quote:Op woensdag 4 september 2013 21:15 schreef Enchanter het volgende:
Ik heb een stuk of 3 DMs gehad van die gast van gisteren.
Ben nu echt bang
Jaaaa serieus! Om 20.30uur net ontvangen.quote:
Waitquote:Op woensdag 4 september 2013 21:15 schreef Enchanter het volgende:
Ik heb een stuk of 3 DMs gehad van die gast van gisteren.
Ben nu echt bang
Moet hij wel hier registreren op fokquote:Op woensdag 4 september 2013 21:34 schreef Enchanter het volgende:
Ik durf niet meer naar buiten.
Voor het zelfde geld (no pun) staat hij met z'n golf-vriendjes me op te wachten
Heeft hij gedaan onder de naam Dikoesquote:Op woensdag 4 september 2013 22:54 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Moet hij wel hier registreren op fok
En met een beetje pech sla je dan zijn tand wéér uit zijn muil. Dag goede baanquote:Op woensdag 4 september 2013 21:34 schreef Enchanter het volgende:
Tuurlijk wel! Kijk jij het programma niet? Annemarie van Gaal werkte zich op van alleenstaande moeder tot goede toverfee!quote:Op woensdag 4 september 2013 21:53 schreef Renesite het volgende:
Henk? Ben jij het? Is je loonbeslag er al weer op? Het kan toch niet zo zijn dat je loonbeslag plots in dezelfde maand dat Annemarie van Gaal haar scepter heeft gezwaaid dat ze zo *poef* weg waren? Hoeveel schuldeisers staan nog in de rij om derdenbeslag te leggen![]()
!
Ah okquote:Op woensdag 4 september 2013 22:59 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Heeft hij gedaan onder de naam Dikoes
quote:Op woensdag 4 september 2013 23:05 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
En met een beetje pech sla je dan zijn tand wéér uit zijn muil. Dag goede baan
[..]
Tuurlijk wel! Kijk jij het programma niet? Annemarie van Gaal werkte zich op van alleenstaande moeder tot goede toverfee!
nou, dat vond ik dus ook.quote:Op donderdag 5 september 2013 07:54 schreef PatriQue89 het volgende:
Nou, heb even teruggelezen, maar snap de boosheid van Henk niet echt. Enchanter, WRH en Gwniemand hebben toch niks schokkends gezegd?
Typisch gevalletje van harde waarheid.
Daarom, hij wist aan wat voor programma hij mee deed, dat het op tv komt.. Hij had ook gewoon kloten kunnen hebben en het op eigen kracht kunnen oplossen. Maar goed, daar moet je natuurlijk wel de benodigde hersencapaciteit voor hebben.quote:Op donderdag 5 september 2013 08:26 schreef WRH het volgende:
[..]
nou, dat vond ik dus ook.
gezien wat er soms gezegd wordt op fok vond ik het allemaal best meevallen.
en bovendien: wij zijn niet degene die zo nodig met ons hoofd op tv willen, toch?
wie vraagt.. .
Druk bezig met de Donal Duck lezen denk ikquote:Op donderdag 5 september 2013 07:27 schreef WRH het volgende:
...
(en waar blijven de deelnemers van de eerste aflevering?)
quote:Op donderdag 5 september 2013 08:36 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Druk bezig met de Donal Duck lezen denk ik
Of komt ie aan gescheurd op de heftruckquote:Op woensdag 4 september 2013 21:34 schreef Enchanter het volgende:
quote:Op donderdag 5 september 2013 08:41 schreef roos85 het volgende:
[..]
Of komt ie aan gescheurd op de heftruck
In dat geval leg ik wel wat pallets voor de deur , kan hij ze gelijk sorterenquote:Op donderdag 5 september 2013 08:41 schreef roos85 het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben inmiddels overleden
quote:Op donderdag 5 september 2013 08:49 schreef Enchanter het volgende:
[..]
In dat geval leg ik wel wat pallets voor de deur , kan hij ze gelijk sorterenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Omg echt waar?quote:Op woensdag 4 september 2013 22:59 schreef Enchanter het volgende:
Heeft hij gedaan onder de naam Dikoes
quote:
Ik geloof je wel !quote:Op donderdag 5 september 2013 09:21 schreef Enchanter het volgende:
Mag helaas geen DMs plaatsen, of een modje moet eenmalig toestemming geven
mag dat niet? dat wist ik niet eens.quote:Op donderdag 5 september 2013 09:21 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Mag helaas geen DMs plaatsen, of een modje moet eenmalig toestemming geven
Echt, zo'n certificaat krijg je als je niet (teveel) kwijlt en rechtop kunt zittenquote:Op donderdag 5 september 2013 08:41 schreef roos85 het volgende:
[..]
Oh, die moet ik nog kunnen halenquote:Op donderdag 5 september 2013 09:27 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Echt, zo'n certificaat krijg je als je niet (teveel) kwijlt en rechtop kunt zitten
Als je nu zou overlijden dan zou je over 2 weken nog slagen.quote:Op donderdag 5 september 2013 09:45 schreef roos85 het volgende:
[..]
Oh, die moet ik nog kunnen halen
DM't ie daarover??quote:Op donderdag 5 september 2013 09:58 schreef Gwniemand het volgende:
Ja ik schrok hoor! Ik dacht echt huh waar gaat dit over....en toen bedacht ik mij dat ik hier had gezegd dat hij de hele tijd dat groene shirt aan had.
Pas maar op, straks krijg je een bepaalde DMquote:Op donderdag 5 september 2013 10:40 schreef SunChaser het volgende:
Wat een achterlijke mongool die Henk, wat moet zon leuke vrouw met zon lapzwans, met zn sweatpants en groene schoenen.
quote:Op donderdag 5 september 2013 10:01 schreef CherryLips het volgende:
Je kunt DM's natuurlijk wel gewoon PM'en
Wat zwak..quote:Op donderdag 5 september 2013 10:04 schreef WRH het volgende:
wat ik wel flauw vindt: Henk wenst mij toe dat ik ook in zo'n situatie kom. kijk en dat vind ik dan weer hatelijk
Krijgt ie ook weer wst kleur op zn wangenquote:Op donderdag 5 september 2013 10:58 schreef xzaz het volgende:
200 pleur per maand besparen is niet moeilijk als je rookt.
nou, dat was dus ook mijn gedachte, heel zielig iets roepen over ijsjes voor de kids met maar 50 cent in je portemonnee. boehoe, sigaret voor mijzelf of ijsje voor de kids, moeilijk, moeilijk...quote:Op donderdag 5 september 2013 10:58 schreef xzaz het volgende:
200 pleur per maand besparen is niet moeilijk als je rookt.
Moet Henk niet gewoon heftruckchauffeurenquote:Op donderdag 5 september 2013 10:46 schreef roos85 het volgende:
[..]
Pas maar op, straks krijg je een bepaalde DM
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |