Dat was pijnlijkquote:Op dinsdag 3 september 2013 22:26 schreef Renesite het volgende:
HAHAHAHAHA
"Ik ben bezig met een heftruckceriticaat"
Annemarie: "Ow wauw!"![]()
![]()
Mwah, zij zal niet fulltime werken "kids" gevalletje.quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:26 schreef Ronaldsen het volgende:
Met 2 minimumloontjes heb je toch al 2500 euro per maand samen ?
Misschien is er wel 1 schuldeiser afbetaald, wachten op de volgende.quote:
quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:26 schreef Renesite het volgende:
HAHAHAHAHA
"Ik ben bezig met een heftruckceriticaat"
Annemarie: "Ow wauw!"![]()
![]()
Dit is zo'n wassen neus, kan wel janken bijnaquote:Op dinsdag 3 september 2013 22:27 schreef BORRREETJEEE het volgende:
[..]
Misschien is er wel 1 schuldeiser afbetaald, wachten op de volgende.
De tering, idd.quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:28 schreef Pap89 het volgende:
Beentattoo vakt mij nu pas op what the fuck.
Tja, hoor het vaak van mijn vriendin die bij een uitzendbureau werkt, 2 weken eraf, volgende deurwaarder die beslag legt.quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:28 schreef Renesite het volgende:
[..]
Dit is zo'n wassen neus, kan wel janken bijna
Let niet op taalgebruik, maar wel ergquote:Zoals velen weten, heb ik in 2008/2009 achter de schermen van "Dubbeltje op zijn kant" alle financiën in kaart gebracht van de deelnemers. Omdat mijn doelstelling anders was dan die van de programmamakers heb ik halverwege 2009 besloten dat ik niet meer mee wilde werken aan het programma. Annemarie van Gaal wordt in het programma neergezet als degene die uren bezig is met het op orde brengen van de financiële chaos. Yes.......wright......ik zeg verder niets.
In 2009 heb ik ook een boekje uitgebracht: "En zo houd je geld over!" In het seizoen 2009 is mijn boekje een aantal keer in de uitzending overhandigd. Leuk voor mij natuurlijk, maar meer dan dat wilde ze voor mij niet betekenen. Toen ik Annemarie benaderde met de vraag of zij wellicht wat deuren voor mij kon openen om voor gerenommeerde tijdschriften een wekelijkse column te mogen schrijven, werd ik vriendelijk afgepoeierd. Oké, ik kan me voorstellen dat ze niet aan ieders verzoek kunnen voldoen. Dus ben ik op eigen kracht verder gegaan en heb ik inmiddels voor zowel de Telegraaf als het Streekblad Zoetermeer wekelijks een column mogen schrijven. Mijn bedrijf heeft inmiddels ook een goede naam neergezet en ik heb al veel mensen mogen helpen! Niets aan de hand dus. Tot ik net naar Boulevard zat te kijken en mijn haren rezen te bergen toen ik hoorde dat John Williams en Annemarie van Gaal samen een boekje hebben geschreven met budgettips! Er werden enkele tips genoemd die gewoon letterlijk in mijn boekje staan. Het bevestigt maar weer dat mijn beslissing om te stoppen met "Dubbeltje op zijn kant" de juiste was geweest. Ik wil mensen helpen en natuurlijk moet mijn schoorsteen ook roken, maar een bekend spreekwoord zegt: schoenmaker blijf bij je leest. Tegenwoordig doen bekende mensen werkelijk alles om nog meer geld te verdienen. Nou Annemarie en John: "geniet ervan!"
Ach... het is mijn werk dat alsmaar te zienquote:Op dinsdag 3 september 2013 22:29 schreef BORRREETJEEE het volgende:
[..]
Tja, hoor het vaak van mijn vriendin die bij een uitzendbureau werkt, 2 weken eraf, volgende deurwaarder die beslag legt.
Dat is wel makkelijker dan mensen die het de eerste keer krijgen, die komen kwaad langs, "jullie houden mijn geld, waar is mijn loon!!"
Dat soort mensen verandert ook vaak van baan omdat het dan weer een paar maanden duurt voordat ze weer "gevonden" worden.quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:30 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ach... het is mijn werk dat alsmaar te zien
Het uitzendbureau waar mijn vriendin werkt zit voornamelijk in productiebanen, ongeschoold/laaggeschoold werk.quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:30 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ach... het is mijn werk dat alsmaar te zien
Ach ja, ik kan mij ook wel weer voorstellen dat budgettips nou eenmaal vaak hetzelfde zijn.quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:30 schreef Renesite het volgende:
https://www.facebook.com/(...)8&id=231214487010781
[..]
Let niet op taalgebruik, maar wel erg![]()
![]()
Als het een beetje een lekker wijf is probeert hij haar altijd te hosselen.quote:Op dinsdag 3 september 2013 21:59 schreef roos85 het volgende:
Lekker makkelijk van John om medelijden te hebben met een vrouw die niet werkt, teert op zijn zak en nog veel paft ook
Hier heb je wel een punt. De emancipatie (van beide kanten) is nog ver te zoeken.quote:Op woensdag 4 september 2013 10:26 schreef roos85 het volgende:
Ik stoor mij er echt mateloos aan dat die vrouwen worden neergezet als zielig en dat de man echt overal de schuld van krijgt![]()
De vrouwen die voorbij zijn gekomen werken niet of nauwelijks.. teren op de zak van hun vent.
Die man van gisteren moet stoppen met golfen, maar er werd niks van gezegd dat zij op zijn zak loopt te paffen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |