quote:Op woensdag 4 september 2013 19:56 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Jup, ik heb serie 1 gezien, en ik was prettig geboeid door de gezellige eenvoud, doch met hoge kwaliteit... Serie 2 is alweer begonnen deel 1 en 2 staan klaar op spotnet voor de liefhebber
Ik geloof je en ik ga deel 1 opsnorren, ..... als het niks is tief ik gewoon een pot jam ofzo door je ramenquote:
Heb je een yt?quote:
Vandaag wel, maar ik klik er toch niet opquote:
Kersenjam.. en doe er zakje croissance bij graagquote:Op woensdag 4 september 2013 20:00 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik geloof je en ik ga deel 1 opsnorren, ..... als het niks is tief ik gewoon een pot jam ofzo door je ramen
Ja begint om halfnegen SBSquote:Op woensdag 4 september 2013 20:01 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja, ken jij dat niet, barbaar .....
Wij hebben nog blauwe druiven over, moet er nog iemand druivenjamquote:Op woensdag 4 september 2013 20:02 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Kersenjam.. en doe er zakje croissance bij graag
Braaf, ik vind het echt niksquote:Op woensdag 4 september 2013 20:00 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik geloof je en ik ga deel 1 opsnorren, ..... als het niks is tief ik gewoon een pot jam ofzo door je ramen
Veel plezier en val niet in slaap bij die Hillbillyshow hé?quote:Op woensdag 4 september 2013 20:03 schreef Jian het volgende:
ik ga koffie zetten, kan nog net voor Hatfields and McCoy
Daar heb je volgens mij geen moeite meequote:Op woensdag 4 september 2013 19:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik zuig en treiter ook maar een beetje.
Ook een speklappie?quote:
erg hèquote:Op woensdag 4 september 2013 20:06 schreef selam het volgende:
[..]
Daar heb je volgens mij geen moeite mee
Hoe dan begin jij ook alquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |