SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: alle gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voor ds2![]()
Dan ben je een seksist domme cursist. O wacht dat is een pleonasme.quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:33 schreef WeCanDoIt het volgende:
[..]
Nee. Kut studie, behalve als je alleen vrouwen als klanten neemt maar dan ben je weer een racist
redelijk wat stop en go maar achquote:Op dinsdag 3 september 2013 22:33 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ah dus ook veel stop and go zeker
1 op 14 is nog wel netjes ja
ah en wat doe je nu dan?quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:33 schreef WeCanDoIt het volgende:
[..]
Nee. Kut studie, behalve als je alleen vrouwen als klanten neemt maar dan ben je weer een racist
hier ben ik een voorstander van.quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:35 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
redelijk wat stop en go maar achals je de PK's heb moet je ze gebruiken
Dat je mij naar de hoeren wilde sturen is 1, maar om daarna jezelf ook nog aan te bieden. Uhh... no thanks. Bijzonder attent van je alleen ik denk dat je dan beter bij andere users kan zijn.quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:34 schreef WeCanDoIt het volgende:
Wat ben jij godverdomme sloom Thorb
[..]
Eeh kutzooi, doe het dan goedkoper dan een andere?
welke?quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:35 schreef Zhano het volgende:
Heeft nou echt niemand die kentekenplaat van Djeetje's foto geRDWt?
konkowasberenquote:
Hoe gaat het tot nu toe?quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:35 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
hier ben ik een voorstander van.
jammer dat ik eerst het roze papiertje nog moet halen
Ik vind het ook kut dat ik nu wel mijn scooter praktijk moet halenquote:Op dinsdag 3 september 2013 22:35 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
dat gaat lastig worden...quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:35 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:36 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Dat je mij naar de hoeren wilde sturen is 1, maar om daarna jezelf ook nog aan te bieden. Uhh... no thanks. Bijzonder attent van je alleen ik denk dat je dan beter bij andere users kan zijn.
wat voor lesauto rij jequote:Op dinsdag 3 september 2013 22:35 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
wel aardig maar die lul was 3 weken op vakantie en ik daarna 2 dus ik heb 5 weken niet gelestquote:
Gewoon poepen in zijn auto. Zal hem leren.quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:36 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
wel aardig maar die lul was 3 weken op vakantie en ik daarna 2 dus ik heb 5 weken niet gelestik ga echt die koppeling slopen donderdag
haal dan ook meteen je rijbewijs, anders moet je dubbel dokkenquote:Op dinsdag 3 september 2013 22:36 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ik vind het ook kut dat ik nu wel mijn scooter praktijk moet halen
Polo slowmotion. 75 hele paardenkrachtenquote:
Ik heb pas 7 lessen gehad terwijl ik de hele zomervakantie de tijd had.quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:36 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
wel aardig maar die lul was 3 weken op vakantie en ik daarna 2 dus ik heb 5 weken niet gelestik ga echt die koppeling slopen donderdag
Mag je niet voortaan al beginnen op je 16de?quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:38 schreef Djeetje het volgende:
Ik ga gewoon alvast als ik 17 ben oefenen op industrie terrein bij mijn pa scheelt me een hoop geld
Auto bedoel je ?quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:37 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
haal dan ook meteen je rijbewijs, anders moet je dubbel dokken
16 en half ofzo.quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:38 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Mag je niet voortaan al beginnen op je 16de?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |