Tot nu toe wel ja, dank jequote:Op woensdag 4 september 2013 08:55 schreef GotC het volgende:
Dot, heb je vandaag een betere dag?
Skips, 26 weken/half jaar/minder dan 100 dagen!![]()
Spewey, veel plezier met de laatste dingen shoppen met je dochter![]()
Bubs, rugweeënSterkte meis. Helpt een hete douche misschien wat?
quote:Op woensdag 4 september 2013 08:28 schreef ProjSkippy het volgende:
En ik ben best wel roze wolk zwanger
Is het te merken, ja?quote:Op woensdag 4 september 2013 09:17 schreef NoBoNo het volgende:
[..]Joh, echt waar? Goed dat je het zegt!
![]()
Fijn dat het nu toch kan!quote:Op woensdag 4 september 2013 10:05 schreef Musique het volgende:
Skippy een half jaar zwanger alweer![]()
![]()
Babbel een goede 9w1d echo![]()
![]()
Alixia 16 weken alweer! Ook van mij nog een verlaat welkom![]()
Spewey ik las in het vorige deel dat je jochie zin heeft om buiten om zich heen te kijken! Hopelijk blijft ie nog heel eventjes zitten!
FR ook al zo spannend! Prends soin de toi zeggen ze hier zo mooi in Frankrijk, zorg goed voor jezelf!
En Bubseltje met (rug)weeën, sterkte! Je meisje zal zich dan wel snel aandienen![]()
Hier is de vermoeidheid toegeslagen. Ik ben kapot en dan in het kwadraat. Hele dag zin om te slapen, zo zonde van het mooie weer, 31 graden hier. De komende 5 dagen vrij geregeld van mijn werk, ik kan het niet eens meer opbrengen om vriendelijk en een luisterend oor te zijn voor de toeristen, die me allemaal dezelfde vragen stellen. Het enige wat ik denk is slapen, slapen, slapen![]()
Dat doe ik dan ook veel, gemiddeld 12 uur per nacht, mijn vent heeft ook niet veel aan me
![]()
Verder ben ik een kilo afgevallen en zit ik op exact hetzelfde gewicht als voor ik zwanger werd (nou was dat al aan de hoge kant hoor, dus dat vind ik dan nog niet eens zo dramatisch). En kan van veel slaap je buik een cm of wat krimpen?
Mijnheeft een echo voor me geregeld
![]()
Een collega van hem heeft een gynaecoloog onder behandeling, en toen hij even alleen in de behandelkamer zat, heeft mijn vriend gevraagd of hij een echo zou willen maken, omdat ik pas 26 september in Dijon terecht kan en we toch enigszins ongerust zijn. Dat was geen enkel probleem en ik kan overmorgen al terecht. Zie je wel, als je die horkerige assistentes hier weet te omzeilen dan is er blijkbaar geen probleem. Vrijdag ben ik 9w1d en ik hoop dat alles dan nog goed zit. Vind het nog steeds doodeng maar probeer het los te laten.
Dank je wel!quote:Op woensdag 4 september 2013 10:05 schreef Musique het volgende:
Alixia 16 weken alweer! Ook van mij nog een verlaat welkom![]()
Vervelend is dat he.quote:Hier is de vermoeidheid toegeslagen. Ik ben kapot en dan in het kwadraat. Hele dag zin om te slapen, zo zonde van het mooie weer, 31 graden hier. De komende 5 dagen vrij geregeld van mijn werk, ik kan het niet eens meer opbrengen om vriendelijk en een luisterend oor te zijn voor de toeristen, die me allemaal dezelfde vragen stellen. Het enige wat ik denk is slapen, slapen, slapen![]()
Dat doe ik dan ook veel, gemiddeld 12 uur per nacht, mijn vent heeft ook niet veel aan me
![]()
Geen idee, maar ik geloof dat dat ook wel met de positie en vorm van je darmen te maken kan hebben.quote:Verder ben ik een kilo afgevallen en zit ik op exact hetzelfde gewicht als voor ik zwanger werd (nou was dat al aan de hoge kant hoor, dus dat vind ik dan nog niet eens zo dramatisch). En kan van veel slaap je buik een cm of wat krimpen?
Thanks voor de tip! (en FR ook in het vorige deel zie ik net)! Zal je dat stuk misschien voor me kunnen inscannen (of iemand anders)? Via de website kan ik wel lezen hoe ze het daarna vergaan is, maar niet hoe de zwangerschap is verlopen. Het lijkt me een heel interessant artikel.quote:Op woensdag 4 september 2013 10:18 schreef laiveneertiekje het volgende:
[..]
Fijn dat het nu toch kan!
Ik moest nog aan je denken, in de nieuwe Wij jonge ouders stond een artikel over een zwangerschap van een mono tweeling(dus zonder tussenschot)
succes met dat laatstequote:Op woensdag 4 september 2013 11:36 schreef Spewey het volgende:
Wat een lieverd Musique, hoop dat je twee prachtige stuiterballetjes ziet
Ctg was weer helemaal goed maar dat wist ik eigenlijk wel, babysaurus is nog net zo wild als de afgelopen maanden, stoort zich niet aan het feit dat er eigenlijk geen ruimte meer is, auw
Lekker met m'n kleine pop geshopt en nu ben ik wel gaar, als ik kleuter zo uit school heb gehaald ga ik 'm na de lunch proberen wijs te maken dat hij heel moe is en best een klein slaapje kan gebruiken
Maar als je je verlof dus niet haalt, zit je dus zonder intakequote:Op woensdag 4 september 2013 14:09 schreef DJMomo het volgende:
Ah hier zes tot vier weken van te voren. Kan me herinneren dat t een van de eerste dingen in mijn verlof was.
als je dusdanig vroeg bevalt, kom je toch meestal ook niet aan kraamzorg?quote:Op woensdag 4 september 2013 14:10 schreef Burdie het volgende:
[..]
Maar als je je verlof dus niet haalt, zit je dus zonder intake
jezelf wel bij een natuurlijke bevalling moet je gewoon na 4 of 5 dagen naar huis. Dan heb je nog recht op enkele dagen kraamzorg.quote:Op woensdag 4 september 2013 14:14 schreef Sleehakschoen het volgende:
[..]
als je dusdanig vroeg bevalt, kom je toch meestal ook niet aan kraamzorg?
hm naja ik heb maar eens gemailed voor de zekerheidquote:Op woensdag 4 september 2013 13:21 schreef Limone het volgende:
Volgens mij tussen week 28 en week 33? Geen idee hoor, ik was natuurlijk al lang weer vergeten dat ik me ingeschreven had.
ik stap sowieso over omdat gezinspolissen toch wel dingen vergoeden voor je kind ook die niet altijd in de basisverzekering zitten. Die zul je niet vanaf dag 1 nodig hebben, maar tochquote:Op woensdag 4 september 2013 14:47 schreef Dot. het volgende:
Ik zit bij Ik!, die vergoeden je kraamzorg en je mag een cursus, maar verder niets. Wat voor zaken krijg je nog meer vergoed bij een gezinspolis? Deze is namelijk zo goedkoop dat ik niet weet of het waard is om over te stappen.
Net ingeschreven bij m'n nieuwe huisarts en meteen even bloeddruk laten meten en die was perfect
ik zit bij FBTO, en heb de module gezinsplanning. Is aanvullende verzekering. Kun je per maand aan of uit zetten, en let wel: je kunt je aanvullende verzekering bij een andere afsluiten dan je basisverzekering!quote:Op woensdag 4 september 2013 14:41 schreef Sleehakschoen het volgende:
kan je trouwens gewoon overstappen naar een gezinspolis als je al zwanger bent? Of verzoeken ze dan vriendelijk om het maar door je kanaal te persen?
Ik was er vorig jaar te lui voor (lees: ik ging er van uit dat we minstens een jaar bezig zouden gaan zijn met zwanger worden)
- kraamzorgquote:Op woensdag 4 september 2013 14:47 schreef Dot. het volgende:
Ik zit bij Ik!, die vergoeden je kraamzorg en je mag een cursus, maar verder niets. Wat voor zaken krijg je nog meer vergoed bij een gezinspolis? Deze is namelijk zo goedkoop dat ik niet weet of het waard is om over te stappen.
Net ingeschreven bij m'n nieuwe huisarts en meteen even bloeddruk laten meten en die was perfect
Ah, thanks! Volgens mij is bij mij de ziekenhuisbevalling ook gedekt en de rest (behalve kraamzorg en de cursus, die dus al betaald worden) is goedkoper om zelf te betalen dan om me ervoor te verzekeren voor 35 euro per maand extraquote:Op woensdag 4 september 2013 15:06 schreef DJMomo het volgende:
[..]
- kraamzorg
- ziekenhuisbevalling zonder medische indicatie
- pretecho cq echo op eigen verzoek
- cursus tav zwangerschap
- lactatiekundig advies
- kraampakket
to name a few.
Wij mogen morgen pas loerenquote:Op woensdag 4 september 2013 15:03 schreef GotC het volgende:
Zeg, hoe ging het bij de echo's van KP en Nikki? *nieuwsgierig *
Maakt niet uit hoor, zwanger zeker?quote:Op woensdag 4 september 2013 15:16 schreef GotC het volgende:
Ah excuus! Ik had vandaag in m'n hoofd![]()
Vervelend van het knockout gaan! Gelukkig was je vriend bij je
Nou als je het mij vraagt kunnen er ook 2 streepjes bij jongetje op het lijstje.quote:Op woensdag 4 september 2013 15:21 schreef Kimpossible het volgende:
[..]
Maakt niet uit hoor, zwanger zeker?![]()
![]()
Ja, ik vond t wel even stom. Dat je totaal geen controle hebt over wat je lijf doet en dat je ook niet weet wanneer het stopt. Daar kan ik niet zo goed tegen. Dat wordt nog wat met de bevalling. Weet ook niet waardoor het kwam, ik had het niet eens warm of zo. M'n moeder vertelde dat ze dat ook had toen ze zwanger was van mij, dus die heeft weer een streepje gezet op haar meisjes vs. Jongetjes lijstje haha.
En, waar slaat de balans naar door intussen?quote:Op woensdag 4 september 2013 15:21 schreef Kimpossible het volgende:
[..]
Maakt niet uit hoor, zwanger zeker?![]()
![]()
Ja, ik vond t wel even stom. Dat je totaal geen controle hebt over wat je lijf doet en dat je ook niet weet wanneer het stopt. Daar kan ik niet zo goed tegen. Dat wordt nog wat met de bevalling. Weet ook niet waardoor het kwam, ik had het niet eens warm of zo. M'n moeder vertelde dat ze dat ook had toen ze zwanger was van mij, dus die heeft weer een streepje gezet op haar meisjes vs. Jongetjes lijstje haha.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tuurlijk, maar het is wel prettig dat degene die mijn wensen moet doorgeven van dit type is. Vind ik dan.quote:Op woensdag 4 september 2013 13:48 schreef Burdie het volgende:
Maar dit was toch niet per defintitie dé vrouw die bij jullie als kraamverzorgster over de vloer gaat komen, Limone? Het lijkt me dat je dan degene toegewezen krijgt die net plek heeft.
quote:Op woensdag 4 september 2013 15:42 schreef Burdie het volgende:
[..]
En, waar slaat de balans naar door intussen?
Onze tussenstand is als volgt:
Meisje: hoge hartslag van het kindje, en ik zit onder de pukkels en puisten
Jongen: innesteltheorie, en ik denk bij elke echo dat ik naar een jochie zit te kijkenIedereen om me heen roept meisje, maar ik durf er zelf niets van te vinden. Bang dat ik het mis heb of zo. Ik denk wel dat het idee van een jongetje stiekem meer zou moeten wennen als een meisje. Hier ook veel pukkels (meisje!), maar de theorieën over wanneer seks/wel of geen orgasme zeggen jongetje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh en ik heb me zojuist opgegeven voor kraamzorg. Dat lucht op! Moeilijk kiezen, vond ik het. Uiteindelijk gevallen voor de wat kleinere organisatie met persoonlijke benadering, dat voelde goed.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Één keer in de zoveel tijd komen dromen uit!
quote:Op woensdag 4 september 2013 15:42 schreef Burdie het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
quote:Op woensdag 4 september 2013 16:09 schreef DJMomo het volgende:
Dat kan ik me heel goed voorstellen, zou ik denk ik ook wel hebben. Hoe leuk het me ook lijkt, twee ravottende jochies.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Venus in pocketformaat
© loveli
quote:Op woensdag 4 september 2013 16:09 schreef DJMomo het volgende:
Echt de liefde die je hebt om te geven zal ook gewoon verdubbelen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En wij zaten ook helemaal verkeerd m.b.t het geslacht en ik heb daar echt aan moeten wennen![]()
eigenwijs stel donders!quote:Op woensdag 4 september 2013 16:41 schreef Pvoesss het volgende:
Mijn moeder en jouw moeder kunnen een clubje oprichten samen![]()
Mijn moeder wil de uitslag ook niet geloven..
Oef, das niet leuk. Alsof beestje a leuker is als beestje b, waarop dan ook gebaseerd.quote:Op woensdag 4 september 2013 17:06 schreef Pvoesss het volgende:
Ik vind het eigenlijk wel heel erg flauw van haar.
Beide geslachten zijn er al er is dus altijd een dubbele en ze versterkt eigenlijk ook wel mijn gevoel dat ze 1 meer kan waarderen dan de ander en dat het geslacht dat vooral bepalen zal.
Dat is inderdaad niet leuk.quote:Op woensdag 4 september 2013 17:06 schreef Pvoesss het volgende:
Ik vind het eigenlijk wel heel erg flauw van haar.
Beide geslachten zijn er al er is dus altijd een dubbele en ze versterkt eigenlijk ook wel mijn gevoel dat ze 1 meer kan waarderen dan de ander en dat het geslacht dat vooral bepalen zal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |