hallo jij wil ingehuurd worden, ik ga je ervoor betalen tochquote:Op zondag 8 september 2013 13:37 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ja fuck he, moet ik dan alles doen?!
Ok ok, ik ga nu dan wel alvast thee maken. Ben verkouden wakker geworden. Win-win!quote:Op zondag 8 september 2013 13:38 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
hallo jij wil ingehuurd worden, ik ga je ervoor betalen tochbeetje service gaarne
Vervelend voor jequote:Op zondag 8 september 2013 13:38 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ok ok, ik ga nu dan wel alvast thee maken. Ben verkouden wakker geworden. Win-win!
Jij bent ook lief zeg. En ik maar denken dat we onafscheidelijk waren.quote:Op zondag 8 september 2013 13:41 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Vervelend voor jeblijf wel uit mn buurt, ik ben net erbovenop gekomen.
Uit het oog uit het hart, zo gaan die dingen..quote:Op zondag 8 september 2013 13:42 schreef Ezell het volgende:
[..]
Jij bent ook lief zeg. En ik maar denken dat we onafscheidelijk waren.
quote:Op zondag 8 september 2013 13:43 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Uit het oog uit het hart, zo gaan die dingen..
NEE blijf ik heb je nodigquote:Op zondag 8 september 2013 13:47 schreef Ezell het volgende:
[..]Ok, dan ga ik nu op zoek naar een vervanger.
Ga toch varen met je Piraat.quote:Op zondag 8 september 2013 13:48 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
NEE blijf ik heb je nodigiedereen verlaat me ik dacht dat jij anders was.
Neen ik wil jou.quote:
Meh, ik wil jou dan ook niet. Dat kapsel van jou, omg.quote:Op zondag 8 september 2013 13:50 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Neen ik wil jou.Jij bent het altijd al geweest..
Sinds mn korte pittige kapsel heeft jan me gedumpt.
quote:Op zondag 8 september 2013 13:52 schreef Ezell het volgende:
[..]
Meh, ik wil jou dan ook niet. Dat kapsel van jou, omg.
Spannend, kan geregeld worden. Op dit moment heb ik ook geen slipje aan.quote:Op maandag 9 september 2013 20:49 schreef ThaTim het volgende:
ik wil dat KB mij twerkt als ik een joggingbroek aan heb zonder onderbroek
quote:Op maandag 9 september 2013 20:50 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Spannend, kan geregeld worden. Op dit moment heb ik ook geen slipje aan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |