discussiëren wat het zal (of in hun ogen 'moet') worden. Vooral schoonmoeder is daar heel duidelijk in, zij wil een kleinzoon want dat zal de eerste zijn. En ze is ook echt zo iemand die heel duidelijk en openlijk teleurgesteld is als het niet gaat zoals zij wil. (Toen haar derde zoon geboren werd, was ze zo boos dat het geen meisje was, dat ze hem de eerste negen maanden naar haar moeder heeft gebracht. En dat vertelt ze ook rustig aan iedereen die het niet wil horen, inclusief aan hemzelf.)
Maar ja, als ik rekening moest houden met iedereen die 'iets vindt', dan was ik 1) Nu nog vrijgezel óf samen met iemand die ook heeft gestudeerd; 2) Nog lange niet zwanger geweest; 3) Nooit verhuisd naar dit huis, etc., etc.
Ik zou daar heel slecht tegen kunnen... mijn man mag kan ook volop geinen, maar hij weet ook wel wanneer er een serieuze reactie van hem verwacht wordt.quote:Op woensdag 4 september 2013 21:05 schreef Purple010 het volgende:
Ja lach maar jullie en zn vrienden doen net zo hard mee, komen met allemaal goede ideeen
Ik las vandaag ergens dat je de keuze die je voor je eerste kind maakt bij kinderen van dezelfde vader moet voortzetten.quote:Op woensdag 4 september 2013 21:09 schreef Sleehakschoen het volgende:
Mijn gevoel zegt meisje, maar dat is nergens op gefundeerd natuurlijk. Qua achternamen maakt het geen biet uit, zowel de mijne als die van mijn man komen nogal veel voorDaarbij is het tegenwoordig steeds geaccepteerder en gebruikelijker dat kinderen de naam van hun moeder mee krijgen, dus zelfs als ik tien dochters bak kan de familienaam nog prima worden doorgegeven
Dat is zo. Ik trek me er ook weinig van aan en roep altijd blij "Zolang het maar gezond is!"quote:Op woensdag 4 september 2013 21:05 schreef Sleehakschoen het volgende:
[..]
Daarbij kun je er toch weinig meer aan veranderenZe lullen maar
Mijn vriend komt steeds met namen uit spelletjes of obscure films. Bijvoorbeeld Ryu uit Street Fighter, Bors uit één of andere ridderfilm.. Ik zeg dan altijd: "Zou hij met zo'n naam directeur kunnen worden? Nee? Dan gaat 't niet door."quote:Op woensdag 4 september 2013 21:05 schreef Purple010 het volgende:
Ja lach maar jullie en zn vrienden doen net zo hard mee, komen met allemaal goede ideeen
Ja, mijn kinderen krijgen de achternaam van hun vader. Maar ik bedoel dat onze kinderen gewoon die achternaam kunnen voortzetten. Meisje of jongen ongeacht.quote:Op woensdag 4 september 2013 21:11 schreef Purple010 het volgende:
[..]
Ik las vandaag ergens dat je de keuze die je voor je eerste kind maakt bij kinderen van dezelfde vader moet voortzetten.
Oja Ryu die heb ik ook al voorbij horen komen! Erg he!quote:Op woensdag 4 september 2013 21:12 schreef RunForrestRun het volgende:
[..]
Dat is zo. Ik trek me er ook weinig van aan en roep altijd blij "Zolang het maar gezond is!"
[..]
Mijn vriend komt steeds met namen uit spelletjes of obscure films. Bijvoorbeeld Ryu uit Street Fighter, Bors uit één of andere ridderfilm.. Ik zeg dan altijd: "Zou hij met zo'n naam directeur kunnen worden? Nee? Dan gaat 't niet door."
Ja dat gaat hem ook worden en dan komt het heus wel goed. Is ook zo als we een vakantiebestemming moeten kiezen. Maar geeft wel frustraties,quote:Op woensdag 4 september 2013 21:11 schreef Sleehakschoen het volgende:
Purple, misschien moet je hem gewoon een paar opties voorleggen waar ie uit moet kiezen. Dan heb je iig een naam die jij ook mooi vindt, want zo te horen kan ie zelf echt niks bedenken en wil ie liever dat jij de knoop doorhakt. Of vetoot hij dan ook?
Ik heb de illusie dat mijn kinderen net zo traditioneel worden als hun oudersquote:Op woensdag 4 september 2013 21:12 schreef Sleehakschoen het volgende:
[..]
Ja, mijn kinderen krijgen de achternaam van hun vader. Maar ik bedoel dat onze kinderen gewoon die achternaam kunnen voortzetten. Meisje of jongen ongeacht.
Heerlijk als je onbezorgd all-inclusive wilt zittenquote:Op woensdag 4 september 2013 21:14 schreef Sleehakschoen het volgende:
Riu, dat zijn die foute witte hotels op Gran Canaria
Nee dus ik ken een gezin die hebben dat om en om gedaan.quote:Op woensdag 4 september 2013 21:11 schreef Purple010 het volgende:
[..]
Ik las vandaag ergens dat je de keuze die je voor je eerste kind maakt bij kinderen van dezelfde vader moet voortzetten.
In 2040 zijn tradities uitgestorvenquote:Op woensdag 4 september 2013 21:16 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ik heb de illusie dat mijn kinderen net zo traditioneel worden als hun ouders.
Dan nog zou ik m'n zoon er niet naar noemenquote:Op woensdag 4 september 2013 21:17 schreef Burdie het volgende:
[..]
Heerlijk als je onbezorgd all-inclusive wilt zitten![]()
.
quote:Op woensdag 4 september 2013 21:22 schreef GotC het volgende:
Ik wist echt heel erg zeker dat Bob een meisje was, maar de seconde dat ik zag dat het een jongen was (overduidelijk, hij wees ernaar... Mannen), was het ook helemaal goed
Whehehe herkenbaar, eerste wat in beeld kwam was meneer die een handstand deed met z'n benen in spreid stand, echt full frontalquote:Op woensdag 4 september 2013 21:22 schreef GotC het volgende:
Ik wist echt heel erg zeker dat Bob een meisje was, maar de seconde dat ik zag dat het een jongen was (overduidelijk, hij wees ernaar... Mannen), was het ook helemaal goed
![]()
En hij krijgt Yur z'n achternaam![]()
Kan mezelf trouwens echt niet voor me zien als moeder..dus ben benieuwd
Mag ik een tip geven... Met die termijn is het best nog alien-ish. Vanaf een week of 31-32 komen er wat meer vetjes op de baby zijn gezichtje en zijn het pas echt mooie plaatjes. Er is dan wel een grotere kans dat er iets voor het gezichtje ligt, maar de 33 weken echo heeft bij ons in tegenstelling tot de 27 weken echo veel mooie foto's opgeleverd.quote:Op woensdag 4 september 2013 20:50 schreef Burdie het volgende:
[..]
Wij hebben het ook gehad maandag, maar het geeft toch best een mooi en duidelijk beeld. Met 25/27 weken gaan we uitgebreid 3D gluren, ze kunnen dan het gezichtje toch heel mooi in beeld brengen.
Wat een belachelijke constructie zeg! Elke ouder elk hun eigen kinderen? Wat stom zeg. Het is toch juist ook belangrijk dat die kinderenczich onderling verbonden voelen? Lijkt me ook lastig bij Schiphol..quote:Op woensdag 4 september 2013 21:18 schreef Pvoesss het volgende:
[..]
Nee dus ik ken een gezin die hebben dat om en om gedaan.
Werkt alleen als je niet getrouwd bent overigens..
Nr 1 en 3 hebben zijn naam en nummer 2 en 4 hebben haar naam.
Gewoon kwestie van pas erkennen als het kind er al is en zo de naam van de moeder mee geven op de 1 of andere manier laten ze je dan de naam houden
Hier juist heel mooie foto's met 27 weken de vorige keerquote:Op woensdag 4 september 2013 22:02 schreef _NIKKI_ het volgende:
[..]
Mag ik een tip geven... Met die termijn is het best nog alien-ish. Vanaf een week of 31-32 komen er wat meer vetjes op de baby zijn gezichtje en zijn het pas echt mooie plaatjes. Er is dan wel een grotere kans dat er iets voor het gezichtje ligt, maar de 33 weken echo heeft bij ons in tegenstelling tot de 27 weken echo veel mooie foto's opgeleverd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En vanonder m'n steen lurk ik nog steeds meerOver 8 dagen eindelijk echo. Als alles goed kom ik daarna wat actiever meeposten hier
Oude (on)bekende.
Mja, het is een afweging die we moeten maken, want ik heb niet zoveel vruchtwater en een vrij grote placenta (qua oppervlak) waar de baby maandag de hele tijd met zn hoofd in lag. Als we langer wachten is er weer kans dat de baby helemaal niet meer goed in beeld kan komen...quote:Op woensdag 4 september 2013 22:02 schreef _NIKKI_ het volgende:
[..]
Mag ik een tip geven... Met die termijn is het best nog alien-ish. Vanaf een week of 31-32 komen er wat meer vetjes op de baby zijn gezichtje en zijn het pas echt mooie plaatjes. Er is dan wel een grotere kans dat er iets voor het gezichtje ligt, maar de 33 weken echo heeft bij ons in tegenstelling tot de 27 weken echo veel mooie foto's opgeleverd.
quote:Op woensdag 4 september 2013 22:15 schreef Mevr_Mus het volgende:
[..]
Hier juist heel mooie foto's met 27 weken de vorige keer
wauwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En vanonder m'n steen lurk ik nog steeds meerOver 8 dagen eindelijk echo. Als alles goed kom ik daarna wat actiever meeposten hier
![]()
[ Bericht 5% gewijzigd door Jipster op 05-09-2013 06:35:37 ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En als het nog even duurt heb je ook lekker veel tijd voor de voorbereiding.
Love, it will not betray, dismay or enslave you
It will set you free
Ik wilde zeggen alles rustigquote:Op donderdag 5 september 2013 07:34 schreef Spewey het volgende:
Gefeliciteerd Jip!
Lekker zeg, echt bijna verlof en Gotc morgen. Wat ga je bakken Gotc?
Bubsel, hoe is het met je, lig je al van je baby te genieten?
10% wordt herkend als miskraam. De rest van de miskramen vindt binnen twee weken na bevruchting plaats en wordt dus vaak als menstruatie herkendquote:Op donderdag 5 september 2013 09:06 schreef marel88 het volgende:
Wat gaaf Jipster, gefeliciteerd! (En hotel New York is zoooo gaaf....)
Bubs, wat naar dat het zo blijft rommelen. Hoe is het met je? Weinig slaap en pijn, daar kun je echt uitgeput van raken. Succes, hang in there, het is (hopelijk) voor een goed doel...
Butterflower, wat fijn dat gisteren de echo goed was!
En vandaag echodag voor KP en Nikki, veel succes en hopelijk plezier!
Hier alles ok, m'n darmen lijken met bijna 8 weken weer wat minder ontploft, nog 2,5 week tot eerste echo en ik vind het zo leueueueueuk dat ik zwanger ben! Ik dacht dat 1 op de drie zwangerschappen eindigde in een miskraam (weet niet waar ik dat op baseerde, maar zo zat het nou eenmaal in m'n hoofd) en probeerde daarom nog niet zo blij te zijn, want misschien zou het nog wel mis gaan. Nu ging ik gisteren nog eens googelen, toen las ik dat maar 10% een miskraam wordt, dat is toch wel even andere info. Nou ja, het gaf mij nog net weer wat meer vertrouwen en dus meer reden om blij te zijn
![]()
Goed, nu ga ik werken. Fijne dag!
ja, of morgen, ligt er aan of ik al mijn vriendinnetjes te pakken krijgquote:Op donderdag 5 september 2013 09:16 schreef Limone het volgende:
Spannend SHS! Kom je dan vandaag ook uit de kloonkast bij een goede uitslag, natuurlijk..?
Die reclames werken op bepaalde steekwoorden in topics. Bv hier zwangerschap.quote:Op donderdag 5 september 2013 09:16 schreef Sleehakschoen het volgende:
Waarom krijg ik een advertentie boven deze pagina met "overweeg je een abortus?" als titel?![]()
Zeker weten een andere.quote:Op donderdag 5 september 2013 09:14 schreef Limone het volgende:
Lekker f_r! Zowel de was als de schoonheidsspecialiste. Is dit een andere dan van het harsdebacle?
Ik pas wassen als de babykamer af is had ik besloten, maar ik kreeg van de week spullen te leen die zo smerig waren (![]()
), dat ik het niet meer aankon om die smerig op zolder te zetten...
Nou leuk! Hoop dat ik de weddenschap met mijzelf winquote:Op donderdag 5 september 2013 09:17 schreef Sleehakschoen het volgende:
[..]
ja, of morgen, ligt er aan of ik al mijn vriendinnetjes te pakken krijg
Dat las ik dus gisteren, ik wist het eigenlijk wel, maar nou ja, google was iig my friend gisteren.quote:Op donderdag 5 september 2013 09:14 schreef Sleehakschoen het volgende:
[..]
10% wordt herkend als miskraam. De rest van de miskramen vindt binnen twee weken na bevruchting plaats en wordt dus vaak als menstruatie herkend
zijn heel veel theorieën over. Ik heb weer ergens 15% gelezen. De kans dat het goed gaat is in elk geval veeeel groter dan dat het fout gaat, gelukkigquote:Op donderdag 5 september 2013 09:18 schreef Limone het volgende:
Ik dacht altijd dat een kwart van de zwangerschappen in een miskraam eindigt. Je ziet dat in dit topic ook wel goed, vind ik (of naja, toen mensen nog niet 'onder een steen gingen leven' tot een goede eerste echo).
Geen idee ze worden wel erger. Gister deel van de slijmprop verloren. Er is geen plan van aanpak. Zolang ik het vol kan houden ga ik niet weer naar het ziekenhuis.quote:Op donderdag 5 september 2013 09:12 schreef Sleehakschoen het volgende:
Bubsel, is het nou wel echt begonnen? Wat is het plan van aanpak?
I know, but still...quote:Op donderdag 5 september 2013 09:19 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Die reclames werken op bepaalde steekwoorden in topics. Bv hier zwangerschap.
Je ziet het ook vaker als je in een topic reageert over een bepaald land waar je heen wilt op vakantie, dat je ook meteen reclame ziet van reisbureau's.
Of in een moslim-bash topic dat je reclame krijgt voor datingsites voor moslims.
Oh jee. Hoe voel je je? Ik zou echt gesloopt zijn...quote:Op donderdag 5 september 2013 09:21 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Geen idee ze worden wel erger. Gister deel van de slijmprop verloren. Er is geen plan van aanpak. Zolang ik het vol kan houden ga ik niet weer naar het ziekenhuis.
hopelijk verloopt het allemaal zo prettig mogelijkquote:Op donderdag 5 september 2013 09:21 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Geen idee ze worden wel erger. Gister deel van de slijmprop verloren. Er is geen plan van aanpak. Zolang ik het vol kan houden ga ik niet weer naar het ziekenhuis.
Totdat je er zelf een hebt gehad. Dan lijkt zwanger zijn, worden en blijven opeens een bijna onmogelijke opgave en lijken dit soort percentages enorm. Maar goed, dat is niet voor dit topic en zéker niet voor jou!quote:Op donderdag 5 september 2013 09:20 schreef Sleehakschoen het volgende:
[..]
zijn heel veel theorieën over. Ik heb weer ergens 15% gelezen. De kans dat het goed gaat is in elk geval veeeel groter dan dat het fout gaat, gelukkig
Zwaai!quote:Op donderdag 5 september 2013 09:10 schreef ferrari_rood het volgende:
Jip gefeliciteerd wat leuk.
Heeft Spewey al wat van zich laten horen?
Zo de 1e babywas zit in de wasmachineop naar de komende 100 ofzo maar zo eerst naar de schoonheidsspecialiste.
Oh, maar dat begrijp ik volkomen! Dan kunnen alle statistieken je aan je derrière oxideren. Ik hoop het zelf niet mee te hoeven maken. Het lijkt me verschrikkelijk.quote:Op donderdag 5 september 2013 09:24 schreef Limone het volgende:
[..]
Totdat je er zelf een hebt gehad. Dan lijkt zwanger zijn, worden en blijven opeens een bijna onmogelijke opgave en lijken dit soort percentages enorm. Maar goed, dat is niet voor dit topic en zéker niet voor jou!
dat probleem heb ik nou ookquote:Op donderdag 5 september 2013 09:33 schreef nummer_zoveel het volgende:
Ben eens wat aan het surfen op jongensnamen, maar wat zijn er eigenlijk maar weinig leuke namen. Er zijn sowieso veel meer (leuke) meisjesnamen dan jongensnamen.
En de namen die ik leuk vind komen veel voor. Ken zo een paar kindjes die dan al zo heten.
Geradbraakt. Ik zou liever hebben dat als het de tijd nog niet is, het gewoon stopt.quote:Op donderdag 5 september 2013 09:22 schreef Limone het volgende:
[..]
Oh jee. Hoe voel je je? Ik zou echt gesloopt zijn...
Ik schrok er al van toen ik las dat je op je meest vruchtbare dag je maar 26% kans hebt op een bevruchting en daaromheen maar 15%. Zo weinig! Het blijft toch allemaal maar erg wonderbaarlijk, hoe zo'n lichaam werktquote:Op donderdag 5 september 2013 09:24 schreef Limone het volgende:
[..]
Totdat je er zelf een hebt gehad. Dan lijkt zwanger zijn, worden en blijven opeens een bijna onmogelijke opgave en lijken dit soort percentages enorm. Maar goed, dat is niet voor dit topic en zéker niet voor jou!
ergens wel goed toch, anders liepen er nu 40 miljard mensen op aardquote:Op donderdag 5 september 2013 09:50 schreef Dot. het volgende:
[..]
Ik schrok er al van toen ik las dat je op je meest vruchtbare dag je maar 26% kans hebt op een bevruchting en daaromheen maar 15%. Zo weinig! Het blijft toch allemaal maar erg wonderbaarlijk, hoe zo'n lichaam werkt
Interessant! Hopelijk gaan ze ook daadwerkelijk iets doen met dat advies en kunnen wij er gebruik van maken met onze nieuwe spruiten. Minder prikken is altijd fijn. In welke groep zat Sjaak?quote:Op donderdag 5 september 2013 08:41 schreef DJMomo het volgende:
oh, even cool nieuws (vind ik dan). Sjaak was proefkonijn voor een studie naar vaccinatieschema pneumokokken. En nu zijn de resultaten bekend.
http://www.rivm.nl/Docume(...)munisation_schedules
idd. Maar het lijkt me wel erg moeilijk om mee te maken.quote:Op donderdag 5 september 2013 09:52 schreef Sleehakschoen het volgende:
[..]
ergens wel goed toch, anders liepen er nu 40 miljard mensen op aard
ohnee, ik doel niet op miskramen! Ik doel op de 25% raakkans op de dag van je ovulatie. Een miskraam gun je niemandquote:Op donderdag 5 september 2013 10:02 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
idd. Maar het lijkt me wel erg moeilijk om mee te maken.
Dat is waar... Kies dan nog maar eens een originele naam uitquote:Op donderdag 5 september 2013 09:52 schreef Sleehakschoen het volgende:
[..]
ergens wel goed toch, anders liepen er nu 40 miljard mensen op aard
och, dat houdt de Chinezen ook niet tegenquote:Op donderdag 5 september 2013 10:06 schreef Dot. het volgende:
[..]
Dat is waar... Kies dan nog maar eens een originele naam uit
Aaawquote:Op donderdag 5 september 2013 09:49 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Geradbraakt. Ik zou liever hebben dat als het de tijd nog niet is, het gewoon stopt.
Maar daar hebben niets over te zeggen natuurlijk.
Ik verhuis zo weer naar mijn bank en ga maar weer series kijken.
Ja! Wat een bofkonten zijn wij!quote:Op donderdag 5 september 2013 09:50 schreef Dot. het volgende:
[..]
Ik schrok er al van toen ik las dat je op je meest vruchtbare dag je maar 26% kans hebt op een bevruchting en daaromheen maar 15%. Zo weinig! Het blijft toch allemaal maar erg wonderbaarlijk, hoe zo'n lichaam werkt
Ja, maar die mogen allemaal nog hun eigen Engelse naam uitzoeken als ze groot zijnquote:Op donderdag 5 september 2013 10:07 schreef Sleehakschoen het volgende:
[..]
och, dat houdt de Chinezen ook niet tegen
Ik zie net dat ik het verkeerde stukje gequote heb sorryquote:Op donderdag 5 september 2013 10:06 schreef Sleehakschoen het volgende:
[..]
ohnee, ik doel niet op miskramen! Ik doel op de 25% raakkans op de dag van je ovulatie. Een miskraam gun je niemand
Je kunt daar toch altijd 'gebruik van maken'? Je bent niet verplicht om het vaccinatieprogramma van de staat aan te houden. Wij volgen zelf ook een alternatief schema. Denk dat ik dit advies zelfs al toe ga passen.quote:Op donderdag 5 september 2013 09:56 schreef WupWup het volgende:
[..]
Interessant! Hopelijk gaan ze ook daadwerkelijk iets doen met dat advies en kunnen wij er gebruik van maken met onze nieuwe spruiten. Minder prikken is altijd fijn. In welke groep zat Sjaak?
Ja, uiteraard. Je hoeft uberhaupt niet te vaccineren als je dat niet wilt. (gisteren nog een stel op het 8 uur journaal. Want zij brachten zoveel tijd door met hun kinderen, dan heb je vanzelf wel door als ze ziek zijn. euhm, juist.quote:Op donderdag 5 september 2013 10:16 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Je kunt daar toch altijd 'gebruik van maken'? Je bent niet verplicht om het vaccinatieprogramma van de staat aan te houden. Wij volgen zelf ook een alternatief schema. Denk dat ik dit advies zelfs al toe ga passen.
Ja en alle meisjes kiezen een pornonaam (ik deed zaken met o.a. een Cherryquote:Op donderdag 5 september 2013 10:11 schreef Dot. het volgende:
[..]
Ja, maar die mogen allemaal nog hun eigen Engelse naam uitzoeken als ze groot zijnIk ken bijvoorbeeld een Reagan
Begrijpelijk, je hebt wel wat anders aan je hoofd nuquote:Op donderdag 5 september 2013 10:12 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Ik zie net dat ik het verkeerde stukje gequote heb sorry
Beetle, Mars, Lion, Bean... zomaar een pagina uit mijn corporate adressenboek...quote:Op donderdag 5 september 2013 10:11 schreef Dot. het volgende:
[..]
Ja, maar die mogen allemaal nog hun eigen Engelse naam uitzoeken als ze groot zijnIk ken bijvoorbeeld een Reagan
Als jullie er maar blij mee zijnquote:Op donderdag 5 september 2013 11:00 schreef Oksel het volgende:
Stokke rijk gemaakt. Alles compleet. Kinderkamer, reisgebeuren, alles. Wel mooi spul.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wel handig met verschonen als je een jongen krijgt, kan die zo mooi over je heen plassenquote:Op donderdag 5 september 2013 12:08 schreef Oksel het volgende:
Ik vind het prima. De vrouw vind het top.
Ah daar ben je. Alles nog rustig? En helemaal klaarquote:Op donderdag 5 september 2013 09:33 schreef Spewey het volgende:
[..]
Zwaai!
Ik vond het zo leuk weer die babywasjes
Hier hangt en ligt alles inmiddels in de kast, zit even moed te verzamelen om de lakentjes te strijken en dan ben ik helemaal klaar
(Op huishoudelijke crap na maar dat komt van het weekend wel, veel te warm vandaag en morgen)
Geniet lekker van de schoonheidsspecialiste, hoop dat deze betere waxskills heeft
Spannend vandaag met de echo's en nekplooimetingen, succes
Klopt. Ik heb bij m'n dochter uitgesteld gevaccineerd. Maar prikken weglaten of bepaalde vaccinaties weglaten is wel lastiger dan het programma later volgen. De hepB bijv wil ik niet, maar die zit nu wel in de standaard cocktail. Moet dan dus bij de apotheek zonder hepB worden besteld en vervolgens door de huisarts worden toegediend. Het is nogal een omweg.quote:Op donderdag 5 september 2013 10:16 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Je kunt daar toch altijd 'gebruik van maken'? Je bent niet verplicht om het vaccinatieprogramma van de staat aan te houden. Wij volgen zelf ook een alternatief schema. Denk dat ik dit advies zelfs al toe ga passen.
Ik vind het verschonen eigenlijk altijd veel makkelijker bij mn nichtje als ze recht voor me ligt.quote:Op donderdag 5 september 2013 12:09 schreef Burdie het volgende:
[..]
Wel handig met verschonen als je een jongen krijgt, kan die zo mooi over je heen plassen.
Ik zou bellen. Dit klinkt als het moment dat je flauwviel tijdens de zwangerschap van ean.quote:Op donderdag 5 september 2013 13:37 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik zit te dubben of ik het z- huis bel of niet. Voelde mij net ineens heel draaierig worden. Even gewacht BD gemeten onderdruk van 127 10 min gewacht en nu 107. Wacht nog maar even 10 min voor de volgende meting denk ik.
Nee, je moet nu bellen!quote:Op donderdag 5 september 2013 13:37 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik zit te dubben of ik het z- huis bel of niet. Voelde mij net ineens heel draaierig worden. Even gewacht BD gemeten onderdruk van 127 10 min gewacht en nu 107. Wacht nog maar even 10 min voor de volgende meting denk ik.
Jij gaat vandaag of morgen nog een keer stuipend de deur uit op deze manierquote:Op donderdag 5 september 2013 13:37 schreef ferrari_rood het volgende:
Verstandigquote:Op donderdag 5 september 2013 14:14 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik heb al gebeld.
Ben op vervoer aan het wachten. Durf nu niet zelf te rijden.
Nee, je bent zeker geen aansteller, en dat zullen ze daar toch ook niet zo zien?quote:Op donderdag 5 september 2013 14:15 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik ben hier zo klaar mee hè. Het maakt mij ergens ook onzeker. Zul je zien ben ik daar niks aan de hand. Voel mij dan zo'n aansteller.
Herkenbaar, maar neem geen risicoquote:Op donderdag 5 september 2013 14:15 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik ben hier zo klaar mee hè. Het maakt mij ergens ook onzeker. Zul je zien ben ik daar niks aan de hand. Voel mij dan zo'n aansteller.
quote:Op donderdag 5 september 2013 15:12 schreef _NIKKI_ het volgende:
FR wat een gedoe. Gelukkig ziet het er nu wel goed uit, maar wel vervelend dat je er zo mee blijft tobben.
KP wat een mooie plaatjes.Fijn dat de nekplooi goed was.
Bij mij was het een hele saggo vrouw, ik durfde niets te vragen. Ik zag bij een metingen die ze deed volgens mij 2.2 voorbij komen en bij de andere 1.8, maar 100% zeker ben ik niet. Aan de andere kant, als de nekplooi niet goed was had ze dat vast gelijk gemeld. Of nouja dat hoop ik. Ze wenste me aan het eind wel een fijne zwangerschap, dat dan weer wel.
En toen was ook de rekening nog 100 euro hoger omdat het een tweeling is. Oplichters zijn het.Nou moet ik alsnog 100 euro zelf betalen.
Foto's even in spoiler, want mobiel dus kan ze niet verkleinen.Mooie foto's !SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mooie foto's, maar wat een vervelende ervaring. En wat stom dat je voor een tweeling extra moet betalen! Alsof je er iets aan kan doen naja in jouw geval zou je dat heel hypothetisch nog kunnen wel kunnen zeggenquote:Op donderdag 5 september 2013 15:12 schreef _NIKKI_ het volgende:
FR wat een gedoe. Gelukkig ziet het er nu wel goed uit, maar wel vervelend dat je er zo mee blijft tobben.
KP wat een mooie plaatjes.Fijn dat de nekplooi goed was.
Bij mij was het een hele saggo vrouw, ik durfde niets te vragen. Ik zag bij een metingen die ze deed volgens mij 2.2 voorbij komen en bij de andere 1.8, maar 100% zeker ben ik niet. Aan de andere kant, als de nekplooi niet goed was had ze dat vast gelijk gemeld. Of nouja dat hoop ik. Ze wenste me aan het eind wel een fijne zwangerschap, dat dan weer wel.
En toen was ook de rekening nog 100 euro hoger omdat het een tweeling is. Oplichters zijn het.Nou moet ik alsnog 100 euro zelf betalen.
Foto's even in spoiler, want mobiel dus kan ze niet verkleinen.
Tweelingen zijn overal duurder, ook voor een pretecho bijvoorbeeld...quote:Op donderdag 5 september 2013 16:05 schreef Limone het volgende:
[..]
Mooie foto's, maar wat een vervelende ervaring. En wat stom dat je voor een tweeling extra moet betalen! Alsof je er iets aan kan doen naja in jouw geval zou je dat heel hypothetisch nog kunnen wel kunnen zeggen. Naja, dit zal wel niet de laatste keer zijn dat je tegen zoiets stoms tweelinggerelateerd aanloopt.
Nu wel ja. Ik hoef vast niet te vertellen dat ik vier keer opgenomen was, en het bij de vijfde keer pas mis ging. Ik wens je absoluut geen herhaling toe van vorige keer, maar neem je klachten serieus. Je weet hoe snel het de verkeerde kant op kan gaan toch?quote:
Fuckzooi veel sterktequote:Op donderdag 5 september 2013 17:40 schreef Sleehakschoen het volgende:
Pffff... dan kom ik de serie van superecho's maar doorbreken - het moet toch een keer gebeuren. Echo liet een vruchtje zien van 6+3, met een lichte hartslag, maar volgens berekeningen moet ik toch echt 8 weken zijn nu. Er zijn twee mogelijke scenario's: een hele late innesteling, of een zwangerschap die zichzelf al aan het afbreken is. Ik hou maar rekening met het laatste.
Stom dat ik hier eigenlijk helemaal geen rekening mee hield. Naief ook. En nu een lange onzekere week - mag donderdag terugkomen, als er dan wel een snelle hartslag is dan was het toch scenario 1.
Anyway, ik ga onder mijn steen... weet even niet wat ik nu moet. Hopelijk kom ik over een week terug.
Voor de kloonlurkers: liever geen PB'tjes of whatsappjes.
Dikke kus, hou je sterk!quote:Op donderdag 5 september 2013 17:40 schreef Sleehakschoen het volgende:
Pffff... dan kom ik de serie van superecho's maar doorbreken - het moet toch een keer gebeuren. Echo liet een vruchtje zien van 6+3, met een lichte hartslag, maar volgens berekeningen moet ik toch echt 8 weken zijn nu. Er zijn twee mogelijke scenario's: een hele late innesteling, of een zwangerschap die zichzelf al aan het afbreken is. Ik hou maar rekening met het laatste.
Stom dat ik hier eigenlijk helemaal geen rekening mee hield. Naief ook. En nu een lange onzekere week - mag donderdag terugkomen, als er dan wel een snelle hartslag is dan was het toch scenario 1.
Anyway, ik ga onder mijn steen... weet even niet wat ik nu moet. Hopelijk kom ik over een week terug.
Dit! Heel erg. Het is een wonder dat ik mijn werk kan uitvoeren maar dat kost zoveel energie dat ik daarna niets meer kan onthouden en constant met mezelf (en arm vriendje) in de knoop lig.quote:Op donderdag 5 september 2013 12:27 schreef martine1984 het volgende:
Ik lees wel mee maar heb niet zoveel puf om te reageren op iedereen. Zit me zelf behoorlijk in de weg. Mn hormonen nemen een loopje met me. Zal wel bij het 3rde trimester horen.
quote:Op donderdag 5 september 2013 17:40 schreef Sleehakschoen het volgende:
Hopelijk gaat die week onder je steen heel vlug voorbij!quote:Op donderdag 5 september 2013 17:40 schreef Sleehakschoen het volgende:
He verdorie SHS, dat is niet wat je horen wil.quote:Op donderdag 5 september 2013 17:40 schreef Sleehakschoen het volgende:
Dankjewel voor de lieve woordenquote:Op donderdag 5 september 2013 18:16 schreef bellelena het volgende:
Je lichaam en je kindje verdienen je vertrouwen Sleehakschoen. Ook als het per ongeluk toch niet goed gaat/ is gegaan, dan is er wel echt een kindje mét hartje geweest en dan is het helemaal niet erg dat jij daar tot op het laatst vertrouwen in hebt willen hebben! Hetzelfde geldt voor je eigen lichaam, ook als het fout gaat, heeft je lichaam aangevoeld dat er iets per ongeluk niet goed is geweest met dit babytjeMaar het is echt heel rottig als je in deze situatie zit en ik denk dat ik zelf ook alleen maar heel hard zou kunnen huilen
Ik weet nog bij L0t, dat ze ook werd terug gezet en dat het dan in de praktijk er op neer kwam dat ze dan nog voor de innesteling zo ongeveer al positief getest zou hebben. Maar het kindje is uitgegroeid tot een heel lief meisje. Ik hoop en duim heel hard dat het 'gewoon' een late innesteling is SleehakschoenEn ik hoop ook dat de week voorbij vliegt.
Het kan echt twee kanten op... ik hoop voor jou de goede kantquote:Op donderdag 5 september 2013 18:11 schreef Sleehakschoen het volgende:
ja, ik weet het gewoon even niet zo goed... moet ik nou nog hoop hebben of is dat zinloos?
Wat mooi gezegd, bellequote:Op donderdag 5 september 2013 18:16 schreef bellelena het volgende:
Je lichaam en je kindje verdienen je vertrouwen Sleehakschoen. Ook als het per ongeluk toch niet goed gaat/ is gegaan, dan is er wel echt een kindje mét hartje geweest en dan is het helemaal niet erg dat jij daar tot op het laatst vertrouwen in hebt willen hebben! Hetzelfde geldt voor je eigen lichaam, ook als het fout gaat, heeft je lichaam aangevoeld dat er iets per ongeluk niet goed is geweest met dit babytjeMaar het is echt heel rottig als je in deze situatie zit en ik denk dat ik zelf ook alleen maar heel hard zou kunnen huilen
Ik weet nog bij L0t, dat ze ook werd terug gezet en dat het dan in de praktijk er op neer kwam dat ze dan nog voor de innesteling zo ongeveer al positief getest zou hebben (uit mijn hoofd kwam dat toen neer op 4dpo ongeveer als je terug zou rekenen). Maar het kindje is uitgegroeid tot een heel lief meisje. Ik hoop en duim heel hard dat het 'gewoon' een late innesteling is SleehakschoenEn ik hoop ook dat de week voorbij vliegt.
Wat hij zegt!quote:Op donderdag 5 september 2013 16:37 schreef NoBoNo het volgende:
Voor alle echo's!
Voor alle nieuwe zwanger dozen dan wel trotse mannen.
En dat wat zij zegt dus ook hierquote:Op donderdag 5 september 2013 18:16 schreef bellelena het volgende:
Ik weet nog bij L0t, dat ze ook werd terug gezet en dat het dan in de praktijk er op neer kwam dat ze dan nog voor de innesteling zo ongeveer al positief getest zou hebben (uit mijn hoofd kwam dat toen neer op 4dpo ongeveer als je terug zou rekenen). Maar het kindje is uitgegroeid tot een heel lief meisje. Ik hoop en duim heel hard dat het 'gewoon' een late innesteling is SleehakschoenEn ik hoop ook dat de week voorbij vliegt.
Precies wat Belle zegt.. En het kan ook de andere kant op gaa dat je onmogelijk veel voor loopt.quote:Op donderdag 5 september 2013 18:16 schreef bellelena het volgende:
OK! Heel goed!quote:Op donderdag 5 september 2013 19:04 schreef Sleehakschoen het volgende:
niet doen hoor Limone! Ik ben even wat aan het rondlezen en dit komt best vaak voor zoals ik het nu zie. Ik heb besloten nog niet op te geven! We gaan gewoon voor een superknipper en een gegroeid embryootje donderdag!
Grow baby, grow!quote:Op donderdag 5 september 2013 19:04 schreef Sleehakschoen het volgende:
niet doen hoor Limone! Ik ben even wat aan het rondlezen en dit komt best vaak voor zoals ik het nu zie. Ik heb besloten nog niet op te geven! We gaan gewoon voor een superknipper en een gegroeid embryootje donderdag!
quote:Op donderdag 5 september 2013 18:16 schreef bellelena het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |