Eigen schuld, had je maar geen foto van je balletjes moeten posten, sindsdien achtervolgen ze me.quote:
Zegguh... Ik moet ze nog eten, straks Haunted gehaktballetjes achter me aanquote:Op dinsdag 3 september 2013 21:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Eigen schuld, had je maar geen foto van je balletjes moeten posten, sindsdien achtervolgen ze me.
Yepquote:
quote:
M'n maag begint al te rommelen jaquote:Op dinsdag 3 september 2013 22:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Probeer jij vannacht nog maar te slapen
2 jointjes erbij komt goed...quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Probeer jij vannacht nog maar te slapen
Oh ja ik ergerde me aan die gastquote:Op dinsdag 3 september 2013 22:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]markvanrinsum
![]()
Kom je een drankje inschenken?
quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:07 schreef chufi het volgende:
[..]
Geen idee meer... Wel dat ie er was ..
Oh haaiquote:
Was jij dat?quote:
En hij vroeg altijd wat iedereen wilde drinken.quote:
Neequote:
Ik stuur de leverworst wel opquote:
Er is ook vocking worst, de HEMA verkocht het. Beetje raar om naar te vragen.quote:
quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:20 schreef Soury het volgende:
[..]
Er is ook vocking worst, de HEMA verkocht het. Beetje raar om naar te vragen.
Wel erg lekkerquote:
Droge leverworst. Heerlijk, ik zie ze niet meerquote:Op dinsdag 3 september 2013 22:26 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
Net ff opgezocht, t ziet er lekker uit
Misschien staat hier waar je het kunt kopenquote:Op dinsdag 3 september 2013 22:28 schreef Soury het volgende:
[..]
Droge leverworst. Heerlijk, ik zie ze niet meer
Daar heb ik zelf gepostquote:Op dinsdag 3 september 2013 22:30 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
Misschien staat hier waar je het kunt kopen
CUL / Vocking worst
Vokking kut worstquote:
Nou nee, dat is ook lekker maar het is meer compact. Het valt niet uit elkaarquote:
Je kan het vragenquote:
Hoe zou een dove dat vragen?quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:43 schreef Soury het volgende:
[..]
Je kan het vragenbij je hema. Die verkopen het hier soms. Wat ik al zei dat vragen valt niet mee
De Hema hier heeft wel een uitgebreide versafdeling, ik ga het de volgende keer vragenquote:Op dinsdag 3 september 2013 22:43 schreef Soury het volgende:
[..]
Je kan het vragenbij je hema. Die verkopen het hier soms. Wat ik al zei dat vragen valt niet mee
quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:44 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
Hoe zou een dove dat vragen?
Hardquote:
Ken ik nietquote:Op dinsdag 3 september 2013 22:48 schreef BendeBielzen het volgende:
Die reclame over Erectie stoornissen... Hoe durven ze nog te zeggen dat er wat tussen in "staat"...
wat staat er dan *tussen*? snap hem ff nietquote:Op dinsdag 3 september 2013 22:48 schreef BendeBielzen het volgende:
Die reclame over Erectie stoornissen... Hoe durven ze nog te zeggen dat er wat tussen in "staat"...
Ik ken het ook nietquote:Op dinsdag 3 september 2013 22:53 schreef Toverheks het volgende:
[..]
wat staat er dan *tussen*? snap hem ff niet
er hangt wel wat tussen maar snap de post van BB nietquote:
Je zegt het zelf, er hangt wel iets tussen.quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:54 schreef Toverheks het volgende:
[..]
er hangt wel wat tussen maar snap de post van BB niet
Dat gebeurt mij ook wel eensquote:Op dinsdag 3 september 2013 22:54 schreef Toverheks het volgende:
[..]
er hangt wel wat tussen maar snap de post van BB niet
quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je zegt het zelf, er hangt wel iets tussen.
Maar het staat niet
Echt ik heb geen idee.quote:
Misschien kan BBhet even voor je paintenquote:Op dinsdag 3 september 2013 23:02 schreef Soury het volgende:
[..]
Echt ik heb geen idee.Maar geeft niet ik ga de hele nacht discovery channel kijken
of een gipsafdrukjequote:Op dinsdag 3 september 2013 23:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Misschien kan BBhet even voor je painten
Ah, het gaat van de speklappen en de ballen naar de kut worst nu?quote:
Heb je pech als je vegetariër bentquote:Op woensdag 4 september 2013 14:11 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Ah, het gaat van de speklappen en de ballen naar de kut worst nu?
Ben gek op een lappie vleesquote:Op woensdag 4 september 2013 14:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Heb je pech als je vegetariër bent
Bij hoge uitzondering klik ik een keer een yt aan, vind het net als vakantiefoto's kijken van een anderquote:
Héé miss sunshine .quote:Op woensdag 4 september 2013 14:11 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Ah, het gaat van de speklappen en de ballen naar de kut worst nu?
quote:Op woensdag 4 september 2013 14:51 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Bij hoge uitzondering klik ik een keer een yt aan, vind het net als vakantiefoto's kijken van een ander
Zo aardig ben je anders nietquote:Op woensdag 4 september 2013 17:59 schreef Soury het volgende:
[..]
Héé miss sunshine .
Ik eet stamppot andijvie met spekjes en een karbonade, en mijn huisdieren krijgen een bakje gif.
Muizenik blijf niet aardig.
Er staat wel op " tijdens gebruik niet roken"Ik heb maar rookverbod bordjes op de doosjes geplakt.
Oh okquote:Op woensdag 4 september 2013 18:56 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Zo aardig ben je anders niet![]()
Ik strooi ook altijd gif trouwens en dan zeg ik tegen de doggies, niet aankomen hoor miepjes, dat mag niet en heb ik een hele discussie met ze en dan doen ze het ook echt niet
Leuk praatje wel toch? Doe eens niet zo chagerijnig mens, wanneer is de meet met Bende?quote:
Als de tijd rijp isquote:Op woensdag 4 september 2013 19:12 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Leuk praatje wel toch? Doe eens niet zo chagerijnig mens, wanneer is de meet met Bende?
Oh, nou zo aardig ben je zelf ook niet. En verder gaat het je niet zo veel aan, sorry.quote:Op woensdag 4 september 2013 19:12 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Leuk praatje wel toch? Doe eens niet zo chagerijnig mens, wanneer is de meet met Bende?
Ik Ben(de) de liefste, en tuurlijk geniet iedereen van de aanstaande romancequote:Op woensdag 4 september 2013 19:16 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh, nou zo aardig ben je zelf ook niet. En verder gaat het je niet zo veel aan, sorry.
BBQquote:Op woensdag 4 september 2013 19:17 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Ik Ben(de) de liefste, en tuurlijk geniet iedereen van de aanstaande romance
Ow ja, balletjes, speklappies en kut worst of zoietsquote:
Je weet het allemaal wel toch, vraag niet naar de bekende wegquote:Op woensdag 4 september 2013 19:20 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Ow ja, balletjes, speklappies en kut worst of zoiets
Ahhh nog een zuurtjequote:Op woensdag 4 september 2013 19:24 schreef Jian het volgende:
Niet weer over die BBQ hč, damn, ik kon die rotdingen al niet waarderen maar nu heb ik het echt helemaal en voor altijd gehad met die dingen. Kunnen jullie niet gewoon gaan neuken enzo en die BBQ gewoon vergeten, tis maar een voorstel
BBQ-weerquote:Op woensdag 4 september 2013 19:25 schreef Soury het volgende:
[..]
Ahhh nog een zuurtjeLekker weer weer he?
Der stond niet eens een vraagtekenquote:Op woensdag 4 september 2013 19:23 schreef Soury het volgende:
[..]
Je weet het allemaal wel toch, vraag niet naar de bekende weg
Ja mazzelquote:
hahahahaquote:Op woensdag 4 september 2013 19:24 schreef Jian het volgende:
Niet weer over die BBQ hč, damn, ik kon die rotdingen al niet waarderen maar nu heb ik het echt helemaal en voor altijd gehad met die dingen. Kunnen jullie niet gewoon gaan neuken enzo en die BBQ gewoon vergeten, tis maar een voorstel
Zeg, je hebt geen tanden meer zo te zien, dat schreeuwt om een ander onderwerp.quote:Op woensdag 4 september 2013 19:26 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Der stond niet eens een vraagteken
Nopequote:Op woensdag 4 september 2013 19:29 schreef Jian het volgende:
Heeft iemand gisteren nog het 1e deel van die miniserie Hatfields and McCoys gezien? Vond het wel goed, vanavond deel 2
Hou jij een beetje van Barbekjoewen?quote:Op woensdag 4 september 2013 19:27 schreef 5thencounter het volgende:
Is er weer een Kiekenkot/Fok show aan het uitspelen hier? Nou ja het is het rls-topic hier...
quote:Op woensdag 4 september 2013 19:29 schreef Jian het volgende:
Heeft iemand gisteren nog het 1e deel van die miniserie Hatfields and McCoys gezien? Vond het wel goed, vanavond deel 2
Ja, maar ik ben afgehaakt na 20 min.. dat vete-gezeik uur na uur trek ik niet...quote:Op woensdag 4 september 2013 19:29 schreef Jian het volgende:
Neuh.. een beetje zeiken vind ik wel leuk, maar een beetje dan...quote:Op woensdag 4 september 2013 19:29 schreef Jian het volgende:
[..]
Hou jij een beetje van Barbekjoewen?
Langdradig? jij wil alleen maar schieten en neuken barbekjoewen zien zeker, soms moeten ze ook gewoon wat praten hoor, niks langdradig, het is goed! Kevin Costner sowieso goeie acteur!quote:Op woensdag 4 september 2013 19:30 schreef Toverheks het volgende:
[..]ik zit al klaar voor deeltje 2, al is het af en toe wel langdradig, de muziek erbij is top
Vetes zijn cool en iemand die van Simon Carmiggelt houdt neem ik sowieso niet serieusquote:Op woensdag 4 september 2013 19:30 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ja, maar ik ben afgehaakt na 20 min.. dat vete-gezeik uur na uur trek ik niet...
hij heeft het ook zelf geproduceert he, soms wordt het teveel uitgemolken, maar vind het mooi gemaakt en deel 2 vanavond wordt de baby geboren, de bastaard denk dat ze die verhaallijn verder uitbouwenquote:Op woensdag 4 september 2013 19:32 schreef Jian het volgende:
[..]
Langdradig? jij wil alleen maar schieten en neuken barbekjoewen zien zeker, soms moeten ze ook gewoon wat praten hoor, niks langdradig, het is goed! Kevin Costner sowieso goeie acteur!
Ga jij op Heks af of op die sjago mummiequote:
quote:Op woensdag 4 september 2013 19:35 schreef Jian het volgende:
[..]
Ga jij op Heks af of op die sjago mummie![]()
Net trouwens Suits gezien, hij was goeeeeednog maar 2 delen
Kevin Costner, oh laat maarquote:Op woensdag 4 september 2013 19:32 schreef Jian het volgende:
[..]
Langdradig? jij wil alleen maar schieten en neuken barbekjoewen zien zeker, soms moeten ze ook gewoon wat praten hoor, niks langdradig, het is goed! Kevin Costner sowieso goeie acteur!
Ik begreep al dat je wat plat van geest was, jammer...quote:Op woensdag 4 september 2013 19:33 schreef Jian het volgende:
[..]
Vetes zijn cool en iemand die van Simon Carmiggelt houdt neem ik sowieso niet serieus
Teveel uitgemolken, wat dan? echt niet, ik vond deel 1 top en ik verheug me echt op deel 2 vanavond. Niks uitgemolken, je Borgia's is uitgemolkenquote:Op woensdag 4 september 2013 19:33 schreef Toverheks het volgende:
[..]
hij heeft het ook zelf geproduceert he, soms wordt het teveel uitgemolken, maar vind het mooi gemaakt en deel 2 vanavond wordt de baby geboren, de bastaard denk dat ze die verhaallijn verder uitbouwen
Neuh, nergens voor nodig, ze moet je sowieso nietquote:Op woensdag 4 september 2013 19:36 schreef Toverheks het volgende:
[..]Waarom stuur jij Soury op me af, ga je stoken
nou ik vind van wel maar heb deel 1 wel gezien en voor deel 2 zit ik weer klaar en morgen deel 3 en dan gaat Kevin dood denk ikquote:Op woensdag 4 september 2013 19:37 schreef Jian het volgende:
[..]
Teveel uitgemolken, wat dan? echt niet, ik vond deel 1 top en ik verheug me echt op deel 2 vanavond. Niks uitgemolken, je Borgia's is uitgemolken
Heb de eerste aflevering gekeken van Suits, heb nog niet de moed om deel 2 te kijken.quote:Op woensdag 4 september 2013 19:35 schreef Jian het volgende:
[..]
Ga jij op Heks af of op die sjago mummie![]()
Net trouwens Suits gezien, hij was goeeeeednog maar 2 delen
ach Soury is me schatje dus niet stoken jaquote:Op woensdag 4 september 2013 19:38 schreef Jian het volgende:
[..]
Neuh, nergens voor nodig, ze moet je sowieso niet
Ja, ik ben wel wat jolig hčquote:Op woensdag 4 september 2013 19:37 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik begreep al dat je wat plat van geest was, jammer...
Hoezo de moed?quote:Op woensdag 4 september 2013 19:38 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Heb de eerste aflevering gekeken van Suits, heb nog niet de moed om deel 2 te kijken.
Plakje worst erbijquote:Op woensdag 4 september 2013 19:38 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Heb de eerste aflevering gekeken van Suits, heb nog niet de moed om deel 2 te kijken.
Huilie ligt voor de handquote:Op woensdag 4 september 2013 19:40 schreef Toverheks het volgende:
Huilde of Hulde Sevenja denk zeg het ff
Vond er niet veel aan, ja ik wil altijd weten hoe iets afloopt enzo, maar de winter is in aantocht straks dan doe ik nog een poging.quote:
Beide, wat een geweldige woordspeling niet?quote:Op woensdag 4 september 2013 19:40 schreef Toverheks het volgende:
Huilde of Hulde Sevenja denk zeg het ff
Doe dan maar een speklapquote:
Ow, eh, sorry, ik hoorde zoiets ...... maar wellicht heb ik het verkeerd begrepenquote:Op woensdag 4 september 2013 19:38 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ach Soury is me schatje dus niet stoken ja![]()
Dus Gher scheld je uit voor Huilie, nou ik wil niet stoken hoor maar maar maarquote:
Daar word het niet beter op hoorquote:Op woensdag 4 september 2013 19:41 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Vond er niet veel aan, ja ik wil altijd weten hoe iets afloopt enzo, maar de winter is in aantocht straks dan doe ik nog een poging.
Dan heb je het verkeerd gehoord, wie aan Soury komt komt aan mijquote:Op woensdag 4 september 2013 19:42 schreef Jian het volgende:
[..]
Ow, eh, sorry, ik hoorde zoiets ...... maar wellicht heb ik het verkeerd begrepen
Dat wisselt per week. Ik neem je niks kwalijkquote:Op woensdag 4 september 2013 19:42 schreef Jian het volgende:
[..]
Ow, eh, sorry, ik hoorde zoiets ...... maar wellicht heb ik het verkeerd begrepen
Heej, Soury, het slaat niet aan op het platteland hoor, tjsa al die hoge flatgebouwen enzoquote:Op woensdag 4 september 2013 19:41 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Vond er niet veel aan, ja ik wil altijd weten hoe iets afloopt enzo, maar de winter is in aantocht straks dan doe ik nog een poging.
Jawel dan ben ik meer binnen, kaarsjes, storm en intrigesquote:
quote:Op woensdag 4 september 2013 19:42 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat wisselt per week. Ik neem je niks kwalijk
Ik ben weer aan het denken geslaan voor een kat. Door Louisquote:Op woensdag 4 september 2013 19:43 schreef Jian het volgende:
[..]
Heej, Soury, het slaat niet aan op het platteland hoor, tjsa al die hoge flatgebouwen enzo
Ik zuig en treiter ook maar een beetje.quote:Op woensdag 4 september 2013 19:43 schreef Toverheks het volgende:
[..]![]()
ff wat rechtzetten en zonder gein, ik vind je leuk top en tof en een lekker wijf, en ja af en toe ben je een kreng en niet te pruimen, maar je blijft leuk
Heb je die 2 delen nu gezien? In het laatste deel is ie ook weer geweldige bezig met Harold, dat sulletje wat toen naar die andere firma is gegaan, echt leuk.quote:Op woensdag 4 september 2013 19:44 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ben weer aan het denken geslaan voor een kat. Door Louis
Ja ik moet 8 nog zien.quote:Op woensdag 4 september 2013 19:45 schreef Jian het volgende:
[..]
Heb je die 2 delen nu gezien? In het laatste deel is ie ook weer geweldige bezig met Harold, dat sulletje wat toen naar die andere firma is gegaan, echt leuk.
Doe je goed, die Heks moet je gewoon af en toe even aanpakken anders gaat ze zich een veel te prominente rol toebedelen, jij doet dat heel goedquote:Op woensdag 4 september 2013 19:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik zuig en treiter ook maar een beetje.
Nou ik lul maar wat meestalquote:Op woensdag 4 september 2013 19:46 schreef Jian het volgende:
[..]
Doe je goed, die Heks moet je gewoon af en toe even aanpakken anders gaat ze zich een veel te prominente rol toebedelen, jij doet dat heel goed
Leuk hé? Mensen aan het werk zetten...quote:Op woensdag 4 september 2013 19:46 schreef Jian het volgende:
[..]
Doe je goed, die Heks moet je gewoon af en toe even aanpakken anders gaat ze zich een veel te prominente rol toebedelen, jij doet dat heel goed
Ja, maar jij bent een natuurtalent het gaat je als vanzelf af, nou is heks natuurlijk iemand op wie nogal wat aan te merken valt dus dat maakt het wel wat makkelijker, maar toch hoor, petje afquote:
Heb je Dokter Tinus al gezien trouwens? een kwaliteitsstukje van Nederlandse bodem, iets anders dan die oeverloze 13 in een dozijn USA-shit....quote:Op woensdag 4 september 2013 19:49 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja, maar jij bent een natuurtalent het gaat je als vanzelf af, nou is heks natuurlijk iemand op wie nogal wat aan te merken valt dus dat maakt het wel wat makkelijker, maar toch hoor, petje af
Man ik geniet daar zo vanquote:Op woensdag 4 september 2013 19:48 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Leuk hé? Mensen aan het werk zetten...
Neuh, was da?quote:Op woensdag 4 september 2013 19:51 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Heb je Dokter Tinus al gezien trouwens? een kwaliteitsstukje van Nederlandse bodem, iets anders dan die oeverloze 13 in een dozijn USA-shit....
Jup, ik heb serie 1 gezien, en ik was prettig geboeid door de gezellige eenvoud, doch met hoge kwaliteit... Serie 2 is alweer begonnen deel 1 en 2 staan klaar op spotnet voor de liefhebberquote:Op woensdag 4 september 2013 19:54 schreef Jian het volgende:
[..]
Dat is op SBS6 ....... en dat is desondanks leuk?
quote:Op woensdag 4 september 2013 19:56 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Jup, ik heb serie 1 gezien, en ik was prettig geboeid door de gezellige eenvoud, doch met hoge kwaliteit... Serie 2 is alweer begonnen deel 1 en 2 staan klaar op spotnet voor de liefhebber
Ik geloof je en ik ga deel 1 opsnorren, ..... als het niks is tief ik gewoon een pot jam ofzo door je ramenquote:
Heb je een yt?quote:
Vandaag wel, maar ik klik er toch niet opquote:
Kersenjam.. en doe er zakje croissance bij graagquote:Op woensdag 4 september 2013 20:00 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik geloof je en ik ga deel 1 opsnorren, ..... als het niks is tief ik gewoon een pot jam ofzo door je ramen
Ja begint om halfnegen SBSquote:Op woensdag 4 september 2013 20:01 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja, ken jij dat niet, barbaar .....
Wij hebben nog blauwe druiven over, moet er nog iemand druivenjamquote:Op woensdag 4 september 2013 20:02 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Kersenjam.. en doe er zakje croissance bij graag
Braaf, ik vind het echt niksquote:Op woensdag 4 september 2013 20:00 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik geloof je en ik ga deel 1 opsnorren, ..... als het niks is tief ik gewoon een pot jam ofzo door je ramen
Veel plezier en val niet in slaap bij die Hillbillyshow hé?quote:Op woensdag 4 september 2013 20:03 schreef Jian het volgende:
ik ga koffie zetten, kan nog net voor Hatfields and McCoy
Daar heb je volgens mij geen moeite meequote:Op woensdag 4 september 2013 19:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik zuig en treiter ook maar een beetje.
Ook een speklappie?quote:
erg hčquote:Op woensdag 4 september 2013 20:06 schreef selam het volgende:
[..]
Daar heb je volgens mij geen moeite mee
Hoe dan begin jij ook alquote:
Waarmeequote:
Gewoon een goeie serie, ik houd ook van die Western-achtige series, stoere mannen, paarden en vrouwen die hun plaats nog wisten, topquote:Op woensdag 4 september 2013 20:05 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Veel plezier en val niet in slaap bij die Hillbillyshow hé?
Dat bedoel ikquote:
Tostie, saucijsebroodje, jointje of biertje dan? Macaroni krijg je niequote:Op woensdag 4 september 2013 20:12 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
Als ie van jou is... Nee dank je
Nee inderdaadquote:Op woensdag 4 september 2013 20:15 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Tostie, saucijsebroodje, jointje of biertje dan? Macaroni krijg je nie
Ohhw.. dan ben je vast ook een McLeod's daughters fan...lekkere wijven met dag en nacht dikke stetsons op...quote:Op woensdag 4 september 2013 20:14 schreef Jian het volgende:
[..]
Gewoon een goeie serie, ik houd ook van die Western-achtige series, stoere mannen, paarden en vrouwen die hun plaats nog wisten, top
Ow w8, bbq van de burenquote:
Nee, dat heb ik wel een keer gezien, maar dat zijn van die bazige wijven, daar hou k niet vanquote:Op woensdag 4 september 2013 20:16 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ohhw.. dan ben je vast ook een Mc McLeod's daughters fan...lekkere wijven met dag en nacht dikke stetsons op...
Wrom niet, was spontaan, of denk je geregisseerd?quote:Op woensdag 4 september 2013 20:18 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
Je bent er nog trots op ook denk?
Jou input is altijd wel okquote:
Ik hou het wel bij Clint Eastwood...Punk...quote:Op woensdag 4 september 2013 20:17 schreef Jian het volgende:
[..]
Nee, dat heb ik wel een keer gezien, maar dat zijn van die bazige wijven, daar hou k niet van
quote:Op woensdag 4 september 2013 20:18 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Wrom niet, was spontaan, of denk je geregisseerd?
Ik had de chipsbak al klaarquote:
Nee zo als dat gezeur dagenlang over wel of niet BBQen!quote:
Clint is zeker punkquote:Op woensdag 4 september 2013 20:19 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik hou het wel bij Clint Eastwood...Punk...
I know what you're thinking. "Did he fire six shots or only five?" Well, to tell you the truth, in all this excitement I kind of lost track myself. But being as this is a .44 Magnum, the most powerful handgun in the world, and would blow your head clean off, you've got to ask yourself one question: "Do I feel lucky?" Well, do ya, punk?quote:Op woensdag 4 september 2013 20:19 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik hou het wel bij Clint Eastwood...Punk...
sow, katsjingquote:Op woensdag 4 september 2013 20:20 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Nee zo als dat gezeur dagenlang over wel of niet BBQen!
Doe het of doe het niet, maar zeik er niet over!
quote:Op woensdag 4 september 2013 20:20 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Als ter ook nog wat in zit loop ik er niet voor wegquote:
Ik heb jou nog nooit een discussie zien starten. Het is een SC dus leg je er bij neer of zeg wat wat je boeit ipv commentaar lopen geven.quote:Op woensdag 4 september 2013 20:20 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Cult, blijftquote:
Swell....quote:Op woensdag 4 september 2013 20:21 schreef Jian het volgende:
[..]
I know what you're thinking. "Did he fire six shots or only five?" Well, to tell you the truth, in all this excitement I kind of lost track myself. But being as this is a .44 Magnum, the most powerful handgun in the world, and would blow your head clean off, you've got to ask yourself one question: "Do I feel lucky?" Well, do ya, punk?
Ow zijn dat discussies van jou joh, ik dacht dat het galspuwen was, my mistakequote:Op woensdag 4 september 2013 20:23 schreef Soury het volgende:
Ik heb jou nog nooit een discussie zien starten. Het is een SC dus leg je er bij neer of zeg wat wat je boeit ipv commentaar lopen geven.
Quoten is best lastig, maar echt kom dan zelf met input. Ik ben je gegal een beetje zat.quote:Op woensdag 4 september 2013 20:25 schreef Poezewoes het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op woensdag 4 september 2013 20:23 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb jou nog nooit een discussie zien starten. Het is een SC dus leg je er bij neer of zeg wat wat je boeit ipv commentaar lopen geven.
[/quote
Ow zijn dat discussies van jou joh, ik dacht dat het galspuwen was, my mistake![]()
Heb je niet een poes ofzo die je aardig vindquote:Op woensdag 4 september 2013 20:27 schreef Soury het volgende:
[..]
Quoten is best lastig, maar echt kom dan zelf met input. Ik ben je gegal een beetje zat.
Das nou jammer, heb geen zin om over BBQ te praten, je wilt toch niet beweren dat de laatste dagen jou bijdragen zo de moeite waard waren?quote:Op woensdag 4 september 2013 20:27 schreef Soury het volgende:
[..]
Quoten is best lastig, maar echt kom dan zelf met input. Ik ben je gegal een beetje zat.
Ik kijk naar deeltje 2quote:Op woensdag 4 september 2013 19:50 schreef Jian het volgende:
Heks, heks, ben je er nog, of ben je met een heel vinnige post bezig en moeten we gewoon even geduld hebben?
Nou nee, de moeite niet waard als het gezeik is achter de geraniums.quote:
Hoe staat je tuintje erbijquote:Op woensdag 4 september 2013 20:29 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Das nou jammer, heb geen zin om over BBQ te praten, je wilt toch niet beweren dat de laatste dagen jou bijdragen zo de moeite waard waren?
Was de Ben en Souryshow!
Ja dacht ik al dat jij daar zat!quote:Op woensdag 4 september 2013 20:31 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou nee, de moeite niet waard als het gezeik is achter de geraniums.
Zwakquote:Op woensdag 4 september 2013 20:32 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Ja dacht ik al dat jij daar zat!
En die Ben en Soury show voerde wij op of anderen? Ga naar je nest... Sjaggoquote:Op woensdag 4 september 2013 20:29 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Das nou jammer, heb geen zin om over BBQ te praten, je wilt toch niet beweren dat de laatste dagen jou bijdragen zo de moeite waard waren?
Was de Ben en Souryshow!
Maar eh, voel ik nou een jaloers trekje hier. Hoeft niet hoorquote:Op woensdag 4 september 2013 20:29 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Was de Ben en Souryshow!
Niet zo zwak als jou BBQ praatjes, en dan thuis boterham met pindakaas eten!quote:
Ja he? Dom gedoequote:Op woensdag 4 september 2013 20:33 schreef Toverheks het volgende:
ik heb HD ................ en dokter Tinus walgelijke serie zo dom
Dat is helemaal niet nodig hoor kan best in DMquote:Op woensdag 4 september 2013 20:34 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
En die Ben en Soury show voerde wij op of anderen? Ga naar je nest... Sjaggo
Waar haal je dat vandaanquote:Op woensdag 4 september 2013 20:34 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Niet zo zwak als jou BBQ praatjes, en dan thuis boterham met pindakaas eten!
Wat kan er in DM?quote:Op woensdag 4 september 2013 20:35 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Dat is helemaal niet nodig hoor kan best in DM
quote:Op woensdag 4 september 2013 20:36 schreef Jian het volgende:
[..]
ik dacht dat dat alleen bij honden voorkwam?
Dat is ADHD tochquote:Op woensdag 4 september 2013 20:36 schreef Jian het volgende:
[..]
Tumoren ook, we hebben vet pechquote:Op woensdag 4 september 2013 20:36 schreef Jian het volgende:
[..]
Heb jij ons hier 1 zin zien typen over wanneer, hoelaat of wat? Nope dat heb je niet... Alles kwam van anderen afquote:Op woensdag 4 september 2013 20:36 schreef Poezewoes het volgende:
Die aanstaande verkering van jullie
Nee, HeupDysplasie of terwijl HD .....quote:Op woensdag 4 september 2013 20:37 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Dat is ADHD tochKevin C met baard vind ik toch minder hoor.
quote:Op woensdag 4 september 2013 20:37 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Dat is ADHD tochKevin C met baard vind ik toch minder hoor.
Heb het juist naar mijn zin, ga zelf naar je nest!quote:Op woensdag 4 september 2013 20:38 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
Heb jij ons hier 1 zin zien typen over wanneer, hoelaat of wat? Nope dat heb je niet... Alles kwam van anderen afZoals ik al zei: Ga naar je nest, sjaggo
Nee bedoel op mijn tv manquote:Op woensdag 4 september 2013 20:38 schreef Jian het volgende:
[..]
Nee, HeupDysplasie of terwijl HD .....
quote:
Meissie kom dan zelf met wat leuks ofzoquote:Op woensdag 4 september 2013 20:39 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Heb het juist naar mijn zin, ga zelf naar je nest!
Ah... Je bent in rel-modusquote:Op woensdag 4 september 2013 20:39 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Heb het juist naar mijn zin, ga zelf naar je nest!
Lukt niet zo.quote:
Pleur op manquote:
Daar is het 3de wiel... In het echte leven ook hequote:Op woensdag 4 september 2013 20:42 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Pleur op manEn idd ga zelf naar je nest, zegt niemand toch tegen je, actie reactie.
Ik heb er tenminste 3quote:Op woensdag 4 september 2013 20:44 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
Daar is het 3de wiel... In het echte leven ook he
Je hebt helemaal niks en moet eens ophouden met faken.quote:
Wat fake ik nu weer? Kun je het niet hebben dat ik me niet meer laat opnaaien?quote:Op woensdag 4 september 2013 20:46 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Je hebt helemaal niks en moet eens ophouden met faken.
Kun je blokkerenquote:Op woensdag 4 september 2013 20:48 schreef Soury het volgende:
Even wat anders, ik krijg van sms'en op mijn mobiel van een onbekend nummer. Ik word daar redelijk gek van. Dag en nacht. Ik heb niet gereageerd erop. Ploep weer één terwijl ik typ
En dat is echt geen bekende ofzo, maar een fake iemand die zegt die me kent, maar ook die denkt dat ik een man ben. Dat blijkt wel
Ow zie wel eens reclame met 5 wielen kun je makkelijk mee de stoep op,quote:
Post zijn nummer even dan kunnen wij allemaal een sms sturen dat hij het verkeerde nummer heeftquote:Op woensdag 4 september 2013 20:48 schreef Soury het volgende:
Even wat anders, ik krijg van sms'en op mijn mobiel van een onbekend nummer. Ik word daar redelijk gek van. Dag en nacht. Ik heb niet gereageerd erop. Ploep weer één terwijl ik typ
En dat is echt geen bekende ofzo, maar een fake iemand die zegt die me kent, maar ook die denkt dat ik een man ben. Dat blijkt wel
Je probeert de boel om te draaien en daar hou ik niet van, mijn probleem dat weet ik maar hou er gewoon mee op.quote:Op woensdag 4 september 2013 20:48 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
Wat fake ik nu weer? Kun je het niet hebben dat ik me niet meer laat opnaaien?
Oh ja tuurlijk.quote:
quote:Op woensdag 4 september 2013 20:51 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Je probeert de boel om te draaien en daar hou ik niet van, mijn probleem dat weet ik maar hou er gewoon mee op.
06425000078quote:Op woensdag 4 september 2013 20:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Post zijn nummer even dan kunnen wij allemaal een sms sturen dat hij het verkeerde nummer heeft
ééntje minder?quote:
Ja toch, als je een beetje smartphone hebt kun je een nummer blokkeren. Lief van Poezenwoest dat ze dat toch nog even mededeeltquote:
Even cheken 0642500078quote:
Slomequote:
Nul teveelquote:
Ik zie niet zo snel hoe.quote:Op woensdag 4 september 2013 20:54 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja toch, als je een beetje smartphone hebt kun je een nummer blokkeren. Lief van Poezenwoest dat ze dat toch nog even mededeelt
Wat is dat dan?quote:
Ze is al aan het bellen shhtquote:
Ik vogel morgen wel de blokkade uit. Laat maar sms'en vannachtquote:
Google is your friendquote:Op woensdag 4 september 2013 21:00 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik vogel morgen wel de blokkade uit. Laat maar sms'en vannacht
Ik ook Samsung en zo gepiept blokerenquote:Op woensdag 4 september 2013 21:00 schreef Jian het volgende:
[..]
[..]
Ik heb een Samsung en ik kan je zo op de weigerlijst zetten
Ja zie ik zo bleek, straks hang ik aan honderden euro's aan gesprek's kosten. Ik vertrouw niks wat dat betreft,quote:Op woensdag 4 september 2013 21:00 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar daar ben jezelf eigenlijk toch ook wel brutale vrouw genoeg voor....
Gemiddeld huishouden heeft al 4 mobiele telefoons dus ja... Best welquote:Op woensdag 4 september 2013 21:02 schreef chufi het volgende:
Volgens mij zijn er in Nederland meer mobiele nummers dan mensen .. Of is dat oud nieuws
Ik sta niet eens op de acceptatie lijst.quote:Op woensdag 4 september 2013 21:00 schreef Jian het volgende:
[..]
[..]
Ik ben alleen en heb al minstens 6 nummers of zo , waarvan ik er maar 1 gebruik .. De rest zal ook al wel geblokkeerd zijnquote:Op woensdag 4 september 2013 21:04 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
Gemiddeld huishouden heeft al 4 mobiele telefoons dus ja... Best wel
Daar ga je alquote:Op woensdag 4 september 2013 21:05 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik ben alleen en heb al minstens 6 nummers of zo , waarvan ik er maar 1 gebruik .. De rest zal ook al wel geblokkeerd zijn
quote:Op woensdag 4 september 2013 21:07 schreef selam het volgende:
http://gyazo.com/29640aa284e242219cd089ecbccd4593.png
nr komt uit Iran
Dr zijn inderdaad sneaky nummers.. Maar dat je een man bent nee... Dat kan ik be-amen Foute site bezocht lately ...?quote:Op woensdag 4 september 2013 21:03 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja zie ik zo bleek, straks hang ik aan honderden euro's aan gesprek's kosten. Ik vertrouw niks wat dat betreft,
Doe jij nog mee zeg.. soso crisis zeker?quote:Op woensdag 4 september 2013 21:00 schreef Jian het volgende:
[..]
[..]
Wilde wijn dagen bij Gall en Gall?quote:Op woensdag 4 september 2013 21:13 schreef Toverheks het volgende:
Koleertjes jullie volgen dus niet RTL 7, ze worden bij bosjes afgemaakt
Reclame bij the Hatfieldsquote:Op woensdag 4 september 2013 21:13 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Doe jij nog mee zeg.. soso crisis zeker?
Was er loos dan?quote:Op woensdag 4 september 2013 21:13 schreef Toverheks het volgende:
Koleertjes jullie volgen dus niet RTL 7, ze worden bij bosjes afgemaakt
Haal je kaartje er gewoon ff uitquote:Op woensdag 4 september 2013 21:15 schreef Soury het volgende:
Raar want ik kan het dus niet op de zwarte lijst zetten
toch geen iPhone hčquote:Op woensdag 4 september 2013 21:15 schreef Soury het volgende:
Raar want ik kan het dus niet op de zwarte lijst zetten
Neequote:
Wat heeft dat nou voor zinquote:
Ik dacht dat ik dat al eerder gemeld had een Samsung S2quote:
Ik ben rustig maar ik ben niet achterlijkquote:Op woensdag 4 september 2013 21:18 schreef selam het volgende:
[..]
Nou ja ff rust , en morgen verder kijken
https://forum.www.hi.nl/a(...)xy-s-ii-s-plus-2272/quote:Op woensdag 4 september 2013 21:18 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik dat al eerder gemeld had een Samsung S2
Volgens mij zei ik dat ook niet , beetje sjaggie soms ?quote:Op woensdag 4 september 2013 21:18 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ben rustig maar ik ben niet achterlijk
er komt nu een beetje verhaal inquote:Op woensdag 4 september 2013 21:14 schreef Jian het volgende:
Langdradig zegt die Heks, zijn al tig dooien gevallen vanavondDat mens snapt het gewoon niet .....
Jaquote:Op woensdag 4 september 2013 21:19 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
https://forum.www.hi.nl/a(...)xy-s-ii-s-plus-2272/
Hier al gekeken?
quote:Op woensdag 4 september 2013 00:33 schreef Jian het volgende:
Wat een slap gelul de hele avond, het zou verboten moeten worden
Altijdquote:Op woensdag 4 september 2013 21:19 schreef selam het volgende:
[..]
Volgens mij zei ik dat ook niet , beetje sjaggie soms ?
Hmz... Dan wens ik je succesquote:Op woensdag 4 september 2013 21:20 schreef Soury het volgende:
[..]
JaMaar ik kan dat nummer niet eens toevoegen, dus ook niet blokkeren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |