Als ik 1 keer een vinger in m'n keel steek kots ik al en heb een zwakke maag.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🙈 🙉 🙊
Hehehe.quote:Op dinsdag 3 september 2013 23:25 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Waarom probeer je mij anorexia aan te praten?
She shoots, she scoresquote:Op dinsdag 3 september 2013 23:28 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Hehehe.
Nee, onzin. Is volgens mij niet nodig. Prima figuurtje als ik de foto's mag geloven
En dan ben je ook nog zo stom om te blijven kijken hoe die hond z'n bolus de vrijheid geeft?quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:49 schreef Jv1994 het volgende:
[..]
Als ik 1 keer een vinger in m'n keel steek kots ik al en heb een zwakke maag.
Normaal kan ik me er wel overheen zetten maar dit ging net iets te ver.
Ze bedelde zo met haar verdrietige puppy-ogenquote:
2010 wil zijn uitspraak terug.quote:
Dat is een moment dat je ogen daar heen staan op te kijken of die gaat schijten. En dan ben je al te laatquote:Op woensdag 4 september 2013 00:11 schreef cvboer het volgende:
[..]
En dan ben je ook nog zo stom om te blijven kijken hoe die hond z'n bolus de vrijheid geeft?Onterechte klacht dus.
quote:Op woensdag 4 september 2013 09:25 schreef Vleermuisspin het volgende:
Ben ik de enige die het vreemd vindt dat TS blijkbaar met z'n 'matties' ergens buiten waar honden schijten chinees zit te eten?
De hond slaan omdat'ie niet opgevoed is door z'n baasquote:Op dinsdag 3 september 2013 22:44 schreef Jv1994 het volgende:
Vanavond ging ik met m'n matties buiten voetballen. Na afloop hadden we Chinees besteld want we hadden allemaal nog niet gegeten.
Enfin, die Chinees komt ons eten afgeven en ik begin aan mijn bak nasi met babi pangang.
Komt er ineens een vrouw voorbij lopen met een hond, die vrouw loopt al een meter of 25 voor de hond en mijn ergste verwachting van wat die hond kon doen op dat moment werd werkelijkheid.
Dat pleures beest draait gewoon midden op de stoep zo een 2 meter van mij vandaan een bout waar je gerust "U" tegen mag zeggen.
Er kwam ook gelijk een geur vanaf, de pest cholera man, en die schijt was helemaal groen en weet ik het allemaal dus ik verslikte me meteen in het laatste stukje babi pangang dat zich nog achter in mijn keel bevond, ik proefde die schijt gewoon, dus ik draai me snel om en kots alles eruit ( zwakke maag )
Vrienden lachen natuurlijk
Ik wilde dat beest + uitlater echt de pest tyfus in slaan maar de hond was al naar zijn baasje gerent alsof die al bang was en die baas verdween uit het zicht
Volgende keer als ik dat beest zie krijgt die een pingel van me naar de Chinees
Klacht: mensen die honden op de stoep laten shitten
Zeker. Maar daarom kwam het ook bij de Chinees vandaan.quote:Op woensdag 4 september 2013 09:25 schreef CaptainSushi het volgende:
Slecht indonesisch voer had je dan.
quote:Op woensdag 4 september 2013 09:25 schreef CaptainSushi het volgende:
Slecht Indonesisch voer had je dan.
spannend verhaal manquote:Op woensdag 4 september 2013 14:19 schreef Dimachaerus het volgende:
Ik was een keer misselijk en ging toen voor het avond eten kippen brokjes eten
Ik moest kotsen en er kwam allemaal onverteerde prut uit, ook bleek er zo'n kipbrokje haken in mijn keel, ik stikte toen bijna.
Gelukkig kreeg ik een kokhalseffect hierdoor en moest ik nog een keer kotsen. Dit keer kwam alles vrij.
Echt mazzel gehad.
Die hond daagde me uit G.quote:Op woensdag 4 september 2013 13:19 schreef Keltie het volgende:
[..]
De hond slaan omdat'ie niet opgevoed is door z'n baas
Ja, ook.quote:Op woensdag 4 september 2013 16:29 schreef Keltie het volgende:
[..]
Dan nog geef je die debiel die ernaast loopt een schop.
quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:44 schreef Jv1994 het volgende:
Vanavond ging ik met m'n matties buiten voetballen.
Je vergeet alleen dat het schoppen van een hond minder strafbaar is dan het schoppen van een persoon.quote:Op woensdag 4 september 2013 16:29 schreef Keltie het volgende:
[..]
Dan nog geef je die debiel die ernaast loopt een schop.
Dat vergeet ik niet. Maar uiteindelijk is dat de schuldige en die moet je pakken. Niet het beestje wat nooit geleerd is dat je niet op de stoep mag schijten. Daarnaast, als het beestje dat doet is het de verantwoording van dat ventje dat'ie het opruimt.quote:Op donderdag 5 september 2013 05:09 schreef Meneer_du_bir het volgende:
[..]
Je vergeet alleen dat het schoppen van een hond minder strafbaar is dan het schoppen van een persoon.
Dit. Misleidende TT, ik had een veel leuker verhaal verwachtquote:Op woensdag 4 september 2013 12:10 schreef CasselerRIP het volgende:
Mag ik TS er op attenderen dat "kotsen door kut hond" iets anders betekent dan "kotsen door kuthond"?
Canucksquote:Op donderdag 5 september 2013 07:00 schreef GoCanucksGo het volgende:
[..]
Dit. Misleidende TT, ik had een veel leuker verhaal verwacht
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |