ik wil meer dronken party pics van jou dan mag je een keer met me mee naar een festivalquote:Op donderdag 5 september 2013 11:35 schreef Ener-G het volgende:
Heel af en toe fotografeer ik wel eens wat op feestjes van bevriende dj's en organisaties, maar drunkenpeoplepics heb ik echt een broertje dood aan.
Ik probeer vooral de sfeer te pakken en artiesten in beeld te krijgen. Maar dat hangt denk ik ook samen met mn voorliefde voor concertfotografie
Wat shots:
[ link | afbeelding ]
IChiOne 2-3-2013 by renegesink, on Flickr
[ link | afbeelding ]
IChiOne 1-12-2012 OT301 Amsterdam by renegesink, on Flickr
[ link | afbeelding ]
Wormhole 10-11-2012 by renegesink, on Flickr
[ link | afbeelding ]
Bukem in Session 27-10-2012 by renegesink, on Flickr
[ link | afbeelding ]
Wormhole 23-6-2012 P60, Amstelveen by renegesink, on Flickr
[ link | afbeelding ]
Greg D / De Afdeling 14-4-2012 Paradiso, Amsterdam by renegesink, on Flickr
[ link | afbeelding ]
Fyah! 3-3-2012 by renegesink, on Flickr
[ link | afbeelding ]
Fyah! 19-11-2011 P60, Amstelveen by renegesink, on Flickr
Nice! Die tweede is een vrij standaard shot maar deze is erg sfeervol gedaan.quote:Op donderdag 5 september 2013 11:39 schreef angel008 het volgende:
[..]
ik wil meer dronken party pics van jou dan mag je een keer met me mee naar een festival
oh wacht wel ff zelf foto's posten dan natuurlijk..
paar weken terug bij Mysteryland, niet zoveel geschoten want ik was met andere dingen bezig maar toch wel wat leuke platen eruit gehaald.
Nr. 1 bevalt me, al had ik hem links iets meer gecropt (dat je net die felle vlek kwijt bent).quote:Op donderdag 3 oktober 2013 10:24 schreef Schieganger het volgende:
Maar de DJ's zelf waren er in ieder geval blij mee, en voor een snel experimentje met alcohol op vond ik ze nog wel oké gelukt.
Of course not haha! Ik zit niet elke dag op Fok dus heb niet de tijd om te kijken.quote:
Sluitertijd 1/10?? Hoe krijg je ze dan onbewogen?quote:Op maandag 7 oktober 2013 06:39 schreef Schieganger het volgende:
[..]
Of course not haha! Ik zit niet elke dag op Fok dus heb niet de tijd om te kijken.
Dit is maar een selectie uit iets van 270 fotos van de nacht. Mijn sluitertijd staat over het algemeen op 1/10e in zulke omgevingen. Ik zal later op de dag eens wat andere foto's laten zien die de look wat beter overbrengen. Dit waren gewoon candid-momenten.
Door de flits, die is 1/10.000ste ofzo.quote:Op maandag 7 oktober 2013 17:27 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Sluitertijd 1/10?? Hoe krijg je ze dan onbewogen?
Ohh zat ff te slapen denk ik, had die flits even gemistquote:Op maandag 7 oktober 2013 21:08 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Door de flits, die is 1/10.000ste ofzo.
Goed opletten, in een flits is het voorbij!quote:Op maandag 7 oktober 2013 21:11 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ohh zat ff te slapen denk ik, had die flits even gemist
Ik probeer daar een middenweg in te vinden. Aan de ene kant wil je de bezoekers een leuke herinnering aan de avond meegeven en aan de andere kant wil je een sfeerimpressie maken. Ik doe het beiden.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 14:14 schreef Cockwhale het volgende:
Vind de geposeerde foto's niet zo interessant, eigenlijk. De foto's waarbij het onderwerp er niet bewust van is, spreekt me echter wel aan
ik ook beiden. Vooral omdat de klanten gezichten en posers willen ivm database aanvullen en gezichten. De candids zijn voor mijn eigen plezier.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 14:24 schreef IntensiveGary het volgende:
[..]
Ik probeer daar een middenweg in te vinden. Aan de ene kant wil je de bezoekers een leuke herinnering aan de avond meegeven en aan de andere kant wil je een sfeerimpressie maken. Ik doe het beiden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |