SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: alle gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voor ds2![]()
Dan ben je een seksist domme cursist. O wacht dat is een pleonasme.quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:33 schreef WeCanDoIt het volgende:
[..]
Nee. Kut studie, behalve als je alleen vrouwen als klanten neemt maar dan ben je weer een racist
redelijk wat stop en go maar achquote:Op dinsdag 3 september 2013 22:33 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ah dus ook veel stop and go zeker
1 op 14 is nog wel netjes ja
ah en wat doe je nu dan?quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:33 schreef WeCanDoIt het volgende:
[..]
Nee. Kut studie, behalve als je alleen vrouwen als klanten neemt maar dan ben je weer een racist
hier ben ik een voorstander van.quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:35 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
redelijk wat stop en go maar achals je de PK's heb moet je ze gebruiken
Dat je mij naar de hoeren wilde sturen is 1, maar om daarna jezelf ook nog aan te bieden. Uhh... no thanks. Bijzonder attent van je alleen ik denk dat je dan beter bij andere users kan zijn.quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:34 schreef WeCanDoIt het volgende:
Wat ben jij godverdomme sloom Thorb
[..]
Eeh kutzooi, doe het dan goedkoper dan een andere?
welke?quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:35 schreef Zhano het volgende:
Heeft nou echt niemand die kentekenplaat van Djeetje's foto geRDWt?
konkowasberenquote:
Hoe gaat het tot nu toe?quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:35 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
hier ben ik een voorstander van.
jammer dat ik eerst het roze papiertje nog moet halen
Ik vind het ook kut dat ik nu wel mijn scooter praktijk moet halenquote:Op dinsdag 3 september 2013 22:35 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
dat gaat lastig worden...quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:35 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:36 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Dat je mij naar de hoeren wilde sturen is 1, maar om daarna jezelf ook nog aan te bieden. Uhh... no thanks. Bijzonder attent van je alleen ik denk dat je dan beter bij andere users kan zijn.
wat voor lesauto rij jequote:Op dinsdag 3 september 2013 22:35 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
wel aardig maar die lul was 3 weken op vakantie en ik daarna 2 dus ik heb 5 weken niet gelestquote:
Gewoon poepen in zijn auto. Zal hem leren.quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:36 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
wel aardig maar die lul was 3 weken op vakantie en ik daarna 2 dus ik heb 5 weken niet gelestik ga echt die koppeling slopen donderdag
haal dan ook meteen je rijbewijs, anders moet je dubbel dokkenquote:Op dinsdag 3 september 2013 22:36 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ik vind het ook kut dat ik nu wel mijn scooter praktijk moet halen
Polo slowmotion. 75 hele paardenkrachtenquote:
Ik heb pas 7 lessen gehad terwijl ik de hele zomervakantie de tijd had.quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:36 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
wel aardig maar die lul was 3 weken op vakantie en ik daarna 2 dus ik heb 5 weken niet gelestik ga echt die koppeling slopen donderdag
Mag je niet voortaan al beginnen op je 16de?quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:38 schreef Djeetje het volgende:
Ik ga gewoon alvast als ik 17 ben oefenen op industrie terrein bij mijn pa scheelt me een hoop geld
Auto bedoel je ?quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:37 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
haal dan ook meteen je rijbewijs, anders moet je dubbel dokken
16 en half ofzo.quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:38 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Mag je niet voortaan al beginnen op je 16de?
rij regelmatig ook in de up bluemotion, ach die bakkies trekken ook nog best wel voor het verbruik wat ze hebben hoorquote:Op dinsdag 3 september 2013 22:37 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
haal dan ook meteen je rijbewijs, anders moet je dubbel dokken
[..]
Polo slowmotion. 75 hele paardenkrachten
Dacht 17, maar als je dan je rijbewijs hebt moet er iemand naast je zitten met een minimaal aantal jaren rij ervaring.quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:38 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Mag je niet voortaan al beginnen op je 16de?
hoezo je bent toch al 16,5 geweest?quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:38 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Auto bedoel je ?
Dan moet ik nog langer wachten
ik 10quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:38 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Ik heb pas 7 lessen gehad terwijl ik de hele zomervakantie de tijd had.Ook veel gezeik met vakanties.
Ik vroeg me al af waarom het wekelijks achteruit ging met de rijvaardigheden van medebestuurders.quote:
met je C coupequote:
ze rijden wel best soepel ja, fijne koppeling, beter dan die van mijn pa zijn autoquote:Op dinsdag 3 september 2013 22:39 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
rij regelmatig ook in de up bluemotion, ach die bakkies trekken ook nog best wel voor het verbruik wat ze hebben hoor
15,5 pas in Januari 16quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:39 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
hoezo je bent toch al 16,5 geweest?
Die heb ik niet meer.quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:40 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
met je C coupe
[..]
ze rijden wel best soepel ja, fijne koppeling, beter dan die van mijn pa zijn automaar tussensprintjes hoef je er niet mee te doen
Weet nog niet, ik moet mijn geld bewaren.quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:42 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
serieus
[..]
nee je ging een GTI halen toch?
zo'n gevoel had ik gewoon ya knowquote:
dan maar een daihatsu halen hequote:Op dinsdag 3 september 2013 22:44 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Weet nog niet, ik moet mijn geld bewaren.
Komt vast door mijn rooie haartjesquote:Op dinsdag 3 september 2013 22:45 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
zo'n gevoel had ik gewoon ya know
Core toch.quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:45 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
zo'n gevoel had ik gewoon ya know
[..]
dan maar een daihatsu halen he
haha hier welquote:Op dinsdag 3 september 2013 22:49 schreef poker4lifee het volgende:
kut cookies tellen niet door als je tabblad switcht. fas0fh098sZHf08
enige optie lijkt mij jaquote:Op dinsdag 3 september 2013 22:49 schreef Djeetje het volgende:
Hoe gaat Arsenal nou eigenlijk nu spelen met Ozil en Cazorla ?
Cazorla denk op de flank ?
Cazorla - Ozil - Walcottquote:Op dinsdag 3 september 2013 22:49 schreef Djeetje het volgende:
Hoe gaat Arsenal nou eigenlijk nu spelen met Ozil en Cazorla ?
Cazorla denk op de flank ?
kut site gekozen danquote:
yupquote:Op dinsdag 3 september 2013 22:49 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Cazorla - Ozil - Walcott
Ramsey - Wilshere
Zijn Ramsey en Wilshere wel goed genoeg als cvm's ?quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:49 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Cazorla - Ozil - Walcott
Ramsey - Wilshere
Arteta?quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:50 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Zijn Ramsey en Wilshere wel goed genoeg als cvm's ?
Maakten tegen Fener echt een goede indruk, maar dat zal wel te maken hebben met het middenveld van Fener zelf. Ze hebben nog altijd Diaby en Arteta achter de hand als ze fit zijn en sinds kort dus ook Flamini.quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:50 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Zijn Ramsey en Wilshere wel goed genoeg als cvm's ?
O ja helemaal vergeten Ramsey is wel in een heerlijke vormquote:
Beginnen jullie hier ook al met die aids? Ik ben juist weg uit een ander topic omdat daar de hele dag over die cookies werd gepraatquote:Op dinsdag 3 september 2013 22:49 schreef poker4lifee het volgende:
kut cookies tellen niet door als je tabblad switcht. fas0fh098sZHf08
ik weet nog steeds niet welk spel het isquote:Op dinsdag 3 september 2013 22:53 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Beginnen jullie hier ook al met die aids? Ik ben juist weg uit een ander topic omdat daar de hele dag over die cookies werd gepraat
Ik snap er geen reet van.quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:53 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Beginnen jullie hier ook al met die aids? Ik ben juist weg uit een ander topic omdat daar de hele dag over die cookies werd gepraat
bazenmotor is datquote:Op dinsdag 3 september 2013 22:53 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Dacht ik ook gelijk aan.#GTAV #kannietwachten #fuckfifa
Over precies twee weken zijn we bezigquote:Op dinsdag 3 september 2013 22:53 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Dacht ik ook gelijk aan.#GTAV #kannietwachten #fuckfifa
Wat zal het buiten stil zijn.quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:54 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Over precies twee weken zijn we bezig
Sowieso, eerst dealtjes oppikken op de FUT14 web app en daarna GTA V spelen tot alle auctions voorbij zijn.quote:
#SJWBJTSquote:Op dinsdag 3 september 2013 22:57 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik heb in die skill challenge mijn eerste en enige scorpion kick gescoord
Ja ik ken hun.quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:58 schreef Djeetje het volgende:
Niemand die die voetbalclub kent ?
Wou weten of hun B1 goed is.
goeiequote:Op dinsdag 3 september 2013 23:00 schreef Kun-Aguero het volgende:
Darksonic zit gewoon in de SM wereld en dat doet ie samen met Leno dus Smleno.
quote:
Serieus ?quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:59 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Ja ik ken hun.
Paar vriendennspelen daar.
Carlos eduardo?quote:Op dinsdag 3 september 2013 23:00 schreef Lindgren. het volgende:
Iemand nog een spits / cam met minimaal 4* die ik geprobeerd móet hebben?Budget = 80k voor het hele team.
Bij Buitenboys b1 toch ?quote:Op dinsdag 3 september 2013 23:00 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Serieus ?
Welke klasse spelen ze dan ?
Cristianoquote:Op dinsdag 3 september 2013 23:00 schreef Lindgren. het volgende:
Iemand nog een spits / cam met minimaal 4* die ik geprobeerd móet hebben?Budget = 80k voor het hele team.
Wat heb je al geprobeert?quote:
Je bedoelt bij Buitenboys B1 in de competitie ?quote:Op dinsdag 3 september 2013 23:02 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Bij Buitenboys b1 toch ?
Mn ouwe cluppie.
Ja maar weetniet of dat nog zo is.quote:Op dinsdag 3 september 2013 23:03 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Je bedoelt bij Buitenboys B1 in de competitie ?
Hidden Gem #2 of 3 zo uit mijn hoofd.quote:
Sjonge jonge wat ben jij toch slechtquote:Op dinsdag 3 september 2013 23:04 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Geprobeerd* maar ik heb geen idee wat het kan betekenen.
Ik moet morgen een oefenwedstrijd tegen De Dijk B1quote:Op dinsdag 3 september 2013 23:04 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Ja maar weetniet of dat nog zo is.
Oefenwedstrijdenquote:Op dinsdag 3 september 2013 23:06 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ik moet morgen een oefenwedstrijd tegen De Dijk B1
Daar moest een mattie van me laatst tegen. Ik weet niet meer hoeveel het was geworden.quote:Op dinsdag 3 september 2013 23:06 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ik moet morgen een oefenwedstrijd tegen De Dijk B1
Ja zeker weet jij er wat van ?quote:
Deze oefenwedstrijd word elk jaar gespeeldquote:
Ik zie geen reden waarom je zoiets in deze situatie zou zeggen. Ik heb die skill challenge en bijna alle andere skill challenges namelijk gewoon gehaald.quote:Op dinsdag 3 september 2013 23:06 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Sjonge jonge wat ben jij toch slecht
Gewoon bij een voorzet L2 inhouden is instascorpion als je vrij bent toch?quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:57 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik heb in die skill challenge mijn eerste en enige scorpion kick gescoord
Esswein dan ook 10x beterquote:Op dinsdag 3 september 2013 23:01 schreef Lindgren. het volgende:
Ik heb nog nooit een team met Reus gehad.
87/squote:
Maak ook gewoon een garpje.quote:Op dinsdag 3 september 2013 23:09 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik zie geen reden waarom je zoiets in deze situatie zou zeggen. Ik heb die skill challenge en bijna alle andere skill challenges namelijk gewoon gehaald.
Grootse club. Daar komen Edgar Davids en Patrick Kluivert vandaan. Tevens woont m'n oma daar vlakbij, dus ben er wel eens te vinden.quote:
Morgen 7 uur spelen zie je daarquote:Op dinsdag 3 september 2013 23:10 schreef Reemi het volgende:
[..]
Grootse club. Daar komen Edgar Davids en Patrick Kluivert vandaan. Tevens woont m'n oma daar vlakbij, dus ben er wel eens te vinden.
Is goed ik kom je spottenquote:Op dinsdag 3 september 2013 23:11 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Morgen 7 uur spelen zie je daar
gr gr
Ze spelen toch hoofdklasse ?
Tof team, heb je eerder met Moutinho gespeeld?quote:Op dinsdag 3 september 2013 23:10 schreef Lindgren. het volgende:
Jat0g. Anuswijn in je spits madderfakker.
[ afbeelding ]
[..]
Timing.
Geen ideequote:Op dinsdag 3 september 2013 23:12 schreef Djeetje het volgende:
[..]
En het antwoord op die 2e vraag ?
no lifeeee?quote:Op dinsdag 3 september 2013 23:12 schreef n0ir het volgende:
Sikke "Yes yes yes girl" van der Veer is overleden.
WHAAAAT? NO MUNNIE?
Ja, heb wel eerder de linkerkant zo gehad. Moutinho niet echt opvallend, wel redelijk. Merkte ook niet echt verschil met de IF.quote:Op dinsdag 3 september 2013 23:13 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Tof team, heb je eerder met Moutinho gespeeld?
Nani en Pepe zijn wel echt heel goed.quote:Op dinsdag 3 september 2013 23:14 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ja, heb wel eerder de linkerkant zo gehad. Moutinho niet echt opvallend, wel redelijk. Merkte ook niet echt verschil met de IF.
quote:Op dinsdag 3 september 2013 23:15 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Nani en Pepe zijn wel echt heel goed.
Als ik het zo zie moet het wel te winnen zijnquote:
Ze hebben wel prachtig kunstgras op het hoofdveldquote:Op dinsdag 3 september 2013 23:17 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Als ik het zo zie moet het wel te winnen zijn
Het is toch geen schop club mag ik hopen anders spelen weer bijna de helft uit mijn team als bagger
quote:Op dinsdag 3 september 2013 23:20 schreef Reemi het volgende:
[..]
Ze hebben wel prachtig kunstgras op het hoofdveld
Ze noemen me regelmatig de Witte Lukaku, dat klopt.quote:Op dinsdag 3 september 2013 23:20 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Iedereen is bang voor Reemi met zijn postuur Lukaku.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:
quote:Op dinsdag 3 september 2013 23:22 schreef TBakkert het volgende:
Als ik ooit tegen Djeetje moet voetballen, dan ga ik keihard schoppen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sla hem in stukjes met je hockeystick.
Straks duwt hij die stick in mijn anusquote:Op dinsdag 3 september 2013 23:23 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]Sla hem in stukjes met je hockeystick.
Dat mag niet, dan ben je echt een flikker.quote:Op dinsdag 3 september 2013 23:23 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]Sla hem in stukjes met je hockeystick.
quote:Op dinsdag 3 september 2013 23:22 schreef Djeetje het volgende:
[..]![]()
Enigste nadeel is dat je die plekken krijg na een sliding
Ik zat r vol mee word je hardvan.quote:Op dinsdag 3 september 2013 23:22 schreef Djeetje het volgende:
[..]![]()
Enigste nadeel is dat je die plekken krijg na een sliding
Jij werd er denk ik eerder een mongool vanquote:Op dinsdag 3 september 2013 23:25 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Ik zat r vol mee word je hardvan.
quote:
Kent had ooit eens een team met MOTM Forlan geloof ik. Die zag er echt nice uit.quote:Op dinsdag 3 september 2013 23:26 schreef TBakkert het volgende:
Weet iemand nog een goedkope IF die ik sowieso gebruikt moet hebben?
Ik twijfel zo over Forlan, lijkt me echt ziek als CF in 4-2-3-1.
Cavani en Suarez zullen er wel bij zitten, gok ik?quote:Op dinsdag 3 september 2013 23:26 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Kent had ooit eens een team met MOTM Forlan geloof ik. Die zag er echt nice uit.
Nouja ik werd steeds meer een soort pepe terwijl ik in de fjes begon als denkbeeldige 10quote:Op dinsdag 3 september 2013 23:25 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Jij werd er denk ik eerder een mongool van
Ik vind 3-5-2 kut spelen.quote:
wat een kneusquote:
Die jonge gooit iedere video wel een controller kapotquote:
Ja klopt dat vinden mensen leuk.quote:Op dinsdag 3 september 2013 23:41 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Die jonge gooit iedere video wel een controller kapot. Zoiets moet jij ook gewoon gaan doen Djeetje.
De Engelse GearsofNLquote:Op dinsdag 3 september 2013 23:41 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Die jonge gooit iedere video wel een controller kapot. Zoiets moet jij ook gewoon gaan doen Djeetje.
Gat in de markt.quote:Op dinsdag 3 september 2013 23:42 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ja klopt dat vinden mensen leuk.
Gewoon schreeuwen, springen, dingen kapot maken
Je zus slaan als je verliest.quote:Op dinsdag 3 september 2013 23:42 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ja klopt dat vinden mensen leuk.
Gewoon schreeuwen, springen, dingen kapot maken
quote:Op dinsdag 3 september 2013 23:44 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Je zus anaal vernederen als je verliest.
inb4: "plas in haar kont."quote:
welterusten!quote:
quote:
quote:
Was het maar zon feest.quote:Op dinsdag 3 september 2013 23:51 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Spelen om je zus, winnaar krijgt een beurt.
Dit gaat een beetje tegen mijn principes in.
Gewoon strip fifa spelen.quote:Op dinsdag 3 september 2013 23:52 schreef Djeetje het volgende:
O ja broek uit doen ook natuurlijk.
FIFA CD breken en alles afzeiken
Jaaa maar dan met lekkere meiden naast me die dat doen.quote:Op dinsdag 3 september 2013 23:52 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Gewoon strip fifa spelen.
Iedere tegengoal een kleding stuk uit!
quote:Op dinsdag 3 september 2013 23:53 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Jaaa maar dan met lekkere meiden naast me die dat doen.
Ik had een 700k opening gedaanquote:Op dinsdag 3 september 2013 23:54 schreef Ozz-03 het volgende:
Wanneer krijgen we weer een grote Fok! FUT13 pack opening? Niemand die zijn coins wilt uitgeven aan packs als afscheid?
quote:Op dinsdag 3 september 2013 23:54 schreef Djeetje het volgende:
Ga ik aldoor in mijn eigen doel schieten
Dit gaat mijn laatste team worden, daarna is het verkoop-en-pack-opening-tijd.quote:Op dinsdag 3 september 2013 23:54 schreef Ozz-03 het volgende:
Wanneer krijgen we weer een grote Fok! FUT13 pack opening? Niemand die zijn coins wilt uitgeven aan packs als afscheid?
Als je dan Messi of Ronaldo krijgt ga in keihard in je bek schijtenquote:Op dinsdag 3 september 2013 23:55 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Dit gaat mijn laatste team worden, daarna is het verkoop-en-pack-opening-tijd.
Wel 90k aan packs.![]()
![]()
Ik moest hardop lachen.quote:Op dinsdag 3 september 2013 23:56 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Als je dan Messi of Ronaldo krijgt ga in keihard in je bek schijten
CpS noemen we dat. Ik loop nu achterquote:Op woensdag 4 september 2013 00:24 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
22,7 miljoen koekjes/seconde is whatsup yo
v=x/t hequote:Op woensdag 4 september 2013 00:25 schreef Zhano het volgende:
[..]
CpS noemen we dat. Ik loop nu achter
http://orteil.dashnet.org/cookieclicker/quote:Op woensdag 4 september 2013 00:27 schreef Ozz-03 het volgende:
Mag ik een linkje naar dat cookie spel.
Moet nog gefixed worden.quote:
5.6quote:Op woensdag 4 september 2013 00:34 schreef Ozz-03 het volgende:
7.5 cookies per second
Ik ben nu al helemaal verslaafd.
Ik ben er bijna, krijg +4 bij elke klik.quote:Op woensdag 4 september 2013 00:34 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
5.6
Ik ga nu doorklikken tot ik een factory heb![]()
haha ik 689.000quote:Op woensdag 4 september 2013 00:36 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Ik ben er bijna, krijg +4 bij elke klik.
quote:
spannondtwitter:Matt_Widz twitterde op woensdag 04-09-2013 om 00:51:39On my way home now database should be up tonight! reageer retweet
Same herequote:Op woensdag 4 september 2013 01:14 schreef Ajacied7 het volgende:
Dankzij dat kutspel ben ik nog steeds wakker
quote:
Nice!quote:
Wilde hem net postenquote:
Zal later komen denk ik.quote:
Dan ga ik er ook geen tijd meer aan verspelenquote:Op woensdag 4 september 2013 01:29 schreef wieisboos het volgende:
Dit zijn ook oude stats kan ik jullie vertellen
Dat idee had ik al bij sommige jaquote:Op woensdag 4 september 2013 01:29 schreef wieisboos het volgende:
Dit zijn ook oude stats kan ik jullie vertellen
Op een paar dingen na is het toch nutteloos zolang je geen stats kan zien ookquote:Op woensdag 4 september 2013 01:30 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Dan ga ik er ook geen tijd meer aan verspelen
Wel een baas ja, maar beetje laatquote:Op woensdag 4 september 2013 01:35 schreef BDIL het volgende:
[ afbeelding ]
ik val bijna flauw van het fappen
quote:
Srnaquote:Op woensdag 4 september 2013 01:35 schreef BDIL het volgende:
[ afbeelding ]
ik val bijna flauw van het fappen
kan hem niet vindenquote:Op woensdag 4 september 2013 01:37 schreef Zhano het volgende:
[..]
Zou Kranjcar er ook nog in komen? Zit nu bij QPR.
Ik dacht dat Adryan zo'n groot talent was?quote:Op woensdag 4 september 2013 01:37 schreef Tim86 het volgende:
Adryan, Wallyson, Huseklepp allemaal 70 rated
Zou het echt niet weten hahaquote:Op woensdag 4 september 2013 01:38 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Ik dacht dat Adryan zo'n groot talent was?of was dat alleen op FM
Krancjar maakte op de laatste dag pas een transfer. Hij is dus in principe niet aangemaakt, wie weet voegen ze nog de laatste spelers voordat het spel uit is.quote:Op woensdag 4 september 2013 01:39 schreef Zhano het volgende:
[..]
Zegt niks. Kon Razvan Rat (West Ham) en Goran Popov (WBA) ook niet vinden.
Moet toch wel ? Spel is nog niet uitquote:Op woensdag 4 september 2013 01:40 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Krancjar maakte op de laatste dag pas een transfer. Hij is dus in principe niet aangemaakt, wie weet voegen ze nog de laatste spelers voordat het spel uit is.
Rekik dan met zijn 64quote:Op woensdag 4 september 2013 01:40 schreef wieisboos het volgende:
Bakkali trouwens 66zal nog wel omhoog gaan
Dit ja.quote:Op woensdag 4 september 2013 01:40 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Krancjar maakte op de laatste dag pas een transfer. Hij is dus in principe niet aangemaakt, wie weet voegen ze nog de laatste spelers voordat het spel uit is.
Met EA weet je het nooit, vorig jaar hadden ze bijvoorbeeld al moeite met Meireles uit de database te halen.quote:Op woensdag 4 september 2013 01:41 schreef BDIL het volgende:
[..]
Moet toch wel ? Spel is nog niet uit
Alex vs Veron doen?quote:Op woensdag 4 september 2013 01:42 schreef Zhano het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
(Nog) geen Franco
CAM is primaquote:
Rakitic is echtquote:Op woensdag 4 september 2013 01:47 schreef BDIL het volgende:
[ afbeelding ]
Perisic nog steeds bazenstats en rakitic UP
75 maakt niet uit johquote:Op woensdag 4 september 2013 01:48 schreef Tim86 het volgende:
Tettey 74, Holla 71, Henriksen 73
Proto en Kouyate 75![]()
![]()
Heb je ook gelijk in jaquote:Op woensdag 4 september 2013 01:52 schreef wieisboos het volgende:
[..]
75 maakt niet uit johSingle matches
![]()
Als ze zn pace in stand houden wel jaquote:Op woensdag 4 september 2013 01:52 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
Nieuwe Kouyate?
Pletikosa 74, Jucilei 75
Pletikosa blijft de eeuwige bazensilverquote:Op woensdag 4 september 2013 01:52 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
Nieuwe Kouyate?
Pletikosa 74, Jucilei 75
Echt hequote:Op woensdag 4 september 2013 01:53 schreef BDIL het volgende:
[..]
Pletikosa blijft de eeuwige bazensilver
Ja, zal tegelijk met de stats komen neem ik aanquote:Op woensdag 4 september 2013 01:54 schreef Tim86 het volgende:
Jammer dat er nog geen zoekfilters enzo zijn..dat is veel leuker dan namen intikken die je al kent
Hij tweet net dit maar ik zie nog niet hoe ik op club/land moet zoekentwitter:Matt_Widz twitterde op woensdag 04-09-2013 om 01:52:33Can now search for clubs and nations! http://t.co/2w6hKNJ66N reageer retweet
Huh, die kon ik net niet vinden... Rare tekens?quote:Op woensdag 4 september 2013 01:56 schreef Tim86 het volgende:
Zivkovic 62 rated met 2* skills en 4* wf
Gewoon Turkey intoetsen in plaats van spelersnaam.quote:Op woensdag 4 september 2013 01:56 schreef wieisboos het volgende:
Hij tweet net dit maar ik zie nog niet hoe ik op club/land moet zoekentwitter:Matt_Widz twitterde op woensdag 04-09-2013 om 01:52:33Can now search for clubs and nations! http://t.co/2w6hKNJ66N reageer retweet
ja bij veel spelersquote:Op woensdag 4 september 2013 01:57 schreef Zhano het volgende:
[..]
Huh, die kon ik net niet vinden... Rare tekens?
quote:Op woensdag 4 september 2013 01:57 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Gewoon Turkey intoetsen in plaats van spelersnaam.
ohhhquote:Op woensdag 4 september 2013 01:57 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Gewoon Turkey intoetsen in plaats van spelersnaam.
quote:Op woensdag 4 september 2013 01:57 schreef Zhano het volgende:
[..]
Huh, die kon ik net niet vinden... Rare tekens?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |