Meissie kom dan zelf met wat leuks ofzoquote:Op woensdag 4 september 2013 20:39 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Heb het juist naar mijn zin, ga zelf naar je nest!
Ah... Je bent in rel-modusquote:Op woensdag 4 september 2013 20:39 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Heb het juist naar mijn zin, ga zelf naar je nest!
Lukt niet zo.quote:
Pleur op manquote:
Daar is het 3de wiel... In het echte leven ook hequote:Op woensdag 4 september 2013 20:42 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Pleur op manEn idd ga zelf naar je nest, zegt niemand toch tegen je, actie reactie.
Ik heb er tenminste 3quote:Op woensdag 4 september 2013 20:44 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
Daar is het 3de wiel... In het echte leven ook he
Je hebt helemaal niks en moet eens ophouden met faken.quote:
Wat fake ik nu weer? Kun je het niet hebben dat ik me niet meer laat opnaaien?quote:Op woensdag 4 september 2013 20:46 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Je hebt helemaal niks en moet eens ophouden met faken.
Kun je blokkerenquote:Op woensdag 4 september 2013 20:48 schreef Soury het volgende:
Even wat anders, ik krijg van sms'en op mijn mobiel van een onbekend nummer. Ik word daar redelijk gek van. Dag en nacht. Ik heb niet gereageerd erop. Ploep weer één terwijl ik typ
En dat is echt geen bekende ofzo, maar een fake iemand die zegt die me kent, maar ook die denkt dat ik een man ben. Dat blijkt wel
Ow zie wel eens reclame met 5 wielen kun je makkelijk mee de stoep op,quote:
Post zijn nummer even dan kunnen wij allemaal een sms sturen dat hij het verkeerde nummer heeftquote:Op woensdag 4 september 2013 20:48 schreef Soury het volgende:
Even wat anders, ik krijg van sms'en op mijn mobiel van een onbekend nummer. Ik word daar redelijk gek van. Dag en nacht. Ik heb niet gereageerd erop. Ploep weer één terwijl ik typ
En dat is echt geen bekende ofzo, maar een fake iemand die zegt die me kent, maar ook die denkt dat ik een man ben. Dat blijkt wel
Je probeert de boel om te draaien en daar hou ik niet van, mijn probleem dat weet ik maar hou er gewoon mee op.quote:Op woensdag 4 september 2013 20:48 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
Wat fake ik nu weer? Kun je het niet hebben dat ik me niet meer laat opnaaien?
Oh ja tuurlijk.quote:
quote:Op woensdag 4 september 2013 20:51 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Je probeert de boel om te draaien en daar hou ik niet van, mijn probleem dat weet ik maar hou er gewoon mee op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |