Ik ging om tien voor drie kijken hoe ver hij was, omdat ik toch ff wakker was, en toen was hij gestopt met lopenquote:Op woensdag 4 september 2013 07:10 schreef HaywoodJablome het volgende:
ik heb hem vannacht laten lopen, dus ik kon nu in één keer 3 upgrades en 5 tijdmachines kopen(maar ik heb er niet over gedroomd dus ik ben niet verslaafd, toch
)
bummerquote:Op woensdag 4 september 2013 07:16 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik ging om tien voor drie kijken hoe ver hij was, omdat ik toch ff wakker was, en toen was hij gestopt met lopen
Ja nogalquote:
dat is wel cool jaquote:
Dat gebeurde gisteren ook, toen duurde het tien minuten of zo.quote:Op woensdag 4 september 2013 10:36 schreef BW_87 het volgende:
Site ligt plat. Ik twijfel nog of ik dit nu jammer moet vinden of het juist als een zegen moet zien
Oh maar je kijkt over een paar minuten wel weer hoorquote:Op woensdag 4 september 2013 10:36 schreef BW_87 het volgende:
Site ligt plat. Ik twijfel nog of ik dit nu jammer moet vinden of het juist als een zegen moet zien
jaaaa, daar ben ik nu voor aan het sparenquote:
Ik spaar voor de quantum conundrum.....quote:Op woensdag 4 september 2013 10:51 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
jaaaa, daar ben ik nu voor aan het sparen(zogenaamd he, want ondertussen koop ik gewoon elke keer iets anders als ik genoeg cookies heb )
Inderdaad, en voor die farms helemaal niks geloof ik. Ik heb er 100, maar er worden maar 2000 cps geproduceerd.quote:Op woensdag 4 september 2013 10:55 schreef heywoodu het volgende:
Het is trouwens wel krom dat je voor de oma's achterlijk veel upgrades hebt, maar voor de rest veel minder
M'n 100 oma's produceren nog meer koekjes dan m'n 100 mijnen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |