spannend verhaal manquote:Op woensdag 4 september 2013 14:19 schreef Dimachaerus het volgende:
Ik was een keer misselijk en ging toen voor het avond eten kippen brokjes eten
Ik moest kotsen en er kwam allemaal onverteerde prut uit, ook bleek er zo'n kipbrokje haken in mijn keel, ik stikte toen bijna.
Gelukkig kreeg ik een kokhalseffect hierdoor en moest ik nog een keer kotsen. Dit keer kwam alles vrij.
Echt mazzel gehad.
Die hond daagde me uit G.quote:Op woensdag 4 september 2013 13:19 schreef Keltie het volgende:
[..]
De hond slaan omdat'ie niet opgevoed is door z'n baas
Ja, ook.quote:Op woensdag 4 september 2013 16:29 schreef Keltie het volgende:
[..]
Dan nog geef je die debiel die ernaast loopt een schop.
quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:44 schreef Jv1994 het volgende:
Vanavond ging ik met m'n matties buiten voetballen.
Je vergeet alleen dat het schoppen van een hond minder strafbaar is dan het schoppen van een persoon.quote:Op woensdag 4 september 2013 16:29 schreef Keltie het volgende:
[..]
Dan nog geef je die debiel die ernaast loopt een schop.
Dat vergeet ik niet. Maar uiteindelijk is dat de schuldige en die moet je pakken. Niet het beestje wat nooit geleerd is dat je niet op de stoep mag schijten. Daarnaast, als het beestje dat doet is het de verantwoording van dat ventje dat'ie het opruimt.quote:Op donderdag 5 september 2013 05:09 schreef Meneer_du_bir het volgende:
[..]
Je vergeet alleen dat het schoppen van een hond minder strafbaar is dan het schoppen van een persoon.
Dit. Misleidende TT, ik had een veel leuker verhaal verwachtquote:Op woensdag 4 september 2013 12:10 schreef CasselerRIP het volgende:
Mag ik TS er op attenderen dat "kotsen door kut hond" iets anders betekent dan "kotsen door kuthond"?
Canucksquote:Op donderdag 5 september 2013 07:00 schreef GoCanucksGo het volgende:
[..]
Dit. Misleidende TT, ik had een veel leuker verhaal verwacht
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |